40+ so what wol.13

Woodis - kiitos tsempistä - tää kyllä ens kiertoon sit vois jotain harkita ja letro-kerho kuulostais hyvältä.
Viime yönä Niagara Falss yllätti - meni petivaatteetkin vaihtoon - aivan valtavaksi yltyi vuoto, aivan kuin tyhjennyksissä, myös isompaa tavaraa! WTF? Onko muilla samanlaista taipumusta? nimim. Valunko tyhjiin
 
Meibijees mitä kuului??!

Kalabaliikki. Toivottavasti nyt pelot on turhia ja vääriä :(!! Pidän peukkuja!

Babez, ounou.. mullakin on ollu etenkin keskeytysten jälkee tolkuttomat menkat. Ja joskus muutenkin. Lääkäri selitti että voi johtua ihan siitä että ovulaatiota ei oi ollu tai se on ollu heikko. Limis ei oo tiivistynyt vaan jäänyt estrogeenivaikutteiseksi hötöksi joka vuotaa sitte ku härän kurkusta vaikka limis ei olisi edes paksu. Tiedä sitten. Jaksuja!!

Tsemppiä kaikille lääkekuureilijoille! Ja muillekin piinapäiviä Lähestyvile.

Klinikka soitti..muutama pieni potentiaalinen vauvanalku olis kypsymässä ihanan luovuttajan uumilla. Mä niin haluaisin tavata tämän henkilön ja rutistaa lujaa. Nää on isoja juttuja. Toivottavasti kaikki menis nyt kerranki nappiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Ihanaa Tammityttö :) Jospa sieltä olisi teille pieni matkalla.

ps:eek:nko muita joille lugeista olisi tullut kovaa päänsärkyä. Minun pää on ollut nyt kolme päivää ihan järkyttävän kipeä ja tuntuu että henki loppuu kohta
 
Viimeksi muokattu:
Huonoja uutisia, ultrassa ei edelleenkään mitään. Nesteontelo oli kasvanut, mutta siellä ei nähty mitään. hCg oli myös noussut, mutta kaiketi matala oletettuun kestoon nähden. Alkuviikosta vielä uusi hCg ja jatko sen mukaan, todennäköisesti tyhjennyslääkkeet tiistaina/keskiviikkona. Suurimmat tunteen purkaukset oli viikko sitten, nyt aika odotettu tulos. Kylläpähän tämä taitaa olla minun kohdalta nyt tässä.
 
Täällä muuten mielenkiintoinen työkalu hCg-arvojen seuraamiseen. Joku tämän jo aikaisemmin tänne linkkasi... kiitos vinkistä.

http://www.babymed.com/tools/hcg-calculator

Tässä omista arvoista tullut käyrä, keskiarvon alapuolella siis mennään.

http://aijaa.com/tqAPP0

Haluavat nyt kuitenkin vielä alkuviikosta varmistaa, mihin suuntaan on menossa. Itse sen kyllä jo tiedän, ettei vaihtoehtoja ole. Mutta toisaalta kun ei ole kipuja, niin voin vielä muutaman päivän odottaa.
 
Meibijees, kovasti jaksamista! Noita uutisia ei kukaan haluaisi. :(

Babez, eiköhän tuo ole merkki, että sun limikset on toipumassa hyvää vauhtia. Itse olen odottanut kovasti tuollaisia niagara fallseja, jotenkin mustu tuntuu, että sellaiset pitäisi edes jossain vaiheessa olla kun tuonne on härkitty, mutta eipä ole näkynyt. Toki vuoto on kuukautisissa runsasta, mutta ei mitenkään normaalia runsaampaan. Tylsää, mäkin haluaisin sun vuodon. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
LAUANTAI 26.9.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus


mama na baba (42)........................53kp/27
Johanna75 (40)..............6.................37kp/30
Virkki (39)........................2...............27kp/26
Zini76 (39)........................4..............19-22kp/28
C. rotundifolia (40)...........2................18kp/26-29
SuloinenSalaisuus (40).......1..............18kp/27
Jimima (43).......................2..............18kp/28-30
Zandi(40)........................2...............17kp/27(seur.hoito 10/2015)
Woodoo(40).....................4...............17kp/24-26(letrot)
Tammityttö (39)................3...............16kp/ (hoitokierros menossa)
Pilvilinna74 (40)................6................15kp/25
Jelli75 (39)........................3...............10kp/26
Esteri1 (42)......................2................10kp/
elotar74 (41)...................3..................9kp/27
Minttu 71 (44)..................5.................7kp/30
Pirunpelto (39).................1..................6kp/29-30
MaiMei (39) ....................2..................5kp/26(letrot)
Babez74 (41) ...............1....................3kp/29
Kalabaliikki (39).................................1kp/22-28

Piinailupäivät:

Zini76 (39).............................dpo 6
SuloinenSalaisuus (40)...........dpo 5
Jimima (43)............................dpo 4


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
Meibijees........................ -9/15?
Mileena74............... (41) - 9/15

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Tikru-78 (37)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
hupiaelämään(40+)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Huonoja uutisia, ultrassa ei edelleenkään mitään. Nesteontelo oli kasvanut, mutta siellä ei nähty mitään. hCg oli myös noussut, mutta kaiketi matala oletettuun kestoon nähden. Alkuviikosta vielä uusi hCg ja jatko sen mukaan, todennäköisesti tyhjennyslääkkeet tiistaina/keskiviikkona. Suurimmat tunteen purkaukset oli viikko sitten, nyt aika odotettu tulos. Kylläpähän tämä taitaa olla minun kohdalta nyt tässä.
Öynöy... kuulostaa ihan mun tarinalta.mulla oli ihan samat fiilikset. Ja olin koko ajan kauhean rauhallinen realisti - lääkäritkin ihmetteli ha olivat tunteikkaampia. Toki toivo korkealla joka ultrauksessa, että jos vika olisikin laitteissa eikä kropassa. Jiten thumbs up loppuun asti!
 
Kalabaliikki, voihan tuhru sentään. Mutta silti, en vielä täysin toivoa menettäisi. Niinhän ne sanoo, ettei noi raskaustesti vääriä plussia, edes haamuja anna. Että kyllä jotain on täytynyt tapahtua.
 
Mä en pääse kirjautumaan kännykällä tänne...ja sen vuoksi kirjoittelut jää vähäiselle kun pääasiassa kännykällä surffailen :(

meibijees halaus ja oon pahoillani sun puolesta :cry:
kalabaliikille sama juttu...elämä on niiin epäreilua :( ..mikä sun olo on tänään ja ootko testannu ja tuleeko tuhrua vielä??

Mulla tuli ovistestiin hymynaama perjantaina ja talletukset tehty silloin (y) eilen sit vasemman puolen...tai oikeastaan sekä että..myös oikea kipuili...kivut monta tuntia päivällä...oisko siis munis irronnu eilen..hassua..tähän saakka on aina ollut niin että kun aamulla testaan ja saan ovisplussan niin illalla viimeistään tulee kivut...sellainen nopea ovis vissiin ;) Mut nyt ekaa kertaa eläissäni näin..mikä on kaiketi ihan normaalia mutta mun kohdalla epänormaalia :LOL: ...Perjantai aamulla oli sellanen poskien helotuskin ettei tosikaan...sekin kesti monta tuntia :p

Mä kiskon nyt apuna Geleitä, macaa, greippiä, foolihappoa ja monivitskuja ja kierto on aikas säännöllinen 28 päivää :)
 
Ihmismieli on kyllä kummallinen. Vaikka tiedän kuinka pienet dpot mulla on, niin olen silti ihan musertunut negoista ja kuvittelen kaikkia mahdollisia oireita, vaikka ne luultavasti johtuu lääkkeistä :( miksi ei voi edes joskus odottaa ja antaa tulla, mitä on tullakseen...
 
Zini, sinä kyllä uit nyt turhan syvissä vesissä kun mieli niin kovasti toivoo ja olet halauksen tarpeessa. Tässä virtuaalihali (höh ei oo sopivaa hymiöö) ja mene myös miehesi luo, että tarviit kunnon rutistuksen.
Ja sitä paitsi noilla dpoilla ei kyllä kuulu vielä mitään näkyäkään, joten odottele vain rauhassa. Tiedän... Odottavan aika on pitkä.:sleep:
 
Theran, mikä vointi?
Kaunis kiitos kysymästä. Hitaasti mutta varmasti toipumaan päin. Vatsa on vielä vähän arka ja väsyn sekä hengästyn nopeasti johtuen siitä huonosta hempasta.
Toivon että patologin lausunto ei toisi mitään yllätyksiä.. Jotenkin ei nyt taida pää enää kestää yhtään ylläriä.
Sekä toivon että kolskopia toisi edes hyviä uutisia kun muuten tämä meidän tuuri on ollut aika hanurista. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74

Yhteistyössä