40+ so what wol.13

Tammitytölle lentelee täältä läppärin toiselta puolelta tsemppihalaus ja uutta intoa vielä yrittämiseen. Älä anna periksi, vaikka elämä kohtelee kaltoin ja julmasti. Olen pahoillani puolestasi <3
bugsylle oikein paljon onnea uuden pikkumiehen syntymän johdosta! Ihanaa, että vauvoja syntyy :)

Ihanaa viikonloppua lukijoille. Täällä mie odottelen taaskin miestä kyläilemään...Jännää taaskin, vaikka on nähty viikoittain, mutta aina se kiva jänskätys on yllä kuitenkin. Tänään meinattiin pitää ihan kiltti ilta vain, kun on vielä menkat ja en tykkää niiden aikana Sellaisista Touhuista, joten ensi viikkoa odotellen vain. Heippa!
 
Tammityttö: on kyllä ikävä tilanne sinulla. Halauksia ja ajatuksia sinulle. Ikävä juttu!

En enää tiedä, kenelle kaikille on plussat tullut, mutta onnea kaikille plussanneille. Myös uusille vauvoille onnea. Maimeille hyviä uutisia gyneltä. Sullahan voi olla hormonit herkillä, joten uutta vaan putkeen.

ON: rv7 Menossa. Maanantaina ultra, joten pelko persauksissa ollaan. Teitä täällä taustalla seurailen, mutta odottajiin en ole tohtinut liittyä. Sormet ristiin, että sieltä löytyisi uusi elämä.

Tsemppiä kiertoihin naiset. (Maanantaina saatan sitä itse tarvita)
 
Voi kurjuus tammityttö ja muut uuteen kierrokseen joutuneet! MaiMei, kuulostaa hyvältä! Onnea bugsy! On. Täällä edelleen pe-aamu negaa, ja ei menkkoja! Ei hirveästi tuntemuksia. Liekö lopettanut vallan nuo lisääntymiselimet toimintansa!
 
SUNNUNTAINA 24.5.2015

nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus


Karoliina74 (40)...........1..................36kp/31
Minttu 71 (43).............5................ 26kp/30
Tyydeli (41)..................2............... 22kp/28-30
Marza (44)....................................21kp/30
woodoo (40)..................................19kp/?
mileena 74 (40).............................. 18kp/28-30
Pirunpelto (38) ..............1............... 13kp/28-32
Babez74 (41)................................. ?kp/29
Glearblue (44)................................ 13kp/25-29
MaiMei (39) ...................2............... 12kp/26
Äiti seiskanelonen (41) ...2.............. 11kp/28-30
Jimima (43)...................2.............. 11kp/27-29
mama na baba (42).........................9kp/27
Anuliini1975 (40)............1...............7kp/25-29
Choco_brown (38).......2................. 5kp/24-26
Kalabaliikki (39)...........4.................4kp/21-28
Esteri1 (41)..................2.................3kp
KeltainenSeepra............................. 2kp/ 24-26


Piinailupäivät:


Minttu71 (43)...............Dpo 12
Tyydeli (41)................. Dpo 8

Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Virkki.................(39) - 4/2015
Zandi................ (40) - 5/2015


2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Katjusmaaret (41)
Torvi (42) 2.
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille. Onhan tää melekosen perseestä suomeks sanottuna. Oikeastaan en edes tajua että tään on jälleen kerran ohi, pian ei saa enää kuulostella liikkeitä eikä mittailla mahan kasvua. Olinhan mä tähän varautunut mutta loppujen lopuksi en olisi uskonu että tämä tosiaan sattui neljännen kerran kohdalle. Riski kuitenki on "vain" 25-50% mutta mun kohdalla 4x100%. Eli kiva olla joku tilastopoikeus.
Lisäksi tälläkertaa vauvalla on ns mosaikismi joka tarkoittaa että osa soluista on viallisia ja osa terveitä. Mutta koska kukaan ei ole ennustaja eikä tietäjä ei voida nähdä millään kokeella missä suhteessa viallisia on ja missä ne sijaitsee. Jos suurin osa on aivoissa niin tulos on todella kurja. Jokatapauksessa tämä on vielä harvinaisempaa, vain n.12% on tällaisia. Jippii. Kylläpäs lohduttaa.
Eli summan summarum pian on taivaassa mulla pieni suurperhe jota aina toivoin, kaksi tyttöä ja kaksi poikaa. Tämä oli poika kuten aavistelin oireiden ja olojen perustella.

Sääli että liikeitä jo tuntuu ja sillä toivoin että tälläkertaa olis tarkoittanu hyvää. Nyt odotan vain mekaanisesti että tämä loppuisi sitte mahdollisimman äkkiä.

Hei mutta onnea uusille ja onnea plussille ja onnea ultriin ja kaikkea. Toivottavasti nyt kukaan muu ei saa enää huonoja uutisia.
 
Karoliina, millä testeillä testaat? Kierto on jo niin pitkällä, että hyvin sieltä se plussa voi alkaa päivänä tai toisena kurkkailemaan.
Omalla kohdallani sen wondfon one step oli vasta tänään niin selkeä plussa jo minuutissa, ettei edelleenkään epäilystä etteikö se ole plussa. Mutta tosiaa tuo testi tarvi täydelliseen selkeyteen viikko siitä kuin lääkärin lupa testata. (eli kai noihin aikoihin olisi se vuotokin alkanut ilmoittelemaan tulostaan, jos se olisi meinannut näin hoidossa tulla). Clearbluen plussalla sain jo reilu viikko sitten plussan ja viikko siten Clearbluen digi vielä varmisti sen, mutta tuo wondfo on tosiaan hitaampi, vaikkakin niissä ne vahvat haamut näkyi jo silloin.

Keltainen seepra, tuo valkovuotohan voi olla hyvä merkki. Itselläni se ei ole ottanut loppuakseen nyt kun on plussannut. Valkeahan siitä toki on kaukana, sellaista ohutta ja kirkasta. Mutta raskaana ollessa tämä on ilmeisesti normaalia. Joten peukut sinnekin!

Hennamillan muksu ihana. Kovasti jo suunnittelee kaikkia ja pistää näemmä äidinkin pään pyörälle siinä samassa. Toivottavasti pian saa pikkusisarus alkunsa. :)

Tammityttö, toivottavasti saat läheisiltäsi paljon tukea. Olet kyllä niin ajatuksissani, virtuaalihaleja täältä hirmuisesti, tuo jos joku on niin julmaa. :'(

Babez kyseli kuulumisia.
Pahimmat väsymykset ovat kai menneet, pahaa oloa tms ei ole näkynyt. Ylävatsassa toisinaan on koviakin kipuja, mutta en jaksa uskoa että ne olisi raskauteen liittyväisiä, mitä lie muuta ovat. Tais olla anopin kasvisjutuista johtuvaa. :D Ai, niin epäilen kyllä että kiinni jäätiin, anoppi touhusi karhunvatukoista, että ovat ulkolaisia, että jos ei halua syödä tälleen "raakana", niin ottaa pois. Viiniäkään ei tarjottu enää ekan päivän jälkeen. Mun mielestä selvä kiinni jäänti. D
Finnit, niitä kyllä tulee ihan jatkuvalla syötöllä. Ihan sama syönkö suklaata vai en. Isoja kipeitä finnejä. Jep, selvästi tyttö tulossa. Jos, nyt vain kantaa loppuun saakka.
 
Tänään taas testattu sillä precheckin liuskalla ja nyt tänä aamuna näytti siltä, että siellä saattais olla joku haamu, tai sitten se on vaan sen liuskan taitos tai jotain. TUlen hulluksi!! Ehkäpä huomenna käyn ostaan jonku digimittarin taas.. Mutta siis molemmat tuijotettiin aamulla sitä liuskaa ja oltiin näkevinämme jotain! Pientä kuvotusta muka oli sitten heti tänään päiväkahvin jälkeen. Nälkä on ainakin säännöllisesti, liekö aina =P Yritän väsätä jossain vaiheessa sen kuvan, jos vaan opin tekniikan.. Valkovuoto - tai se kirkas on kyllä kans mukana!

Voi tammityttö, suurperhe taivaissa :'( itkettää

lisäystä: Äh kun kuvat siirsi koneelle niin ei niissä mitään näy, turha tännekään yrittää saada. Jokseenki päätä seinään -meininkiä tämäkin, hieman toivonpilkahduksia ja sitten vaan epätietoisuutta.
 
Viimeksi muokattu:
ON Saas nähdä palaanko maitojunalla tänne takaisin pikavauhtia. Aamulla harrastettiin miehen kanssa hmmm, ilottelua ja nyt illalla ulkoilun jälkeen kävin vessassa ja kas, vaaleaa vertahan tuli pyyhkiessä ihan runsaanlaisesti. Nyt minä vasta pihalla oonkin, että mitähän tässä pitäisi tehdä. Oliko tämä tässä vai onkohan toiveita jatkosta.
 
Niinhän nuo netissäkn sanovat. Mahdollisuudet taitaa olla tyyliin fifti siksti niinkuin Nykänen sanoisi.
Soittelen kuitenkin huomenna neuvolaan, kävi tuon vuodon kanssa miten vaan. Kipuja tms ei kuitenkaan ole. Toivottavasti kuitenkin loppuu vuotokin tuohon vessakäyntiin. Nyt on kyllä sellainen olo, että tekisi mieli rampata koko ajan vessassa tsekkaamassa tilannetta.
 
Zandi, pakko hyökätä tänne rauhottelemaan sinuu. Ainaki minulla alkuun tuli seksin jälkeen punertavaa, eikä se johtunu et oltais oltu jotenkin hurjia ja haavoilla. Heti alkuraskaudessa limakalvot herkistyy ja niiden verekkyys lisääntyy, joten tollanen mekaaninen ärsytys saattaa tehdä pientä väriä. Sinuna olisin ihan huoleti, itsekin yhdistit ton siihen aamuiseen hmm... iloitteluun. Mitä te vanhat ihmiset nyt enää kun tärppi on jo käynyt.. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Zandi, eiköhän normaalia, teillä kuitenkin "hyvä syy", voi hyvinkin aiheuttaa pientä vuotelua. Uskon kyllä, että hermostuttaa!! Sulla on kuitenkin yhä vahvaa plussaa ja kaikki vaikuttaa siltä, että kiinnittynyt jo hyvän aikaa ja hyvin, että eiköhän tuo vain ole jotain muuta, "rasituksesta" johtuvaa!

Voi Tammityttö, tämä on niin surullista... Koita löytää jostain voimia! Epäreilua on.

Harmin paikka, KeltainenSeepra! :( Uutta kehiin!

Karoliinan jännäys jatkuu... Onkos Pregcheckit niitä sinisiä liuskoja? Mulla näkyi niissä kyllä aika herkästi hcg. Sen sijaan rfsu:n testeissä ei näkynyt. Ja huomasin muuten, että ovistikkuinahan mä käytänkin Pregcheckiä, väitin, että rfsu:ta...

Täällä ovis lähestyy hitaasti mutta varmasti, juuri äsken testasin aika tumman viivan. Veikkailisin, että huomenna tulis vahvaa, ja ovis olisi tiistaina. Silloin laskujen mukaan johtofolli olis yli 20mm. Jos on kasvanut normaalitahdissa.

Hermostuttaa vain, kun esikoisella oli tässä illalla ihan kunnon ripulia, että jos nyt on joku tauti meihin iskemässä, taas pilaamaan kaiken...
 
Sahris: niinpä, kyllä se seksi loppuu tärppiin ja sillä saletti! ;) Ei no jos ihan vakavissaan, niin vähäsen tai aika paljonkin luulen, että itse en alku- ja loppuraskaudessa uskaltais harrastella. Sais mies tyytyä muunlaiseen toimintaan. Keskiraskauden aikana, jos kaikki ihan hyvin, niin varmaankin kyllä ilman mitään pelkoja.
 
Viimeksi muokattu:
Siis mulla on ollut jo päiväkaupalla hirvee hinku, niin kyl siinä pää sumentuu... En ollut edes ymmärtänyt et etenkään näin varhaisessa vaiheessa tuosta hommasta vois ylimääräistä pään vaivaa edes saada... Nyt ei ole näkynyt verta pisaraakaan. Toivottavasti oli siinä. Nyt saa nuo puuhat olla ainakin siihen asti että 5.6 ultrassa on todettu kaiken olevan niin kuin pitää. Sanokaa mun sanoneen et vaikeeta voi tehdä tämäkin... Että mä repesinkin tuolle Sahriksen kommentille :D
Kiitos tsemppauksestanne! Sitä todella tarvitaan!

Tulinpa korjailemaan hymiötä. Tabi näemmä kirjoittaa tälle palstalle hymiöt kysymys merkkeinä...
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille! Kirjoittelin jo kahteen kertaan viestiä tänään, mutta kummallakin kerralla viestit katosivat bittiavaruuteen :-(

Tammitytölle vielä kerran pahoittelut tilanteesta :-( Ikävä kuulla, että epäonni kohtaa monta kertaa peräkkäin...kyllä riipaisi tuo enkeliperhe...vetää sanattomaksi. Mutta periksi ei anneta!! Uutta yritystä kehiin!

Keltainen Seepra pahoittelut tätin kyläilystä, vaikka jo niin lupaavalta kuulostikin.

Virkille onnea huomiseen ultraan ja sitten heti tänne vaan kertoilemaan kuulumisia :)

Zandi, ihanaa kuulla, että vuoto loppui! Ja hienoa, että Sahramiinikin tuli odottajista tukemaan! Kuulostaa kyllä ihan siltä, että herkät paikat vaan reagoineet. Näissä ivf:ssä varmasti paikat vieläkin hellempinä, kun on ronkittu erilaisilla instrumenteillä sinne...joten ei ihme jos pupuilu saa aikaiseksi tuollaista. Mutta ei seksin pitäisi kuitenkaan km aiheuttaa - joten eikun pupuilemaan lisää vaan kun himottaa! Mun ei lähteneessä viestissä olisikin juuri ollut kysymys sun ultra-ajasta, mutta hienoa, että se on jo 5.6.!! Ihanaa saada kuulumisia! Hyvä kuulla, että kaikki on nyt hyvin ja oireet sellaiset kuin pitääkin. Hauska toi anoppilan reissu - ihmiset kyllä äkkää melko nopeesti mistä on kyse :)

Mitäs Sahrariimin odotukseen kuuluu ja monesko viikko menossa? Ja mä oon sen verran uusi, että voi updeitata historiaa vähän kauempaakin ;-)

Maimei - reps - hyvin laukaistu - ei seksiä plussan jälkeen - mihinkäs sitä tarvittaisiinkaan ;-)

Meitsikin tällä viikolla pitkästä aikaa maisteli skumppaa ja cocktaileja ja sitten tikuttelin 3 x viikonlopun aikana ovista, joten fuckfestia pukkas! Tänä aamuna heräsin klo 8.00 kovaan vihlontaan oikean puoleisessa munasarjassa, mitä kesti puolisen tuntia. No eihän sitä enää unen päästä saanut kiinni, joten eikun hommiin vaan :) Tunnetteko te muut oviksen aikaan mitään vihlomisia? Itse en oikein noita lämpöjen mittailuja hallitse.. Tämä kiertohan voi olla muutenkin ihan outo, kun on hoidon jälkeinen ja se alkukin oli niin erikoinen... Ensi viikolla on se loppukäynti klinikalla ja sitten vaan uusia suunnitelmia tekemään. Mutta toivottavasti tämä luomuilu tuottaisikin jo tulosta :) ainakin on maksimoitu mahdollisuutta tänä vklna.
Mun kohdalle voisi listalle laittaa 1. lapsi ja piinailijoihin dpo 1

Ihanaa viikon alkua kaikille tasaisesti, eri kierron vaiheissa ja tilanteissa oleville!
Uusi viikko - uusi toivo!
 
Huomenta ja onnea uuteen viikkoon jokaiselle!

Omaa napaa tässä kaivellaan taas: Täällä testitulos näyttää edelleen miinusta, tuollainen sini-valkoinen precheck -liuska siis. Hajotin sen jo atomeihin ja kyl miun mielestä tuolla "tarran" alla ois ohuen ohut viiva, mutta liekö on aina ja on mustakin väriltään. Tässä laskeskelin, että periaatteessa menkathan on vasta 6 päivää myöhässä ja kova vihlonta oli tuossa 15.5., joten saattoipa ovis olla vasta silloin? Eli menkat saattaa siis vielä olla tulossa, voipi olla "pieni" pettymys...

Siit on nyt vuosi ja kaksi päivää, kun kierukka on otettu pois, että virallisesti lapsettomuusongelmaiseksi on päädytty. Näin luin jostain, että vuoden yrittämisen jälkeen sen diagnoosin saa. Ei muuten yllättänyt, ikä + ikuiset kk-ongelmat.

Mutta tsemppiä kaikkien yritykseen, toivottavasti MaiMei tauti pysyi teistä kaukana??
 
Tammityttö, olen niin pahoillani puolestasi. Tosi tosi inhottavaa! :'( Voimia sinulle! :hug:

Karoliinalla on jännät paikat. Seuraamme tilannetta. :popcorn:

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille!

Bugsylle lämpimät onnittelut! :flower: :heart:

Omaa napaa: täällä lähinnä hämmentynyt ja hieman huolestunut olo. Ensin oli harvinaisen pitkät menkat tai pikemminkin pitkään kestävät tuhrut, kun vielä KP 8 tuli pientä tuhrua (yleensä mulla menkat kestää 5 päivää, ehkä hitusen verran tuhrua voi tulla vielä KP 6). Sitten oli pe-la aika limaista menoa, mikä sopii sinänsä kuvioon. Eilen uitin ekan ovistestin ja se oli selvä nega. Samalla jouduin toteamaan että limat ovat vähentyneet huomattavasti. Ei kai se ovis nyt vaan ole voinut olla jo pe-la?!? Sekstailtua tuli vasta eilen, joten jos ovis oli jo ohi, se oli tod.näk. liian myöhäistä. :headwall: Muutenkin, jos ovis osui jo KP 9-11, se tarkoittaa sitä että mulla on menkat just kun meillä on sellainen parin päivän tiimitapahtuma ja se olisi ihan syvältä, kun ohjelmassa on mm. saunomista ja paljussa istuskelemista. :kieh: Olen koko ajan toivonut että ovis olisi vasta KP 14, niin menkat ei ainakaan sotke tiimitapahtumaani. Noh, voihan olla että ovis on vasta edessäpäin, toivon näin. Nuo vähentyneet limat vain huolestuttavat. : / Joten täällä siis KP 12 ja DPO:sta ei hajuakaan.

Aurinkoista maanantaita kaikille! :)
 
Tammityttö, paljonpaljon jaksamista! <3

Minulla alkoi tyhjennysvuoto 21.5. ja loppui eilen, joten ovulaatiolaskurin mukaan"ottipäivät" on 4.6.-6.6. Olen työreissulla viikon 1.6.-5.6. mutta koitetaan olla ahkeria tästä huolimatta. Eli miulle voi merkata kp 5/26.

Meidän 7v poika oli aamulla niin iloinen ja aurinkoinen kouluun lähtiessään että sydäntä lämmitti!

Bugsylle onnittelut! Ja muille onnea uuteen viikkoon
 
Viimeksi muokattu:
Kesken pitkän palaveripäivän pikaviestiä rustaan.

Tammitytölle
halit, äärimmäisen raskasta ja niin käsittämätöntä. Miten voi todennäköisyydet mennä niin pieleen? Mitä jatkoon..? :hug:

Zandille tsempit. Bylsiä saa raskaana. Minulla on keskenmenoja ollut ja tästä kättärillä kerran kahden lääkärin kanssa juttelin. Molemmat sanoivat, että niin kovaa ei voi bylsiä, että keskenmeno tulisi siitä alkuraskaudessa. Että antaa mennä vaan. Raskauden loppupuolella se spermahormoni, mikälie, voi edesauttaa supistuksia mutta alkuraskaudessa sillä ei ole mitään merkitystä. Jos raskaus on menossa kesken se menee, sitä ei voi estää eikä edesauttaa. Toisaalta vuodoista, kolme raskautta on ja kaksi ekaa ilman mitään ja kolmas falskasin ihan kunnolla. Harva se päivä vedin ranteita auki kun ajattelin että km pukkas. Ja vauvahan sieltä tuli siikolla 40. Uskon, että vanhemmiten elimistö falskaa, mulla ainakin varmaan tuulee läpi tuolla alakerrassa. Eli ei saa stressata pikku vuodoista.

Karoliinalle tsempit, eiköhän se plussa sieltä tule!!

Nyt jatkuu kokous..

:heart:

MUOKS palsu ohi ja nyt vielä vähän jatkan kun ei muita viestejä ole tullut, ja korjasin kiireessä tehtyä kirjoitusvirheitä.

Omassa elämässä pitäisi loppuviikosta alkaa tuhrut ja oletan että kuukautiset alkaa kunnolla viim ma. Raskausoireita olen ihan miettimällä miettinyt, välillä vihloo vasemmalle alas, ehkei ennen ole sieltä vihlonut? Loppupeleissä tuolla alhaalla on kyllä vaikka mitä tuntemuksia, että en nyt hirveän vakavasti näitä oirieta ota. Kaikkia vihlomisia kun ei huomaa jos ei kuumeile eikä analysoinnin tarvetta ole.

Tosiaan otollisimmat päivät en ollut kotona tai sitten nukutti liikaa. Mies on toisaalta outo, kun sanon että nyt saa kun vaan ottaa niin ei, mutta vkl kun olen selkeästi sanonut, että ihan turha enää tökkiä niin toinen on ihan jatkuvalla syötöllä tarjolla. "et voi tietää, jos vaikka just nyt tarttis.." Hohhoijaa, urpo kai tuo on. :LOL: Viikonloppuisin tuo on oikein mukavaa puuhaa, kun saa rauhassa aamuisin olla. :) Teinit nukkuu ja pienin katsoo pikku kakkosta.

No mutta jatkamme. Tsempit kaikille uuteen kiertoon ja kauheesti peukkuja loppukiertoon. Etää jännittää Karoliina!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Omanapainen viesti: ei hyviä uutisia tänään ultrasta. Kaavinta odottaa ja pitkä toipuminen kuten aina minun osalta. Nämä asiat vain tietää ja tuntee. Tällä hetkellä fiilis on mikä on...

Lippu korkealle teille muille
 

Yhteistyössä