40 + so what, wol 14 (2019)

Onnea hurjasti @Montecea !!

Ja ÄITIKUU tervetuloa!

Mitkäs fiilikset on @Rusakkonen testipäivän lähestyessä? Tuo mainitsemasi valmennus kuulostaa kyllä kiinnostavalta. Olen itse tällä hetkellä Patrik Borgin verkkovalmennuksessa tarkoituksena saada omat syömiset paremmin järjestykseen ja tämä vaikuttaa tosi hyvälle vaikkei kovin nopeita tuloksia lupaakaan (tai ehkä juuri sen takia...).

@Hulbertiina teillä hyvät ajoitukset taas, pidetään peukkuja!

ON: Täällä kp7, ylihuomenna taas ultra. Vähän hirvittää kun munasarjojen reagointi lääkkeille on aika laiskaa mutta kohtahan se taas nähdään mitä siellä kasvaa.
Ihan hyvat fiilikset on. Siella on joko pikkuinen kasvamassa, tai sitten ei yllattaen olekaan. Jos jalkimmainen, niin eihan sille sitten mitaan voi, surullista olisi, mutta sitten uusi laakkeiden aloitus heti kp2. Minulla on kylla toivo ylla, etta kaikki on hyvin. Ja kavelylenkit, hengitysharjoitukset ja affirmaatiot ovat auttaneet henkista valmentautumistani, ja voin hyvin.

Muuten kiiretta, koska tanaan oli yksi tyohaastattelu. Menen testiin perjantaina, koska kp14 on helatorstai. Se antaa alkiolle maksimiajan ennen testia tapahtuvaan kehittymiseen.

• Tykkää
Reactions: Annamaija 76
Ihan hyvat fiilikset on. Siella on joko pikkuinen kasvamassa, tai sitten ei yllattaen olekaan. Jos jalkimmainen, niin eihan sille sitten mitaan voi, surullista olisi, mutta sitten uusi laakkeiden aloitus heti kp2. Minulla on kylla toivo ylla, etta kaikki on hyvin. Ja kavelylenkit, hengitysharjoitukset ja affirmaatiot ovat auttaneet henkista valmentautumistani, ja voin hyvin.

Muuten kiiretta, koska tanaan oli yksi tyohaastattelu. Menen testiin perjantaina, koska kp14 on helatorstai. Se antaa alkiolle maksimiajan ennen testia tapahtuvaan kehittymiseen.
Rusakkonen, teillä ollut kyllä kivinen tie! Pidän kaikki peukut nyt pystyssä perjantaille!

• Rakkaus
Reactions: Rusakkonen
Kiitos ystavat! Ma vasta menen kohta. Tulokset kuulemma joko illalla taikka lauantaina taikka maanantaina... Joudun menemaan laakariasemalle, siihen labraan ei kuulemma tule hengitystiesairaita, mutta hiukan mietityttaa silti... Pitaisiko laittaa maski... Ainakin taidan ottaa yhden mukaan, jos tulee jokin tilanne... Aion pyytaa lahettamaan laskun, en uskalla menna maksupisteeseen, jos sinne tulevat kaikki...

• Tykkää
Kiitos ystavat! Ma vasta menen kohta. Tulokset kuulemma joko illalla taikka lauantaina taikka maanantaina... Joudun menemaan laakariasemalle, siihen labraan ei kuulemma tule hengitystiesairaita, mutta hiukan mietityttaa silti... Pitaisiko laittaa maski... Ainakin taidan ottaa yhden mukaan, jos tulee jokin tilanne... Aion pyytaa lahettamaan laskun, en uskalla menna maksupisteeseen, jos sinne tulevat kaikki...
Tsemppiä matkaan!

• Rakkaus
Meillä siis odotetaan hoidon aloitusta ja kiinni enää Jorvin lääkärin konsultoinnista. Konsultaatiopyyntö laitettu viikko sitten postiin. Arvatkaa onko Posti saanut viikossa sen konsultaatiopyynnön perille... Epäilen että hukkunut. Kyselin nyt sit klinikalta voisiko ne laittaa sen s postilla meille, niin ajetaan se itse Jorviin. Tässä asiassa ei ollut niin kivaa olla oikeassa. Postiin ei voi luottaa. Ja heidän pitäis vielä priota terveydenhoitoon ja . Että jos saajana Jorvi, niin perille nopeasti. Välillä niin luovutus olo kun kokoajan tulee jotain esteitä. No ei kun eteenpäin...

Viimeksi muokattu:
@Annamaija 76, toivottavasti asiat alkavat rullaamaan nyt nopeasti eteenpäin. Tsemppiä odotteluun!

@Rusakkonen, kunpa tulokset tulisivat nopeasti. Täällä moni jännää niitä sun kanssa.

On: toivon kovasti, että linnut aamulla olisivat olleet oikeassa. Menin nimittäin hakemaan postia laatikosta ja ihastelin lintujen viserrystä. Tarkemmin huomioituna ne lauloivatkin "tiine, tiine, tiine". Voi kunpa sittenkin vielä. Dpo oletettavasti joko 5,6 tai 7, en ole enää yhtään varma, milloin ovis on ehkä voinut olla.

@Annamaija 76, toivottavasti asiat alkavat rullaamaan nyt nopeasti eteenpäin. Tsemppiä odotteluun!

@Rusakkonen, kunpa tulokset tulisivat nopeasti. Täällä moni jännää niitä sun kanssa.

On: toivon kovasti, että linnut aamulla olisivat olleet oikeassa. Menin nimittäin hakemaan postia laatikosta ja ihastelin lintujen viserrystä. Tarkemmin huomioituna ne lauloivatkin "tiine, tiine, tiine". Voi kunpa sittenkin vielä. Dpo oletettavasti joko 5,6 tai 7, en ole enää yhtään varma, milloin ovis on ehkä voinut olla.
Kyllä tirppa tietää! Pidän peukkuja!!

Tulos tuli ja valitettavasti oli “alle 2.0”. Koska kyseessa oli jo pp15, varmastikaan laakitysta ei kannata jatkaa...

Nyt ollaan kylla aika alhaalla. Tuli myos tyohakemuksesta kielteinen. Kai se elama joskus taas jatkuu, jos vaikka johonkin rooliin paasisi tassa elamassa, mielellaan tietysti seka aidiksi etta normaaliin tyopaikkaan myos. Ei luulisi olevan mahdotonta

Hoh hoijaa. Kp2, kun se joskus tulee, alkaa taas Progynova.

• Surullinen
Reactions: Shibali
Rusakkonen, kovasti voimia tilanteeseen..onneksi alkioita on vielä..
Itsellänikin on nyt kp 8-9 ollu ihan järkyt mahakivut ja aattelen et munasolu kun kasvaa niin aiheuttaa tuon..kp 10 kipu loppui kuin seinään..laskurin mukaan mulla ois ollu eilen ovulaatio vasta, ei auta kun tallenteilla koko ajan niin jos se osuu sit kohdalle. Testejä en halua ostaa, koska olen pihi:ROFLMAO::ROFLMAO:

• Rakkaus
Huh mitä alavatsa kramppeja. Nippailee kunnolla. Olisiko tärpännyt . Mulla oli samanlaista kuin esikoista aloin odottaa. Hedelmöityksen jälkeen oli viikon menkkajuilimista. Nyt on ollut 2 pvä. Toisaalta pelottaa että on vaan ovulaatio. Mutta ei mulla näin kovia oviskipuja ole ollut. Piina viikot edessä.

• Tykkää