50 v mies ja nuoret naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija 7
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
^Hahhhahhahh, mistä näitä OMAA persettään kehuvia vanhempia naikkosia AINA löytää näihin ketjuihin? Päivystääkö Elleissä joitain huonolla itseluottamuksella varustettuja vanhempia haahkoja, jotka odottavat tilaisuutta kehua omaa "peppuaan" jota ihan oma mieskin kehuu! Kenenköhän naisen mies ei kehu omaansa..on nimittäion sitä suhteen ruusuisisnta aikaa kun ollaan vasta vihille menossa. Eiköhän se selluliitti ala tympimään tuotakin nuorta miestä, ainakin kun muutaman vuoden päästä aika on tehnyt tehtävänsä ja miehellä olisi vielä kysyntää persikkapeppuisten tyttösten keskuudessa. Hormoonit onneksi kääntävät noin tuoreemmassa suhteessa sen miehen pään omaa naista kohti, mutta eihän se kestä..kuten täältäkin olemme saaneet lukea tuhansia kertoja,

Alkuperäinen kirjoittaja Pakko kysyä:
^Hahhhahhahh, mistä näitä OMAA persettään kehuvia vanhempia naikkosia AINA löytää näihin ketjuihin? Päivystääkö Elleissä joitain huonolla itseluottamuksella varustettuja vanhempia haahkoja, jotka odottavat tilaisuutta kehua omaa "peppuaan" jota ihan oma mieskin kehuu! Kenenköhän naisen mies ei kehu omaansa..on nimittäion sitä suhteen ruusuisisnta aikaa kun ollaan vasta vihille menossa. Eiköhän se selluliitti ala tympimään tuotakin nuorta miestä, ainakin kun muutaman vuoden päästä aika on tehnyt tehtävänsä ja miehellä olisi vielä kysyntää persikkapeppuisten tyttösten keskuudessa. Hormoonit onneksi kääntävät noin tuoreemmassa suhteessa sen miehen pään omaa naista kohti, mutta eihän se kestä..kuten täältäkin olemme saaneet lukea tuhansia kertoja,

Yhtä naurettavaa on, että näissä kirjoituksissa nuoremmat naiset AINA ovat hyvävartaloisia, seksikkäitä ja timmejä. Katsokaapa katukuvaa, jenkkakahvat tursuavat ja läski hyllyy, siinä on seksikkyys kaukana. Niitä upeita vartaloita ja takapuolia ei juurikaan näy.

Täytyy pyytää anteeksi, mutta kyllä uimahalli on aika paljastava halli ja kyllä hyvin moni ihminen on päästänyt itsensä rapakuntoon, eikä useinkaan syy löydy muualta kuin peilistä.

Ja miehissä ei ole mitään "vikaa". Harvan nuoren naisen pää kääntyy neli-viisikymppisen miehen perään tai pepun perään. Miehille tekisi joskus ihan hyvää katsoa peiliin tai vaikka arvioida keski-ikäisten miesten ulkonäköä sen sijaan että aina haukkuisivat miten kaikki naiset on niin rumia, paitsi ne nuoret, joilta ei kuitenkaan koskaan saa. Ja miksiköhän.

Niin tietysti kehuu oma mies, mutta niin kauan kuin näin vanha nainen voi muistaakaan, on takapuoltani kehuttu eri vuosikymmeninä. Kun pyöräilee, kävelee ja harrastaa paljon seksiä, pysyy kroppa kivassa kunnossa.
Itsetunto on kieltämättä kohdillaan, ja tiedän millä avuilla saan nuoremman mieheni pysymään kanssani. Mulla on synnytykset ja niistä aiheutuva rapautuminen jo suoritettu, nuorilla naisilla kroppa muuttuu arvaamattomasti, saattepa nähdä...

Alkuperäinen kirjoittaja peppuinen:
Niin tietysti kehuu oma mies, mutta niin kauan kuin näin vanha nainen voi muistaakaan, on takapuoltani kehuttu eri vuosikymmeninä. Kun pyöräilee, kävelee ja harrastaa paljon seksiä, pysyy kroppa kivassa kunnossa.
Itsetunto on kieltämättä kohdillaan, ja tiedän millä avuilla saan nuoremman mieheni pysymään kanssani. Mulla on synnytykset ja niistä aiheutuva rapautuminen jo suoritettu, nuorilla naisilla kroppa muuttuu arvaamattomasti, saattepa nähdä...

Juu, ei takapuoli eivätkä muutkaan paikat vielä nelikymppisenä ole repsahtaneet mihinkään, jos harrastaa kuntoilua säännöllisesti. Joskus olen kuntolehtiä selaillessani törmännyt juttuun, jossa vertailtiin kuntoilemattoman ja kuntoilevan naisen vartaloita. Sen mukaan kuusikymppisen kuntoilevan ja nelikymppisen kuntoilemattoman kropat ovat suurin piirtein samalla tasolla. Kannattaa siis katsoa peiliin, jos oma vartalo ei näytä hyvältä.

Joku tuossa ylempänä sanoi, että "selluliitti alkaa tympiä nuoria miehiä" tarkoittaen, että automaattisesti sitä kaikilla keski-ikäisillä naisilla jo on. Eipä pidä sekään paikkaansa, itse olen yli nelikymppinen eikä selluliitista tietoakaan. Äitini on 75-vuotias eikä sitä hänelläkään ole kuten ei myöskään kahdella siskollani.

Aivan näin, oma äitini 67 v. on timmi farkkupeppuinen ja nuorekas nainen edelleen, ja aion sellaiseen itsekin pyrkiä. Mieheni 28 v. sanoo suoraan ettei minua pelkästään luonteen vuoksi rakasta. Realiteetteja peliin itse kullakin, ei ikä aina tarkoita rupsahtamista.

Joo, näitä sikatimmejä yli 40-vuotiaitahan näkee siis aivan kamalan usein. Varmaan suurin osa keski-ikäisistä naisista on huomattavasti kiinteävartaloisempia kuin nuoremmat..joo-o, uskon uskon ;D

Mutta ei, kyllä varmaan juuri tällä palstalla liikkuu ne kaikkein hoteimmat mammat, joilla peppukin on vielä 80-vuotiaana kuin pinkeä hedelmä.

uskottavaksi, että joka ikäluokkaan ja ihmisryhmään mahtuu kaikkea? Miksi se on heti itseltä pois, ja pitää alkaa aina ivaamaan, epäilemään ja irvailemaan, sanoi kuka tahansa sitten mitä tahansa? Jos ihminen on kerran nähnyt itsensä tai tuttavansa livenä, ja nettikuulijat taas eivät ole, kumpi tietänee asiasta enemmän? Ei minulla kyllä olisi virtaa päätoimisesti jaksaa epäillä ihmisiä valehtelusta. Enkä ole selvännäkijäkään. Jos joku netissä sanoo, että hänellä tai tuttavallaan on näin, niin sitten on näin. Ja jollakulla muulla taas on toisin. Niin yksinkertaista tämä elämä on!

Alkuperäinen kirjoittaja Uskotte varmaan itsekin:
Joo, näitä sikatimmejä yli 40-vuotiaitahan näkee siis aivan kamalan usein. Varmaan suurin osa keski-ikäisistä naisista on huomattavasti kiinteävartaloisempia kuin nuoremmat..joo-o, uskon uskon ;D

Mutta ei, kyllä varmaan juuri tällä palstalla liikkuu ne kaikkein hoteimmat mammat, joilla peppukin on vielä 80-vuotiaana kuin pinkeä hedelmä.

Näitä timmejä keski-ikäisiä on erittäin vähän, mutta heitä on. Työpaikallamme järjestettiin lääkärintarkastuksen yhteydessä myös lihaskuntotesti. 52-vuotias työkaverini sai tuloksen, että hänen lihaskuntonsa on kolmikymppisen tasolla. On koko ikänsä kuntoillut aktiivisesti ja pitänyt muutenkin itsestään huolta.

Onhan se tietysti lösähtäneelle nuoremmalle kova paikka, kun oma vartalo häviää vertailussa itseä vanhemman vartalolle, kuten tuon yllä olevan kirjoittajalle esimerkiksi. Tasan ei käy onnen lahjat!

Alkuperäinen kirjoittaja Muttamutt:
ap. on tainnut kuitenkin olla hiljaa peppunsas pinkeydestä nuorempiin verrattuna?

Juurihan totesin, että harvoilla keski-ikäisillä kroppa on timmissä kunnossa, mutta joillakin on. Alkuperäinen ei varmaankaan ainakaan omasta mielestään ole hyvässä kunnossa. Niin ja katselepa ympärillesi, eivät ne nuorempienkaan takamukset monesti kovin kaksisia ole siellä läskikerroksen alla.

Minulla on hotti olo vain helteen takia. Kyllä tämä Elleissä vatvominen vaikuttaa ajatusmaailmaan.
Olin aamulla junassa ja katseeni kiinnittyi alas laskeutuvaan naiseen. Mietin mitähän mieltä Ellit raatilaiset olisivat tuosta perälaidasta.

Miehille varsinkin autojen takaosa on tärkeä asia. Olen joutunut työssäni kyselemään mielipiteitä autoista.
En aiemmin tiennytkään enkä vieläkään hallitse kaikkia autojen perämuotoja. Ehkä joku motoristi
luettelee ainakin muutaman yleisimmän rakennetyypin. Tarkoitin siis autojen ei meidän hottien mammojen.

Niinhän se näyttää olevan, että näillä palstoilla on aina ne valioyksilöt. Jos joku moittii naisilla lyhyitä/huonokuntoisia hiuksia, tänne putkahtaa heti laumoittain paksuhiuksisia naisia, joilla upeat, kiiltävät hiukset ulottuvat vähintään vyötärölle. Miksei heitä luonnossa koskaan näy? Samoin jos joku kirjoittaa, että nelikymppiset ovat rupsahtaneita, heti ilmoittautuu joukoittain sen ikäisiä, joita luullaan joka paikassa 25-vuotiaiksi. No, heitä en ehkä luonnossa tunnista, koska luulen parikymppisiksi :DD Samoin taitaa olla kun joku nuorempi nainen ilmoittaa, ettei ole kiinnostunut yli 4-kymppisistä papparaisista, jostain putkahtaa muutama iäkäs herra ilmoittamaan, kuinka hänen ympärillään baarissa on tyrkyllä joukoittain nuoria naisia jne. jne.

Tunnen itseasiassa monta upeaa, hyväkuntoista ja hyvännäköistä nelikymppistä. Itse olen huomannut usein olevani paljon hoikemmassa ja timmimmässä kunnossa kuin moni parikymppinen. Ei ole kasvatettu roskarualla, ja urheilua on tullut harrastettua koko ikä. Mutta jos vertaa timmiä parikymppistä timmiin nelikymppiseen niin tottahan toki parikymppinen "kisan" voittaa. ; ) Pääasia kunhan kukin on itseensä tyytyväinen. Mutta lihavaa keski-ikäistä minusta ei saa (niin kauan kun voin siihen itse vaikuttaa).

Ja kyllä niitä upeita neli-viiskymppisiä miehiäkin näkee. Ne ei vaan istu siellä terassilla litkimässä kaljaa, vaan ehkä ovat vapaa-ajallaan kuntosalilla tai lenkillä.

Itseäni ei nuoret miehet kiinnostaa tippaakaan, oli sitten kuinka komeita tahansa. Jotain niistä puuttuu mutta upea keski-ikäinen mies jolla on sitä jotain kääntää pään. Kyllä niitä aika ajoin tulee vastaan.

Niin, yhdellä lauseella, tässähän se asia on sanottu niin kuin se vain on:

"Mutta jos vertaa timmiä parikymppistä timmiin nelikymppiseen niin tottahan toki parikymppinen "kisan" voittaa."

Alkuperäinen kirjoittaja No niin:

"Mutta jos vertaa timmiä parikymppistä timmiin nelikymppiseen niin tottahan toki parikymppinen "kisan" voittaa."

Parikymppiset lapset eivät voita aikuista naista.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästynyt MIES:

Parikymppiset lapset eivät voita aikuista naista.

Minä en myöskään kiinnitä mitään huomiota LAPSIIN, ovatpa sitten miten kiinteitä tahansa. Aikuinen hyvä kroppainen nainen kääntää meikäläisen pään.

Tottahan tuo on. Niitä timmejä parikymppisiä on vaan vähemmän ja vähemmän, jenkkakahvoja ja läskivatsoja sitäkin enemmän. Ei sen puoleen, sama koskee vanhempiakin sekä naisia että miehiä.

Alkuperäinen kirjoittaja you are beautyful:
Tunnen itseasiassa monta upeaa, hyväkuntoista ja hyvännäköistä nelikymppistä. Itse olen huomannut usein olevani paljon hoikemmassa ja timmimmässä kunnossa kuin moni parikymppinen. Ei ole kasvatettu roskarualla, ja urheilua on tullut harrastettua koko ikä. Mutta jos vertaa timmiä parikymppistä timmiin nelikymppiseen niin tottahan toki parikymppinen "kisan" voittaa. ; ) Pääasia kunhan kukin on itseensä tyytyväinen. Mutta lihavaa keski-ikäistä minusta ei saa (niin kauan kun voin siihen itse vaikuttaa).

Ja kyllä niitä upeita neli-viiskymppisiä miehiäkin näkee. Ne ei vaan istu siellä terassilla litkimässä kaljaa, vaan ehkä ovat vapaa-ajallaan kuntosalilla tai lenkillä.

Itseäni ei nuoret miehet kiinnostaa tippaakaan, oli sitten kuinka komeita tahansa. Jotain niistä puuttuu mutta upea keski-ikäinen mies jolla on sitä jotain kääntää pään. Kyllä niitä aika ajoin tulee vastaan.

Hyvä esimerkki kroppansa kunnossa pitäneestä yli 5-kymppisestä naisesta on Lena Meriläinen. Moni nuorempi häviää vertailussa kirkkaasti.

"Hyvä esimerkki kroppansa kunnossa pitäneestä yli 5-kymppisestä naisesta on Lena Meriläinen. Moni nuorempi häviää vertailussa kirkkaasti."

Näin muutama vuosi sitten Lena Stockalla. En haluaisi olla niin sutjakka.
Telkkarissa ehkä on edukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Eli toisin sanoen:
5-kymppinen sutjakka = kuivakka

Onko Helena Lindgren esimerkiksi mielestäsi kuivakka, vaikka onkin sutjakka? Mielestäni kuivakoita ovat liikaa aurinkoa ottaneet ja liian laihat vanhemmat naiset ja miehet.

Te kaikki lösähtäneet plösöt kaksikybäset, tulkaa taekwondosalille treenaamaan, siellä näkee laumoittain näitä timmejä, upeita, tiukkakroppaisia yli nelikymppisiä naisia. Asenne ja kroppa kunnossa eikä löysää missään.