40+ so what wol.13

http://aijaa.com/7sjXrJ

Haa, miltä näyttäisi? Haamuviivallinen tehty päivällä, siis n. 4 tuntia sitten. Tummempi viiva ilmestyi äsken tehtyyn. Ja siis, testithän ovatkin eri merkkisiä! Minulla oli kaapissa yksi satsi, joiden luulin olevan samoja kuin nyt käytössä olleet.
Voisikohan olla ihan oikea ovis ilman normi oireita... No limat on :D muttei muuta. Tänään pitäisi siis peittoja pöllytellä. Hitsi kun on vaan niin huono olo, lie jotain mahatautia pukkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille vanhoille ja uusille pitkästä aikaa! Tervetuloa kerhoon uudet! Meibijees, ärsyttävä ja kurja juttu sulla. Toivon, että pääsisit noin helpolla kuin kuvailit. Peukut pystyssä ja toipumista! Minäkin lutraan greippimehua aina kaavinnan jälkeen. Toivon, että se auttaisi.

On ollut hieman kiirettä, mutta onneksi kohta on loma. Menskulaiset ei ole vielä alkanut ja sen kyllä huomaa! PMS:T on ihan hirmuiset! Onkohan tänään jo kp31? Sain myös kutsun julkselle puolelle ensikäynnille. Se on jo parin vkon päästä. Saa nähdä, mitä ne siellä tuumailee. Jotenkin koko vauva-asia on itsellä tällä hetkellä ihan taka-alalla. Luen kyllä teidän juttuja ja olisi kiva saada vielä yksi. Enää ei kuitenkaan sydäntä riipaise, vaikka pikkuinen kyseleekin, tuleeko meille vauva, onko äiti sun mahassa vauva (kiitti vaan... ;)) jne. Näillä mennään!

Realisti
 
  • Tykkää
Reactions: Lumikki1970
Lumikki tervetuloa :)

Plussaa näyttää sun ovistestit jos testiviiva on yhtä vahva kun kontrolli viiva tai vahvempi...eli kaksi tummaa viivaa täytyypi testissä olla että tuloksen voi lukea plussaksi (y)

...ja mitä tulee noihin apukeinoihin niin mä ainakin ite juon greippimehua kierronpäivät 1-ovis ja syön geleitä kierron alusta ovikseen, vahvoja foolihappoja koko kierron, samoin vehnänalkioöljyä koko kierron ja Maca jauhetta aina muutaman viikon jaksoissa ja sit pieni paussi. Raskaus ja imetys monivitskut on kans käytössä ympäri kierron :) ...lisäksi terveellinen ruokavalio...tai mahdollisimman terveellinen...nytkin makoilen aakkospussin kera :p ja yritän joka ikinen päivä raahautua lenkille...joko kävellen tai pyöräillen :)

Tärppi onnea teille kovasti (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Lumikki1970
Kiitos Pilvilinna eli mulle vois sitten laittaa tämän päivän ovispäiväksi, hän joka listaa päivittää, kiitos. En enää muista kaikkia juttuja ja lyhennyksiä, yksi asia kerrallaan, vieläkin vähän pöllämystynyt siitä kun mies viime viikolla sanoi toivovansa meille vauvaa minä kun olin jo toivoni menettänyt ja nyt on kaikki vielä mahdollista. Yritän ottaa tämän rennosti ja nautiskellen
 
Omaa iltanapaa nyt vaan, mutta goddamn, tänään kirjastossa kesken kaiken älysin: tää ovista enteilevä kipu on niinku supistukset! Voiks olla mahdollista? Aaltomaisesti alkaa aina tuskaisesti kivistää ja polttaa lantion alueella (vas. puolella vain), sitten helpottaa, taas tulee, taas helpottaa. Hieronta joihinkin pisteisiin auttaa, mutta tunne muuten jossain syvällä. Ovissupistukset, mielenkiintoista. Taas kohti uutta särky-yötä. Tikku oli aika vahva illalla, mutta ei vielä +. Mies toipuu eilisestä vielä, ei kuulemma pysty nyt jokapäiväisyyteen.

Tervetuloa, Lumikki!
 
Tammityttö, onpas jännät hetket käsillä. Täällä kaikki sormet ja varpaat pystyssä, et kaikki menee nyt nappiin. :love:

Tuo oma vuoto oli operaatiopäivänä menkkavuodon luokkaa ja eilen jo hyvin niukkaa, öisin ei ole tullut mitään, mut sit aamupissalla vähän pönttöön. Etukäteen kuvittelin tämän olevan jotain verrattavaa härän kurkun katkaisemiseen, mutta ei siis lähellekään sitä. Cytotecit ei tosiaan saanut minulle aikaan kuin punottavat posket, ei yhden yhtä kipeää supistusta. Se oli vaan inhottava tunne siinä huoneessa, jossa siis kaksi muuta minun lisäkseni. Toinen niistä oli jo tosi kipeä ja sai kipupiikkejä. Koko ajan odotti, et milloin itsellä alkaa kivut. Ei sit kuitenkaan alkanut. Olen vähän epäileväinen, et voisin selvitä näin ”vähällä”, mut seuraillaan tilannetta. Ensi keskiviikkona jo vähän viisaampia, kun tulee uusi hcg-arvo.

Täällä onkin nyt monella the hetket käsillä, ei muuta ku peitot heilumaan! Toivottavasti itselläkin menisi kaikki hyvin ja oma kierto käynnistyisi kivuttomasti. Viimeksi meni leikkauksen jälkeen tasan 4 vkoa ennen seuraavia kuukautisia. Ajattelin käydä yksityisellä vielä jälkitarkastuksessa jossain vaiheessa, on sitä tullut rahaa turhempaankin laitettua.

Karoliina74, kiva kun tulit kertomaan ultrakuulumisia, tulee niitä toivon kipinöitä ja tsemppiä tännekin! :love:

Pirtsille tsempit huomiselle! Toivottavasti tulee hyviä tuloksia. On kyllä ollut tylsä lääkäri sulla. Pysyykö aina samana vai voiko vaihtua?

Toiveikasta torstaita kaikille! (y)
 
Meibijees, kuulostaa nuo sinun kokemukset ihan samalta, kun mulla (paitsi minullehan ei tehty imua, vaan cytoilla tuli ulos). Sain päivän aikana 8 cytoa, eikä niistä tullut minkäänlaista kipua (ok, ihan pienen pientä juilintaa ehkä). Vuoto oli silloin ja on ollut myös sen jälkeen tosi vähäistä, ei edes runsaisiin menkkoihin verrattavaa. Öisin ei ole tullut mitään, aamulla vähän pönttöön. Kaikkinensa vuoto kesti n. viikon ja suurimman osan niistäkin päivistä pärjäsin pikkuhousunsuojalla. Vähän mietityttää, että voiko tällaisilla vuodoilla, joissa ei edes hyytymiä mukana, olla kohtu tyhjentynyt. Tällä viikon kävin labrassa ja nyt odottelen, että tuleeko soittoa vai ei. Sanoiat soittavansa, jos hCg yli 500. Kai nuo arvot tulee omakantaankin jossain vaiheessa, niin voi käydä itse tilanteen tarkistamassa?

Ei tänne muuta. Menkkoja odotellessa :D
 
Mikä keljutus.... Menkkajuilinnat, ärsytys ja pieni tuhrutus jo alkoivat, vasta Dpo11 joten kierto taisi jäädä lyhyeksi. Mutta eteenpäin niin kuin muutkin mummot lumessa :mad: Seuraavaan kiertoon kaikki taiat mukaan.
 
Helou kaikille! Olen taustaillut jonkun aikaa kun keväällä heitin kirveeni kaivoon kun gynekologi sanoi ettei tuolla tapahdu enää mitään. Pari viikkoa mahaan koskenut ja kävinpä ihmettelemässä oloani niin olipa yllätys että limakalvo oli hitusen paksuuntunut ja munasarjoissa follikkelirypäs. Gynekologikin hämmästyi. Joten eikös se niin ole että toivoa on sittenkin vielä jäljellä? Vai kuis?
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Nyt viisaammat kertokaa: kuin se ovisviiva näin nopeasti haaleni? Siis eilen tuli se vahva viiva jotain klo 17.30 ja oli vielä myöhään samana iltanakin uudessa testissä. Aamulla en muistanut testata. Tänään kun tein testin n. klo 18, niin haamuviivaa pukkasi. Onko se noin nopeasti ohi ja viittaako se suuntaan tahi toiseen, että irtosiko munasolua vai ei... Ja onko hyötyä enää pamputtaa? :D
 
Elotar, en ole erityisen viisas, mutta minun käsittääkseni on mahdollista, että lh-huippu on hyvin nopea. En tiedä, onko hyötyä pamputtaa, mutta eihän vara venettä kaada...

Mulla on nyt ollut kovin outo kierto, ja mittasin huvikseni ovulaatiotestillä nyt kp 22. Ja sehän tummui (ei hirveän tummaksi kuitenkaan). Ajattelin jo, että jos ovulaatio onkin ollut epätavallisen aikaisin, ja laitoin samaan liemeen raskaustestin. Se pysyi valkoisena. Taitaakin olla ovulaatio epätavallisen myöhään.
 
Elottarelle onnea vällyjen väliin. Toivottavasti yökkönen ei tule sotkemaan tsäänssejä.

MaiMein miehellekin kovasti jaksamista. On se kumma kun ne ukkelit ei jaksa aina olla hellyyskoneita kun tarttis. :) Toisaalta eikö tavaran laatu parane jos ei ihan jokapv harrasta?
Tosin silloin kun ei tiedetty, että omin avuin ei tulla raskaaksi ja festejä pidettiin kuukausittain, niin välistä tuntui että ne hellyydet vois unohtaa tuolloin oviksen aikaan sitten muutaman kerran jälkeen ja kunpa olis vain pikainen panokone. Täytyy sanoa et näis hoidoissa ukkeliinit pääsee helpolla. Käy vain heittämässä lastit kertaalleen lääkärille ja sen jälkeen voi nautiskella omasta naisestaan koska haluaa ja ihan kaikessa rauhassa ilman ylimääräistä ressiä. Täytyy sanoa, että tämä onkin sitten hoitojen paras puoli... Tosin eipä se touhuaminen ole aina sallittua mut ei onneksi enää tarvi kello kaulassa olla.

Lumikki tervetuloa! Ja listaa tosiaan voi päivittää kuka vaan, ohjeet siihen listan lopussa. :)

Meibijees, toivotaan että pääsit fyysisesti todellakin noin "helpolla". Nää asiat kun ei ainakaan pään sisällä ole koskaan helppoja.
Itselläkin tehtiin imukaavinta tosin nukutuksessa. Sitä ennen oli yritetty cytoteceillä ja tulos oli yksi iso möykky mutta se ei ollutkaan se juttu ja kaavinta tosiaan tuli eteen. Molemmista mun varsinainen vuoto loppui melkein seinään. Siinä ei siis ole ollut hyytymiä tms. Jotenkin odottelen joka kuukaurisista että tulispa ne limat sieltä ulos kunnolla. Tosin lääkäri sanoi että ei ne kuukautiset pitäisi ollakaan normaaia kummemmat, mut odottelenpa silti. Ja eihän se limakalvo ollut tosiaan toennut kun tää kierto päätettiin skipata sen takia. Tämä on siis kolmas kierto kaavinnan jälkeen.

Keltsille toivon nopeasti rientävää aikaa. Niitä ekoja tosiaan odottajaa kuin kuuta nousevaa että pääsee normaalista taas kiinni.

Suloiselle, malta vielä tovi. Josko kuitenkin. :)

Tupsu, tervetuloa takaisin hjvien uutisten saattelemana. Nythän toivoa on jos joskus. :)

ON. Nyt luget ja progynovat saatu tämän kierron osalta loppuun. Nyt tyhjennetään ja aloitetaan sitten seuraava hoitokierros. Ettei arvaakaan kuinka hankalaa tää lääkkeiden kans puljaaminen on ollutkaan tässä kierrossa. Minähän yritän normisti karttaa kaikkia lääkkeitä. Mut nyt niitä on sitten vaikka muille jakaa. Hormoneja pitää muistaa ottaa aika ajoin eri rytmillä ja lisätä sitten toista. Lisäksi mulla on aloitettu sokerilääkitys (vaikkei sokeritautia olekaan, olen siinä arvojen harmaalla puolen kuitenkin) ja sitä annostusta pitäisi pikkuhiljaa nostella. Mä oon näiden pillerien kanssa koko ajan sekaisin, että oonko ottanut kaikki mitä pitää ja oikeaa kautta. Etten pistä alapään tavaraa ylös jne. Minä joka en lääkkeitä ole käyttänyt, niin pitääkö mun yhtäkkiä hommata dosetti, että pysyn kartalla. Ei hyvää päivää. Ja kaiken lisäksi olen varma että saan jonkun syövän tästä ilottelusta. :/
Tänään flunssassa etäpäivällä ja en edes ajattele helpottavani oloa jollain flunssalääkkeellä, ei tähän pakan sekoittajaa tarvita yhtään. Muutoinkin pihalla näiden kanssa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lumikki1970
MOI!

Ensinnäkin elotar, mä uskon, että nopea piikki on parempi. Edllinen todistettavasti onnistunut lapsenyritys meillä tuli kierroksesta, jossa en edes testeihin piikkiä saanut. Eli ilmeisesti meni ohi koska oli pikainen. Siksipä mua ahdistaa nää usean päivän plussat..

Ja tervetuloa uusille, ihanaa saada aikuisten palstalla oikeasti aikuisia, Lumikki ja tupsu saisivat nyt näyttää maailmalle närhen munat!! Kyllä vanhakin voi munia!!

Mä itse olen omasta mielestäni kovin vahvasti raskaana. Mitään oireita ei ole mutta mieli on sitä mieltä että yksi letrokierros on ihmeentekijä. Jännää jotenkin kun alkaa kyspyttämään koko yrittäminen mulla on kpt ihan sekaisin enkä ole trackeristäkään niitä jaksanut katsella. Mennään varmaan jossain 20+ eli turhuja pitäisi kohta tulla. Vielä ei ole, toivotaan että ei tulekaan!!

Tsempit Zandille seuraavaan kierrokseen!! Onhan se yrittäminen todella kypsyttävää, mä olen välillä ihan aikuisten oikeasti sitä mieltä että kun "pitää" yrittää niin voisin vaikka nukkua sen kohdan. Tuntuu että mieheltä se onnistuisi niinkin. Ei välillä kyllä napostele yhtään ja jää siinä se oma mielihyvä kyllä ihan kakkoseksi.
Mutta mitäpä sitä ei tekisi tämän haaveen eteen, meillä onneksi mies onnistuu. Onnistuisi varmaan vaikka nukkuisinkin.. On se niin outo.
Ihan terve suhde meillä!!

Tsempit kaikille!! tv woodoo vahvasti raskaana vielä muutaman päivän
 
Woodoo tulin pikaisesti kiittämään ihanasta positiivisesta viestistäs siitä lääkärikäynnistä. Ihan tosi ihanasti sanottu ja ajateltu. Jos mulla ois mahdollisuus, niin toisin sulle kukkia ja suklaata ihan siks jo, että jaksat olla niin positiivinen ja hauska (y)

Muutaman tunnin päästä ois se aukiolotutkimus. Ei ois pitänyt googlettaa sitä, aika moni kertoo sen olevan tuskallista :cautious:
 
Pirunpelto: Mun mielestä aukiolotutkimus ei ollut lainkaan paha! Minäkin sitä aikoinaan jännitin ja ihan turhaan. Tsemppiä!

Elotar: Lh-huippu on käsittääkseni juurikin nopea ja munasolu irtoaa sen jälkeen 24-48 tunnin kuluessa. Eli kyllä ovisplussankin jälkeen on vielä hyviä mahiksia lähettää siittiöitä matkaan.

Onko teillä käytössä greippimehut, foolihapot, vehnänalkioöljyt sun muut? Mietin voisiko ovulaatiota jotenkin luonnollisesti aikaistaa tai luteaalivaihetta pidentää? Mulla ovis usein vasta kp 19-22, jos tulee ollenkaan...
 
Tervehdys! kiitos kaikille vastauksistanne, on tämä kyllä ihan huippu palsta! Mä en ymmärrä tuota listahommelia etusivulla, näen vain synnyttäneet ja plussannet, en meitä kuumelijoita ollenkaan vaikka olen kirjautunut keskusteluun...
 

Yhteistyössä