6 v yksin uimakouluun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mussu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mussu

Vieras
Uskallanko jättää sinne yksin uimaan pelkkien ohjaajien valvontaan? Ei juuri nyt himottaisi olla rannalla kahden nuoremman kanssa, varsinkaan kun tuo 1 vee on aika ikiliikkuja, kun siellä ei oikein ole edes hyvää keliä tänään... mutta voinko luottaa siihen, että ne valvojat todella pitää koko ajan päälukua???

Ihan miltä susta tuntuu. Kyllähän ne lapsia vahtii, mutta aina voi kiireessä mennä ohi että yksi puututu joukosta. Oma lapseni oli 4 vuotiaana uimakoulussa hallissa ja oli sitten lähtötilanteessa äkännyt pienten altaassa jonkun tutun pojan ja kahlasi sinne moikkaamaan, samalla muu uimakouluporukka lähti saunaan ja kas kummaa, lapseni jäi ilman valvontaa sinne altaalle. Itse huomasin uimahallin kahviosta mitä tapahtui ja ryntäsin sinne altaille, ohjaajat oli ihan ihmeissään että miten nyt näin pääsi käymään. Mitähän olisi käynnyt jos en olisi ollut paikalla vahtimassa?

mie en jättäisi yksin,täällä ainakin uimavalvojalla oli niin paljon vahdittavia että ei kaikkia pystynyt vahtimaan...minä olin pienempien kanssa mukana rannalla!!

Meillä uimakoulu on hallissa,poitsilla 6v,alkaa maanantaina ja mä kyllä jätän hänen sinne ohjaajien vastuulle,nyt ollaan muutamankerran käyty uimassa yhtäaikaa uimakoululaisten kanssa ja olen seuraillut,että hyvin lapset siellä pärjäävät..

Meillä ainakin uimaopetajat molemmat ovat siviiliammatiltaan opettajia ja tosi luotettavia. Poika on 4-vuotiaasta ollut uimakolussa 'yksin'. Joskus olen touhua seuraillut lasin takaa. Voithan sinäkin jäädä vaikka eka kerralla katsomaan kuinka menee. Me olemme muiden äitien kanssa naureskelleet että sellainen järjestys pitäisi saada kotiinkin kuin uimakoulussa on. Kun ope puhaltaa pilliin, niin kaikki ovat jonossa kuin ammuttuna! Olen huomannut että poika on paljon reippaampi altaassa uimakoulussa kuin minun kanssani. Äidin läsnäolo voi siis haitata uimaan oppimista.

Yhteistyössä