Ai kamala minuu alko nyt jännittää jotenkin ihankuin pikkutyttöä ennen joulua.
Nyt on olo tämä potenssiin sata
Niin
Jopo kiitos kun tsemppaat ja olet yömyöhään laittamassa monokkelia silmään (juuri oikealla hetkellä!). Mutta entäs kun vaihdoin kynsilakan värin oranssista hiekanruskeaan?! Ja ne unet, tämä on kummitusmaista, jos olen nyt raskaana. Näin tosiaan ihmeellisiä unia ja joku plussasi täältä, mutten saa nyt kiinni kuka se oli.
Ja tuo testi, mielestäni se punertaa, mutta en mene takuuseen taaskaan. Mutta voiko se olla noin kamalan vahva viivanpaikka?!
MaiMeille ja Tyydelille myös kiitokset, että olette "hädän" hetkellä linjoilla!
Tunne on outo, menkkamaisia kipuja on, mutta
töissä siis pätkähti outo mieli, ja tuli semmonen olo kesken työnteon, että "olen raskaana". Heti perään ajattelin, että mun tarttee soitella kohta jonnekkin Pekka Saurin yölinjoille näistä ajatuksistani.
Kuuntelitteko ikinä yöllä tuota Saurin ohjelmaa? Tuli radiomafialta yöllä n.klo 0-04.00?
Niin,
Johannalle tervetuloa joukkoon kirjavaan! Täälläkin yritystä siis kauan takana, luomuna mennään tällä hetkellä (tutkimuksissa ollaan) mutta plussaa ei ole kuulunut.
Anuliini, eikö masislääkkeitä saa edes pienellä annoksella ottaa jos suunittelee perheenlisäystä? Tai no, mulla yritettiin itseasiassa masislääkkeillä estää migreeniä, ja sillon saattoi olla puhetta tietystä lääkkeestä, että se saattaa estää ovuloinnin?
Ja
Zandille edelleen tsemppiä (en osaa sanoa mitään järkevää taaskaan), kuulostaa kuitenkin ihan hyvältä ja positiiviselta ajattelulta tuo sinun asenne ja alkioita on vielä jäljellä.
Nyt syöt hyvin, nukut hyvin ja keräät kroppaan uutta puhtia ja kohti uusia haasteita!
Ei hemmetti miten mua jännittää. Onneks ukko on yövuorossa, saan ihan rauhassa panikoida täällä. En todellakaan saa unta.