50-vuotiaat treenaajanaiset - kaunista vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja aiheeseen.

Siis ku mä en osaa nähdä lihaksia ulkonäköjuttuna ellei tilanne ole se, ettei niitä ole tai että niitä on aivan liikaa.

Ite oon tyytväinen fyysisestä duunistani. Olen tehnyt käsilläni nin paljon hakkaavaa/lyövää liikettä että kaatuessani voin toimia täysin päinvastoin mitä ohjeistetaan ja ottaa käsillä vastaan. -Enkä pelkää murtavani ranteitani.

Tavallaan en yhtään tykää siitä, että aiheesta joka on oikeasti vahvasti terveveyteen liittyvä, tehdään ulkonäköjuttu.

Mieluummin toki, otan vaikka itseänikin pelottavat järkkylihakset joiden päällä verisuonet pulistelevat kuin hoksaan jonain hetkenä että en enää pääse lattialta ylös ilman että autan nousua käsilläni.

• Tykkää
Reactions: Echo
Syksyn tapaus 2019 on Yuval Noah Hararin bestseller -teokseen pohjautuva Sapiens, luontodokumentti ihmisestä. Suurella näyttämöllä nähtävän näytelmän ohjauksesta ja koreografiasta vastaavat Anni Klein ja Jarkko Partanen.

Tästä huomasin, että juttu on kirjoitettu vuonna 2019.
Ihan hyvin olen näkyvä. Missä tahansa liikunkin saan huomiota ainakin lehti- ja sähköliittymämyybiltä, Iso numero-myyjiltä ja kadulla tai lattialla istuvilta maahanmuuttajakerjääjiltä.
Näyttelijät puhuvat fiksuja vain näyttämöllä ulkoa-opituilla vuorosanoillaan.
Ps. Viestistäni katosi loput tekstistä. Samapa tuo. Ei haittaa.

Niinhän sanotaan, että ”voit unohtaa kaikki ennen mutta sanaa”.
No jaa, Maria kuitenki kallistuu enemmän nätin ja elegantin puolelle. :)

Kuten sanoin, keho on kuin ilmapallo jota voi säätää miten tahansa. Jotkut turvottaa sitä, jotkut muokkaa sitä, jotkut näivettää sitä.

Silti nahkojen sisällä on se sama ihminen, vaikka olisi laihtunut/saanut lihaksia 30 kg.

• Tykkää
Reactions: Algoma
No jaa, Maria kuitenki kallistuu enemmän nätin ja elegantin puolelle.

Kuten sanoin, keho on kuin ilmapallo jota voi säätää miten tahansa. Jotkut turvottaa sitä, jotkut muokkaa sitä, jotkut näivettää sitä.

Silti nahkojen sisällä on se sama ihminen, vaikka olisi laihtunut/saanut lihaksia 30 kg.
Pullasta saatu muodokkuus ilahduttaa silmää.

Kärpäsaperiin juuttuessaan voisivatkin olla somia.
Sopivat siivet löytyvät kyllä lihaksikkaammallekin vartalolle, niiden kanssa voit sitten juuttua kärpäspaperiin tai muuhun tahmaan (esim. miesten ajoittain erittämään limaan).

XLElletteAbsGold_1219.png

Katy Perry räpistelee irti jostakin
tumblr_nyaky6xX6s1qzbagvo5_540.gif

• Haha
Reactions: Lispetti
Kylie tekee mummoikäisenäkin musiikkia ja ihan asiallisilla sanoituksilla. "All night, Touch me right there, Baby, break the tension"
Tääkin on hyvä.
Ei ole montaa Kyylän biisiä mistä en pitäisi. ❤️

• Tykkää
Reactions: m1es
Sopivat siivet löytyvät kyllä lihaksikkaammallekin vartalolle, niiden kanssa voit sitten juuttua kärpäspaperiin tai muuhun tahmaan (esim. miesten ajoittain erittämään limaan).

XLElletteAbsGold_1219.png

Katy Perry räpistelee irti jostakin
tumblr_nyaky6xX6s1qzbagvo5_540.gif

On kyllä Katylla niin voittajailme kasvoilla, että olisi kiva tietää minkä päältä nousi.🧐😁

• Haha
Reactions: m1es

Yhteistyössä