50-vuotiaat treenaajanaiset - kaunista vai ei?

En puhu fitnessistä enkä kehonrakentamisesta johon kuuluu välillä rusketukset, överimeikki ja seksikäs pukeutuminen, vaan joidenkin keski-ikäisten tavis-naisten kovasta treenistä.

Tänään Iltiksessä olevalla 53-v. Maria Kuusiluomasta ei näy kuin yläosa, mutta voidaan kuvitella pyykkilautavatsa ja kireät reidet ja pohkeet.

Mitä mieltä? Siis tuo on vastaliike kropan ikämuutoksille: pumpataan lihakset pulleammiksi, jotta ikämuutokset ei näy, eli allit ei roiku.

Siis olen kade. Tunnen tällaisia pari, ja ovat huikean sinnikkäitä kuntoilijoita ja jaksavat elämässään tehdä kaikkea muutakin. Mutta tällaiset naiset näyttävät myös aavistuksen verran...kärpäsiltä tai torakoilta. :D

Toki vaihtaisin pullalla treenatun vartaloni heti Marian vartaloon. Mutta ehkä totuus löytyy keskeltä, eli pullan ja kärpäsen välimaastosta.

vierailija
En puhu fitnessistä enkä kehonrakentamisesta johon kuuluu välillä rusketukset ja seksikäs pukeutuminen, vaan joidenkin keski-ikäisten tavis-naisten kovasta treenistä.

Tänään Iltiksessä olevalla 53-v. Maria Kuusiluomasta ei näy kuin yläosa, mutta voidaan kuvitella pyykkilautavatsa ja kireät reidet ja pohkeet.

Mitä mieltä? Siis tuo on vastaliike kropan ikämuutoksille: pumpataan lihakset pulleammiksi, jotta ikämuutokset ei näy, eli allit ei roiku.

Siis olen kade. Tunnen tällaisia pari, ja ovat huikean sinnikkäitä kuntoilijoita ja jaksavat elämässään tehdä kaikkea muutakin. Mutta tällaiset naiset näyttävät myös aavistuksen verran...kärpäsiltä tai torakoilta.

Toki vaihtaisin pullalla treenatun vartaloni heti Marian vartaloon. Mutta ehkä totuus löytyy keskeltä, eli pullan ja kärpäsen välimaastosta.
Kepulainen vartalo on sun mieleen.

• Haha
Reactions: Echo
En puhu fitnessistä enkä kehonrakentamisesta johon kuuluu välillä rusketukset ja seksikäs pukeutuminen, vaan joidenkin keski-ikäisten tavis-naisten kovasta treenistä.

Siis olen kade. Tunnen tällaisia pari, ja ovat huikean sinnikkäitä kuntoilijoita ja jaksavat elämässään tehdä kaikkea muutakin. Mutta tällaiset naiset näyttävät myös aavistuksen verran...kärpäsiltä tai torakoilta.

Älä nyt kuitenkaan ala vaihtelemaan mitään

vierailija
Ja sä osaat lukea vain toisen puolen teksteistäni.

"Toki vaihtaisin pullalla treenatun vartaloni heti Marian vartaloon. Mutta ehkä totuus löytyy keskeltä, eli pullan ja kärpäsen välimaastosta"
Kyllä minä osaan lukea koko tekstisi, mutta tämä kohta kyllä vei pohjan tuosta "ihailustasi": Mutta tällaiset naiset näyttävät myös aavistuksen verran...kärpäsiltä tai torakoilta

Kyllä minä osaan lukea koko tekstisi, mutta tämä kohta kyllä vei pohjan tuosta "ihailustasi": Mutta tällaiset naiset näyttävät myös aavistuksen verran...kärpäsiltä tai torakoilta
Jos ollaan tarkkoja, niin en haukkunut niitä naisia.
Keho muokkautuu, ja se muokkaus on jokaisen hallussa.

Keho on kuin ilmapallo.
Mäkin voin näyttää joko halkeamaisillaan olevalta sammakolta tai ylitreenatulta kärpäseltä.

Mutta jos lihoisin vaikka 160-kiloiseksi, en itkisi jos joku mua pitäisi lihavan sammakon näköisenä.

Harmaalle: Tässä esim.heebo joka vasemmassa kuvassa näyttää tavalliselta, ihan kiinteäkroppaiselta jannulta.

Järkytytkö jos mä sanon, että oikeanpuoleisessa kuvassa näyttää Citymarketin lihatiskin paistetulta broilerilta. Sellaisen ostan joskus ja syön riisin ja kasvisten kanssa. :)

• Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Jos ollaan tarkkoja, niin en haukkunut niitä naisia.
Keho muokkautuu, ja se muokkaus on jokaisen hallussa.

Keho on kuin ilmapallo.
Mäkin voin näyttää joko halkeamaisillaan olevalta sammakolta tai ylitreenatulta kärpäseltä.

Mutta jos lihoisin vaikka 160-kiloiseksi, en itkisi jos joku mua pitäisi lihavan sammakon näköisenä.
Niin, toki onhan torakaksi kutsuminen ihan suoranainen kohteliaisuus.

En tykkää yhtään lihaksikkaista naisista. Liiat erottuvat lihakset saavat naisen näyttämään maskuliiniselta ja kuivalta.

Nicole Kidmanilla on kaunis vartalo, eikä tietääkseni hänellä ole mitään isoja näkyviä lihaksia.

Tai mites Jlo tai Kylie Minogue. Heillä on kurveja, mutta ei niin näkyviä lihaksia.

Muita omaan mieleeni olevia vois olla Salma Heyek, Penelope Cruz, Halle Berry jne.

• Tykkää
Reactions: KalaMies ja Echo
En tykkää yhtään lihaksikkaista naisista. Liiat erottuvat lihakset saavat naisen näyttämään maskuliiniselta ja kuivalta.

Nicole Kidmanilla on kaunis vartalo, eikä tietääkseni hänellä ole mitään isoja näkyviä lihaksia.

Tai mites Jlo tai Kylie Minogue. Heillä on kurveja, mutta ei niin näkyviä lihaksia.

Muita omaan mieleeni olevia vois olla Salma Heyek, Penelope Cruz, Halle Berry jne.
Totta! Siis nuo naiset treenaa jonkun verran, mutta siten, että naisellisuus ei häviä. Allit ei silti roiku.
JLO tänä vuonna eli 53-vuotiaana:

• Rakkaus
Ja mua pelottaa jos naisella on niin treenattu hauis tai pohje, että verisuoni on kireänä pinnalla. Madonnahan rääkkäs ittensä johonki kiertuekuntoon ja näytti vähemmän nätiltä...

Viimeksi muokattu:
vierailija
En pidä sitä erityisen kauniina koska vanhemmilla naisilla testosteronin vaikutus näkyy kehossa enemmän ja sitä kautta kova kuntosalitreeni tuo kokonaisuuteen maskuliinisuutta. Pidän kuitenkin treenattua kroppaa positiivisena asiana. Ei yhdenkään 5-kymppisen tarvitse tavoitella kauneutta minun silmissäni. Sen sijaan katson mielelläni energisiä ja hyvinvoivia ihmisiä ja sellaisia vanhemmat tositreenaajat yleensä ovat. Heillä on hyvä meininki. Ja katson myös mielelläni ketä tahansa treenaajaa, vaikka olisi miten ruma ja miten lihava ja miten hikinen, punainen ja puhiseva. En kerta kaikkiaan voi ymmärtää minkäänlaista urheiluun liittyvää pilkkaa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
En pidä sitä erityisen kauniina koska vanhemmilla naisilla testosteronin vaikutus näkyy kehossa enemmän ja sitä kautta kova kuntosalitreeni tuo kokonaisuuteen maskuliinisuutta. Pidän kuitenkin treenattua kroppaa positiivisena asiana. Ei yhdenkään 5-kymppisen tarvitse tavoitella kauneutta minun silmissäni. Sen sijaan katson mielelläni energisiä ja hyvinvoivia ihmisiä ja sellaisia vanhemmat tositreenaajat yleensä ovat. Heillä on hyvä meininki. Ja katson myös mielelläni ketä tahansa treenaajaa, vaikka olisi miten ruma ja miten lihava ja miten hikinen, punainen ja puhiseva. En kerta kaikkiaan voi ymmärtää minkäänlaista urheiluun liittyvää pilkkaa.
Mä oon samaa mieltä.

Tai siis kaikki on parempaa kuin turvonnut/plösövartalo.

Mutta että _millaiseksi_ ittensä treenaa niin voi sanoa että vähempikin riittäis joillakin...mutta treenaamiseen jää koukkuun, uskoisin.

• Tykkää
Mä oon samaa mieltä.

Tai siis kaikki on parempaa kuin turvonnut/plösövartalo.

Mutta että _millaiseksi_ ittensä treenaa niin voi sanoa että vähempikin riittäis joillakin...mutta treenaamiseen jää koukkuun, uskoisin.
Koukkuun jää kyllä todella harva kun katselee näitä suomalaisten ylipainotilastoja.🤔
Ja suurin osa salilla kävijöistä on ihan normaalin näköisiä - ei kuivia lihaksikkaita.

• Tykkää
Reactions: Echo ja KalaMies
Tuo on keino sanoa, että olen itse hieman kateellinen :)
Totta! Siis nuo naiset treenaa jonkun verran, mutta siten, että naisellisuus ei häviä. Allit ei silti roiku.
JLO tänä vuonna eli 53-vuotiaana:
JLo treenaa ihan saakelisti eikä vain jonkun verran. Ei toki ainoastaan salia vaan muutakin, kuten esim. tanssia

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
Lissun mainitsema Halle Berry on 57 vuotias jo :eek:

Silti tänä vuonna otetussa kuvassa näyttää tosi hyvältä. Kroppa ei roiku, on kiinteä mutta ei näytä miltään kansakoulun hyönteiskokoelmaan kuuluvalta...

Kasvot on kyllä leikellyt, ei noin rypytön voi olla :unsure:

Yhteistyössä