40+ so what wol.13

Zandi
Mulla oli kutakuinkin sama laulu. Limis oli ihan hyvä (lääkärin sanoin , huonompikin vois olla ). Mutta sen mitä olen tuhannen kerran ultrassa käyny tiedän mille sen pitäs näyttää/näytti ennen raskautta. Siis juurikin se selkeä tri -laminar rakenne. Ja aina sanottu heti ensi vilkaisulla just noi sanat, upea hyvä kaunis. Nyt se limis oli toispuoleinen eikä koko matkalta sitä kolmikerroksisuutta ja limistä piti katsella ja käännellä "onko tää vai eikö".. Eli siis just kun sullakin. Jäi siis sellanen olo että ei hyvä heilu.
Toisaalta olen käyttänyt nyt kaks kierrosta hormoneja sen hässäkän jälkeen eli periaatteessa kohdun olis pitänyt toipua.. en tiedä :(
Mullahan on takana samanlainen rumba v.2012. Silloin oli elokuussa geneettinen keskeytys ja lokakuun kierrosta siirto josta lapsi. Eli silloin kaikki oli ok ja limis kasvoi samalla lääkkemäärällä hyvin.
Että en tiedä. Jos kyseessä olisi mikä tahansa muu kokeilu en epäröisi yrittää kävi mitä kävi. Mut nää lahjasoluhommat maksaa niin monta tuhatta ettei ihan hyvikseen viitis tuhlata tätä hommaa.
Mä siis kävin omalla paikkakunnalla ultrassa jossa lääkäri ehdotti lisälääkettä ja uutta ultraa. Hoitavan klinikan lääkäri oli sanonu että homma kannattais perua.
Pläh. Kun olis taikapeili..
Päätettiin kuitenkin miettiä aamuun ja juttelen vielä lääkärin kans..
 
Oliskin taikapeli mistä vois nähdä, että yritä nyt niin kaikki onnistuu ja saat terveen lapsen.
Ties mitä tulevaisuuden syöpiä täs on vielä bonuksena noiden lääkkeiden kans hommaamas. (jaa, täällä näemmä mennään pohjamudissa kun mietitään että mitä järkee täs kaikes on)
 
Kyllä tosiaan tarvittais hyviä uutisia nyt kaikkien näiden huonojen uutisten vastapainoksi. Toivotaan siis, että Meibijees tai joku muut toisi sellaisia :)

Olen mielenkiinnosta tikutellut ovistikuilla viimeiset kolme päivää ja joka päivä tikku on ollut aavistuksen haaleampi kuin edellisenä päivänä. Tarkoittaisikohan tämä nyt sitten sitä, että raskaushormoni olisi laskussa niin kuin pitääkin? Raskaustestejä mulla ei ole ja lähikaupassa niitä ei ollut myynnissä. Apteekin kalliita testejä en viitsi tuhlata mokomaan. Nyt on siis viikko tyhjennyksestä. Pientä tuhrua tulee vielä, mutta pikkuhousunsuojalla pärjää, joten ei paha. Menkkoja odotellessa, että pääsisi uudelle yrityskierrolle...

Minut voisi tiputtaa pois plussanneista, kunhan joku päivittää. Pitäisi varmaan itsekin perehtyä tuohon listan päivitysasiaan.
 
TIISTAI 22.9.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus


mama na baba (42)........................49kp/27
Mileena74 (41).................3.............41kp/28-30 (plussa 10.9.)
Johanna75 (40)..............6.................33kp/30
Kalabaliikki (39).................................23kp/22-28
Virkki (39)........................2...............23kp/26
Zini76 (39)........................4..............15-18kp/28
C. rotundifolia (40)...........2................14kp/26-29
SuloinenSalaisuus (40).......1..............14kp/27
Jimima (43).......................2..............14kp/28-30
Zandi (40)........................2...............13kp/27(seur.hoitokierros lokakuussa)
Woodoo(40).....................4...............13kp/24-26(letrot)
Tammityttö (39)................3...............12kp/ (hoitokierros menossa)
Pilvilinna74 (40)................6................11kp/25
Jelli75 (39)........................3...............6kp/26
Esteri1 (42)......................2................6kp/
elotar74 (41)...................3..................5kp/27
Minttu 71 (44)..................5.................3kp/30
Pirunpelto (39).................1..................2kp/29-30
MaiMei (39) ....................2..................1kp/26(letrot)

Piinailupäivät:

Kalabaliikki (39)....................dpo10 (haamu!)


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
Meibijees........................ -9/15?

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Tikru-78 (37)
Anuliini1975 (40)
Babez74 (41) 1. kierto x/29
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
hupiaelämään(40+)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


"All will be well as long as we do our best"
 
MaiMei, edelleen pahoittelut ja tsemppiä. Mullahan näytti myös viime menkkojen aikaan ovistesti plussaa. Digiovistestikin näytti pysyvää hymynaamaa. Lääkäri ei pystynyt niitä selittämään, mutta ultrassa totesi olevan alkukiertoon sopivan näköistä eli sulki pois oviksen. Limis viivamaisen ohut ja pieniä alkufollikkeleita.

Tammityttö ja Zandi, Voihan limis sanon minä, onpas nyt kurjia uutisia molemmille. Viikot tuntuu niin pitkiltä näissä asioissa ja yksikin ylimääräinen odotusviikko on tuskaa. Mä niin toivon teille molemmille onnistumista. Siinä on niin paljon pelissä varsinkin noilla hoitokerroilla, et ei mitään rajaa. Tsemppiä ja jaksamista! :love:

Kalabaliikilta odotan testejä... :geek:

woodoolla
kans jännät ajat. Milloin meinasit alkaa testailla?

Minulla eilen toinen peräkkäinen päivä ilman tuhruttelua, jee… No, palautus kuitenkin maan pinnalle kun luin polilta tulleen epikriisin. Siinä vielä mukana kolme vaihtoehtoista diagnoosia; alkuraskaus, alkuraskauden keskenmeno tai kohdunulkoinen… Enää kaksi yötä, niin toivottavasti olen viisaampi.
 
  • Tykkää
Reactions: Jopo73
Meibijees. Nyt pidetään noista sun hyvistä uutisista kiinni ja todellakin toivotaan että alkuraskaus olisi kyseessä. Eikai se vuotokaan loppuis jos asiat olisi huonosti.

Keltsi kuulostaa lupaavalta. Viimeistään neljän viikon kohdalla kun saat raskaustestiin puhtaan negan niin uusi yritys pääsee aluilleen.

MaiMei mitkäs hormonit tai hoitosuunnitelmat sulla on nyt siis menossa? Tai alussa tai mitdn se menikään. Harmi että sinäkin uuteen kiertoon jouduit. :(
 
Meibijees: niin sinähän se olit, jolla oli ovistesti plussaa, muistinkin, että joku. Ihme juttu kyllä. Nyt se alkaa hiipua, ei ole enää niin vahva kuin eilen mutta yhä yhtä vahva kuin toissapäivänä. Googlatenkaan ei mitään selvinnyt. Paitsi tietty kemiallisen mahdollisuus.

Sulle pidetään kovasti kovasti peukkuja!!

Zandi: letrot taas tänään starttasivat toiselle kierrokselle. Ultraa ei ole, joten ei sit tiedä, mitä tapahtuu. No tietää, ei mitään... Toivo vähän hiipumassa. Eilen oli kyllä taistelutahdon hetki, että kyllä minä vauvan vielä saan! Hyvä, että hetkittäin edes. Letroilla meen tammikuuhun asti, maksukattoasioiden takia ei tänä vuonna kantsi muuta tehdä. Rahaa ei oo edelleenkään yhtään, eli jotenkin osissa täytyy sitten koeputkipuuhiin lähteä. Aion kyllä lähteä. Katuisin, jos en lähtis.

Tosi harmi, että sulla meni tämä kierto nyt näin :/ Turhauttavaa!! Muakin muuten mietityttää syövät... Toisaalta nyt kun tätä rintasyöpälääkettä vetelee, niin tavallaan myös aattelee, että ehkä siinä orastava rintasyöpä paranee...

Tammitytölle tsempit myös tyhmään tilanteeseen! Sä oot kyllä uskomattoman sinnikäs kaiken kaikkiaan! Oot mun idoli siinä, että jaksaa jaksaa yrittää! Sä oot kans tullut usein raskaaksi, vaikkei amh oo hyvä, eiks niin?
 
Jaaha, täällä pukkaa nyt kolmatta päivää ovisplussaa... o_O Mitäs tästä nyt pitäisi ajatella? Yritystä on, muttei meinaa irrota mitään? Huoh! Tosin maanantaina oli kaikista räikein plussa, testiviiva muodostui ihan samantien ja oli huomattavasti tummempi kuin kontrolliviiva. Eilen ja tänään tasavahvat viivat. Myöhään maanantai-iltana ja yöllä olin tuntevinani pientä nipistelyä alavatsassa, joten oliskohan silloin kuitenkin ollut jotain tekeillä!? Joten päätin nyt elää näiden lukujen kanssa tänään: KP 15 ja DPO 1 eli ei kun piinailemaan. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
No kylläpäs on taas uusia kiertoja alkanut, pahoittelut niistä. Zandi ja tammityttö toivotaan teille nopeasti kuluvaa aikaa, jotta nopeasti pääsette uuteen kiertoon.

ON: DPO 3 jo menossa, melkein tekisi mieli testata :) eka luge otettu aamulla ja kovat vatsakivut oikealla puolella jatkuu (ollut oviksesta asti). Vaikka onkin hyvin kevyt hoito tuo yksi lääke, niin odotukset korkealla tämän kierron suhteen. Ensimmäinen kierto avustettuna ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74 ja Zandi
On meitä kanoja aika paljon täällä kun uutta kiertoa pukkaa vasemmalta ja oikealta ja toisaalta tuntuu, että kyllä niitä plussiakin on tullut!! Uudesta kierrosta tähtäämme aina uuteen nousuun. Joku kerta se bingo kilahtaa ehkä omaan kuponkiin. On tää silti todennäköisempaa kuin loton jättipotti. Kyllä tätä kannattaa yrittää, niin moni sitä lottoakin jaksaa!!

Ovistikut taas autuaasti unohdin kotiin, ehkä illalla vielä yritän. Mieli on jokseenkin korkeammalla kuin aiemmin, tunnen, miten se bebe tuolla kiipeilee johtimessa ja etsii pariaan!! Ehdokkaita pitäisi ainakin olla hollilla, toivotaan että ovat törmäyskurssilla!! Hieman erilainen fiilis kuin aikaisemmissa kierroissa, koska ehkä tuolla oikeasti on jotain..

Nyt sitten jännäten pari viikkoa eteenpäin. Testejä mietin vasta kun menkat alkaa olemaan myöhässä... Jos..

Mejibijeesille tsempit seuraavaan ultraan!!
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Täällä tapahtuu vaikka mitä, onnitteluja ja haleja kaikille yhteisesti.
Harvakseltaan vaan päässyt tänne kurkkimaan, arki vie mennessään.

Täällä laskennallinen dpo 2 , yritystä ollut hurjasti , pieniä poppakonsteja mukana , greippimehua ja gelee royalea. Kovasti toivon nyt tärppiä vaikka aika pessimisti olen !
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Kalab onnee! ! Toivottavasti asukki kaivaa syvän majan limakalvolle <3

Me päätettiin jatkaa tämä hoito sittenkin. Jos limis ei ole ens vk ok niin sit solut pakastetaan. Vähäb pelottaa tää päätös ja tuli sellaneb olo et onko tää ok mutta kun ei lääkärikään osannu (?) antaa mitään yhtenäistä vastausta mitä kannattais tehdä :( Toivottavasti valitsin oikean tikun kahdesta. ..
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Onnea kalis hieno plussa!! Miten musta tuntuu, että ihan juuri äsken vasta plussasit viimeksi? Hienoa, että munat toimii. Vaikka ei kaikki onnistu niin tämä nyt onnistuu. Suurella osalla ei taida tapahtua yhtään mitään, mukaanlukien minä. Parempi kuitenkin tuo että tietää munien toimivan!

Toisaalta nyt kyllä kremppailee ja kramppailee siihen malliin tuolla alhaalla, että siellä on PAKKO olla joko hedelmä tai lapamato!! Lapamato on kuitenkin hyvin pitkälti poistettu suomesta joten vaihtoehtoja ei jää..
Tohtorin käskemä kaksi kolme päivää on hyödynnetty maksimaalisesti.

Toiveet on korkeammalla kuin pitkään aikaan. Peukutan itselleni!! Ja muille! Heippa!
tv woodoo rv 2+

Ai niin ja vauvatoiveinen. Tuntemattomia ovat limisten tiet!! Hyvän päätöksen teitte!! Onnea tähän!!
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Woodoo ootko miettinyt että kävis testaamassa jälkeenpäin lukemat, että tapahtuiko ovista? Pitkään sulla on kyllä tikku tummalla. Hyvä, että on hyödynnetty! :)

Tääl vaan syöpälääkettä vedellään ja ootellaan fuckfestejä... Ens viikolla taas tositoimiin. Neljä letrokiertoa tässä vissiin on ennen tammikuuta, jolloin sitten järeämpiä keinoja käyttöön. Neljä tai viis luonnollisempaa yritystä siis.
 
Heippa kaikille! Ja onnittelut Kalikselle plussasta!!!

ON: tälle voi merkata kp1/29
Eli ekat menkat keskeytyksen jälkeen - jippii!! Mä oon taas geimeissä mukana, joten ei enää taustailua. Valuu kuin hanasta - onks muillakin ollut tää eka vuoto "vähän" runsaampi? Eli ens vkon loppupuolella saa varmaan varautua festeihin:)

Nyt arvon että pitäiskös käydä ultrassa? Milloin ne letrot pitäis aloittaa jos sellaset haluis? Vai meniks jo ohi? Tahtois letro-kerhoon ; -)
 
  • Tykkää
Reactions: elotar74 ja Zandi
TORSTAI 24.9.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus


mama na baba (42)........................51kp/27
Mileena74 (41).................3.............43kp/28-30 (plussa 10.9.)
Johanna75 (40)..............6.................35kp/30
Virkki (39)........................2...............25kp/26
Zini76 (39)........................4..............17-20kp/28
C. rotundifolia (40)...........2................16kp/26-29
SuloinenSalaisuus (40).......1..............16kp/27
Jimima (43).......................2..............16kp/28-30
Zandi(40)........................2...............15kp/27(seur.hoitokierros 10/2015)
Woodoo(40).....................4...............15kp/24-26(letrot)
Tammityttö (39)................3...............14kp/ (hoitokierros menossa)
Pilvilinna74 (40)................6................13kp/25
Jelli75 (39)........................3...............8kp/26
Esteri1 (42)......................2................8kp/
elotar74 (41)...................3..................7kp/27
Minttu 71 (44)..................5.................5kp/30
Pirunpelto (39).................1..................4kp/29-30
MaiMei (39) ....................2..................3kp/26(letrot)
Babez74 (41) ...............1....................1kp/29

Piinailupäivät:

Zini76 (39).............................dpo 4
SuloinenSalaisuus (40)...........dpo3
Jimima (43)............................dpo 2


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
Meibijees........................ -9/15?
Kalabaliikki............... (39) - 9/15

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Tikru-78 (37)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
hupiaelämään(40+)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


"All will be well as long as we do our best"
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Mitä, voiko oviksen jälkeenpäin testata? En tiennyt, pitää miettiä!!

Babezuikka, ei muuta kun letrokerhoon mukaan. Tää on sairaan laadukas kerho!! kp 3-7 mulla vetelin, et taida tässä kierrossa keretä. Ehkä seuraavassa..

Lapamato mahassani on rahottunut. Ehkäpä muna on löytänyt oikean paikkansa ja alkaa kasvamaan. Peukutan itselleni!:ROFLMAO:

moro!!
 

Yhteistyössä