AI NIIN ZAMMAKOLLE ISO RUTISTUS HALI PIENEN ODOTUKSEEN ONNEAMolly oon pahoillani, tosi kurjaa ettei sitten jaksanutkaan
Virkille peukkuja, että jatkuis kuitenki
Iid@lle tärppionnea
Roxanne, eii en kestä, sulla on siellä jo vauva nyt
Uusia kirjoittelijoita on ilmestynyt, hyvä hyvä ja tervetuloa
Oma napa: tänään oli np-ultra, ja siellä kaikki hyvin. Verikokeet on otettu jo ja varsinainen tulos tulee toivottavasti jo tällä viikolla. Mulla on ollut tiputteluvuotoa tässä yli viikon, niin oltiin aika huolissamme ja jo varauduttu huonompaankin uutiseen Ultraaja ei kuitenkaan nähnyt mitään, mikä selittäisi vuodot ja toukka sätki siellä menemään kyllä. Pitää vielä puhua omalle lääkärille että tarvisko jotain tutkia.
Mies olis jo aivan innoissaan kertomassa sukulaisille, mää yritän toppuutella että odotellaanhan vielä. Maha nyt ei sentään vielä näy niin ei siitä kärähdä, ja sit ku on vielä vähän läski ni ei kukaan mitään epäile
Perjantaina on eka aika kätilölle, se ois varmaan ollut jo aiemmin, mutta venytin ilmoittautumista vähän turhankin pitkään. En osaa vieläkään kunnolla ajatella, että oon raskaana, synnärille astiko tää tunne voi jatkua
Mun pitäis vissiin siirtyä tuonne odottajien puolelle, mutta halusin tännekin kertoa meidän meiningit
zammakko ja nuijapää 13+3
Kiitos kysymästä.fyysiseti toipunut hyvin henkinen puoli on niin ja näin tuli niin totaalinen "tuomio" että pää tietää tilanteen mutta sydän on vielä ihmeissään,mutta kyllä tämä tästä vielä "iloksi" muuttuuZammakko, onnea! Nyt voit huokaista! Onnea odotukseen!
Molly, alkoiko vuoto? Toivon sitä, ettei tarvitse mennä kaavintaan!
Luppana, kiva kuulla suakin. Miten olet toipunut?
Maarella sulla alkoi kunnon vuoto! Kuulostaa aikamoiselta.
ON: tein testin aamulla. Oli viivanen, mutta ihan liian valju. En usko oikeaan plussaan. Harmittaa ihan hirveästi! Tässä vielä kuva: http://aijaa.com/gFdFoj tuo aiempi testi ei näy oikein kunnolla. Ajattelen, että PP 10 pitäisi olla jo selkeämpi viiva.
Voihan kun ei pysynyt kyydissä. En osaa mitään kovin lohduttavaa sanoa. Eli vielä pari letro kiertoo ja jos ei niistä tulosta niin sit tervetuloa "ELÄMÄ" oikeesti aika vapauttava fiilis ei lääkkeitä ei kalenteriin kyttäämistä ja rahapussukakin kiittää... Ja ainahan se luomu ihme voi tapahtua jos et siis ehkäisyä alota? Tekee ihmeitä myös parisuhteelle kun saa olla oma itsensä jälleen... Jos ja kun olet/olette sen päätöksen tehneet niin se henkinenpuolikin on helpompi.. KAIKKEA IHANAA ELÄMÄÄSI TUO SE TULLESSAAN MITÄVAANNettaliina, kiitos vinkistä! Otan ehdottomasti kierukan. Minua ei niinkään hiostuta, mutta valvotuttaa. Se on yhtä tuskaa! Jospa sulla tärppäis, etkä tarvitsisi koko kierukkaa hetkeen!
Kettuperhe, alkoiko uusi kierto?
ON: minun haalea plussa muuttui negatiiviseksi ja tänään alkoi kunnon vuoto eli kp1. Minun hoidot oli tässä ja minut voi poistaa taustailijoista. Kokeilen pari kiertoa letroja ja sitten loppuu meidän yritys. Hieman ahdistava fiilis, vaikkakin helpottunut. Ei enää piikkejä ja päätös on nyt tehty! Tervetuloa takaisin oma kroppa ja elämän uudet haasteet! Tähän voisi lisätä ainakin nämä