5:2 dieetti ja paino ei juuri putoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ker ttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

ker ttu

Vieras
Olen ollut noin kuukauden 5:2 dieetillä. Kauheeta tarvetta ei ole pudotukseen eli siksi ei kai kauheen nopeesti painokaan meinaa laskea... Olo on kyllä muuten kevyt ja hyvä. Oon 172 cm ja aloituspaino 65 ja kun painan 62 niin tunnen itseni "sopivankokoiseksi". Nyt noin kuukaudessa paino pudonnut vajaan kilon. Kävellyt olen 4 kertaa viikossa 45-60 min. Eli pari kiloa tarvitsisi vielä saada pois...

Sairasta.
Tiedätkö, että ihmisen paino vaihtelee ihan normaalistikin muutamia kiloja riippuen nukkumisesta/hormonitoiminnasta/elimistön vireystilasta/liikunnasta/siitä onko kipeä vai terve/turvotuksista jne. Kenenkään paino ei pysy päivästä toiseen presiis samassa, vaikka tekis mitä.

Sun ongelma on täysin korvien välissä. Säädä sitä vaakaa pari kiloa alemmas ja lopeta tuollainen idiotismi.

[QUOTE="just";30020718]Sairasta.
Tiedätkö, että ihmisen paino vaihtelee ihan normaalistikin muutamia kiloja riippuen nukkumisesta/hormonitoiminnasta/elimistön vireystilasta/liikunnasta/siitä onko kipeä vai terve/turvotuksista jne. Kenenkään paino ei pysy päivästä toiseen presiis samassa, vaikka tekis mitä.

Sun ongelma on täysin korvien välissä. Säädä sitä vaakaa pari kiloa alemmas ja lopeta tuollainen idiotismi.[/QUOTE]

Etkö ole kuullut, että tällä systeemillä on terveydelle edistävä vaikutus! Ja ainakin itselläni yleinen vireystila pysyy hyvänä tällä tavalla. Taidat olla joku läski itse, kun noin kiivastut!!

Yhteistyössä