50 v mies ja nuoret naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija 7
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ehkäpä!:
Miehet jotka hakevat 20 v. nuorempia ovat todennäköisesti lapsettomia miehia, jotka nyt ikäkkäämpänä haikailevat lasten perään. Tunnen monia 45-50 v. eronneita miehiä, joilla on lapsia. Kaikki he sanoivat etteivät halua uudelleen enää vauvaruljanssiin.

Ai. Mä ainakin sain itselleni 51-v miehen, ja nyt olen raskaana. (hänellä on 2 murkkuikäistä lasta eksänsä kanssa).

Olen 33v.

Alkuperäinen kirjoittaja onnellisesti raskaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Ehkäpä!:
Miehet jotka hakevat 20 v. nuorempia ovat todennäköisesti lapsettomia miehia, jotka nyt ikäkkäämpänä haikailevat lasten perään. Tunnen monia 45-50 v. eronneita miehiä, joilla on lapsia. Kaikki he sanoivat etteivät halua uudelleen enää vauvaruljanssiin.

Ai. Mä ainakin sain itselleni 51-v miehen, ja nyt olen raskaana. (hänellä on 2 murkkuikäistä lasta eksänsä kanssa).

Olen 33v.

Kivaa yksinhuoltajan elämää sulle vaan.

Niin, onnellista elämää kaikille parisuhteessa eläville ja muillekin:) Mies (vanhempi) voi oppia edellisistä virheistään ja panostaa nyt täysillä uuden suhteen hoitoon ja pieneen vauvaan aivan eri tavalla. Tuskin ainakaan alkaa seikkailla kun sai noin paljon nuoremman naisen, ei varsinkaan etsi enää nuorempaa kumppania.
Etukäteen ei voi tietää miten suhde menee ennenkuin kokeilee...tiedoksi vaan tämäkin!

Ei viiskymppinen parhaimmillaan mikään vanha iljetys ole.Kyllä vielä virtaa ja ulkonäköä piisaa nuorellekin naiselle.Meikä yli 60v,silti ulkoiselta olemukselta painin nelikymppisten sarjassa.Olen vissiin kakarana saanut Atamon-nimistä säilytysainetta.Vuoden vanhempi veljeni on minuun verrattuna satavuotinen käppänä.Systeri reilusti nuorempi.Rupsahtamista alkaa hänessäkin tapahtua.Tullut ulkonäöltään äitiinsä.Myös luonteeltaan.Hyvä, mutta myös selän takana täys piru naisekseen.

Tietenkään ei voi yleistää mutta eikös mies ala seksuaalisesti "rupsahtamaan" 50 paikkeilla jossei jo ennen? Siinä nuorempi mies vetää ns. pidemmän korren. Suhde ei tietysti ole vain sitä vällyjen välistä, kehoittaisin vaan naisia miettimään tätäkin puolta ennenkuin ikämiehen matkaan lähtee. Mutta suhteet perustuu niin moniin juttuihin ettei pysty antamaan yhtäpitävää vastausta.
Itse en tuumaa olevani yhtään ikäistäni nuoremman näköinen, eikä tarvitsekaan jos minua kehutaan tuosta vierestä ihan päivittäin, ei tarvi vielä lähteä plastiikkaoperaatioon...Elämä näkyy kyllä silti ihan naamasta ja kropasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kenenkään:
tarvi pystyä antamaan yleispätevää vastausta.Se on totta,elämä näkyy naamasta,ja joskus myös kropasta.Ei aina.Geeniperimällä on iso osa,mitä olemme.

Niinpä, on olemassa kasikymppisiä mummoja, joilla ei ole rypyn ryppyä. Eivätkä taatusti ole vetäneet naamaansa mitään mömmöjä, eivät myöskään ottaneet aurinkoa. Tietysti ryppyjä tekee myös kasvojen jännittäminen ja poskipäiden kohottaminen?

Uskon vakaasti että elämänhalu ja draivi tekee ihmisen nuoremman näköiseksi. Nainen elää hyviä vuosia +40 -vuotiaana, mies taitaa siinä vaiheessa siirtyä poterovaiheeseen, paras meno on selkeästi ohi ja se näkyy hieman naamasta ja muustakin.
Naiset ja miehet elää niin eri sykleissä, siksi puolustan ikäerosuhteita varsinkin siihen toiseen suuntaan -vanhemmasta miehestä ei ole kokemusta, millaista on kun mies vanhenee sänkypuuhissa...

Ihmettelen vieläkin joittenkin naisten ajatusmaailmaa.Tyylikkäitä nuoria naisia vanhojen ukkojen siippoina.Päivi ja Paavo yhtenä esimerkkinä.Nyt Sauli kaapannut kauniin nuoren naisen.Ovatko nämä miehet todella niin puoleensavetäviä nuorten naisten suhteen,vai rahanko eteen uhrautuvat?Vai onko näillä naisilla jotain isäkaipuuta?Outoa todellakin noin isot ikäerot.Samaten Hjallis Harkimo.Kyllä taitaa raha olla pontimena ja samalla muutkin rahakkaat edut.Voi sitten kiikkustoolissa kehuskella sitä sun tätä.

Onko joku näistä miehistä normaalia palkkaa nauttiva tavis, eipä ole. Mikäs outous siinä on kun pääsee varakkaan miehen seurassa ympäri maailmaa.. Olen hieman skeptinen siinä mielessä että olisiko miehet saaneet noin paljon nuoremmat naiset ilman tuntuvaa omaisuutta?
Ja ehtii vielä nauttia hyvää leskeneläkettä muutamat vuosikymmenet. Tosin en sano etteikö kyseiset herrat osaisi hyvin pitää rouvistaan huolta ja olla muutenkin asiallisia miehiä.
Sanopa onko Lenitalla tai Kirsti Paakkasella näkynyt 30-vuotiasta miesseuralaista käsikynkässä, ja jos ei niin miksi näin?

Olisin mielelläni kärpäsenä katossa seuraamassa näiden suurten ikäerojen perhe ja avioelämää.Kun ajattelee noitten herrojen ikää,ei avio,avoelämä voi noilla ikälukemilla kovin kummoista olla.Kyllä nuori nainen tekee aikamoisen uhrauksen suostumalla vanhan miehen puolisoksi.Nämä nuoret naiset senkun parenevat määrättyyn ikään asti,sensijaan nämä vanhat herrat hiipuvat päivä päivältä.Katsele siinä sitten väsynyttä vanhusta.

Mies 49 ja minä 33. En meinaa pysyä miehen mukana, tykkää käydä baareissa ym. Ei näytä ainakaan tätä herraa ikä painaa. Pieniä lapsia hällä edellisestä avoliitosta, itselläni ei ainuttakaan. Vähän ihmetyttää nuo menohalut, tykkään itsekin mennä, mutta en liikaa. Saa nähdä..

Teillä ikäeroa 16 v.Kun sinä olet 50v,suht hyvässä kunnossa,pirteä kaikinpuolin,miehesi on jo 66v.Tuossa iässä alkaa vuodet tulla esille monin tavoin.Harva ihminen on terve tuossa iässä.Viidenkympin iässä ihmiset ovat yleensä ottaen terveitä.

Niin, äitini täyttää pikapuoliin 67 ja on melko lailla terve ja nuorekas, paitsi että eläkkeelle jääminen on jämähdyttänyt henkisesti ja joskus huomaa sellaisia vanhenemisen merkkejä jo henkisellä puolella. Väitän että eläkeikä on melkoinen rajanvetäjä, jonka jälkeen alkaa tapahtua sekä fyysistä että henkistä vanhenemista. Nuori nainen auttaa tässä prosessissa vain vähän.
Sama tietysti toisinpäin mutta onko esimerkkejä kuin Aira Samulin ja nuorempi aviomies?

Ikäkysymys todella yksilöllistä.Aira on aikamoinen pakkaus.Hänellä on hyvät geenit,iloinen,avoin asenne elämään.Näitä tällaisia positiivisia yksilöitä on pilvin pimein.Onneksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ikuisuuskysymys:
Sanopa onko Lenitalla tai Kirsti Paakkasella näkynyt 30-vuotiasta miesseuralaista käsikynkässä, ja jos ei niin miksi näin?

Hyvä kysymys, miksi mies ei voi olla vielä tuon ikäisenä herrasmies, käyvät vain kalassa ja ratsastelevat hirvillä.

Kuka hirvillä ratsastaa..? No joka tapauksessa naiset eivät ainakaan julkisuudessa tuo itseään puolta nuorempaa miestä näytille tai vietä tämän kanssa julkkishäitä.
Vallankahvassa olevat miehet saavat nuorempia naisia, tuskin 60v. roskakuski ja 30v. nainen kuka hyvänsä löytävät helpolla toistensa seuraan. Pitää olla rahaa ja asemaa ensin. Puhutaan jonkinlaisesta vaihtokaupasta, missä kumpikin saa jotain toisen mukananaan tuomaa etua tai statusta....

Jospa Jussi on karismaltaan ylivoimainen ja kokenut "hirvi" nuorelle tytölle. Mistäpä tietää vaikka eläisivät elämänsä loppuun yhdessä, kaksi taiteilijaa...

itsellä on mennyt kokonaan miespuolisiin luotto ja kiinnostus. en ole tavannut yhtään täysin uskollista miestä.
joko ne avoimesti flirttaa tai salaa kuolaa muita,tai sekä että.
oma suhtautuminen on nykyisin jäätävää ja kylmää. eikä pelkästään miehiin,vaan näihin naisiin.
minusta on totaalisen naurettavaa että miehet kuolaa itseään paljon nuorempia.osa tytöistä tykkää,osaa oksettaa...
tämä maailma nyt on muutenkin niin sairas ja ihmiset sekavia.
toivon mukaan jaksan kuolla luonnollisen kuoleman,enkä ala jouduttaa asiaa itse...
niin pahaa tekee kaikki.