Elottarelle onnea vällyjen väliin. Toivottavasti yökkönen ei tule sotkemaan tsäänssejä.
MaiMein miehellekin kovasti jaksamista. On se kumma kun ne ukkelit ei jaksa aina olla hellyyskoneita kun tarttis.
Toisaalta eikö tavaran laatu parane jos ei ihan jokapv harrasta?
Tosin silloin kun ei tiedetty, että omin avuin ei tulla raskaaksi ja festejä pidettiin kuukausittain, niin välistä tuntui että ne hellyydet vois unohtaa tuolloin oviksen aikaan sitten muutaman kerran jälkeen ja kunpa olis vain pikainen panokone. Täytyy sanoa et näis hoidoissa ukkeliinit pääsee helpolla. Käy vain heittämässä lastit kertaalleen lääkärille ja sen jälkeen voi nautiskella omasta naisestaan koska haluaa ja ihan kaikessa rauhassa ilman ylimääräistä ressiä. Täytyy sanoa, että tämä onkin sitten hoitojen paras puoli... Tosin eipä se touhuaminen ole aina sallittua mut ei onneksi enää tarvi kello kaulassa olla.
Lumikki tervetuloa! Ja listaa tosiaan voi päivittää kuka vaan, ohjeet siihen listan lopussa.
Meibijees, toivotaan että pääsit fyysisesti todellakin noin "helpolla". Nää asiat kun ei ainakaan pään sisällä ole koskaan helppoja.
Itselläkin tehtiin imukaavinta tosin nukutuksessa. Sitä ennen oli yritetty cytoteceillä ja tulos oli yksi iso möykky mutta se ei ollutkaan se juttu ja kaavinta tosiaan tuli eteen. Molemmista mun varsinainen vuoto loppui melkein seinään. Siinä ei siis ole ollut hyytymiä tms. Jotenkin odottelen joka kuukaurisista että tulispa ne limat sieltä ulos kunnolla. Tosin lääkäri sanoi että ei ne kuukautiset pitäisi ollakaan normaaia kummemmat, mut odottelenpa silti. Ja eihän se limakalvo ollut tosiaan toennut kun tää kierto päätettiin skipata sen takia. Tämä on siis kolmas kierto kaavinnan jälkeen.
Keltsille toivon nopeasti rientävää aikaa. Niitä ekoja tosiaan odottajaa kuin kuuta nousevaa että pääsee normaalista taas kiinni.
Suloiselle, malta vielä tovi. Josko kuitenkin.
Tupsu, tervetuloa takaisin hjvien uutisten saattelemana. Nythän toivoa on jos joskus.
ON. Nyt luget ja progynovat saatu tämän kierron osalta loppuun. Nyt tyhjennetään ja aloitetaan sitten seuraava hoitokierros. Ettei arvaakaan kuinka hankalaa tää lääkkeiden kans puljaaminen on ollutkaan tässä kierrossa. Minähän yritän normisti karttaa kaikkia lääkkeitä. Mut nyt niitä on sitten vaikka muille jakaa. Hormoneja pitää muistaa ottaa aika ajoin eri rytmillä ja lisätä sitten toista. Lisäksi mulla on aloitettu sokerilääkitys (vaikkei sokeritautia olekaan, olen siinä arvojen harmaalla puolen kuitenkin) ja sitä annostusta pitäisi pikkuhiljaa nostella. Mä oon näiden pillerien kanssa koko ajan sekaisin, että oonko ottanut kaikki mitä pitää ja oikeaa kautta. Etten pistä alapään tavaraa ylös jne. Minä joka en lääkkeitä ole käyttänyt, niin pitääkö mun yhtäkkiä hommata dosetti, että pysyn kartalla. Ei hyvää päivää. Ja kaiken lisäksi olen varma että saan jonkun syövän tästä ilottelusta. :/
Tänään flunssassa etäpäivällä ja en edes ajattele helpottavani oloa jollain flunssalääkkeellä, ei tähän pakan sekoittajaa tarvita yhtään. Muutoinkin pihalla näiden kanssa.