40+ so what wol.13

Onnea Molly plussasta!! :love: Tulee hyvä mieli ja saa innostusta näistä plussista omaan yrittämiseen :geek:

Täällä alkaa varmaan ovis olla ohi, mutta koitetaan silti petipuuhia joka toinen pv jatkaa. Tää ollut muutaman kierron jälkeen taas kierto, jossa kovasti vaavikuume vaivannut. Menkat jos (kun) kuun lopulla tulevat, niin iso itku pääsee :cry: Mitenköhän nopeasti julkisella puolella saa esim. clomi kuurin? Meillä siis aika tk lääkärille 27.1, tuolloin mulle tehdään sisätutkimus. Labrat ja papakoe tulevaa käyntiä ajatellen otettu.

Hei vaan pitkästä aikaa, täällä Kp1. Tästä kierrosta aloitan clomit+terot, toivotaan toivotaan :) onnea hurjasti kaikille plussanneille ja pahoittelut niille jotka saivat km:n. Täytyy aktivoitua tänne enempi, ja tikuttelu jännitystä seurata täällä oman tiluttelun lomassa, eikös yhdessä ole kivempaa(hiukan vertaistukea).

• Tykkää
Reactions: kolibrinorsu
Kolibrinorsu. Toivottavasti ne menkat ei vaan enää tuu :)

Athina ..kyl se kimpassa on mukavampaa. Mäki oikeastaan tikutan jonku tavan takia ja siks että haluan vähä olla kartalla toimiiko mulla enää yhtään hormonit. Kyl se kimppajännäily on kivempaa ku surra tai toivoa ihan yksin <3

On: jaha no nyt ne lämmöt tippu tonne 36 paikkeille eli menkat alkaa kyllä tämän vanhan merkin kanssa huomenna tai ylihuomenna :unsure:. Se ei kyllä erehdytä koskaan. Oikeastaan mikä oire tahansa saattaa hämätä (nytkin kirvelee ja on sellanen sama olo alamahassa ku kevään raskaudessa, päivällä saattaa huimata tai ailahtaa huono olo, aamuyöllä saattaa olla sellanen huono olo, nännit edelleen kipeet jne) mutta nämä laskevat lämmöt on aina ihan takuuvarmasti merkki siitä ettei mitään raskautta oo. Noi muut olot jaksaa kierrosta ja vuodesta toiseen huijata ajoittain aika 6-0 , vaikka kuinka vanha kettu lulee olevansa niiden yläpuolella :ROFLMAO::LOL:
Hassua sikäli, että ehdin jo ensin hetken oikeasti pelätä että apua. .jos oliski..että mitä olen mennyt tekemään..mutta sit tulee sellanen höh ku ei ollukaan :cautious::rolleyes:

Jaha kuis kanoilla nokkii?

Mä täällä surffaan ku ei jaksa skarpata kotitöihin. Aamu alko samoissa menoissa, taitaa olla dpo8 menossa. Ei vuotoa ei muutakaan. Uitin piruuttaan ovistikun, ihan liki valkonen se on eli se siitä siltäosin. Muutenkaan ei mitään uutta mistä vois innostua :D muoks yöllä heräsin muuten tissiväli märkänä joka ei tiedä hyvää
Laitelkaahan kuulumisia ;)

Viimeksi muokattu:
Hyvää lauantaita!
Tälle kanalle kuuluu periaatteessa ihan hyvää, vaikka kierrot yks' toisensa jälkeen näyttää menevän ohi lähinnä töiden takia. Aina tuntuu tulevan jotain kiireellistä reissua niin kuin tälläkin viikolla, ja kun katsoin taakse päin, niin eihän kunnollista yritystä ja ajoitusta ole ollut kuin parissa kierrossa. Kummallista kylläkin (ja sinänsä tosi hyvä); ei harmita ja ajatukset on pyörinyt ihan muissa jutuissa.
Tsemppiä kaikille! (y)

• Tykkää
Reactions: Timjami77
Huomenta, täällä aamu alkanut päänsäryllä, menkat niukat ja näköjään ilman lääkitystä pysyykin niukkana, primoluteilla oli sentäs suht normit. Huomenna aamulla ensimmäinen clomi, katsotaan miten käy clomi+terolut yhdistelmä. Jotain positiivista pitää keksiä ettei masennu, joten ainakin se vauvan yrittäminen on kivaa miehen kanssa vällyjen välissä, ja pitäs vaan unohtaa yrittäminen ja antaa kropan elää stressittä. Mutta kun se toivo elää....

Tammis taas paikalla! Kiva kuulla susta! Ehdotettiinko teille muuten koskaan sitä IVF-hoitoa, jossa kromosomeista karsitaan vain parhaat yksilöt?? Tai joku sellainen?

Täällä on varsinainen kuhina. Olen hieman pihalla, mitä kaikkea on tapahtunut, vaikka luenkin päivittäin juttuja. Mollylle onnea nopeasta tärpistä! Toivottavasti viiva on vahvistunut ja kaikki on hyvin!

Mitä Maimei sulle kuuluu? Entä Babez? Onko Pirtsinkin asiat edenneet?

Itsellä kp 7, gonalit menee joka ilta, ma polikäynti. Ahistavia nämä piikittelyt. Ihme pitää tapahtua, että raskautuu (vaikka päässään ovulaatiosta uuden kierron alkuun aina niin toivookin). Entäpä jos lopettaisi hoidot ja ohjasikin rahat (jos siis sitä ylimääräistä olisi) matkoihin? Tällaisia ajatuksia. Parin päivän päästä jo uudet aatokset!

Virkki kiitos :) No se olis vaihtoehto jos olisi rahaa. Koska on 2 lasta julkinen ei enää tee mitään. Yksityisellä selvitin asiaa, maksaisi n.8000e plus se että soluja ei tule riittävän paljoa aina yhdestä hoidista. Pitäs kuulemma tehdö niin että tekee useamman IVFn kerralla ja pakastaa alkiot ja tekee diagnoosin Briteissä. Hintaa tulisi siis reilut kymmenen tonnia. Eli ei oo vaihtoehto meille :( Lahjasolujahan kokeiltiin siis syksyllä. Negaa tuli. 3 blastoa yhteensä siirrettiin. Sikäli surkuhupaisaa että omilla raskaus on alkanu kuitenkin.

Ja juurikin. Jos olis 100 varmaa että lapsi hoidista tulee nii mikäs siinä. Mut nytkin olis voitu varmasti käyttää toi n.8000e mikä meni noihin johonkin perheen yhteiseen. Mutta minkäs teet. Sitä maksellaan nyt sit pitkään.

Valkkari tuoksuu vähän raudalle ja näyttää suurennuslasilla ja harjaantuneella hullun katSeellla vähän pinkille/oranssille. Kukaan muu ei näkisi sitä mutta tiedätte varmaan :rolleyes:.. Eiköhän ne menkat tuu. :whistle:

LAUANTAI 16.1.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Nuppu73 (42).....................5............38kp/29-34
joulutähtönen (40)............................35kp/26-29
Esteri1 (42).........................2............35kp/
Pilhilinna-74 (40)................6.............24kp/27-28
Babez74 (41)......................1.............23kp/29
Heinäpelto (42)...................2.............20kp/24-25
C. rotundifolia (40)..............2.............20kp/26-29
kolibrinorsu (38)..................1.............19kp/29-30
Leijis (43)............................2.............19kp/28
Elotar74..............................3.............18kp/26-27
Minzi (39)............................3.............18kp/27-29
o0o (40) ..............................2............17kp/28-31
Kalabaliikki (39) ................................13kp/22-28
Joyzy.................................................13kp/?
Zini76 (39) .........................4.............11kp/27
MaiMei (40).........................2............11kp/26
toiveilija38 (38)...................3.............10kp/27-31
Jimima (44).........................2............9kp/28-30
Pirunpelto (40)....................1............9kp/28
Virkki (39)...........................2.............7kp/26
KeltainenSeepra.................2.............7kp/24-26
Koivutar75 (40)...................3.............4kp/23-27
Vuorikristalli (39).................6.............4kp/?
Oodikas (37) ......................2.............2kp/28
Athina (41)..........................6.............2kp/28-30

Piinailupäivät:

Nuppu73 (43)...................................dpo 24
Heinäpelto (42).................................dpo 8
Tammityttö (39).................................dpo 8
o0o (40) ............................................dpo 1

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016
Molly333...........(42) - 01/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15

Taustailijat:

Pilhilinna
Toiveilija38
Jelli75 (40)
Tammityttö (39)
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Meibibeibi (44)
harrastoive (43)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)
Lumikki 1970 ( 45 )

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

Viimeksi muokattu:
Onnea Molly333 :love:

Pahoittelu uudesta kierrosta Oodikas ja Athina. Tsemiä piinailuun o0o, toivottavasti nappaa kiinni! zini76:lle myös peukut pystyssä!

Mikäs Tammiksen tilanne? Mua ihan jänskättää sun puolesta. Mä käyn täällä väliä salaa kurkkimassa, mut ei oikein pysty syventymään kun tuo ukkeli on kotona. Nyt piti tulla äkkiä päivittämään listaa, kun mies lähti hakemaan ruokaa... :rolleyes::D

Mitäs Keltsille kuuluu?

Laittakaahaan tikkuja tulkittavaksi :geek: Vielä ehtii tulla monta plussaa tammikuulle :love:

• Tykkää
Reactions: KeltainenSeepra
No mitäpä..ei mainittavaa. Huomenna dpo9 ja uskon että jos olisin raskaana nii ainaki ovistikun pitäs värähtää. Kevään raskauskierrossa dpo10 oli kuitenkin ihan selkeä viiva r.testissä ja ovistikku reilusti puolet kontrollin vahvuudesta. Jos se pysyy blankkona nii en usko tän kierron uutisiin.

Muuten on aika perus. .keltarauhasolo..väsyttää ja palelee ja nännit kipeät ja alamahaa kirveli eilen ja tänään aamulla. Nyt o hiljasta. Kevään kierrossa oli niitä tosi kovia menkkakramppeja näillä päivillä. Oikeastaan ainoa mistä olen iloinen on se että mulla siis VOI olla jopa suht normaalilla luteaalilla olevia kiertoja :)

Milos sun ultra on?

Täällähän minä :) Menkat tuli ja meni, nyt jo kp 7. Onneksi oli kiireinen viikko töissä, niin ei ehtinyt hirveästi masistelemaan (vaikka yhtenä iltana itkeskelinkin miehelle, että ei meille taida vauvaa tulla. Ehdotin sille vaihtoa nuorempaan, mutta ei se oikein lämmennyt suunnitelmalle :love: ) Olipahan oikein superlyhyt kierto taas, 21 päivää vaan.

Onnea Molly!

Tammityttö is back! Jei, toivotaan toivotaan, että elämä yllättäisi positiivisesti :)

Meibijees, mulla on niin vahva tunne siitä, että teillä menee kaikki hyvin tällä kertaa! Oireet ainakin kuulostaa vakuuttavalta!

Mun piti alkaa testailemaan ovista tänään, mutta unohdin :eek: Huomenna sitten uusi yritys...

• Tykkää
Reactions: Meibijees
Oon vähän hannari, enkä ole vielä varannut ultraa. Tänään 5+3, joten täytyy vielä hetki odotella... :rolleyes: Mulla kans ovistestit aina enteillyt tulevaa plussaa. Tässä kierrossa en niitä uittanut, kun loppuivat ovikseen. Mut dpo 10 näkyi jo haamulaista, taisi olla viivanpaikka jo dpo 9 raskaustestissä.

Kiva kuulla Keltsin kuulumiset, tsemiä tähän kiertoon!

Hei taas:) Ihmeissäni täällä kun tulee ruskeaa niukkaa vuotoa...onkos jollain tietoa tai kokemusta? Ihan uus juttu, raskaana en voi olla kun mies oli ovis viikon matkoilla.

Ja huvikseen tein ovistestin toissa aamuyöllä ja siinä oli selvät viivat, siis ei yhtä vahvat ,mutta selkeät. Mitäköhän oli.

Athina..siis että menkat ei sittenkää lähteny päälle? Kannattaa aina testata kuitenki!

Keltsi kiitos :) Peukut oviksen metsästykseen sinnekin :)

On:nonii.. vähä rusehtavaa valkkaria. Nothing surprises me.:cool:..hmm.. hassua että TAAS meinasin hetkellisesti mennä lankaan ja luulla sadasosasekunnin ajan ihan muuta tässä männä päivinä. Sammuin ku saunalyhty tohon ku nukutin lasta ja heräsin nahkeana. Lämmöt on laskenut alas ja alamahaa koskee. Tervetuloa kivuliaat menkat jälleen kerran :poop: Nyt on siis vähä kahden vaiheilla aloitanko noi pillerit tai kierukan vai kuinka teemme. .mies varmaanki haluaa et aloitan. Sit mun comeback täällä jää lyhyeksi :rolleyes:(n)

Moi Äiti74 :)! Kiva kuulla että kaikki hyvin! Muistan ku kuumeiltiin keväällä samaan aikaan ja sit senkin ku plussasit :)
Olen myös seuraillut kaikkia palstoja, ja harmitellut, miten sinullakin on noita vastoinkäymisiä ollut liiankin kanssa. Ei voi kuin toivoa, että saisit myös hyviä uutisia välillä. Onneksi kuitenkin jatkoitte miehen kanssa yhdessä ja perheenä jatkatte eteenpäin. Itselläkin noita parisuhdeongelmia on ollut ja yhä jatkuu. Ehkä ei tästä lapsiasiasta keskusteltu aikanaan riittävästi. Viimeksi eilen kiukkuissani löin kämmenen pöytään ja katkes sormesta verisuoni :(. Hyvää jatkoa!

Äiti74, kiitos. Jep, aika äärirajoilla käytiin.

On: täällä ylläri ylläri... kp1:poop: luteaaali siis edelleen surkeat n.8pv. Mutta elämä on.. ainii.. Lääkäri sanoi et mulla jää joku jälkierittävä mutta heikko keltarauhanen koska lämmöt jää korkealle alkukiertoon ja ns PMS olot alkaa vasta kun menkat on jo lopuillaan.

Tammis, voi räkä! Pahoittelut! :( Missäs vaiheessa kiertoa ne pillerit pitää aloittaa tai kierrukka laittaa, jos meinaa ne ottaa käyttöön? Ootko kokeillu Teroluteja tai muita, joilla saisi luteaalia pidennettyä? Jos vielä hetken hengailisit täällä ja jättäisit ehkäisyn keväämmälle? :rolleyes:

Voi Tammis, ma niin olen taalla oitanyt peukut pystyssa et olis talla kertaa osunut kohdilleen.

Oma napaisesti, taa kierto meni harakoille. Limat alkoi jo kp10, ja miehen toiden takia ei olla paasty puuhaamaan sitten kp11 jalkeen. Eilen siis nipisteli munasarjoissa irtoamiskipuja.

Ja jurppii kun ei ole mahdollista paasta gynelle kunnon tutkimuksiin et tietais mista naa kemialliset ja keskenmenot johtuu.

No joo eihän mua tietenkään kukaan pakota aloittaa noita. Mutta lähinnä mietin sitä että onko sit ok ilmoittaa miehelle että on raskaana jos se on ehkäisyn kannalla :(
Emmäätiiä. Käskettiin aloittaa vasta joskus kp3 koska muuten saattaa jäädä vuotamaan. Tarvii miettiä..

Tammis, onko mieheltä ehdoton ei kuumeilulle? Nyt kaikki suostettelulahjat käyttöön... :rolleyes: Onhan sulla huikeat pari päivää aikaa miettiä, ai kauheeta :eek:

Meillä on vähän pattitilanne, sulkeudun ihan täysin tähän omaan epävarmaan olooni ja olen kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Mies on vähän ihmeissään, en puhu asiasta, enkä suunnittele mitään. Tiedostan, että olen hirveä, koska yhtälailla tämä raskaus ja ne menetykset häntäkin koskettaa. :cautious:

Ai niin, tsemiä woodoolle huomiseen ultraan, tulehan kertomaan kuulumiset!

Meibijees meillä on ollu aina vähä sama. Mä sulkeuduin ku tikkuun tuli plus. No okei ei mieskään sattuneesta syystä koskaan oo kattoon hyppiny tikun nähtyä mutta kuitenki. Luulin tähän saakka jotenkin että hän vaan on selanen eikä halua innostua ja keskeytyksissäkin yritin olla mahdollisimman vähän "riesaksi", surin ja itkin yksin. Yhden menetyksen jäljeen oli pakkko käydä joitain kertoja juttelemassa psykalla, silloin raskaus meni vk21. Mies kertoi vasta nyt kokeneensa että hänet sivuutetiin täysin enkä halunnut häntä tukemaan jne. Olin jotenkin ihan pöyristynyt koska luulin aina nimenomaan että hän ei silleen halua jauhaa.

No joo.. äh. Mies haluaa kyllä lapsia mutta ei näitä keskeytyksiä. Ne romutti niin pahasti mua ja jopa suhdetta. Siksi tässä ollaan vähä pihalla. ..
On: aamuinen veriliru ei enää toistunytkaan. Kuukuppi oli koko päivän ja jopa salireissun ja vain vähä vaaleankeltaista suttua oli valunut pohjalle. No, ei tämäkään ole mitenkään kummallista, joskus mun menkat alkaa tiputellen, ja huomenna rysähtää kunnolla.. Mutta lämmöt on tosiaan yhä 37 pinnassa ja hermo on alkanu palaa uhkaavasti :rolleyes: en tiedä, ehkä vähän alkoi jopa jännittää taas :ninja:

Se on taas piinaajien puolelle astuminen, DPO1. Vain kertalaaki myöhään pe-iltana, en tiedä vielä että jaksaako tänään varmistella. Lääkärille suunnittelukäynti keskiviikkona, sitten kohti uusia polkuja. Dheasta ei edelleenkään mitään huomattavia oireita. Tsempit kaikille!
MaiMei

http://www.vau.fi/Yritamme-lasta/Miehen-hedelmallisyys/nain-teet-lapsen-kaksi-siemensyoksya-tunnissa-parantaa-mahdollisuuksia/

Hmmm, toimisikohan tuo... Mies varmaan tykkää, kun on oviksen aikaan muutenkin kovilla niin sitten pitäisi kaksi kertaa tunnin sisään sekstailla. Meidän naistenhan ei tarvitse osallistua kuin tuohon toiseen kertaan niin voidaan päästä helpommalla. :D Me ollaan kyllä joskus ehditty kaksi kertaa samalle aamulle, mutta ei sentään saman tunnin aikana. Ei tässä enää mitään parikymppisiä olla, vaikka parhaamme mukaan pupuillaankin. Niin ja simpoissa ei tiettävästi ole mitään vikaa. Mutta tulisiko tuolla taktiikalla hyvistä aivan superhuippuja? :giggle:

Tänne ei kuulu mitään ihmeellistä. Pari vuotopäivää vielä edessä ja sittenhän sitä voidaan taas vähitellen alkaa aktivoitumaan makkarissa ja tikkujen kanssa. Vähän ahdistaa, kun jotenkin sitä taas elää niin voimakkaasti vain sitä ovista ja sen jälkeistä aikaa varten. Uusi kierto tarkoittaa aina yhden kuukauden menneen. Yksi kuukausi lähempänä äitiysloman loppua, uusi äitiysloma yhden kuukauden kauempana. Olenpa ihan positiivisella mielellä taas.

Parempia fiiliksiä teille muille.

Tammityttö eli jännäilyt jatkuu... teitkö ovistestiä tänään, oliko mitään vahvistumista joka enteilisi jotain? :geek:

Meillä mies kans haluaisi lapsen, ehkä jopa enemmän kuin minä. Ja on tosiaan ihan pihalla nyt kun vetäydyn kuoreeni. Hän niin kovasti haluaisi tukea minua ja minä taas en keksi, että miten hän muka pystyy minua auttamaan. Ehkä vaan pitäisi jutella enemmän... kaikesta. Mä oon vaan luonteeltani sellainen, et tykkään käsitellä asioita itsekseni ja miettiä ja surra rauhassa. Toinen taas haluaisin puhua koko ajan ja kaikesta...

Yhteistyössä