40+ so what wol.13

Nyt kaikilla Tammikselle peukut pystyssä, tällä palstalla on ennenkin uneksittu muille plussia :love: Uudemmille siis tiedoksi, että Pirtsi Pirunpelto näki unta että tapasi minut ultrassa, hiusten väriä ja pituutta myöten meni oikein - ja plussa tuli :) Kalabala, lisää tollasia unia ja koko porukka niihin mukaan!

• Tykkää
Reactions: elotar74
Kalabaliikki :LOL: ihana!

Oodikas..tsiisus..jäis meillä muksut tekemättä tolla tahdilla :ROFLMAO: positiivisia fiiliksiä sinne kuitenkin!

Meibijees.. no joo en tehny aamulla ovistikkua kun näytti se liru vuotoa tulevan. Tein sen sit silloin ku otin kupin pois ja se olikin "tyhjä". Pissa oli tosin ollu rakossa ehkä max 1.5h ja salilla vedetty 2l vettä. Tuli siihe semmonen "normi haamu" mikä nyt voi tulla millo vaan kierrossa, ei todellakaan semmonen "haloo, olen taatusti raskaana "-viiva. No aamulla pitänee uittaa uusiksi :geek:.

Nähh.. Oikeasti alakaa naurattaa nää mun omat viestit :ROFLMAO:.. täysjärkinen vanaha akka meinaa elätellä ihan hevonhumppaa jostain suurennuslasiviivoista :LOL:.. en mä ihan oikeasti, eiköhän ne menkat sieltä tuu, seksittyä suttasi taas ihan kirkasta verta. En mä raskaana oo. Höpö höpö. Ihan tiiän sen tunteen ku aamulla uittaa tikun. Sama semiblankko ja pönttö punaiseksi.

MAANANTAI 18.1.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Nuppu73 (42).....................5............40kp/29-34
joulutähtönen (40)............................37kp/26-29
Esteri1 (42).........................2............37kp/
Pilhilinna-74 (40)................6.............26kp/27-28
Babez74 (41)......................1.............25kp/29
Fazerina74 (41)................. 3.............23kp/28
Heinäpelto (42)...................2.............22kp/24-25
C. rotundifolia (40)..............2.............22kp/26-29
kolibrinorsu (38)..................1.............21kp/29-30
Leijis (43)............................2.............21kp/28
Elotar74..............................3.............20kp/26-27
Minzi (39)............................3.............20kp/27-29
o0o (40) ..............................2............19kp/28-31
Kalabaliikki (39) ................................15kp/22-28
Joyzy.................................................15kp/?
Zini76 (39) .........................4.............13kp/27
MaiMei (40).........................2............13kp/26
toiveilija38 (38)...................3.............12kp/27-31
Jimima (44).........................2............11kp/28-30
Pirunpelto (40)....................1............11kp/28
Virkki (39)...........................2.............9kp/26
KeltainenSeepra.................2.............9kp/24-26
Koivutar75 (40)...................3.............6kp/23-27
Vuorikristalli (39).................6.............6kp/?
Oodikas (37) ......................2.............4kp/28
Athina (41)..........................6.............4kp/28-30

Piinailupäivät:

Nuppu73 (43)...................................dpo 26
Heinäpelto (42).................................dpo 10
Tammityttö (39).................................dpo 10
Elotar74.............................................dpo 8
Fazerina74 (41)................................ dpo4
o0o (40) ............................................dpo 3
MaiMei (40).......................................dpo 2

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016
Molly333...........(42) - 01/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15

Taustailijat:

Pilhilinna
Toiveilija38
Jelli75 (40)
Tammityttö (39)
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Meibibeibi (44)
harrastoive (43)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)
Lumikki 1970 ( 45 )

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

Viimeksi muokattu:
Jep kuten arvelin. Ei viivoja tosin ei mitään vuotoakaan. Ovistikku on lähes blankko. Tulee sitten yli 10 vuoteen ensimmäisiä tällaisia kiertoja :eek:.. muuten en ihmettelisi, on mulla joskus menkat jääneet väliin jne, mutta lähinnä outoa siksi että gyne näki keltarauhasen ultrassa joten kai jotain tuolla on kuitenkin tapahtunut jossain välissä . Noo.. mahaa kipuilee kyllä ajoittain, eiköhän ne sieltä.

Tammis, niin kauan kun menkat loistavat poissaolollaan on toivoa! Mullahan tuli sitä tuhrua kans alussa ilman seksiäkin, nyt ei ole enää tullut. Ei ole kyllä yhtään levollisempi olo siltikään, joka kerta tulee pönttöön kurkattua ku vessassa käy. Mut siinä mielessä levollisempi olo, et en ole vaatimassa labramittauksia samalla tavalla kuin elo-syyskuun raskaudessa... Silloin viivat vahvistu hitaasti ja olin melko oireeton, nyt viivat vahvistui tosi nopeasti ja viikon kuluessa pärähti digiin se 3+. Nyt on oireitakin, tissikipu on jotain järkkyä. Olen nyt nukkunut urheilurintsikoilla, kun ei kärsi ilman liivejä olemaan... :eek: Pahoinvointia on noin yhtenä päivänä viikossa ja se on sit koko päivän kestävää huonoa oloa. Ihan mölli ja turvonnut olo, mut kuuluu kait asiaan... :alien: Tänään 5+5, joten periaatteessa kait ens viikolle vois varailla sitä ultraa. On vaan niin kiire viikko töissä etten tiedä ehdinkö, ehkä keskiviikkona (7+0) olis mahdollista, jos on aikoja. Jokohan sitä uskaltaisi. Kohdunulkoisesssa vuoto alkoi 6+0 ja tuulimunassa tyhjennys tehtiin 7+5, siinä tuhrua oikeastaan koko ajan.

Kohta alkaa taas piinailijoissa olla porukkaa enemmänkin, laittakaas dpo-päivityksiä tulemaan.

Nyt kahvia koneeseen :coffee:

Huomenta :) Menkat loppui eilen, mikäli niitä voi ees niiksi kutsua kun oli tuhru vuotoa ainoastaan. Toinen clomi päivä täällä ja hieman nippaillut silloin tällöin oikealta puolelta munasarjoista.

Aloin jo toivossa selailemaan Gracoja, niin kauan aikaa siitä kun viimeksi jotain vauva juttuja selaillut.

Niin ja kaiken tämän kuumeilun keskeltä minusta tulee mummi kesällä, kun tyttäreni saa esikoisensa, olen varma että on poika, niin paljon karvan kasvua tyttärelläni.
:)

Hei kaikille! Täällä yksi vanha pieru haluaisi liittyä joukkoonne :) Olen jo pidemmän aikaa seurannut jännityksellä teidän kuumeilua ja nyt päätin vihdoin hypätä mukaan, jos vaikka vertaistuki auttaisi raskautumaan :LOL:

Minulla on kaksi lasta ja nyt kuumeilen kovasti kolmatta kun olen vihdoin imetyksenkin saanut lopetettua. Mahtavaa miten tissit lässähti :confused: ei jäänyt kuin ruttuset vanttuut roikkumaan :LOL:

Keskiviikkona sain ovisplussan ja nyt ilmeisesti menossa dpo4, ja kovasti kuvittelen jo vaikka minkälaisia oireita! Ensimmäinen lapseni sai alkunsa yk1 ja toinen yk4 tai 5, en ihan muista... Saa nähdä montako kiertoa nyt jännäillään.

Mutta siis, jos listoille pääsisi niin tämän täpinöissään olevan kanasen tiedot ovat
Fazerina74 (41) 3 kp23/28 dpo4

Ihan huippua Woodoo!!! Onnea! Milloin Meibijees sulla ultra?

Tervetuloa Fazerina joukkoon!

Missä on Babez??? Ja Pirtsi? Mitä kuuluu?

ON: limis älyttömän ohut, ei johtofollia, ei vastetta. Lääkettä lisää ja uusi käynti polille odottaa.

Oi, ihanaa, että joillain on taas tärpännyt - onnea kovasti! Vähän ehkä olen kade, mutta antanette anteeksi ;)

Kuka se kaipasi dpo lukuja pöytään? No mulla on ehkä dpo 8, tai 9. Olen kuulostellut oireita, mutta njääh, tissit on varmaan arat vaan tosta terolutista johtuen.
Huomasin, että täällä oli joillain muillakin alkanut/alkamassa/toiveissa Clomifen ja/tai terolut kuurit? Täällä nousee käsi pystyyn! Molemmat menossa. Tai siis clomeja olen syönyt jo kahdella kierrolla ja teroluttia... Ööö, oisko nyt kolmas terolutkierto. Kummastakaan en ole huomannut m i t ä ä n apua. Vähän pettymys kyllä. Kierto ei ole pidentynyt (mitä haettiin teroilla), enkä ole tuntenut ovulaatiota limoja kummemmin, mutta eihän sitä tiedä, onko clomit kuitenkin muniksia kypsyttäneet... o_O

Ja kaaauan sitten joku kyseli, että mitenkä aiemmat raskautumiset ovat tapahtuneet, tai jotaki. Esikoista aloin odottaa 30v., yritystä 10kk. Toista aloin odottaa 33v., yritystä... oisko ollu 6kk. Ja nyt siis yk 5? 6?

Tammis, en jaksa uskoa. Muistelen, että on olleet samalla tavalla arat kaikissa terolut-kierroissa :unsure:

Sitähän mun piti vielä kertoa, että ei voi olla tottakaan: kaksi ihmistä on nyt viikon aikana kysynyt minulta, että vieläkö olisi vauvoja tulossa? :whistle: Oikeesti! Toinen oli sellainen hyvänpäivän tuttu ja toinen oli entinen työnantaja. Miten kelleen tulee mieleen kysellä moista yli 40 vuotiaalta :cool: Mutta toisaalta - toisella kysyjistä on kokemusta lapsen saannista 43 vuotiaana (y)

Taas tulee ihan vaaleanpunaista vuotoa. Mitähän kettua tää on, täysin vieras juttu mulle.
Pinna palaa niin että tekee mieli ampua koko sakki. Räjähdin äsken jostain lego-ohjeesta :oops:.. jos tästä nyt kunnialla selvitään niin mä hommaan ne pillerit tai kierukan, en jaksa enää hetkeäkään tätä ollakko vai eiköolla ja ehkäistä vai ei kuukaudesta toiseen :cry::cry:

Moikka pitkästä (?) aikaa :)

Ihania uutisia woodoo <3

Mulla olikin tällä kertaa ihan kunnon menkat, loppui vasta eilen. Nyt taas sitten täyttä höyryä kohti ovista :D
Tammityttö tais kaipailla ovistestikuvia. Pitääkö tuonne aijaahan kirjautua, että voi niitä sinne laittaa? Siis sitten kun mahdollisesti jotain laitettavaa on :D

Geleet on varmaan täälläkin monella ollu käytössä? Onko kenenkään mies niitä syönyt? Luin toisaalta, että jotkut on pistäneet miehenkin niitä syömään ja tulosta on tullut pian.

Kävin tänään osteopaatilla ja se "murjominen" väsytti kyllä ihan ventiksi. Tässä vaan takan ääressä nuokun...

Tammis, miten sulla yleensä menkat alkaa? Tiputellen vai kertalaakista? Mullahan oli tuota vaaleanpunaista vuotoa myös alussa vähän. Onko aamun testailut suoritettu? Voi, että mä jännään sun puolesta ja pidän peukkuja! (y)

Fazerina74, tervetuloa! Sullahan on nopeasti plussat pärähtänyt, toivotaan tästäkin pikavisiittiä! (y)

woodoolle onnet hyvistä ultrauutisista :love:

Minä uskaltauduin varaamaan ultran nyt tulevalle perjantaille, silloin olisi kasassa 6+2 ja digin 3+ tuloksesta tasan kaksi viikkoa. Nyt jäin arpomaan, et perunko sen kuitenkin. Mahtaako tuolla vielä mitään näkyä... Olisin ottanut ens viikolle, mut mun luottolääkäri on lomalla. Joten se aika menisi sitten helmikuun puolelle. En tiedä, torstaiaamuun asti on vielä aikaa perua tuo varaus. Toisaalta kyllähän ne nyt jo näkee onko se oikeassa paikassa ja vastaako oletettuja viikkoja. Sykettä ei vielä välttämättä saa näkyviin, tuleeko sit vaan lisästressiä. Nyt kuitenkin kohtuu rauhallinen olo. Vaikeeta....

Muoks. Tämmösen laskurin löysin ja tämän mukaan sydänäänet olisi jo mahdollista nähdä, jos niitä ylipäätään on. http://www.raskauskiekko.fi/kiekko.html
http://aijaa.com/JEM99G

Viimeksi muokattu:
Meibijees, ihan hyvä päivä ultralle!

Mulla alkaa menkat aina kerrasta. Siis joko niin etä aamulla vessassa lorisee tai sit niin että edellisenä päivänä tulee ruskeaa suttua ja seuraavana aamuna lorisee. Menkat on runsaat.
Nyt tuli tosiaan sillo pari pv sitte ehkä millilitra punaista paperiin ja tikistäessä muutama tippa pöntön reunaan. Laitoin kupin, koko pv aikana ei mitään, ei veren näköistäkään..pelkää kellertävää valkkaria. Ilalla seksiessä pinkkiä/enemmän punertavaa paperiin, pönttöön ei mitään, ja sit eilen päivällä kerran pyyhkiessä pinkkitippa paperiin. Siis ihan hyvin haalua. Ei millään tavalla mun menkkakuvioita.

Aina aikaisemmin kun näin on tapahtunut, tai siis "näin", mutta siis siten että näyttää et alkaa menkat mut kuppiin ei tuu enää mitään, olen ollu raskaana. Yleensä pari pv siitä testi ollu plus, dpo10-12 korvilla. Mut tänään lienee jo dpo11 tai jotain ja tikut on valkeita. Tai en tehny ku o.tikun, ei mitään toista viivaa.

I dont know. Ehkä mulla on vaa ny joku härö. Ei oo kyl raskausolokaan. Mahaa kyllä sattuu vähän väliä. Outoa silti että lääkäri oli näkevinään puhjenneen rakkulan ja keltarauhasen. Ja limis oli kuitenkin 8mm eli kai sieltä jotain vuotaisi pois. No, nähtävästi mulla oli sit kerranki "kunnollinen" keltarauhanen joka sinnittelee 12-14 päivää. Mulla siis tosiaan aina alkaa menkat viim 8pv oviksesta, kaikki muut poikkeavat kerrat olen siis ollu raskaana joten ei oo kokemusta ns normaalikierrosta.

Muok Ainoa seliselidiipadaapa olis että koska liuskatikku ei ollu kontrollia tummempi /tumma kun digi hymyili vaan vasta seuraavana päivänä, nyt vois ollaki dpo 10 mutta eipä se taida paljo auttaa koska tosiaan tikkuihin ei tule edes haamua jonka luulis tulevan näinä pvnä. Etenkin jos toi vuoto olis ollu mitään kiinnittymisvuotoa, siitä nyt on kuitenkin ainaki se kaks päivää.

Viimeksi muokattu:
Meibijees, mene, mene ultraan pe! Saadaan mekin jotain jännättävää loppuviikoksi! Kyllä siellä jo jotain näkyy.

Tammis, elät kyllä jänniä aikoja. Onpa järkyttävän kallis tuo kromosomijuttu!!! Aika harvalla on siihen varaa.

Mulla tänään kp 10. Olin eilisen jälkeen ihan maissa. Saakeli, kun tämä on niin vaikeaa. Jod jotain positiivista vääntää eilisestä, niin oli niitä munarakkuloita siellä kymmenkunta, mutta suurin vain 8mm ja se limakalvo vain reilun 4mm. Nyt sitten Gonalia menee hieman isommalla määrällä, mutta tuskin tässä ihmeitä tapahtuu ennen perjantaita. He ehdottivat myös IVF-hoitoa. Kuinka kauan teidän on pitänyt jonottaa ensimmäiseen hoitokiertoon?

ihan huippu uutisia woodis !! Ihanaa että siellä on kaikki kohdallaan :)
Meibijees, ulrta-uutisia odotellaan sultakin (y)
Ja tammikselle kaikki sormet ja varpaat kohti kattoa !!!! Lupaavalle kyllä kuulostaa minunkin korvaan ;)
Fazerina tervetuloa :)
Itellä ei siis tarkkaa tietoa dpoista kun en tikutellut, mutta veikkaisin että ehkä dpo 6-8 :cool: eikä mitään oloja, satunnaisia nippailuita ja jomotuksia silloin tällöin, mutta niitä on joka kierrossa. Tsempit muille piinailijoille, ja kaikille muillekin vaiheisiinsa :)

Moikka kaikille pitkästä aikaa!

Tännehän on tullu vaikka kuinka paljon uusia kuumeilijoita, Tervetuloa vaan kaikill!
Menkat tuli ja meni ja uutta yritystä ei nyt vissiinkään ole tulos... eli mut voi siirtää tuonne taustailijoihin.... ainakin toistaiseksi

Yhteistyössä