500?:n yllättävä meno, kuinka näkyy taloudessanne?

  • Viestiketjun aloittaja köyhä muttei kipee
  • Ensimmäinen viesti
ap
Me ollaan vasta päästy paremmille tuloille, olin pitkään lasten kanssa kotona joten niistä ajoista ei säästöjä pystynyt sivuun laittamaan. Tyhjästä oli paha nyhjästä.
Just kun ajattelin, että jippii vihdoin on enemmän rahaa niin sitten käy noin. Enemmän suututtaa kuin huolettaa (myönnän).
 
Alkuperäinen kirjoittaja PellekaijaPum:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
täällä on näköjään paljon isotuloisia... :eek:
No minä en ole mikään isotuloinen, mutta olen koko työssäkäyntihistoriani ajan säästänyt pikkusumman/kuukausi, niin se jeesaa aika tavalla =)

Me ei myöskään todellakaan olla isotuloisia (yksi palkka tulee, ja sekin matala), mutta kotoa jo opittu se, että sitä pahan päivän varaa on aina oltava! Sit kituutetaan rankemmin jos liian vähiin tippuu.
 
Vieras
Emme ole isotuloisia, mutta sen verran on muista menoista tingittävä, että saa 500 egee kasaan. Tai onhan ne luottokortit kai sitä varten. Minulla ja pienimmällä kohta 2 v on rahastot, josta voimme ottaa tarvittaessa.
 
Keittiönoita
Viime kuussa just tuli tuon suuruusluokan yllättävä meno. Sen verran vaikutti, että oli sen jälkeen vähän harkittava, mitä hankintoja loppukuusta tekee. Normaaliin elämiseen se ei vaikuttanut eikä tarvinnut koskea säästötiliin.
 
tiina
Ei vaikuittais juuri elämiseen. Itse olen osapäivätöissä vielä muutaman viikon ja mies pienipalkkaisessa kokopäivätyössä. Säästöjä on sen verran, että vaikka tulis 1500 e yllättävä meno, niin ei tarvis luotolle ostaa mitään. Kai. Mutta sinne menis sitten ne säästöt :D
 
kolmen lapsen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja PellekaijaPum:
Ei se oikeastaan näy, mulla on "pahan päivän rahasto", johon menee joka kk tietty summa enkä oo (onneksi) vielä tarvinnut sieltä mitään. *koputtaa puuta*
meillä on myös ns. vararahasto jossa on uuden pyykinpesukoneen verran rahaa.
 

Yhteistyössä