@kirsillevauva , ymmärrän hyvin nuo jossittelut ja syyllisyydentunteet, mutta et varmastikaan ole itse voinut aiheuttaa keskenmenoa. Tällä kertaa ei vain ollut onni puolella.
Mutta onneksi teillä on vielä iso joukko alkioita pakkasessa ja pääsette pian yrittämään uudestaan!
@Iid@ , onpas kurjaa että jäi kemialliseksi.
Mulla on saattanut mennä viikkokin siitä, kun viiva on jo hiipunut kokonaan pois, ennen kuin vuoto on alkanut. Joten mielestäni voit kyllä huoletta odotella sen aikaa vähintään. Tietääkseni on tosi harvinaista, että kemiallisessa ei vuoto alkaisi itsestään ja että sitä jouduttaisiin lääkkeillä avittamaan.
@M4rianne77 , mäkin laskisin kyllä ekan kunnon vuotopäivän kp1:ksi, vaikka Terolut-kuuri oliskin vielä kesken. Kannattaa jutella lääkärin kanssa, jos lääkkeestä ei tunnu olevan apua ja se aiheuttaa vielä noin kurjia oireita - varmasti muitakin apukeinoja löytyy.
@Aamuska , kiitos kysymästä, eipä siellä ultrassa erityisen hyvältä näyttänyt... Mun toinen munasarjani on vissiin jo mennyt mummomoodiin, kun siellä näkyi kasvamassa vain yksi folli.
Toisella puolella sentään näkyi viisi, mutta onhan tää aika iso pudotus edelliseen (parin vuoden takaiseen) hoitoon verrattuna, jossa saatiin vielä yli 10 munasolua. Voi olla, että jossain toisessa kierrossa olis parempi tilanne, mutta ei nyt viitsitä hoitoa enää keskeyttääkään, kun on jo pistetty melkein tonni ultriin ja lääkkeisiin. Joten näillä mennään!