50 v mies ja nuoret naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija 7
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Its a Hard Life, ole hyvä vaan :) Ajattelet asioista ihan samoin kuin minä.

Minäkin tuntisin oloni todella naurettavaksi jos alkaisin tuijotella kiinnostuneena edes kymmenen vuotta nuorempaa miestä. Jos tuijottelisin, tuijottelisin omani ikäisiä tai vanhempia.

Edellisen miesystäväni, sen pylly-tuijottelijan, kohdalla monesti jo mietin, että onko lähestyvät vaihdevuodet ja tämä ikä todella tehneet minusta mustasukkaisen, vainoharhaisen ja kiukkuisen vanhan ämmän. Se meillä oli kyllä poikkeus teihin verrattuna, että mies ei tuijotellut nuoria naisia vaan lähemmän minun ikäisiäni. Hänellä on 25-vuotias tytär ja mies sanoikin, että olisi naurettava, jos katselisi tämän ikäisiä. Silti minulla oli tunne ja jostain puheistaan sain käsityksen, että hän salaa haikaili kuitenkin mennyttä nuoruuttaan ja sitä, kun vielä oli mahdollisuuksia nuoriin naisiin. En tiedä, oliko kuvitteluani.

Niin, emmehän me tästä nuorene, mutta niin eivät tee myöskään miehet. Harmi vaan, että joistakin heistä sitten tulee niitä, jotka nuorten naisten kautta yrittävät elää nuoruuttaan uudelleen. Tai niin kuin aiemmin sanoin, ei kai kenestäkään "kunnon miehestä" sellaista tule, se taipumus on olemassa jo nuorempanakin.

Ai niin, vielä piti edelliseen kirjoittaa, että kun hankkiuduin eroon tuijottelijasta ja vajaan vuoden päästä siitä löysin tämän uuden, oikeasti aikuisen miehen, joka osaa arvostaa suhdettamme ja minua, olen onnekseni huomannut, etten ole muuttunut mustasukkaiseksi ja vainoharhaiseksi. Kaikki siis johtui epäluotettavaksi tuntemastani miehestä. Nykyiseen miesystävääni luotan täysin, enkä tunne mustasukkaisuutta ollenkaan. Onneksi siihen ei ainakaan vielä ole ollut aihettakaan.

5-kympinvillitys voi johtua myös siitä,että miehen puoliso ei enää osoita huomiota miehelleen.

Eli naiselle muuttuu parisuhde ei-mielenkiintoiseksi asiaksi:ei läheisyyttä,seksiä tai muuta yhdessäoloa.

Mies alkaa luonnollisesti katselemaan muualle => muita naisia!

Minun vaimo 50 v on kaunis naisellinen tyylikäs seksikäs nainen, pitkät hiukset rypytön iho, kroppa kuin nuorella naisella, eli vaimoni näyttää 36-38 ikäiseltä, kaikki aina luulee häntä 10- 15 vuotta nuoremmaksi, saan kuulla sen myös jos olen läsnä.
Ja kaikki nuoret miehet aina flirttaa hänen kanssa, kun lähdemme ulos, ja hän flirttaa takaisin , itse näytän 60 vuotiaalta vaikka olen itse vasta 53 v. :/
Siis minuakin on alkanut ärsyttää tuo vaimoni flirttaaminen toisten miesten kanssa, ja varsinkin, koska miehet ovat nuoria sellaisia, alkaen siinä 35 v 45 vuotiaita, pelkään että menetän upean naiseni jollekin nuorelle miehelle kun jotkut ovat niin kamalan hyvän näköisiä ja itse olen jo kuin isoisä... :/

Mutta olen huomannut jos ulkomuoto kroppa ja naama on vielä kunnossa ja sitä on hyvännäköinen 50 vuotiaanakin niin, tuolaisilla nuorekkaan näköisillä naisella sekä miehellä riittää mies/ nais vientiä....

siis mua ainakin pelottaa että pian joku vie mun kauniin vaimon... ://

Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä***:
5-kympinvillitys voi johtua myös siitä,että miehen puoliso ei enää osoita huomiota miehelleen.

Eli naiselle muuttuu parisuhde ei-mielenkiintoiseksi asiaksi:ei läheisyyttä,seksiä tai muuta yhdessäoloa.

Mies alkaa luonnollisesti katselemaan muualle => muita naisia!

Naisen vikahan se tietenkin on jos mies vilkuilee muita.

Alkuperäinen kirjoittaja samaa mutta kyse on nuorekkaasta vaimosta:
Mutta olen huomannut jos ulkomuoto kroppa ja naama on vielä kunnossa ja sitä on hyvännäköinen 50 vuotiaanakin niin, tuolaisilla nuorekkaan näköisillä naisella sekä miehellä riittää mies/ nais vientiä....
siis mua ainakin pelottaa että pian joku vie mun kauniin vaimon... ://

Höpö höpö. Olet vaan tyytyväinen, kun muut miehet kuolaa.

Minua ainakin kolmekymppisenä naisena etoo tuollainen vanhempien miesten "charmantti flirtti" kuten he itse asian kokevat, eli ääliömäinen ja epäkohtelias, säälittävä huomion kalastelu, kuten minä sen koen.

Onko se jotain kadonneen nuoruuden perässä juoksemista, siinä toivossa että jos joku nuorempi nainen kiinnostuisi, se kertoisi siitä että on vielä itsekin viehättävä uros. Vaikka peili kertoo muuta. Totuus sattuu. Mitäpä ei ihminen tekisi sitä paetakseen.

Usein on pakko ihan kohteliaisuuden vuoksi jotain vastata, esim. työpalaverissa jotta vältyttäisiin kiusaantuneelta tunnelmalta. Esimiesasemassa olevaa miestä ei myöskään parane loukata, joten on hymyiltävä maireasti ja teeskenneltävä että on kovastikin hauskaa.

Usein silti tekisi mieli vain katsella poispäin ja olla vastaamatta mitään. Minä ainakin tunnen häpeää tuollaisten miesten puolesta. Voin vain kuvitella miltä tuntuu jos oma mies käyttäytyy noin. Se häpeä tarttuu silloin vaimoonkin.

^Naulan kantaan. Olen 27 ja ollessani asiakaspalvelutyössä joka saakutin päivä sai kestää sitä, että joku 50+ ikäinen patu "charmantisti flirttasi" (omasta mielestään). Asiakkaalle ei voi näpäyttää vastaan mitään töykeää, joten pakko oli vaan nätisti hymyillä ja esittää, että sadannen kerran kuulemani "hauska" kaksimielinen vitsintynkä ei ärsytä yhtään.

Nämä "charmantit" herrat kun luonnollisesti tuijottelevat ja pokailevat niitä söpöimpiä tyttösiä, joilla kaiken järjen mukaan on vientiä nuoremmassakin ikäpolvessa. Miksi ihmeessä 25+ ikäistä nättiä naista houkuttaisi itseä tuplasti vanhempi ukkeli, kun lähellä todennäköisimmin pyörii myös omanikäisiä, vetäviä uroita? Nuorten naisten on vaikea alkaa käyttäytymään torjuvasti ja tylysti noita "herrasmiehiä" kohtaan, vaikka halua olisi. Potkut siitä seuraa, jos asiakkaille v*ttuilee, saati omille työkavereille ja pomoille...

Pakko myöntää, että itsekin reilu parikymppisenä naisena olen noita kuolaavia setiä joutunut kestämään, mutta vaikka asiakaspalvelutyössä olenkin, niin ei minunkaan ihan kaikkea sentään tarvitse kuunnella, vaan jätän asiattomat kommentit ja mukahauskat vitsit tylysti huomioimatta.

Sen sijaan palatakseni tähän aikaisempaan aiheeseen, voin todeta, ettei minua lainkaan häiritse avopuolisoni ihaileva katse muita naisia kohtaan. Itse biseksuaalinen osaan arvostaa myös naiskauneutta, joten itsekin sitä tulee katseltua, etenkin näin kesähelteillä, kun on paljon kauniita vartaloita kevyissä kesämekoissa ja sievissä sandaaleissa. Tämä on itseasiassa minun ja avokkini yhteinen "harrastus", sillä kaupassa tai muuten kaupungilla ollessamme bongailemme yhdessä hyvännäköisiä tissejä/peppuja/naisia/miehiä/miehiä/blondeja/brunetteja/punapäitä jne... Niitä on hauska yhdessä ihailla ja vertailla :)

No on tuo huonoa käytöstä. Ei kenenkään "perusvietteihin" kuulu flirttailla muiden kanssa. Omaa käytöstään voi ja pitää hallita, tuntemuksiaan on vaikeampi kontrolloida. Kyllä tuo on pelkästään sinun aliarvostamistasi ja äijän villitystä.

Uskoisin, että ne nuoret naisetkin pitää miestä lähinnä säälittävänä. Minusta on ainakin kamalan vastenmielistä, kun joku mies katselee minua, vaikka oma nainen on vieressä. Puistattaa suorastaan ja osoittaa miehen taholta todella ylimielistä ja vastenmielistä käyttäytymistä. Hän haluaa pönkittää tuolla omaa itseään sillä että saa edes vaivautuneen kommentin (hän itse luulee että naista kiinnostaa) nuorelta naiselta ja samalla saa sinut "huomaamaan" että hänellä olisi yhä vientiä. Siis tuollainen käytös on inhottavaa. En valitettavasti tiedä millä pölkyn miehesi saisi sen ymmärtämään. Mutta sinua saattaa helpottaa kun ajattelet, että hän on yksi pässinpää kun tuollaista tekee ja että ne nuoret naisetkin ajattelevat hänestä niin.

Näitä vahtaavia miehiä on aina. Ja juu, ei ne muutu miksikään, pahenee vaan ajan mittaan.

Nuoret naiset tahallaan vielä yllyttä näitä. Eikä ne todella osaa tuntea mitään empatiaa sitä vieressä seisovaa vaimoa kohtaan. Niistä se on vaan sitä hauskempaa. Niin raadollinen on naisihminen.

Ja ukot, ne taas ei tajua tätä puolta asiasta ollenkaan. Ne vaan todella kuvittelee olevansa niin merkittäviä. Ja sitten jos vaimo asiasta huomauttaa, pistetään vaikka oikein mahtava riita pystyyn. Kun mitäs se vaimo nyt ihan turhista ja olemattomista asioista alkaa naputtaa. Eihän mitään ole tapahtunutkaan.

Niin, ei mitään. Paitsi nyt nöyryytetty vaimoa oikein yhteispelissä jonkun typerän nuoremman naisihmisen kanssa. Annettu toisen tuntea itsensä täysin nollaksi. Osoitettu julkisesti, miten vaimosta "vähät välitetään."

Sehän nyt ei mitään ole, eihän?

Tällaisesta miehestä otin eron jo kauan sitten. Eikä ollut edes viisikymppinenkään, ei ihan kolmeakaan kymmentä vielä. Mutta merkit oli sellaiset, että voi jestas, mitä olisikaan ollut tulossa. Tuo, mitä joku kirjoitti miehestään, että tämä kaupassakin saattaa ottaa vaimoon etäisyyttä, että nainen luulisi tämän olevan yksin, on just mun exmiehelleni tyypillistä. Kapakoissa kauhea flirttailu tarjoilijanaisten kanssa (ihan minkä ikäisten vaan), bussissa kerran matkustaessamme viereiselle penkkiriville istui meidän kohdallemme sopiva nainen, mies oli kuin hippalassa koko matkan ajan, teki suorastaan itsensä naurettavaksi silmäpelillään, ja minut tietysti noloksi. Kaikki tyttöystäväsuhteeni nolasi yli-innokkaalla käytöksellään, teki itsensä naisten edessä täydellisesti pelleksi. Itse hän näki itsensä vain erityisenä naisten mieleisenä don juanina. Peilasi itseään kaiken aikaa ja harjoitteli ilmeitä peilin edessä. Toi itseään esiin aina ja kaikkialla, missä vain suinkin oli naisia paikalla. Väsyttävää ja typerää käytöstä.

Nykyään huomaan tällaisen käytöksen miehessä heti. Ja aina se aiheuttaa välittömän reaktion: paska mies. Miehen pitää kunnioittaa vaimoaan ja antaa tälle aina etusija ja ylin huomio. Koskaan ei pidä toista mennä loukkaamaan julkisesti tuolla alueella. Se on avioliiton surma, siitä saa olla varma. Itse on petinsä sitten petannut. Jos ei pysty itseään hillitsemään, on parasta pysytellä poikamiehenä.

Silloin aikanaan miehelläni oli myös "tädin mies", joka oli varsinainen niljake. Meitä nuoria sukuun tulleita naisia oli muutamia, ja jokainen meistä inhosi tuota palavasilmäistä tuijottelijaa ja flirttaajaa sydämensä pohjasta. Yritti tunkea saunaankin kanssamme, hyi helvetti. Esitti pääkaupunkilaista maailmanmiestä, kehuskeli veneillään ja lapinmökeillään, jotka sitten vaimo lakonisesti piruuttaan paljasti olevan vuokramökki ja venekin kaverilta lainassa. Erosivat nekin sitten myöhemmin, ja äijä alkoholisoitui pahasti.

Pakkohymyilijälle:"Miksi ihmeessä 25+ ikäistä nättiä naista houkuttaisi itseä tuplasti vanhempi ukkeli, kun lähellä todennäköisimmin pyörii myös omanikäisiä, vetäviä uroita? "

Noh.Se on se kokemus,charmi,itsevarmuus:maailmaa on nähty ja kierrelty.Ja jos viiskymppinen on edelleen huippukunnossa ja fyysisesti paremman näköinen,kuin useimmat 2-tai 3-kymppiset (vertailukohteita on ;)),niin kyllä moni nuorempikin lankeaa.Eivätkä kaikki viiskymppiset ole muutenkaan niitä "humppalinjan-miehiä":)

Hyvää kesän jatkoa sinulle!

Siis ihan oikeasti, uskooko joku vanha ukkeli ihan oikeasti että nuoret naiset ovat kiinnostuneita?
Tajuaako ukko ollenkaan, että kun ne nuoret naiset hymyilevät vaivaantuneina takaisin, se ei tarkoita sitä että he olisivat kiinnostuneita!

Naurettavan itserakasta tulkita toisten käytöstä aina itselle mairittelevimman vaihtoehdon mukaan. Kyllä mä suosittelisin vähän realistisempaa minäkuvaa näille omasta mielestään "charmanteille" papoille.

Eri asia sitten ovat tietysti nämä Hjallis Harkimot sun muut, joilla löytyy pätäkkää. He saavat tietysti nuorempia naisia enkä sitä ihmettele ollenkaan.
Oikeasti menestynyt mies on aina naisten mielestä kiinnostava, ja silloin voi antaa vähän anteeksi sitä korkeaa ikää, jos vaakakupissa on tarjolla paljon ihailua, lahjoja ja taloudellisesti turvattu elämä.

Mutta se, että joku velttokulli pappa ihan oikeasti kuvittelee pärjäävänsä viehätysvoimassa ja sänkytaidoissa nuorille miehille...give me a break.

Yhdyn edelliseen muutoin paitsi etten ole ikinä ymmärtänyt tai en haluakaan, miksi ihminen olisi jotenkin kiinnostava, kun sillä on rahaa.
Olen työssäni paljon tekemisissä ihmisten kanssa, suuri osa heistä on keski-ikäisiä miehiä. Varsinkin näin kesäaikaan jotkut idiootit oikein avoimesti antavat katseen vaeltaa päästä varpaisiin. Itseäni etoo, mutta pakko vain olla tyyni ja asiallinen. Kyllä se toinenkin osapuoli asialliseksi muuttuu, kun ei saa mitään vastakaikua. Olisi mukava pukeutua helteellä niukemmin, mutta eipä paljon kiinnosta.

Siis missä te oikein asutte jos joka paikassa on muka jotain UPEITA peppuja ja vartaloita? itse asun isossa kaupungissa ja 90% ihmisistä on ihan tavallisia löysäpeppuja ja jenkkakahvoja, sellaiset todella upeat ihmiset vartaloltaan on harvassa. eikä mua haittaa jos mies tuijottaa jotain tavista, joita suurin osa ihmisistä on. Minkälaisia oikein itse olette jos koette että jatkuvasti näkee upeita naisia? ihan tavallisia suurin osa ihmisistä on.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Siis missä te oikein asutte jos joka paikassa on muka jotain UPEITA peppuja ja vartaloita? itse asun isossa kaupungissa ja 90% ihmisistä on ihan tavallisia löysäpeppuja ja jenkkakahvoja, sellaiset todella upeat ihmiset vartaloltaan on harvassa. eikä mua haittaa jos mies tuijottaa jotain tavista, joita suurin osa ihmisistä on. Minkälaisia oikein itse olette jos koette että jatkuvasti näkee upeita naisia? ihan tavallisia suurin osa ihmisistä on.

samaa mieltä, Helsingissä asun mutta, harva joku ulkomuodoltaan on sellainen että pitää jäädä kuolaa perään, pätee naisille sekä miehille.

taitaa olla oma korvien välissä jos joku nainen luulee että upeita peppuja ja vartaloita kävelee kaupunki täynnä , joidenkin naisten mielikuvitus tekee kepposet, jos oma mies tuijottaa toisia naisia LIIKAA.

aLKUPERäISELLE : elä vaan mene sitten miehesi kanssa jonnekin latino maahan lomalle ikinä, siellä vasta upeita naisia upeiden vartaloineen ja peppujen kera, sitten sie tuut siellä hulux ja mies iloiseksi ;D

Alkuperäinen kirjoittaja Its a Hard Life:
En kyllä itsekään muista vastanneeni pariskunnan miespuolisen osapuolen flirttiin. Tai sitten en ole edes ymmärtänyt flirttaavani:oO

Mutta sen noista nuoruuden katseista muistan, että vaikkei flirttiin vastannutkaan, niin huonon itsetunnon jo silloin omaavana, katse tuntui hyvältä. Aivan kuin mies olisi rankannut minut seuralaistaan korkeammalle.

Ja juuri siltähän minustakin nyt osien vaihduttua tuntuu. Olen ruma, seksitön, hyödytön ja arvoton siinä vierellä, siis täysin arvoton.

Surffailen netissä työpäivän jälkeen ja yritän löytää Elleistä mielenkiitoisia juttuja. Ellit50+ jo vuosien saatossa tutuksi tullut nimimerkki oli kirjoittanut mukavan viestin murteella. Vastaan joskus
myöhemmin ja jätän suunvuoron muillekin. Kyllä sinunkin kannattaisi vaihtaa mielipiteitä tuolla
palstalla. Tätä aihetta on vatvottu tasaisin väliajoin ja ei kai tämä puheenaihe koskaan täysin tyhjäksi tule.

Ei ole mitään järkeä haikailla nuoruusvuosiaan. Tämä ikä on paras ikä. Nautin nuorten seurasta.
Käyn melko usein mäkkärillä. Olenkin miettinyt miksi viihdyn siellä. Siellä on aina niin rento tunnelma. Luulisin, että miehet tykkäävät nuorissa naisissa samasta asiasta. Nuorissa naisissa on
virtaa ja mutkattomuutta. Ehkä me 50+ olemme jo liian kaavoihimme kangistuneita.

Huippumallit haussa ohjelman pyörimisestä en tiedä mitään. Olen elänyt kohta kaksi vuotta
ilman telkkaria. Sarjat loppuvat aikanaan ja tilalle tulee jotain uutta. En pidä huonona asiana, että
miehesi seuraa sarjaa. Olet sinäkin varmasti lepuuttanut silmiäsi komeissa tv-sankareissa.
Mutta vaikka kuinka kipuilet ja vatvot ongelmaasi ei se tuskailemalla parane. Jätä asia omaan arvoonsa. On ihana muistella nuoruutta ja sen aikaisia ihailevia katseita. Mutta kyllä tässä iässä
on valtavan paljon hyviä puolia. Minä ainakin sain kiintiön täyteen ihailusta.
Kävin tällä viikolla määräaikaisterveystarkastussa ja mainitsin asiasta. Terveydenhoitaja taisi kirjoittaa asian tietokoneelle. Siis minun yksityisasioista ei kannata keskustella. Haluan pitää asiani omina tietoina. Avoimuus on hyvä asia, mutta kyllä senkin asian kanssa kannattaa olla tarkkana.

Niin, ikuinen kysymys, MIKSI joku ihminen on kiinnostava, kun sillä on rahaa. Niin miksi?

Jännä juttu. Mutta katsokaa ympärillenne. Esimerkkejä löytyy maailmasta ja iät ja ajat niitä on ollut. Miksi parikymppinen kaunotar menee naimisiin kahdeksankymppisen miljonäärin kanssa? Koska rakastuu niin palavasti?

Raha merkitsee valtaa ja valta luo tietynlaista karismaa. Kaikista raharikkaista sitäkin on tosin vaikea löytää, mutta kun oikein kovasti tahtoo, niin "rakastuuhan" sitä vaikka puupökkelöön, jos sen lisäksi saa muutamia miljoonia. Ehkä nämä "rakastujat" ovat hekin omanlaisensa ihmislaji. Kaikki ihmiset eivät todellakaan pysty myymään itseään, vaikka kaupat olisivat kuinka edulliset.

Mutta sitten nämä vanhemmat papat, todellakin, joilla ei edes ole sitä raharoskaa leviteltäväksi asti. No, onhan hyvä että ihmisellä on suuri luottamus itseensä. Pitäisi kuitenkin jonkinlainen todellisuudentajukin säilyttää. Ettei nyt ainakaan nolaa omaa perhettään, kun yrittää "esiintyä" tyttärensä ystävättärille, ja poikansa tyttöystävälle.

Kyllä vanhempia sarmikkaita herrasmiehiä on olemassa.Nuoret naiset tosiaankin ihastuvat ja rakastuvatkin tällaisiin osaaviin todellisiin miehiin.Viiskymppinen mikään vanhus ole.Ei kaikki kuuskymppisetkään.Siitäkin ikäluokasta löytyy nuoren naisen sydämen tykyttäjää.Ei raha aina ole se päätekijä.Se vaan harmittaa,kun hyvä alkanut suhde loppuu elämän tosiasioihin.Esimerkkejä on monia.Rakkauden polut on joskus ihmeellisiä.

Olen sisäistänyt sen asian varsin hyvin etteivät nuoret naiset kaipaa charmantteja vanhoja äijiä. Muutenkin vilkuilen mieluummin kypsempiä naisia. En toki vaimoni seurassa. Enkä tietenkään voi olla huomaamatta kaunista nuorempaa naista, mutten tuijota häntä koska tuntisin itseni noloksi jos niin tekisin. Korkeintaan vähän salaa vilkuilen, kamoon, saahan kaunista kukkaa, maisemaa tai vaikka puuvenettäkin ihailla, miksei sitten kaunista naista? :)

Yhtä asiaa olen kuitenkin ihmetellyt. Kun kaikki nyt ovat samaa mieltä siitä etteivät nuoret naiset välitä vanhoista ukoista, niin mistä johtuu että viime vuosina nimenomaan nuoret naiset lähestyvät meikäläistä yli viisikymppistä miestä kapakoissa (ja jopa kadulla) ja melkein väkisin yrittävät tehdä tuttavuutta? Vaikken mikään susiruma olekaan, niin en pidä itseäni mitenkään naisten miehenä. Pari kertaa olen yrittänyt heitä usuttaa samassa paikassa pyörivien nuorempien kollien kimppuun, vanhahkon ukkomiehen sijaan. Eivät muuten olleet maksullisia, jota ainakin yhdessä tapauksessa epäilin. Tämän tuon vain esille sitä varten ettei aina vain äijiä syyllistettäisi.

Lopuksi olen sitä mieltä että nimimerkki "itsetunnosta" on loistava kirjoittaja ja erittäin fiksu nainen (ja ex-yh).

"Lopuksi olen sitä mieltä että nimimerkki "itsetunnosta" on loistava kirjoittaja ja erittäin fiksu nainen (ja ex-yh)."

Kiitos kehuista. Suorastaan sulan niihin tässä kärpäskopissani. Tänään on kova helle ja ehkä ukkostakin tulossa.

Pyörin viikonloppuna Espan nurkilla ja pistäydyin Teatteri-ravintolan vessassa.
Ko. ravintolaan liittyy erittäin nostalgisia muistoja. Huomasin juhlasalissa erään erittäin arvostetun grand old manin. Jos olisin istunut ravintolassa niin kaksi "kaltaistaan" olisi löytänyt toisensa. Olisimme varmasti rupatelleet kohteliaasti niitä näitä. Mies on herrasmies ja olen aina arvostanut herrasmiehiä.
Mutta onneksi en jäänyt suustani kiinni vaan jatkoin matkaa shoppailemaan.

Kirjoitin äsken muutaman viestin Ellit 50+ palstalle. Siellä on ihmeen paljon uutta porukkaa. On ihanaa, kun ihmiset löytävät näille palstoille.

Olen ihan harrastajakirjoittaja. En osallistu mihinkään kirjoituskilpailuihin.
Ostin uusimman Me Naiset lehden ja siinä oli kirjoituskilpailun satoa. Viisi voittanutta tarinaa.

Ehkä nuoret naiset hakevat turvallisuutta ja isähahmoa. Minäkin kaipaan sellaista. Vanhemmat miehet ovat aina tykänneet minua. En nuorena koskaan
pahoittanut mieltäni vanhempien miesten jutuista. Sain aina kehuja ties mistä.

Mutta nyt minun pitää jatkaa töitä. Yritän saada päivätyöni hommat kuntoon ja kipitän sitten illaksi iltatyöhön. Ehkä joku osuu "haaviini" ja juttelemme sitten puhelimessa. Puhun ja kirjoitan. Siitä pidän erittäin paljon. Ehkä tulevaisuudessa voin keskittyä enemmän kirjoittamiseen.

On ollut ihanaa keventää sydäntään Elleissä vuosien varrella. Jäin vuonna 1998 syksyllä yksinhuoltajaksi. Jos kaikki kirjoittamani teksti olisi tallessa olisin kirjoittanut jo monta kirjaa.

Kiitos ahkerille lukijoille. Mutta kirjoittakaa itsekin. On ihana lukea toisten ellien juttuja. Ehkä olen jollakin tavalla keventänyt jonkun ihmisen elämää höpinöilläni.

Summa summarum. 50+ ikä on elämäni parasta ikää.

Mutta naiset, oletteko huomanneet, miten erilaiselta ne 20 - 30 -vuotiaiden peput näyttävät yli 40-vuotiaiden "peppuihin" nähden? Kai sitä nyt terve mies katsoo, jos on vielä hormonnitoimintaa jäljellä. Nuoremmilla naisilla, jotka ovat esim. liikunnallisia, peput ovat pyöreitä ja pakaroissa on kunnon lihakset. Eli peppu ulkonee lihasten ollessa kunnossa ja pysyy ryhdikkäänä. Monilla yli 40-vuotiaalla peppu on laskeutunut ja lihakset siellä alla ovat niin pienet (oisko istumatyö ongelmana), että rasvakudos roikkuu siinä päällä ryhdittömönö selluliittinä. Esim. takamus ei ole selkeän muotoinen, vaan pakaroiden alle jää löysää selluliittia ja takamus näyttää valahtaneen ryppyiseksi selluliittikasaksi. Tämä siis erityisesti luonnostaan hoikilla yli 40-vuotiailla, jotka eivät harrasta riittävästi lihaksistoa kehittävää liikuntaa. Toinen vanhempien naisten takamusmalli on tietty ylipainoisten ja keskivartalolihavien naisten malli, eli takamus, joka on kapeampi kuin jenkkakahvat ja roikkuu pienenä jääden isohkon vatsatynnyrin varjoon. Kolmas malli on reippaasti ylipainoisten vanhempien naisten takamusmalli, jossa takamuksella on kyllä kokoa, mutta selluliittiä ja makkaroita on niin reilusti, ettei näky ole kovin hehkeä.

Eli näin vertailukohtana kun on vanhempien naisten takamukset ja nuorempien naisten peput, niin vieläkö kummastuttaa, että miksi se miehen katse hakeutuu sinne nuorempaan osastoon?

Alkuperäinen kirjoittaja Peppufanit ry:
Mutta naiset, oletteko huomanneet, miten erilaiselta ne 20 - 30 -vuotiaiden peput näyttävät yli 40-vuotiaiden "peppuihin" nähden? Kai sitä nyt terve mies katsoo, jos on vielä hormonnitoimintaa jäljellä. Nuoremmilla naisilla, jotka ovat esim. liikunnallisia, peput ovat pyöreitä ja pakaroissa on kunnon lihakset. Eli peppu ulkonee lihasten ollessa kunnossa ja pysyy ryhdikkäänä. Monilla yli 40-vuotiaalla peppu on laskeutunut ja lihakset siellä alla ovat niin pienet (oisko istumatyö ongelmana), että rasvakudos roikkuu siinä päällä ryhdittömönö selluliittinä. Esim. takamus ei ole selkeän muotoinen, vaan pakaroiden alle jää löysää selluliittia ja takamus näyttää valahtaneen ryppyiseksi selluliittikasaksi. Tämä siis erityisesti luonnostaan hoikilla yli 40-vuotiailla, jotka eivät harrasta riittävästi lihaksistoa kehittävää liikuntaa. Toinen vanhempien naisten takamusmalli on tietty ylipainoisten ja keskivartalolihavien naisten malli, eli takamus, joka on kapeampi kuin jenkkakahvat ja roikkuu pienenä jääden isohkon vatsatynnyrin varjoon. Kolmas malli on reippaasti ylipainoisten vanhempien naisten takamusmalli, jossa takamuksella on kyllä kokoa, mutta selluliittiä ja makkaroita on niin reilusti, ettei näky ole kovin hehkeä.

Eli näin vertailukohtana kun on vanhempien naisten takamukset ja nuorempien naisten peput, niin vieläkö kummastuttaa, että miksi se miehen katse hakeutuu sinne nuorempaan osastoon?

Vaikka olenkin nainen, olen monta kertaa katsellut keski-ikäisten/vanhempien naisten takapuolia ja ajatellut, että eipä ole hurraamista. Oikeassa olet, liikuntaa harrastamattomalla nelikymppisellä takapuoli yleensä roikkuu jo ikävästi eikä se tosiaankaan ole mikään silmiä hivelevä näky. Tosin ei ole monen nuoren, ylipainoisenkaan takapuoli ja niitä on nykyään yhä vain enemmän.

Itse yli nelikymppinen nainen jolla ilmeisesti peppu kunnossa koska sitä kehutaan, varsinkin oma nuori mieheni jonka kanssa olen pian menossa vihille.
Rahaa ei ole kummallakaan, mutta sitä rakkautta kait sitten....
Vanhempi nainen ei siis tarvitse rahaa saadakseen nuoren miehen itselleen- mutta ehkä se peppu:))