40+ so what wol.13

Näin viime yönä hassua unta, olin siinä ultrassa ja tällä kertaa mustan kohdun lisäksi näkyi ihan kohdun äärilaitoja myöden menevä valkoinen alkio ja siinä oli myös se täplä ja se väpätti ja sit se oli se syy mukamas, että on niitä kohtukipuja,kun se alkio oli nii laitoja myöden kasvanut
Tämä voi tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että alkio pitää nyt (olemattomin) kynsin ja hampain kiinni :love:

Tuli mieleen noista limoista, että mulla oli muistaakseni esikoisen (mulla siis 2 lasta ja olen tällainen taustakyttääjä) plussakierto tavanomaista kuivempi. Mulla oli aiemmin tosi selvät ovislimat, mutta silloin ei oikein mitään. Mun tapauksessa se limattomuus ei siis ollut ainakaan huono asia...sitä en toki tiedä, oliko se merkki jostain suotuisastakaan.

Peukkuja, peukkuja!
 
  • Tykkää
Reactions: karhuemo75
Tervehdys!

Näinhän siinä kävi että maitojunalla takaisin tänne... sunnuntaina (rv 6+6) alkoi vähäinen mutta punertava vuoto jota tokikin tuli vain pyyhkiessä... menin päivystykseen jossa eivät kuitenkaan mitään oikeen voineet tehdä... sain kuitenkin saikkua jota halusinkin.. en olisi töihin kyllä kyennyt.

Eilen sitten vuoto hieman lisääntyi samoin kivut... että kyllähän se tässä taas taisi olla :( huomenna olisi ollut ar-ultra jossa nyt kuitenkin käyn tarkistuttamassa ja vaatimassa lisää saikkua... odotan vain sitä koska kunnon vuoto, hyytymät ja kipu alkavat :cry:

Ajatukset ja tunteet vaihtelee itkusta vihantunteeseen.... Välillä tuntuu että ei muuta kuin uutta yritysta ja toisinaan taas että ei ikinä enää :cautious:
 
Tervehdys!

Näinhän siinä kävi että maitojunalla takaisin tänne... sunnuntaina (rv 6+6) alkoi vähäinen mutta punertava vuoto jota tokikin tuli vain pyyhkiessä... menin päivystykseen jossa eivät kuitenkaan mitään oikeen voineet tehdä... sain kuitenkin saikkua jota halusinkin.. en olisi töihin kyllä kyennyt.

Eilen sitten vuoto hieman lisääntyi samoin kivut... että kyllähän se tässä taas taisi olla :( huomenna olisi ollut ar-ultra jossa nyt kuitenkin käyn tarkistuttamassa ja vaatimassa lisää saikkua... odotan vain sitä koska kunnon vuoto, hyytymät ja kipu alkavat :cry:

Ajatukset ja tunteet vaihtelee itkusta vihantunteeseen.... Välillä tuntuu että ei muuta kuin uutta yritysta ja toisinaan taas että ei ikinä enää :cautious:
Voi perse:(.... Huomenna käyt ultrassa ja oli uutiset sitten hyviä tai huonoja niin annat koko tunne skaalan ryöpytä... Huudat itket naurat ihan mikä on fiilis,sen jälkeen rupeet ajattelemaan vasta "selkeesti" asioita:love: ja toivottavasti miehesi on tukena koko sen tunne mylläkän ajan:love: tsemppiä huomiseen oli uutiset kumpia tahansa...*virtuaali halaus*
 
Nuppu73! Olen pahoillani.
Voimia sinne!

...juup täällä tallennukset tehty.
Tänä aamuna nousi lämmöt selkeesti.

Mä koitan hillitä ja testailla sitte r-testillä vasta joskus dpo 15 tyyliin, JOS on tarvis. Mut en mä ees vielä laske dpo:ta. Kassellaan miten lämpökäyrä käyttäytyypi ja milloin piirtää o-plussan.
Kyllä tässä vielä varuilta voisi tallennella.
 
Nuppu73! Olen pahoillani.
Voimia sinne!

...juup täällä tallennukset tehty.
Tänä aamuna nousi lämmöt selkeesti.

Mä koitan hillitä ja testailla sitte r-testillä vasta joskus dpo 15 tyyliin, JOS on tarvis. Mut en mä ees vielä laske dpo:ta. Kassellaan miten lämpökäyrä käyttäytyypi ja milloin piirtää o-plussan.
Kyllä tässä vielä varuilta voisi tallennella.
Mä meinasin alkaa testaa jo perjantaina eli 6päivää ennen menkkoja:D... Joo hullu oon ja kiusaan vaan itteeni mut minkäs teet:oops:... Koittakaa kanaset kestää mua kun tuun taas avautumaan " olemattomista viivan paikoista ja ehkä jostain haamun esiäidistä" :LOL::p... Mä vaan oon niin höyrähtänyt tähän vauvan teko prosessiin:love::love:......
 
Tiistai 28.6.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Keltainen Seepra............................46kp/24-26
Pilvilinna5 (41)................6..............43kp/27-28
Roxanne (42)..................1..............37kp/29
kolibrinorsu (38)..............1..............32kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............25kp/30
Kasenja (40) ...................2..............24kp/26-30
Molly333 (43)..................................24kp/28
Vuorikristalli (39).............................22kp/
Luppana76 (40)..............7..............20kp/28
bugsy (46) ......................?.............19kp/30
Pyllerölyllerö.................9................16kp/?
nuppu73 (42)..................................
karhuemo75 (40)...............2..........
Athina (41)......................6.............?kp/ 28-30

Piinailupäivät:

Keltainen Seepra.........................dpo 32
karhuemo75 (40).........................dpo 14
Roxanne (42) .............................. pp 12
Kasenja (40)................................dpo 10

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016
Pirunpelto (40)..........-04/2016
Katayana (38)...........-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Oodikas (38)...............-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Jimima (44)
Iltatähti 76 (39)
Pözzi (38)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut nupulle jos siellä on nyt huonosti käynyt. En poistanut vielä listalta. Toivotaan vielä ihmettä kuitenkin.

Välillä kieltämättä tuntuu, että joako antaisi asian olla, mutta katsotaan nyt vielä jokunen kierto. Tuo alkuvuoden km tuolla 9+ viikolla sai mielen jotenkin ihmettä vielä toivomaan, koska lupaus pienestä oli jo olemassa.
Rankkoja asioita, toisille helpompia kuin toisille.

Lämmintä kesäpäivää kaikille, ja toivotaan kaikille kevätvauvoja.
 
Kiitos kaikille! Kivut yltyi kunnolla.. Oikein synnytyskivut! Lopulta pihalle tuli nyrkin kokoinen riekaleinen klöntti ja kipu helpottui. Käyn huomenna varmistamassa että kaikki on ok.

Mut voi poistaa plussanneista ja lisätä kuumeilijoihin... Kova halu on vielä yrittää ja mieskin on samaa mieltä...
 
Voi ei, Nuppu!!! Kamala juttu! Toivon todella, että pääsisit helpolla ja kohtu tyhjentyisi nopeasti, jos se nyt alkoi tyhjenemään. Voimia!

Jopo, ihana, että käyt kommentoimassa! Kiitos! Toivoa herättävää, että kuivassa aavikossa voi alkaa jotain kasvamaan!

Pyllis, kunpa päästäisiinkin yhdessä odottajiin. Tein vielä tänään ovistestin ja siellä ne kaksi viivaa nököttää! Jos huomenna viiva pysyy suht samanlaisena laitan kuvan! Sulla on kyllä ollut tuhteja viivoja. Jospa plussa tärähtäisi testiin.

Luppana, testit kehiin vaan! Mikäpä sen mukavampaa kuin ihmetellä, onko viivasia vai ei!
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Kiitos Virkki! Voiko todellakin mennä näin helposti että sen "klöntin" jälkeen kivut hävisivät kuin seinään, vuotoakaan on enää nimeksio_O
Aika uskomatonta! Huomenna on onneksi se lääkäri niin saa tarkistettua kohdun tilanteen...
 
Tungen tänne vielä nupulle kommentoimaan... Mulla siinä ekassa keskenmenossa oli kans tosi kovat kivut, kun kohtu oikeasti supisteli. Olin eka kertaa raskaana niin meni hetki ennen kuin tajusin, että kipu tulee ja menee ja että kyseessä on tosiaan supistukset. Mulla kans pahin kipu loppui siihen, kun sikiö tuli ulos. Mutta supistelu jatkui kuitenkin suht voimakkaana vielä kahden tunnin kuluttuakin ja supistusten mukana holahti aina runsaasti verta. Oli pakko mennä sairaalaan tarkistettavaksi ja siellä todettiin, että jotain riekaleita on kohdussa vielä ja sain sitten Cytotecia pitämään supistuksia yllä, jotta kohtu tyhjenisi. Tällä perusteella kuvittelisin, että sulla tuli kaikki ulos kerralla, kun kivut loppuivat. Mutta ultrassahan se selviää. Toivotaan parasta. Tsemppiä vielä ja onnea uuteetn kiertoon.
 
Virkki! Oot sie vielä testannu ovista? Tuliko siulle useenpana päivänä plussa.
Mie sain sen plussan ilmeisesti ovispäivänä. Silloin limat runsaimmillaan ja seuraavana päivänä nousi lämmöt. Limat vähentyneet tai oikeestaan poissa jos ei miehen lahjoittamia limoja lasketa. nyt jo melkoisen kuivakka.
Ajoitukset pitäs siis olla kohdillaan. O-plussa päivänä ja 2 päivää ennen sitä.

Tilailin vähän lisää tuossa testejäkin. Apteekin omia tulossa ja PC paketteja muutama.
Digejä on vielä... on kyllä muitakin.
On kyllä muitakin. Et eiköhän noilla pärjää.
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76
Voi ihana Luppana:love:

Nuppu jakselee ihan OK... Lääkäri reissu tehtynä. Hyvä asia on se että kaikki raskausmateriaali tuli kerralla pois ja kaikki paikat on tutkittu rintoja myöden ja tohtori totesi kaiken olevan hyvin.. Ei nähnyt mitään syytä miksi ei voitaisi heti yrittää uutta raskautta:) suorastaan kehoitti siihen..

Se miksi sikiö ei pysy kyydissä on se että kohdun limakalvo vain tämän ikäisellä on sen verran "huonompilaatuista" että siihen tarttuminen on hankalaa. ( minulla siis kun on runsaat kuukautiset niin kohdun limakalvo siitä kärsinyt?) ja lisäksi näki siellä joitain vaarattomia kystiä...Kehoitti syömään vitamiineja varsinkin foolihappoa.. mitä nyt toki oon jo syönytkin.

MIehen kanssa ollaan kylläkin molemmat kovasti uudelleen yrittämässä... nyt ei luovuteta... josko tarttuis seuraava sellaiseen kohtaan joka pitäis:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Voi ihana Luppana:love:

Nuppu jakselee ihan OK... Lääkäri reissu tehtynä. Hyvä asia on se että kaikki raskausmateriaali tuli kerralla pois ja kaikki paikat on tutkittu rintoja myöden ja tohtori totesi kaiken olevan hyvin.. Ei nähnyt mitään syytä miksi ei voitaisi heti yrittää uutta raskautta:) suorastaan kehoitti siihen..

Se miksi sikiö ei pysy kyydissä on se että kohdun limakalvo vain tämän ikäisellä on sen verran "huonompilaatuista" että siihen tarttuminen on hankalaa. ( minulla siis kun on runsaat kuukautiset niin kohdun limakalvo siitä kärsinyt?) ja lisäksi näki siellä joitain vaarattomia kystiä...Kehoitti syömään vitamiineja varsinkin foolihappoa.. mitä nyt toki oon jo syönytkin.

MIehen kanssa ollaan kylläkin molemmat kovasti uudelleen yrittämässä... nyt ei luovuteta... josko tarttuis seuraava sellaiseen kohtaan joka pitäis:rolleyes:
Ihana kuulla että asiat on niin hyvin kun ne nyt tommosen tapahtuman jälkeen vaan voi olla :love: niinhän se sanonta menee valmiiksi"kynnettyyn" peltoon tässä tapauksessa kohtuun on helpompi seuraavan asettua aloilleen... Joten nokka kohti uusia plussa tuulia(y)...
 
  • Tykkää
Reactions: nuppu73
Hyvä Nuppu, että kohtu tyhjeni itsekseen - on nopeammin valmis seiraavaan raskauteen! Ikävää, että näin kävi, mutta uutta yritystä vaan peliin! Ja tottahan se on km jälkeen raskautuu helpommin. Varmasn luonto pyrkii korjaamaan tilannetta ja tuottaa enemmän muniksia? Onneksi kivut ja vuoto ovat osaltasi takana ja kaikki niin hyvin kuin olla voi. Olipas hyvä että pääsit heti ultralla tilanteen varmistamaan!
 
  • Tykkää
Reactions: nuppu73
Huomenta!

Voisinkohan aloittaa kierron laskemisen niin että sunnuntai olisi kp 1 :rolleyes:(silloin alkoi vuoto) Olis niin kiva kun pääsis jotenkin jyvälle...

Ovulaatiotestit on tilaukses jo niin pääsee heti tositoimiin ;)

Jos joku päivittää niin mulle vois laittaa Nuppu73, 42, 5, kp 5/? :D
 
Voi Nuppu, kuulostaa tuon kaiken kamaluuden keskellä hyvältä, jos kaikki tyhjentyi kerralla! Kohti uusia plussia siis, jos lääkäri niin määräsi!

Pyllis, viivat oli pari pvä siinä ja eilen ei enää ollut kuin häivähdys! Tänään alkoikin sitten kuukautiskivut.... Jos se eka oli ovisplussa, niin vain 4 pvä siitä! :confused: Tällä laskukaavalla kuukautiset alkaa jo ensi vkon torstaina! Kipuilen lähes aina vkon ennen kuukautisia!
Mitenkäs sulla?

Mitenkäs Luppiksen testit? Joko testailet?

Mitä Roxannelle ja Karhuemolle kuuluu?
 
Virkki! Mulla näytti vain yhtenä päivänä selvän o-plussan. Edellisenä siitä jo melko lähellä plussaa. Lämmöt pysytelleet sen kolme päivää ylempänä siitä ovisplussa päivästä ja limat lopahti plussan jälkeisenä päivänä. Käppyrä piirsi oviksen tuolle o-plussa päivälle. Niin kun se omien tuntemuksienkin mukaan oli, siis oireiden perusteella.
Nyt on tisut hieman kipeytynyt. Sitä tekee aina oviksesta eteenpäin.

Eli dpo 3 käppyrän mukaan. Jos joku ihana voisi päivittää listaan. Kännykällä hankala säätää.

Tässä kierrossa EN hätähousuile ja yllytyshullua ei saa yllyttää testaamaan ennen dpo 14-15... Ärsyttää se viime kierro selkeä plussa joka muuttui kemialiseksi.
 
Voi Nuppu, kuulostaa tuon kaiken kamaluuden keskellä hyvältä, jos kaikki tyhjentyi kerralla! Kohti uusia plussia siis, jos lääkäri niin määräsi!

Pyllis, viivat oli pari pvä siinä ja eilen ei enää ollut kuin häivähdys! Tänään alkoikin sitten kuukautiskivut.... Jos se eka oli ovisplussa, niin vain 4 pvä siitä! :confused: Tällä laskukaavalla kuukautiset alkaa jo ensi vkon torstaina! Kipuilen lähes aina vkon ennen kuukautisia!
Mitenkäs sulla?

Mitenkäs Luppiksen testit? Joko testailet?

Mitä Roxannelle ja Karhuemolle kuuluu?
Kiitos kysymästä:love: huomenna meinasin alottaa piinaviikon "testi viikon" sen tietää että maanantaihinasti ne tyylipuhtaat negat ei niin kovasti vituta mutta siitä eteenpäin jos ei muuta tuu niin voi kyynel... Sit on tää eukko taas ku persiiseen ammuttu karhu:mad:... Tuntemuksiahan on jo vinopino kuinkas muutenkaan :ROFLMAO::LOL:.... Tsempit virkki sullekkin(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Iid@
Nuppu, onpas hienoa että kohtu tyhjeni kerrasta ja että pääsette heti uuteen yritykseen! Km:n jälkeen kropan pitäisi tosiaan olla vastaanottavaisempi, joten peitot vaan heilumaan! (y)

Virkki, entäs jos nuo aikaiset menkkamaiset kivut oliskin kiinnittymiskipuja...? Pidän peukkuja sille!

Luppanalle tsemppiä ja onnea testiviikkoon! Laitahan sit tikkuja näytille tännekin.

Täällä on otettu käyttöön sama lääke kuin aina ennenkin ja käännetty katse tulevaan. Seuraavan hoidon suunnittelukäynti on jo varattu heinäkuun lopulle! :rolleyes: Onhan tää ihan hullua, mut kun meillä luomuraskauden mahdollisuus on niin olemattoman pieni, niin kokeillaan nyt vielä kerta kiellon päälle. Toki yritetään sitä ennen luomustikin, kunhan nyt vaan uusi kierto alkaa muutaman päivän sisällä. En kyllä tiedä, mihin monttuun putoan sit seuraavan hoidon jälkeen, kun se on näillä näkymin meidän vika hoito ainakin omilla soluilla, mut en halua sitä vielä murehtia...
 
Nuppu, onpas hienoa että kohtu tyhjeni kerrasta ja että pääsette heti uuteen yritykseen! Km:n jälkeen kropan pitäisi tosiaan olla vastaanottavaisempi, joten peitot vaan heilumaan! (y)

Virkki, entäs jos nuo aikaiset menkkamaiset kivut oliskin kiinnittymiskipuja...? Pidän peukkuja sille!

Luppanalle tsemppiä ja onnea testiviikkoon! Laitahan sit tikkuja näytille tännekin.

Täällä on otettu käyttöön sama lääke kuin aina ennenkin ja käännetty katse tulevaan. Seuraavan hoidon suunnittelukäynti on jo varattu heinäkuun lopulle! :rolleyes: Onhan tää ihan hullua, mut kun meillä luomuraskauden mahdollisuus on niin olemattoman pieni, niin kokeillaan nyt vielä kerta kiellon päälle. Toki yritetään sitä ennen luomustikin, kunhan nyt vaan uusi kierto alkaa muutaman päivän sisällä. En kyllä tiedä, mihin monttuun putoan sit seuraavan hoidon jälkeen, kun se on näillä näkymin meidän vika hoito ainakin omilla soluilla, mut en halua sitä vielä murehtia...
Joo minä pistän :D jotta kaikki voi ihailla tyhjiä tikkusia:p.... Upee juttu että löytyy teiltä vielä tarmoa yrittää sekä luomusti että hoitojen kautta(y)... Mä niin soisin jokaiselle täällä kuumeilevalle sen pienen nyytin:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne

Yhteistyössä