mies ja Ystävät (naiset)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umberella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

umberella

Vieras
Hyvät naiset.iltaa.
Onko teistä väärin pyytää mieheltäni aikaa seuraavaan ongelmaan.
Olemme seurustelleet 5kk ja nyt mieheni haluaisi esitellä minut ystävillee.kyseessä on naispuolisia joita kaikkia melkein hän on pannut .
Mies suuttui kun haluan aikaa sulatella asiaa,että voin tavata hyvillä mielin naiset. Olenko tehnyt teistä väärin koska mieheni ei tätä ymmärrä

mikäs kaveri se semmoinen on, jota on paneskeltu... fuckbuddy enemmänkin

hankkiutuisin eroon moisesta playerista asap tai kohta oot itsekin "ystävä" jota esitellään uusille hoidoille

Miksi mies haluaa erityisesti 'esitellä' sinut entisille kivakavereilleen? Sen ymmärtää jos jossain törmää sattumalta, mutta miten nuo panot liittyy nykyiseen elämään? Ja miten on tullut edes esille että ovat entisiä petikavereita?

mies sanoo että hän on ollut kaikkien näiden naisten kanssa panon jälkeen toooosi hyviä ystäviä,mikä on ymmärrettävää.En kiellä todellakaan miestäni tapaamista heitä ,mutta miksi mies suuttuu jos minä en halua nähdä heitä saatika kutsua heitä yhteisiin juhliimme..mm.tupareihin,koska itselläni ei tulisi mieleenkään pyytää ex panoja tänne vaikka olisivat kavereita nykyään vaan koska voisin kuvitella että se sattuu miestäni tavalla tai toisella.

tosissaan pyysin mieheltäni aikaa että voin sulatella asiaa,että voin tavata nämä ystävät sitten "puhtaalta" pöydältä niin hän suuttui,.Onko se sitten parempi että ollaan heidän kanssa jossain radalla ja saan kilarit koska asia painaa mieltä.?

Ei sun ole pakko tavata vapaa-ajalla ketään, jota et halua! Ei mulla ainakaan kävisi mielessä painostaa miestäni tapaamaan miespuolisia kavereitani, vaikka takuulla en ole pannut heistä yhtäkään enkä edes hiplannut (ellei vaatteet päällä halaamista lasketa).

tällä hetkellä mietin tilannetta kun tapaisin nämä exät ..."hei olen se uusi pano,mitäs se vanha pano tietää" tätä tyyliä ajatus kulkee,vaikka he ovat kuulemma olleet 10vuotta hyviä ystäviä..Mutta siis näitä ystäviä ON MONIA..että ei vaan YKSI.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tällä hetkellä mietin tilannetta kun tapaisin nämä exät ..."hei olen se uusi pano,mitäs se vanha pano tietää" tätä tyyliä ajatus kulkee,vaikka he ovat kuulemma olleet 10vuotta hyviä ystäviä..Mutta siis näitä ystäviä ON MONIA..että ei vaan YKSI.

Hyvä ystäväni on mies, ja nimenomaan ystävä ei panokaveri... miehesikö on sinulle kertonut paneskelleensa kaikkia ystäviään?

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Mies voi olla todellinen kaveri/ystävä naisen kanssa vasta sen jälkeen kun on harrastanut seksiä hänen kanssaan.

Ole siis huoleti

Vitu pässi!

Mä olen tuntenut useimmat miespuoliset kaverini pidemmän aikaa kuin nykyisen mieheni (jonka olen tuntenut "vain" kymmenen vuotta), mutta jos sinkkuna ollessa deittiä etsin, niin lähdin kaupungille tai laitoin palstalle ilmoituksen. Kavereiden joukosta en kysellyt...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Hyvä ystäväni on mies, ja nimenomaan ystävä ei panokaveri... miehesikö on sinulle kertonut paneskelleensa kaikkia ystäviään?

kyllä mies kertoi itse ja äsken tokaisi että jos kieltäisin häntä tapaamasta näitä kavereitaan se olisi sillä selvä, kysyin että meneekö kaverit minun edelle ja vastaus oli KYLLLÄ, joten tämä suhde oli tässä ..FINITO...

suutut kun mies haluaa esitellä sinut ystävilleen? haluaa näyttää kuinka ihanan naisen on löytänyt. nyt kohota itsetuntoasi vaan ja tapaa naiset,eihän ne sulle enää ole uhka.
ja miksi kieltäisit edes miestä tapaamasta näitä kavereitaan,ei toisen kavereita voi määrätä.

huono itsetunto nyt vaan painaa,anna ittes rentoutua :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

kyllä mies kertoi itse ja äsken tokaisi että jos kieltäisin häntä tapaamasta näitä kavereitaan se olisi sillä selvä, kysyin että meneekö kaverit minun edelle ja vastaus oli KYLLLÄ, joten tämä suhde oli tässä ..FINITO...

Jos olet vasta 5kk miestä tapaillut, niin eikö ole itsestään selvää, että pitkäaikaiset kaverit menee sun edelle? Kyllä mäkin olisin 5kk seurustelulla käskenyt ennemmin mustasukkaisen deitin kuin pitkäaikaiset kaverit painumaan hittoon, jos valintatilanne olisi ollut edessä!

Jos mies ei ole harrastanut muiden kanssa seksiä sen jälkeen, kun tapasi sinut, niin mikä kuviossa on mielestäsi ongelmallinen? (Vai onko kenties harrastanut vielä senkin jälkeen?)

Yhteistyössä