40+ so what wol.13

Aloitin jo oviksen jahtaamisen :D Ihmetyttää, kun olen saanut nyt samanvahvuista, mutta hailua viivaa perättäisiin testeihin :confused: Pregcheckillä testailen, aikaisemmin ollut Davidit alkukierrossa, mutta niihin ei nuinkaan vahvaa ole tullut. Eli täälläkin jo tikutellaan ja kuulostellaan ja ounastellaan ja kerätään pupun piilottamia pääsiäismunia :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28259823:
Hei mur-mur onko se sitten keltarauhasen kasvu vai irtoamis kipua mikä tuntuu muutamia päiviä ennen ovis kipuilua?

Ovat niitä munarakkulan kasvukipuisia..keltarauhanen tulee sitten siihen puhjenneen munarakkulan tilalle ja saattaa sitten oviksen jälkeen siellä "tuntua"..varsinkin jos tärppi käynyt:)

Mulla vaan kun sillon sunnuntai aamupäivällä oli ne hirveet alavatsa vihlonna joka myös säteili muistaakseni vasemmallepuolelle niin hirveesti että en vähään aikaan pedistä ylös päässyt.
Ja sit ovis plussan tikutin maanantaina ja tiistaina sitten taas vihlo, juili alavatsaa / toisen puolen munasarjoja, juiliminen tuntu ihan tuolla häpyssä asti ja sen sitten arvelin ovis kivuiksi eikö näin?

Täällä yks mietiskelijä kyselee...????:D

Kyllä kysellä pitäähin..ja paljon!:D
.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
No tuossa tuo liuska mutta tuskin sinäkään mur-mur siinä mitään näet. :(

Nyt tihrustin sitä CB:tä ja näen sen haaluviivan vain hämärässä. Kirkkaassa valossa ei oikein mitään.
Sirppuliini mä näen siinä hailukkaan viivan VAUTSI VAU :heart::heart: Kovasti toivon että se siitä vahvistuu... aah ihan kylmätväreet menee kun jännään täällä :popcorn:

No niinhän se olikin mur-mur että ne ekat kipustelut oli munarakkulan kasvukipuja... ja oon han mä niistä lukenut :D Sama pää kesät talvet ;)

Täälläkin on ollut oviksen jälkeen päivittäin tuntemuksii alavatsan seutuvilla, sellasta jännää khelmöinnin tyylistä ja vähän sellasta vetävää tunneta sisäreisissä... kauheen vaikee kuvailla tuntemuksia :whistle:
Taitaa tuo mieli tehdä tepposia toivovalle :rolleyes:

• Tykkää
Reactions: anuliini72
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28261486:
No niinhän se olikin mur-mur että ne ekat kipustelut oli munarakkulan kasvukipuja... ja oon han mä niistä lukenut :D Sama pää kesät talvet ;)

Täälläkin on ollut oviksen jälkeen päivittäin tuntemuksii alavatsan seutuvilla, sellasta jännää khelmöinnin tyylistä ja vähän sellasta vetävää tunneta sisäreisissä... kauheen vaikee kuvailla tuntemuksia :whistle:
Taitaa tuo mieli tehdä tepposia toivovalle :rolleyes:
Miulla sisäreisi&nivus tuntemukset tiesi TÄRPPIÄ;):heart:

• Tykkää
Reactions: äiskä-73
Sirppuliini - kyllä minähin jotain tuossa testissä näen..hyyyyyvin haaleaa on vielä(nuo lommot häiritsee tiirailua:whistle:)..mutta nythän vasta dpo7..kerkeää kummasti punaväriä viivanen saada kylkeensä päivien saatossa:wave::heart:

Viimeksi muokattu:
oliivitar jee myös sun silmilles!

Mä tein tässä nyt teitin lasersilmien innoittamana Pregcheck-liuskankin. Näen siinä selvän viivan - mies ei mitään. Ärsyttävää! Tässä vielä kuva.

Sori äiskä se olitkin sinä joka näki jotain! Sulla kanssa hyvät oireet et näinköhän vaan... :heart:

mur-mur nyt on dpo9 eli aika pitkällä mennään jo... Pitäs alkaa näkymään jos meinaa.

Viimeksi muokattu:
oliivitar jee myös sun silmilles!

Mä tein tässä nyt teitin lasersilmien innoittamana Pregcheck-liuskankin. Näen siinä selvän viivan - mies ei mitään. Ärsyttävää! Tässä vielä kuva.
Sirppu..tuossahan on melkein aavistus hailua väriähin..Wauuuuuu!!!!..kunpa..k u n p a:rolleyes::heart:..pikku kuvassa varsinhin näkyy hyvin kun ei suurenna.
..kuvasitko testin tulkitsemisajan sisään?(max.10min)..otappa uusi kuva kun on kuivempi..haluaisin kattoa omassa kansiossani, onko tosiaanhin punaväriä häivähdys jo kyljessä..

Mie kyllä nyt uskaltaisin sanoa..että on ainahin munasolu hedelmöittynyt ja hipaissut kohdun seinää:heart:
((muoks)) sorry, mie väärin siun dpo päivät muistin:ashamed:..mutta tuon kummempaa ei todellakaan tartte PC:n testillä dpo9 näkyäkkään!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sirppuliini
äiskä no joo meni vissiin wanha hieman sekaisin haamusista. :LOL:

Otin äsken uuden kuvan

JEEEEE, selvä peli - ei tartte enää tsuumailla!!!..SIE OLET RASKAANA IHUNAINEN!:kiss:
..paljosta paljon pikkiselle tarraa&liimaa mukaan:heart:

Sirppuliini..miltä siusta nyt tuntuu?:)..kyllä on ihuna aina noita punaviivasia kattella, ei siitä pääse mihinkään:rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Voi mur-mur itku tuli kun luin vikan viestisi. :hug: Vielä en uskalla kuitenkaan uskoa 100% kun noin haalua viivaa tulee vielä. Sitten kun digin uskallan tehdä ja sen näen niin uskon. :heart:

Olot (kaikkia näitä esiintyy mutta ei välttämättä koko aikaa, yhtä aikaa):
- rintakipu
- alaselkäkipu
- flunssainen olo (posket hehkuu, kuuma/kylmä, aivastuttaa, lihaksia särkee)
- tuikkaukset kohdun seutuvilla
- tänään oli voimakas hetkellinen kipu vatsassa autoa ajaessa
- munasarjakivut (molemmin puolin mutta enemmän vasemmalla)
- janottaa enemmän
- pissattaa enemmän vaikka en joisi enemmän ja tulee vain liru
- tumma pissa
- finnejä
- väsyttääääää koko ajan
- jotenkin onnellinen rauhallinen yleisolo ollut

Oliskohan tossa ollut abaut kaikki.

muoks Unohtui kuitenkin:
- rinnat on isomman ja täyteläisemmän tuntuiset
- epämääräinen huono olo varsinkin jos ei syö vähään aikaan ja sokerit pääsee laskemaan

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä