40v kauhea vauvakuume.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "niin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="niin";29192109]Miksi et?[/QUOTE]

Aivan liian vanha tekemään lapsia! Minun lapset on 12 ja 15 vuotiaita sitten kun minä olen 40-v. niin en todellakaan enää aloittaisi kaikkea alusta.

[QUOTE="Vieras";29192158]No toki voi tehdä lapsen jos haluaa. Ite en kyllä enää haluais vaan oon ihan valmis siirtymää seuraavaan elämänvaiheeseen.[/QUOTE]Ja se on..?

[QUOTE="just";29192151]Kenen mielestä? Mulla on 20v lapsi ja olen 40v, joten oletpa vanhana saanut lapsesi![/QUOTE]

Se on sinun mielipide eikä minun elämään vaikuta!

Miksipä ei... Hesarissa ollut juttu 17-vuotiaasta teini-isästä nauratti;" en jaksaisi valvoa vauvan kanssa kolmikymppisenä"!

Niin, me 30-vuotiaat todella olemme jo vanhuksia, emmekä enää jaksa kun istua ja syödä. Vahvimmat jaksavat ehkä juuri ja juuri työelämässä.

[QUOTE="just";29192195]Ihan kun sun mielipiteet mitenkään vaikuttas![/QUOTE]

No en ole kyllä väittänytkään että vaikuttas!

Taisi mielipiteeni napsahtaa omaan nilkkaan kun niin äreänä olet?

[QUOTE="Gemma";29192190]Miksipä ei... Hesarissa ollut juttu 17-vuotiaasta teini-isästä nauratti;" en jaksaisi valvoa vauvan kanssa kolmikymppisenä"!

Niin, me 30-vuotiaat todella olemme jo vanhuksia, emmekä enää jaksa kun istua ja syödä. Vahvimmat jaksavat ehkä juuri ja juuri työelämässä.[/QUOTE]

Tämä on teinivanhempien lempilausahdus, niitä harvoja keinoja selitellä itselleen, miksi liian nuorena "kannattaa" saada lapsi.

jos siltä tuntuu niin anna mennä. Se on ihan normaalia että ne jotka on tehny lapset nuorempana kauhistelee meidän 40-kymppisten vauvakuumeita ku heillä jo isot lapset. Ne jotka tekee lapsia vanhemmalla iällä ei näe siinä mitään outoa. Itse olen lähes 44 ja 3 vuotias ja vastasyntynyt kotona ja se tuntuu ihanalta, olin valmis tähän vasta nyt ja mun kaveripiirissä paljon samanikäisiä joilla pienet lapset.

Yhteistyössä