V
Vierailija 7
Vieras
Olemme n. 50 v onnellinen aviopari, minä naisena muutaman vuoden nuorempi kuin mieheni. Olen itse sosiaalinen ja puhelias ja ihan ok näköinenkin nainen, enkä ole koskaan tuntenut halua katsastella muita miehiä. Mieheni on hauskannäköinen ja todella flirttityyppi. Vuosia sitten tuo flirtti ei niin hätkähdyttänyt, mutta nyt tuntuu, että mitä vanhemmaksi mieheni tulee, sitä enemmän hän tuntee vetoa nuoriin naisiin ja flirttailee heidän kanssaan, vaikka olen ihan vieressäkin. Minusta se tuntuu ikävältä. Se on varmasti mustasukkaisuutta ja omistushalua minun puolelta. Olen kysynyt mieheltäni, että onko tuo viidenkympin villitystä ja hakeeko hän nuoruutta takaisin flirttailun kautta. Hän vastasi, että näin ei ole. Hän sanoi, että flirtti on normaalia ja kuuluu jokaisen miehen perusvietteihin. Onko asia noin? Miten muut tuon ikäiset miehet tekevät? Vaikka mieheni on jo siis viidenkympin, niin hän on kuitenkin ihan hurmaava, ja moni nuori nainen on täysin vastannut hänen flirttiin. Minusta nuo flirttitilanteet ovat minua halventavia, enkä näe niissä mitään huumoria. Mitenköhän muut naiset tuollaiseen suhtautuvat?