ääk, huomenna typy tulee jo 3vkoa
-siis tää aika kuluu niin nopeesti, että iskisin mieluusti nyt jarrut pohjaan muutamaksi viikoksi. mä tykkään yli kaiken tästä ihan pikkuvauva vaiheesta, vaikka toki lapsiani sen jälkeenkin rakastan ihan yhtälailla
, mut tää alkuvaihe on jotenkin niin ihana ja spesiaali, et tästä voisin paljon pidempäänkin nauttia
nimeä pitäis pikku hiljaa alkaa ihan vakavasti miettiä, mut pää lyö tyhjää. tuntuu, et kaikki kivat nimet on lähipiirin ja tuttavien käytössä jo, ja mieluusti antais sellaisen nimen, ettei ihan kaikilla ole sama. toisaalta hirveen erikoistakaan en halua, et ei tarvii sit tarhassa ja koulussa tavata ja selittää. jo on vaikeeta
viime pe oli nlassa painokontrolli ja nyt oli riittävästi tullut painoa, kun viikko kotiutumisen jälkeen painonnousu ei ihan ollut tavoitteen mukainen. olen kyllä helpottunut, ettei tarvinnut pullorumbaa aloittaa, sitä sai esikon kanssa harrastaa ihan riittämiin.
nyt äkkiä itselle jotain safkaa, typy söikin tässä kirjoitellessa ja sitten vaunulenkille, kun aurinko vielä paistaa
karo, miten meni lounastreffit, saitko lämmintä ruokaa
? itselläkin päässyt unohtumaan, että vauva herää aina just silloin, kun pöytä on katettu ja itse saa aina syödä ruokansa kylmänä.