Piti kertomani juurikin tuosta Sirppuliininkin mainitsemasta rauhallisesta yleisluonteesta, kun olen luullut olevani raskaana, ja sit kuukautiset on kuitenki alkaneet. Tepposia tuo psyyke tekee... Sitä on aina niin onnellinen, ett josko nyt... Ja sit ne ei ookaan...
Mutta tässä kierrossa olen kamppaillut vain hiivan kanssa ja kun päätin, etten yritä raskautua väkisin, en oo mun tuntemuksiani hirveesti kuulostellu. Rintojen kipuiluhan nyt on kaikille tuttua ja sitä tässä on ja on aina toista vkoa ennen kuukautisten alkua.
Nyt kun Sirppuliini raskautui, aloin heti kuulostella omaa kroppaani ja samantien tuntui, että munasarjat alkoi juilia kuukautisia odotellen (pitäs alkaa huomenna tai ylihuomenna). Todellakaan en tee yhtään raskaustestiä ennen ku kuukautiset on oikeasti myöhässä. Tosin sit ku oon sitäki odotellu ja tehny myöhässä, ni enpä oo ollu raskaana ja pian ne kuukautiset onki alkanu sen tehdyn testin jälkeen. Siis aikamoiset traumat jääny.
Mutta nyt ku meidän nuorimmainen on ollu kaks yötä kaverin luona, mies tuumas, että on liian hiljasta ja minäkin jo aikasemmin sanoin sille, että ois se uus lapsi sittenkin vielä kiva, ku kohta ei nuorintakaan tyttöä enää kotona näe...
äiskä-73 Lähestyviin kuukautisiinkin saattaa kuulua masennusta ja alakuloa... :|
Ihana auringonpaiste ulkona. Kohta lähettävä äidin tarjoamalle lampaalle
Jos ehtis kuitenki vähän aikaa istua ulkona terassilla... (voi pieru; alkaa vissiin tota alavatsaa taas juilia kuukautisia odotellessa... :ashamed: ).
HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE!!!