47e meni kauppaan ja sain näin paljon:

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Rollolainen
2 kiloa pottua
kuusi banaania
2 tomaattia
jääsalaatti
kurkku
pikku purkki herkkusieniä
papupurkki
ketsuppia
sinappia
paketti kahvia
kaakaota
2litraa jugurttia
kilo sokeria
kanamunia
3 broilerin koipea
800g sisäfilee
1kilon pala kasslerpaistia
1500g jauhelihaa
3 pakettia lenkkimakkaraa
600g margariinia
2 sekaleipää
1½ litraa mehua
2 pussia sekavihennéksia.
Enemää ei ei olis pyörällä pystynyt tuomaankaan. Näitä ruokia syö noin 5-6 päivää.



Toisesta kaupasta ostin maitoa 4 litraa ja vesimelonin. Maksoivt reilut 7e
 
aha.
mäpä kävin siwassa ja sain play kaakaota, banaaneja, kaks tölkki mehuu, juuston ,leivän,leikkelemakkaran, muumikarkkiaskin, pari tuttelii ja seiskan ( :snotty: ) eikä maksanu ku 37euroo :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
aha.
mäpä kävin siwassa ja sain play kaakaota, banaaneja, kaks tölkki mehuu, juuston ,leivän,leikkelemakkaran, muumikarkkiaskin, pari tuttelii ja seiskan ( :snotty: ) eikä maksanu ku 37euroo :whistle:
Siwat onkin helkkarin kallita!
 
noh
mulle ei tippuisi.. :( ja täytyy sanoa, että itsekin olen alkanut miettímään voitko todella olla kokki? KOkit arvostaa yleensä hyviä raaka-aineita ei mitää kanankoipia tai kassleria
 
vieras
3 broilerin koipea
800g sisäfilee
1kilon pala kasslerpaistia
1500g jauhelihaa
3 pakettia lenkkimakkaraa
Noilla elätte ja teette 5-6 päivää ruokaa? Ette ilmeisesti syö kuin kerran päivässä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
aha.
mäpä kävin siwassa ja sain play kaakaota, banaaneja, kaks tölkki mehuu, juuston ,leivän,leikkelemakkaran, muumikarkkiaskin, pari tuttelii ja seiskan ( :snotty: ) eikä maksanu ku 37euroo :whistle:
Siwat onkin helkkarin kallita!
niin on huomattu. mut ei jaksa aina mennä merta edemmäs kalaan niin sanotusti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis montako henkeä noista syö 5-6 päivää ?
Mä kans ajattelin, että miten 5 (?) hengelle voi riittää 3 kanankoipea tai 2 kiloa pottua. Eihän nuo potut riitä kuin kerralle ja broiskun koipia ei edes riitä kaikille...
 
vieras
Meillä on 5 henkinen perhe ja tavallista maito plus laktoositonta maitojuomaa menee viikossa yli 20 litraa. Meillä tuo neljä litraa riittäisi kahvimaidoiksi, lapset kun juovat yhdessä yli litran ruuan kanssa.
 
vieras
Eipä tuosta tule 600 g kasviksia ja hedelmiä henkeä kohti päivittäin. Eikä tule 6-9 leipäpalaa eikä 8 dl maitotuotteita lähes viikoksi jokaiselle jne. Eli nälässä pidätte
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
mulle ei tippuisi.. :( ja täytyy sanoa, että itsekin olen alkanut miettímään voitko todella olla kokki? KOkit arvostaa yleensä hyviä raaka-aineita ei mitää kanankoipia tai kassleria
Juupa, no minä olen myös kokki ja kyllä meillä ostetaan yleensä kokonaisena eli fileenä kanat yms. Ja kassleria en tee edes töissä, sianniskaa ei kiitos.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis montako henkeä noista syö 5-6 päivää ?
Mä kans ajattelin, että miten 5 (?) hengelle voi riittää 3 kanankoipea tai 2 kiloa pottua. Eihän nuo potut riitä kuin kerralle ja broiskun koipia ei edes riitä kaikille...
Nopeat syövät ja hitaat juovat paistoliemen :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eipä tuosta tule 600 g kasviksia ja hedelmiä henkeä kohti päivittäin. Eikä tule 6-9 leipäpalaa eikä 8 dl maitotuotteita lähes viikoksi jokaiselle jne. Eli nälässä pidätte
No, sillähän on todella hoikat lapset ja itse ylipainoinen, niin selvähän se on, että ovat nälissään :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä