40+ so what wol.13

Voi mur-mur itku tuli kun luin vikan viestisi. Vielä en uskalla kuitenkaan uskoa 100% kun noin haalua viivaa tulee vielä. Sitten kun digin uskallan tehdä ja sen näen niin uskon.

Olot (kaikkia näitä esiintyy mutta ei välttämättä koko aikaa, yhtä aikaa):
- rintakipu
- alaselkäkipu
- flunssainen olo (posket hehkuu, kuuma/kylmä, aivastuttaa, lihaksia särkee)
- tuikkaukset kohdun seutuvilla
- tänään oli voimakas hetkellinen kipu vatsassa autoa ajaessa
- munasarjakivut (molemmin puolin mutta enemmän vasemmalla)
- janottaa enemmän
- pissattaa enemmän vaikka en joisi enemmän ja tulee vain liru
- tumma pissa
- finnejä
- väsyttääääää koko ajan
- jotenkin onnellinen rauhallinen yleisolo ollut

Oliskohan tossa ollut abaut kaikki.
^ Raskaana :kiss::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Yhdyn Oliivittaren kommenttiin - Raskaana!:kiss:

..vaan nyt miun on kiiruhdettava hommiin, kohta mies&poikanen tulee kaupoilta ja mie vaan konehella luuhannut:p

Sirppuliini - muistathan, että digi sitten aamupisuun..voi muutoin näin alussa näyttää negaa vaikka plussa olishin.
..jos et juo yöllä ja käy veskissä, uskoisipa melkein digin jo näyttävän aamulla: "raskaana 1-2"
:heart:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur Mä joudun käymään joka yö pissalla eli en ihan vielä uskalla. Teen nyt muita testejä alta pois. Sofi one-steppi ei aamulla näyttänyt mitään että kai mä huomenna teen pregcheckin, niin sitä voi sit helposti verrata tämän päiväiseen. Yks sellainen on vielä jäljellä ja sit pitää taas siirtyä muihin - mulle ennestään outoihin testeihin. Pelottaa vielä niin kovin että onkin kemiallinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Hei taasen piiiiitkästä aikaa Ihanaiset Naiset :flower:

Olen nyt vihdoinkin päässyt muuttamaan kultani luo mutta vauvahaaveet olen jo heittänut romukoppaan etenkin kun saattaa olla kahdenkin kuukauden mittaisia pausseja kuukautisissa ja sitten kun tulevat kestävät noin viikon verran jotakuinkin vuotaa joka tapauksessa. Olen kyllä vahvistuvaa punertavaa haamulaista tässä kierrossa parissakin testissä noin kolmen päivän välissä testannut mutta en ole nyt pariin viikkoon enää päässyt testejä hankkimaan kun olen sairaslomalla ja vuodepotilaana. Taitaa vaan olla niin että kun vaihdevuodet saapuu niin tekee yks jos toinen testi tepposia niinkuin totesin ovistestin kanssa taannoin. Näytti koko ajan vahvaa plussaa :( No se ON:sta :D

Täällä on väki vaihtunut kovastikin mutta onhan vielä tuttujakin joukossa. Tervetuloa kaikille uusille, olen kyllä käynyt aika ajoin lueskelemassa kuulumisia mutta en ole jaksanut kommentoida kun olen tehnyt tässä surutyötä tämän ikääntymisen kanssa.

Sirppuliinille Kyllä minäkin näen selvää punaisuutta tuossa jälkimmäisessä testissäsi niin että ukkos lähetä optikolle tai vaikka Tiimarin laseja ostamaan :LOL:

Plussapuuhkutuksia Teitin kaikkien testeihin toivon, täytynee tästä kiirehtiä kun on tulossa vieraita illaksi vaikka ei minusta niille paljon iloa ole kun olen vielä vuoteen omana. Kuulostellaan ja Oikein Hyvää Pääsiäistä kaikille ja "munarikasta sellaista"
:LOL::LOL::LOL:
 
mur-mur Mä joudun käymään joka yö pissalla eli en ihan vielä uskalla. Teen nyt muita testejä alta pois. Sofi one-steppi ei aamulla näyttänyt mitään että kai mä huomenna teen pregcheckin, niin sitä voi sit helposti verrata tämän päiväiseen. Yks sellainen on vielä jäljellä ja sit pitää taas siirtyä muihin - mulle ennestään outoihin testeihin. Pelottaa vielä niin kovin että onkin kemiallinen.
Ymmärrän pelkosi hyvin ihuna:hug:
..äläkä säikähdä jos Sofi:n testi ei näytäkkään mitään, se on ihan p**ka testi!:kieh:
PC:n liuska tai puikko on hyviä ja tietenhin Apteekin oma, sekä CB:n digi:)

..ja jos dippaat tuolla kapoisella vihreäpäisellä, ei sekään näköjään kovin helposti haamuistakaan näyttänyt..joten, älä huoli jos sekään ei heti näytä punaväriä.

Olisi hyvä kyllä saman merkkisellä testillä seurailla sitä viivasen vahvistumista..saattaa tuoda turhaa huolta jos toisen merkkinen testi ei näyttäkään, että viivanen vahvistuisi..: /

..nyt et vielä harmillisesti pääse PC:n testejäkään ostamaan kun kaupat huomenna kiinni..mutta Lauantaille pääsisit jo esim. Prismasta/Cittarilta hankkimaan - mikäli siinä teidän lähellä sellainen on..:wave:

 
mur-mur kiitos haleista. Mulla on yks PC-liuska kaapissa. Lavvantaina lähdetäänkin kotpuoleen ja varmaan käydään Prismassa mut en tiedä viitinkö ostaa tai tehdä testejä siellä... Tai kai niitä vielä tehdä vois kun meillä on "oma" vessa mutta ostaminen sit toinen juttu. Liikaa silmäpareja. ;) Miksen ostanut tänään kahta pakkausta, voi elämä. On niin paljon testejä kaapissa etten viittinyt mutta eihän noi PC:t maksa ees juuri mitään. No tavallaan olis ihan tervettä jos tulis testailuun breikki enivei. Su-iltana ollaan kuitenkin taas takas himassa. Mutta kaipa mä sen diginkin voisin jo viikendinä tehdä.

Huh kun pelottaa. Takana kaks km:eek:a viime yrityskerralta ja ikää lisää eli kasvaneet riskit - plus aikaiset testailut.

Mutta kai tässä pitäs mennä nukkumaan. Ihan nukkuneen rukous mutta niin innoissaan kuitenkin että ei malttais. Oivoi. :D
 
KUka kyselikään Luteaalivaiheen pituudesta?..

Laitan linkin, jonka olen bongannut jo parisen vuotta sitten..
Alianzan FAM-blogi: Kierto ja hedelmällisyyden merkit

Normaaliksi katsottava Luteaaliaika on n. 12-16vrk..9vrk tahtoo olla kyllä hieman liian lyhykäinen..m u t t a..noinkin lyhyellä luteaalijaksolla on naisia raskautunut, näin olen lukenut.:)

Iän karttuessahan munarakkulan kasvu auttamattomasti pitkittyy(niitä huonolaatuisia jo paljon)jos kierto vaikka alle 30vrk ja ovis vasta Kp20..on siinä ja siinä riittääkö tuo luteaaliaika, limis rapistuu jo ja vuoto alkaa..


Mafinka - kiva kuulla siustahin:kiss:
..minähin täällä vielä roikuskelen, vaikka todellisen tärpin mahdollisuus enää 0.5% luokkaa..siltikin vaan kun onneton en osaa poiskaan olla:ashamed:..mutta joskus sekin päivä koittaa varmasti.:)

Vaikka muutoin ei kiirusta pois - on tämä niin ihunien naisten pino:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Minähän se Mur-mur... Kierto näyttää lyhenevän ja ovulaatio pysyy siellä kp16-18 paikkeilla ja nyt pari kiertoa Räähkä tullut jo dpo 10. Ja välistä sitten aikaiset Oilit... Oijoi :|
..semmoistahan sen on..huoks ja huoks:ashamed:..ja siulla vielä se kova vauvakuumekin..mutta toivon kyllä siulle kovasti vielä kainaloiseen pientä paijattavaksi:heart:

Minua ittiäni ei enää haittais, vaikka koko räähkä-akka ei tulis koskaan enää!:kieh:
Kierto lyhentynyt 1-2vrk..ja oviskin joskus viipyillyt..mutta luteaalivaihe on ollut kuitenhin aina sen 14vrk..
..p a i t s i sellaisilla kierroilla kun Luget olivat mukana - silloin ei tuhrujakaan yhtään.(vuoto alkanut 3vrk päästä viimosen Lugen laitosta, käytin siis vaginaalisesti)

Miulla vajaan 2veen ajan nyt tuhruilut 1-3vrk ennen kierron loppua, ei kumminkaan joka kierrolla: ei vuoda siteeseen saakka, ihan vain kun sormella KN:aa kokeilee ja välistä papruun jää pikkasen jälkeä, hyyyyvin haaleaa..kertoilee Progesteronin vajeesta kumminhin jo.

Ihmetten näitä tuntemuksiani kyllä vielä?..lämmöt ei vielä nousseet(ei tosin vielä välttämäti tarviskaan jos ovis keskiviikkona)..mutta kun v i e l ä vaan tuntuu vasemmalla munasarjoissa jomottelua, selkäänkin koskee ja pukkaa huonoa, sellaisia ovista enteileviä tuntemuksia.

Oli kunnon kipuiset jo keskiviikkona ja olin VARMA, että munarakkula puhkesi..nyt en enää.:headwall:

Mutta viikonlopun aikaan sen kyllä saan selville: Jos lämmöt vain sahailee, ei pysy tuolla päälle 37C..ei ovista ole tapahtunut - se ainahin on varma merkki miulla.
..nimittäin: oviksesta 3vrk sisään lämmöt on aina nousseet.


Olisko juuri nyt semmoinen kierto kun ainahin kerran muistan olleen: ovista yritti ja yritti piiitkään..ei vaan onnistunut: /..Kp26(27?)sitten vuoto normisti alkoikin..miulla ei kumminkaan kierto veny jos ovuloimaton kierto.

Kerran oli Ovis sitten vasta Kp26!..ja menkat alkoikin siitä tasan 14vrk:n päästä.

Eli: jos ovis ollut, siitä aina 14vrk:n päästä alkanut vuoto(mikäli ei tärppiä)olipa ovis missä vaiheessa kiertopäivää tahansa..ja jos taas ovuloimaton kierto, kierron pituus kumminhin se 26-27(näin nykyisellään)

Kierron pituus miulla ollut vuosia aiemmin aika na-ku-tet-tu-na se 28..nyt tänään mennään Kp18..kuullostelen täällä ihan kiinnostuneena ittiäni, olenhin kyllä sellainen mahdoton itteni tarkkailija..:whistle:..:D
 
Viimeksi muokattu:
Tässä aamun dippailut. Epäilyttävän haaleaa on. Viime raskaudessa sain paksun viivan CB+:aan jo ip:llä dpo 9, mutta nyt tuollainen hailu. Toivottavasti kaikki hyvin kuitenkin. Sofissa näkyy silmälle hailea viiva mutta kuvassa ei juuri mitään.




muoks tässä vielä Sofi avattuna
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Sirppuliini Tuo testihän on vahventunut eilisen aamuisesta testistä :kiss: Siellä pieni kaivautuu kiinni omaan pesäänsä ja mie lähettelen kovasti sitä vauvaliimaa matkaan :heart: Ja joka toinen päivähän hormoni tuplautuu... Vahvistuu vahvistuu =)

Mur-mur:
..semmoistahan sen on..huoks ja huoks..ja siulla vielä se kova vauvakuumekin..mutta toivon kyllä siulle kovasti vielä kainaloiseen pientä paijattavaksi
Kiitos :kiss: Onneksi miulla tämä tietoisuus tuo rauhaa, vaikkakin kipiää tekee.
 
Sirppuliini Aivan selvää puna ja siniväriä noissa testeissä :heart: pidän minäkin kovasti peukkuja että kaikki menee hyvin ja viivan väri vahvistuu :D ihanaa!!

Pakko oli saada käydä katsomassa, vaikka haaveiluni olen jo haaveillut niin on aivan mahtavaa kun näkee jollain plussaa :heart::heart::heart:

Ihanaa Pääsiäistä kaikille!!
 
Kiitos kaikille supertsemppauksista! Mulla on ollut tänään aika kuvottava olo ja väsyttää aivan tajuttomasti että toivon mukaan masussa tapahtuisi jotain oikeasti. Joudun varmaan jo kohta tekemään PC-liuskan - kärsimätön kun olen. :ashamed:

Mikäs Tepiaksen tilanne?? Oletkonää dippaillut?

Päivittelen vielä listan tässä ennen päiväunille kellistymistä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73


Perjantai 29.3.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

anuliini72 (41)...........kp9/27...............yk2
Oliivitar (42)..............kp8/26-34.......yk4
Sirppuliini (40)..........kp25/25-28..........yk2
Tepias (42)................kp25/26-29.........yk9
sarialeksandra (42)......kp23/30.............yk2v
sinivatukka (43)..........kp32/22-32.......yk4
äiskä-73 (40)..............kp16/30-33.........yk5
tattinen (42)...............kp23/28............yk29
PippuriPiia-70 (42).......kp24/26-28.......yk4
Marza (42)..................kp18/30..........yk2v
Fiialiia (40+)................kp?/27-30.....yk7
Talvi-74 (39)...............kp18/28..............yk1
Minttu71 (41)..............kp8/30............yk4
Tintti-Tiivari (42)..........kp27/26............yk7
Mamma vaan (41).......kp9/24.............yk2v



Piinailupäivät:
Sirppuliini........dpo10 (+?)
äiskä-73.........dpo3


Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?



 
Hyvää Pääsisiäistä kaikille! Ihana olla vaan tai sitten tehdä sitä mitä itse haluaa ja nauttia pitkistä vapaista. Itse en ole testaillut ovulaatiota testein ennen tätä kiertoa. Aloin eilein ovulaation testailun ja tänään tein myös testin, mutta negatiivisia vielä olivat. Tässä seurassa taitaa minustakin kehittyä varsinainen vessakemisti;D No, on ainakin millä testailla kun minäkin kävin siellä perhosten sivuilla tilasin vaikka mitä ja paljon:) Kiitos vinkistä vaan Mur-Mur!:)

Sirppuliinin puolesta tällä jännätään ja peukutetaan plussan puolesta!:)
 
Sirppuliini - näe kyllä selvästi CB:n testissä plussan, vaikka haalia(vielä)onhin.:kiss:
..tuo Sofi:n testi on aivan..s i e l t ä:eek:..ei todellakaa mikään herkkä dippailtava näin alkuun, ennen kuin menkat myöhässä..ja varsinhin jos on hätähousunen(niin kuin meistä moni, TAI minä varsinhin:whistle:)

PAljosta paljon ihuna laitan siun + viivaselle täältä vahvistumissätehiä:heart:


Muistathan, että joka raskaus omanlaisensa ja viivanen ei ehkä yhtä nopsaan vahvistu kuin aiemmassa raskaudessa:)
..ja aika nopsaan siulla kyllä vahvistunut kun dpo9 jo vahva viiva ollut.
Voihan olla, että hedelmöittyminenhin ollut aiemmassa raskaudessa vaikka parikin päivää aiemmin kuin nyt?..ultrassahan ne ei noita 1-2vrk heittoja välttämäti muuttele.

ON..mie alan tässä värkkäämään kinkkupiirasta vierahille tarjottavaksi, tulevat 2h päästä.
Täällä aivan mahtava keväinen keli, aurinkoinen paistaa ja lämmittää ihunasti!!!
 
Viimeksi muokattu:
Tässä aamun dippailut. Epäilyttävän haaleaa on. Viime raskaudessa sain paksun viivan CB+:aan jo ip:llä dpo 9, mutta nyt tuollainen hailu. Toivottavasti kaikki hyvin kuitenkin. Sofissa näkyy silmälle hailea viiva mutta kuvassa ei juuri mitään.




muoks tässä vielä Sofi avattuna
Siulla tuota ihunaa WC-paperia, jossa noita rakkausrunosia:rolleyes:..näinkö oikein?
 
ihanaa pääsiäisen aikaa rakkaat. Kyllä pitäs nyt olla munrikas pääsiäinen ja toivoen sen myötä tulis yllätyskin munasta että sitten sellasen 9kk päästä olis pikku tipunenkin kainalossa :hug:
Mieskin niin somasti aina selittelee että meille se Heikki vielä tulis elämäämme mukaan.Olishan se niin ihunaa oli sitten Heikki tai Angelica...kunhan vaan tulisi.
Niin mielettömän onnellinen olen tuosta miehestäni ja rakkauteni määrä on aivan ääretön.Itkua tuhrustellen aina ajattelen asioita ja mies kummiskin lohduttaa että rakastaa mua vaikkei sitä toista tuliskaan ja tiedän mä sen vaan aina vetää mielen niin ankeaksi..eilen taas kuulin että poikani kummitäti odottaa vauvaa ja arvata saattaa että olin iloinen,sielläkin on sitten ensimmäinen tulossa heille :)
 
mur-mur Se on talouspaperia rakkaustarinoin. :) Mä mietin kanssa että olis voinut kiinnittyä viimeeksi aiemmin. Ja olihan tuo CB eilisestä vahvistunut kun nyt siinä näkyi ihan viiva kun eilen ehkä hyvällä tahdolla nähtävissä oleva häivähdys.

marza voi kun teillekin nyt tästä kierrosta lähtis alulle se toinen nyytteröinen. Täältä kovasti puuhkutuksia.
 

Yhteistyössä