Moikka!!
Mejbijees, imu on mulle ihan uus juttu? Mutta hienoa jos on jotain parempaa kuin kaavinta ja toivotaan että kaikki on nyt ulkona!!
Ihanaa
Pirtsi että pyörä on lähtenyt pyörimään.
Loppupeleissähän on ihan sama millanen se lekuri on kunhan hoito etenee. Se lekuri ei niitä vauvanalkuja tapa asenteellaan, nyt täysi höyry eteenpäin. Ehkä siinä on jotain alkukierron kikkoja jotka estää aloituksen jo nyt? Kuukausi menee nopeaan!! Täällä on nyt paljon potentiaalisia hoitolaisia! Odotan kovasti hyviä uutisia tältä saralta. Älä
Pirtsi synkistele lääkärin takia, mä näin sun viestin vain ja ainoastaan positiivisena. Antaa lekurin olla masentunut jatsempataan me muut!! Tosi hienoa että olette alussa jo!!
Mulla se yks lekuri oli vähän tympeä, mutta toisaalta oikeassahan tuo oli, vanha mikä vanha. Olisi kannattanut aiemmin haluta lasta. Mua on jo edellistä saadessani (34 v) puhuteltu synnärillä "vanhana synnyttäjänä". Ei tässä nuorru, nyt taitaa olla jo "sikavanha synnyttäjä" jos sinne asti pääsee. Asiat asioina, ja kuumeilu sydämellä. Hoidetaan me se sydänpuoli
ni lekurit saa pysya asiassa!!
Xienna, tuo tuhruttelu voi olla alkavaa raskautta mutta valitettavasti se taitaa useammin olla juuri tätä ikä-asiaa.. Mullakin on menkat kovasti muuttuneet, välillä tuhruttelee monta päivää, välillä vain pari pvää. Ennen alko heti. Ja kierto lyhenee.. Peukutetaan silti, toivoa on niinkauan kun ei ole vuotoa. Ja kp 1 on kuulemma vasta eka kunn on vuotopvä. Näin on opetettu.
Nyt menee niin vanhan mollaamiseksi, että todettakoon jaksamisesta
peppi30 että mua ei huoleta lainkaan jaksaminen. Vanhana kanana plopplop vaan synnytin 6 vuotta sitten, varmaan putoaa tässä sikavanhaniässä jo etuajassa ulos.. Kyllä sen jaksaa. Raskaus, raskasta mutta ihan sama. Varmaan selkä huutaa ja raskausarvet ritisee. Ja se vauva, edellistä imetin perverssin kauan, eli myös öisin. Seuraava imetän vielä kauemmin jos sellasen saan. Hitto vie, kyllähän me jaksetaan, ei me mitään vanhuksia olla vaikka kroppa sanoo että teini-ikä on nippanappa ohitettu. Antaa mennä vaan!!
Jännää jännää täällä, kuka tuo seuraavan plussan? Pitäiskö laittaa bingo pystyyn kunnon rahapanoksilla!!
Saattaisin nyt laittaa panokseni
Zinille!!
Tsemppiä!!