Anuliini: no niin, first steps first. Nyt se mies siellä sulattelee asiaa
Toivotaan positiivista lopputulosta kaikin osin!
Pirtsi: joo se oli nyt ovis tuommoinen tällä kertaa. Nyt testit jo haalenneet. Eli plussa ei ollut ihan tasavahva plussa mut melkein. Huippu saattoi olla siis tosi nopsaan ohi, ettei edes testiin tallentunut. Teoriani mukaan kp10-kp11 välisenä yönä on ollut plussa, ovis kp11 ja nyt siis
DPO2. 25 päivän kierto taasen, max. 26.
Harmia hommaa riidellä juuri oviksen aikaan. Meilläkin oli riita. Onneksi saatiin se la-aamuna sovittua, niin ei mennyt päivät hukkaan. No, 2,5 vrk tuli väliä, toivotaan, että simpat sinnikkäitä. Mutta ehkä uusi satsi ehti ajoissa, ainakin tuntemusten mukaan joo.
Zandi: voin vaan kuvitella hormonihuurut. Itse oon suht tasainen kierron ajankohdasta huolimatta, joten olis varmaan miehellä ihmettelemistä meikän hoitohormoneissa. Mies on itse vähän sellainen kuin pms koko tyyppi, hah, räiskähtää heti kaikesta, joten hyvä sinänsä, ettei olla samanlaisia. Hoidot ehkä siksikin mietityttää...
Marraskuun matka luultavasti suuntautuisi Aasiaan, budjettisyistä. Ja puolet siitä varmaan reissaisin yksin, aah!
Esterille tsempit, aina se on yhtä puuduttavaa tuo kierron alkaminen yhä uudelleen, yök. Mutta ensi kerralla...!
Choco: ai kauhee tuo gynen lausahdus... Että enää puolet nelikymppisistä raskautuu... Meistäkin vain puolet... Ei uskota!! Mut se on totta, on kuitenkin hyvä, että yritetään, koska jos ei yrittäisi edes, sitten kaduttaisi.
Lämmöt pitkästä aikaa äsken mittasin, 37 tuli eli eiköhän se ovis tosiaan tapahtunut. Nännien seutu edelleen kipeänä eli jo julistan sen tämän kierron erityisoireeksi. Yhden kerran ennenkin on noin vuosi sitten ollut rinnat kipeänä 2 viikkoa heti oviksesta eteenpäin, joten mitään lisätoivoa se ei tuo. Yritysaikana ei kuitenkaan ole ollut, joten siksi tämä on yritysajan erikoisoire