Tämä juuri, että varma ei voi olla koskaan. Yleensä on odotettu kyllä vielä nt-ultran jälkeenkin, joskus melko kauankin. Mutta ongelma tosiaan on, että isoimmat lapset ovat nyt tosi epäluuloisia eivätkä anna mulle yksityisyyttä, esiteini varsinkaan.
Suren tässä, että meneekö meidän välit nyt heidän kanssaan turhaan, kun he ovat epäluuloisia ja itseäni taas ärsyttää jatkuva nuuskiminen. Yksi tuijottaa vatsaa, jos unohdan pukeutua ja seistä niin, ettei se näy niin paljon, toinen kyttää kaikkia syömisiä, vaikka miten hyvin yrittäisin piilotella, että mulla on jotain erilaista tai syön johonkin eri aikaan, jne. Eilen mies sitten salakuljetteli mulle sopivaa ruokaa yömyöhällä makkariin, kun yhteiset ateriat jäivät heikoiksi, mutta silloinkin piti välillä tunkea lautanen vauhdilla sängyn alle, kun kuului askelia... En tiedä, ajattelevatko välttämättä raskautta vai ehkä jotain sairautta tms.
Toisaalta en kyllä pystyisi heiltä keskenmenoakaan salaamaan enää nt-ultran jälkeen (olettaen, että olisi siis jo pitkällä oleva sikiö, ei mikään varhain keskeytynyt km), joten sikäli ei auttaisi, vaikka kuinka pitkittäisi. Kuitenkaan en haluaisi kaikkien puolituttujen vielä tietävän, mikä taas väistämättä on sitten edessä, jos pienemmillekin kertoo... Hankalaa!