40+ so what wol.13

MeiMii: toivottavasti raskaus on totta! Onnea siitä!

Anuliini: Mikä siellä on tilanne? Kävittekö keskusteluja?

Oma napa: viime yönä alkoi menskukivut. Kp 25 tänään, joten saisi mun puolesta alkaa. Ensi viikolla aion mennä verikokeisiin. Siis kun vain ne nyt alkais. Sen jälkeen aion kokeilla niitä letrozoleja kuten sinäkin Meimei. Sitä gyne suositteli!
 
Joo, tehdään Virkki letrokokeilu! :)

Tääl pienen kriisin kautta taas hoidettu aamulla (eilen illalla ei tullu mittää siitä touhusta...) simppoja kohti oikeaa osoitetta, ovikselta aika lailla tuntuu parhaillaan. Aamulla oli melki plussa testi, teen kohta iltatestin. Huomenna ei taideta jaksaa enää touhuja, joten toiv. ei tarttis... Näin romanttista!
 
Täällä odottelen Miestä iltakyläilylle, eli eilen ei vielä ollutkaan työkiireiden takia rehvejä, mutta tänään on. Onhan tässä vielä pari tunteroista tätä päivää aikaa, mutta koko yö on varrottu keskustelulle. Mie jo eilen vähän luurissa vihjasin Miehelle, että on jotain kysymyksiä, mutta en paljastanut vielä, että mihin se liittyy, vaan aloin kierosti juttelemaan kesän juhlista :) Että mie olen hyvä hih hih :D
Mensut on ihan lopuillaan ja nyt on kp7, eli viikon kestävät naistenpäivät tässä läpikäyty ja toivon mukaan päästään Miehen kanssa yhteisymmärrykseen, että koeteltais jo onneamme vauva-asian suhteen. Saas nähhä, kuinka Mies sitten järkyttyy :D
 
Muakin jännittää Anuliinin kuulumiset!!

Mullei tainnut tulla selkeää plussaa ovistestiin tällä erää ollenkaan. Harvinaista. Viiva on tummunut tasaisesti ja tummin oli eilen aamulla. Yhä melki samaa, mutta muut ovistuntemukset gone. Ja ehkä toi tän aamun viiva on jo heikompi. Eilen illalla oli nännit tosi herkkinä, yhäkin jonkun verran, sellaista ei yleensä ole. Geleet tekee jotain?? Että testistä huolimatta uskon ovuloineeni eilen. Eilen tuli vielä limoja. Mutta jatkan testailua vielä tänään ja huomenna ainakin. Seksii ei tänään jakseta kyllä, eilinen saa riittää... Jos plussa tuleekin vielä huomenna, niin huomenna sit.
 
Sateista huomenta päivää ystävät rakkaat :) Täällä taas Anuliini ja pieni raportointihetkeni.
Eilen siis oli ilta-ja yörehvit Rakkaan Miehen kanssa pienen, reilu kolmen viikon erossaolon jälkeen ja tuntui kyllä, että ois ollut ihan ensirehveillä vallan. Siinä ensialkuun totuteltiin taas toistemme läsnäoloon ja molempia jänskätti, että housunpuntit tutisi :D
Rohkeana Naisena otin sitten illan kuluessa Suuret Asiat puheeksi, että Ollaanko Me justaan Ne Oikeat toisillemme. Molemmat oli kysymyksestä ihan huulet soikeena. Sitten esitin kysymyslistan seuraavan, eli Vauva-asiakysymyksen. Niin siinäpä oltiin vielä kahta kauhiammin hämillämme. Kyllähän mä osasin jo aavistaa, ettei asia mene esityslistalta Suoraan Läpi Toimintaan. Mutta jotenkin tuntui, että tässä ollaan menossa kohti parempia aikoja ja kyllä kuulemma Mieskin on miettinyt kyseisiä asioita mielessään, kun olimme erossa hetken, ihan sitten minun pyynnöstäni. Jos nyt joku ihmettelee, että miksi emme nähneet kolmeen viikkoon. Sinä aikana mulle selkiytyi asia, että Juu, kyllä vain mie ikävöin Miestä ihan itku silmässä monenakin iltana.
Simot ei ole siis vielä muhimassa, kun otollinen hetki on vasta tuossa ensi viikolla ja niin hyvän vaikutuksen koitin Rakkaaseen Mieheen tehhä, että saan hänet jo vapuksi luokseni. Pikku hiljaa asia etenee, mut mitenkään 100 prossan varmuutta ei vielä ole, että Simo astuisi Ihan Vielä osaksi elämäämme, mutta toiveissa on hyvä elää, jännää jännää.
Päätän raportointini tähän :)
Mites teillä muilla mennee näin sunnuntaina? Onko ollut viime yönä kovaa yritystä? hih hih :) Ihanaa, kun tällainen sivusto on olemassa ja Te täällä <3 Haliiiiiii <3
 
MaiMei elämme näköjään suurinpiirtein samassa tilanteessa. Olen nyt taas tikuttanut ovista, ja se viiva on semmonen -ei haalea ei plussa-. Kovasti vatsaa ja munasarjoja jomottaa ja limat oli ja meni eilen.
Sain myös miehen kanssa jonkinnäköisen riidan aikaiseksi, ja talletteluja ei olla tehty eikä ole mahdollista kun seuraavan kerran tiistaina. Blaaah. :$

Mitä kuuluu Esterille?, joko testasit?
 
SUNNUNTAINA 26.4.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Ninnuska73 (41)........................... 42kp/26-30
Virkki (39)....................................26kp/26-36
Minttu 71 (43).............................. 24kp/30
mileena 74 (40).............................24kp/28-30
Tyydeli (41)..................................23kp/28-30
Marza (44)................................... 21kp/30
Äiti seiskanelonen (41) ................... 13kp/28
Pirunpelto (38) ............................. 13kp/28-32
Jimima (43).................................. 12kp/27-29
MaiMei (39)...................................12kp /26
Glearblue (44)............................... 11kp/25-29
Zandi (40).................................... 11kp/27
Karoliina (40)............................... 8kp/31
Choco_brown (38)........................ 4kp/24-26
Esteri1 (41).................................. 1kp/


Piinailupäivät:

Minttu71 (43) ........ Dpo 10
Tyydeli (41) .......... Dpo 8
Mileena 74 (40)..... Dpo 7


Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Tammityttö.........(39) - 03/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

KeltainenSeepra
Anuliini1975
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
woodoo (40)
kalabaliikki (38)
Katjusmaaret (41)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Esteri :/ Ensi kierrossa sitten.:hug:

Anuliini, eli korkeat toiveet, on josko viikon päästä pääsisit piinaajien listalle. Mahtavaa. Onnea teitin jatkoon!:heart:

MaiMei, toisinaan tuon romantiikan voi tosiaan toisinaan "unohtaa" näissä asioissa. Kun mittari värähtää, pitäisi se toinenkin mittari saada jotenkin hienotunteisesti värähtämään ja sillä ei välttämättä ole tuon romantiikan kanssa mitään tekemistä juuri silloin. Vaikkei me keretty yrittämään luomusti kuin reilu vuosi, niin kyllä se välistä oli puurtamista mitä lähemmäs ovulaatiota päästiin, niin talletukset oli kyllä välistä todellisen työn takana.
Minne muuten marraskuun matkanne suuntautuu, jos reissuun pääsette?

Mitäs muille kuuluu?

ON. Alan epäilemään, että nuo hormonit vaikuttaa muhun enemmän muutoin kun kasvattamalla munarakkuloita. Minusta on tainnut tulla hirviö, joka suunnalla. Otan nokkiini aivan herkästä, muutama päivä meni henkisesti loukkaantuneena aivan naurettavista asioista (mies ei muka huomioinut minua tarpeeksi, huoh), hyvä että en itkeä tihruttanut. Mies aivan pihalla. Yleensä jos suutun, niin se on pari min. ja se on siinä. No, tuo on saatu ohi ja nyt himotkin kun hiirellä, joka pakahtuu niihin. Yöllä kun pitäisi nukkua, niin eiköhän kesken nukkumista meillä ala peitot heilumaan, not bad. Tosin jos joka kerta kun siltä tuntuu laittais ne peitot heilumaan, niin kohta en kehtaa mennä alakertaani lääkärille esittelemään. :D
Ja mun tissit, ne ei ole mitään kipeät ollut enää aikoihin, niin eiköhän ne nyt ole ainakin aika ajoin ja en tykkää lainkaan. Toivottavasti ne rakkulatkin nyt alkaa kasvamaan ja saadaan niille kaverit ja kyytiin.
Jotenkin olen kyllä niin varautunut, ettei tästä mitään tule. Jotenkin olo, ettei ei ole mennyt oikein suunnitellun mukaisesti tää hoito. Mutta aika näyttää. Niin, pessimisti ei pety. Toisaalta muissa asioissa taidan olla enemmän optimisti.
Ai niin ja unia, niitäkin näkee omituisia. Viime yönä näin sitten pitkästä aikaa. Oli pyramidi ja minä kaivoin sen juurella maata. Piti saada yksi "porras" lisää näkyviin, kerran tässäkään kierrossa ei tärpännyt. Tälle yrityskierrolle piti saada oma porras ja sitten pitää kävellä nuo portaat huipulle asti, jos ei tärppää. Ihme itserääkkiä unessakin. Joka kierrosta rankaistaan lisää. Ensi kaivaminen ja edellistä pidempi kiipeäminen korkeilla "portailla". Mitähän tuoki enteilee.
 
Anuliini: Iso asia tuo lapsenteko ja monilta vie aikaa sulatella. Mutta hyvä, että sinun mies nyt miettii ja prosessoi asiaa :) Mun mieheltä meni aikoinaan sellaiset pari kuukautta sulatella lapsentekoasia, vaikka oltiin siis ajat sitten naimisiin mennessä jo "sovittu" tekevämme lapsia. Mies oli nähnyt miten moni kavereista erosi lasten ollessa pieniä ja ei halunnut meille samaa. No, ajateltiin, että jospa kaikki menisi meillä ihan sujuvasti, mutta saatiinkin sitten kokea kaikki kovemman kautta eli vaikea raskaus (oksentelin puolet ajasta ja olin sairaslomalla), hankala vauva-aika (koliikki, allergiat, uniongelmat) ja ei täysin terve lapsi. Lisäksi mulle oli todella kova paikka 20 kg painonlisäys, koska olin aina ollut hoikka ja pitänyt kropan kunnossa. Ja mies oli silloin paljon pinnallisempi kuin nyt. Sanoi monen yön valvomisten jälkeen mun (hormoonihuuruisen ihmisen) olevan lihava ja olin valmis ampumaan koko ukon :stick:

Tämän yrityksen aloittaminen kävikin sitten hieman nopeammin. Kävin gynekologilla tarkastuksessa ja hän tokaisi minulle, että jos aikoo vielä hankkia lapsia, kannattaa käydä toimeen, sillä 40 vuotiaista enää puolet kykenee saamaan lapsia. Olin silloin siis 37 ja sanoin gynelle, että ollaan mietitty toista lasta. Keskusteltiin miehen kanssa ja tultiin siihen tulokseen, että yritetään ainakin. Eipä tarvitse sitten vanhana katua.

Zandi: tsempit, sillä sijassasi mä varmaan sekoaisin, sillä hormoonit vaikuttaa niin paljon mun päänuppiin. PMS-oireistani olen jo täällä aiemmin purkautunut, koska pari päivää ennen menkkoja alkaa sellainen ärsytys, että jos joku tekee jotain väärin (esim. naapuri tallaa natsan pihamaahan) en vaan voi olla sanomatta suoraan asiasta. Ja mies saa kuulla listan asioista, mitä on koko kuun aikana tehnyt väärin :D Joskus kyllä tekee ihan hyvää tuollaiset "kilahtelut" koska muun ajan kuusta olen liiankin rauhallinen enkä kehtaa sanoa kenellekään mitään.

Mä mietin uskaltaisinko ottaa käyttöön miniasperiinin/disperiinin, jota käytin esikoisen tärppikierrossa (lopetin heti plussaan). Onko kukaan kokeillut? Lapsettomuushoidoissa olevalle tutulle oli aikoinaan sitä suositeltu, vaikkei ollut tukostaipumusta ja raskaaksi tuli. Selittämättömissä lapsettomuuksissa tuolla on saatu aikaan tuloksia ja ihmetellen olen googletellut, miten moni uskoo sen auttaneen raskautumaan. Jotenkin se voi vilkastuttaa kohdun limakalvon verenkiertoa ja tehdä siitä paremman kiinnittymisalustan alkiolle. Ja jos se ehkä on kerran mulla toiminut, ehkä toimisi toistekin... plasebona ainakin. En vaan muista miten sitä söin, ehkä ovulaatiosta menkkoihin/plussaan. Tulehduskipulääkkeethän saattavat häiritä ovulaatiota, joten ehkä olin tietoinen asiasta ja tein noin.
 
Viimeksi muokattu:
Choco, minä voin tosiaan pikakilahdella koska vaan :(, mutta nuo PMS oireet omaan kuitenkin vahvoina juuri parina päivänä ennen kuin "kuvasta kuuluu".
En osaa sanoa tuohon asperiini/disperiini hommaan mitään muuta kuin, että hoidoissa ollaan ja en ole sanaakaan kuullut moisesta. Tosin sanoitkin, että niitä on ennen suositeltu. Jos ei mitään ala kuulumaan, niin ehkäpä sitä voi kokeilla, jos se kuitenkin joillakin on (ehkä) toiminutkin ja tuottanut tulosta aiemmin "turhaan" yrittäneille.
 
Anuliini: no niin, first steps first. Nyt se mies siellä sulattelee asiaa :) Toivotaan positiivista lopputulosta kaikin osin!

Pirtsi: joo se oli nyt ovis tuommoinen tällä kertaa. Nyt testit jo haalenneet. Eli plussa ei ollut ihan tasavahva plussa mut melkein. Huippu saattoi olla siis tosi nopsaan ohi, ettei edes testiin tallentunut. Teoriani mukaan kp10-kp11 välisenä yönä on ollut plussa, ovis kp11 ja nyt siis DPO2. 25 päivän kierto taasen, max. 26.

Harmia hommaa riidellä juuri oviksen aikaan. Meilläkin oli riita. Onneksi saatiin se la-aamuna sovittua, niin ei mennyt päivät hukkaan. No, 2,5 vrk tuli väliä, toivotaan, että simpat sinnikkäitä. Mutta ehkä uusi satsi ehti ajoissa, ainakin tuntemusten mukaan joo.

Zandi: voin vaan kuvitella hormonihuurut. Itse oon suht tasainen kierron ajankohdasta huolimatta, joten olis varmaan miehellä ihmettelemistä meikän hoitohormoneissa. Mies on itse vähän sellainen kuin pms koko tyyppi, hah, räiskähtää heti kaikesta, joten hyvä sinänsä, ettei olla samanlaisia. Hoidot ehkä siksikin mietityttää...

Marraskuun matka luultavasti suuntautuisi Aasiaan, budjettisyistä. Ja puolet siitä varmaan reissaisin yksin, aah! :)

Esterille tsempit, aina se on yhtä puuduttavaa tuo kierron alkaminen yhä uudelleen, yök. Mutta ensi kerralla...! :)

Choco: ai kauhee tuo gynen lausahdus... Että enää puolet nelikymppisistä raskautuu... Meistäkin vain puolet... Ei uskota!! Mut se on totta, on kuitenkin hyvä, että yritetään, koska jos ei yrittäisi edes, sitten kaduttaisi.

Lämmöt pitkästä aikaa äsken mittasin, 37 tuli eli eiköhän se ovis tosiaan tapahtunut. Nännien seutu edelleen kipeänä eli jo julistan sen tämän kierron erityisoireeksi. Yhden kerran ennenkin on noin vuosi sitten ollut rinnat kipeänä 2 viikkoa heti oviksesta eteenpäin, joten mitään lisätoivoa se ei tuo. Yritysaikana ei kuitenkaan ole ollut, joten siksi tämä on yritysajan erikoisoire ;)
 
Terve!!

Nyt on tän kierroksen yritykset yritetty, raskaana siis olen kunnes menkat alkavat. Pakollinen tauko yritykseen tuli vkl loman takia, mutta kun ei tiedä koska ovuloi vai ovuloiko lainkaan niin ei tuota jaksa surra. Ja kyllähän se tosiaan se tosiasia on se, että 40 on mittarissa ja lisääntymisen mahis on heikko joten pitää ajatella niin, että jos natsaa niin se on se ainoa voitto mitä meikäläiselle koskaan lankeaa... Sitten toisaalta se keskenmenohistoria mulla on sellanen että se häviö saattaa hyvin todennäköisesti tulla aika pian perässä. :(

Mulla ei mitään oireita koskaan ole ollut ennen menkkojen poisjäämistä, tissit ei ole kipeät ja ei mitään muutakaan. Näin ollen en oikein voi olotilaani analysoida. Toisaalta kun oireita ei ole niin herkästi niitä oireita saa mieleen aika hyvin jos liikaa miettii. Joten en mieti.

Toivottavasti Anuliini + mies pääsette samalle aaltopituudelle lisääntymisestä. Se on nyt tai ei koskaan!

Tsempit!
 
Aurinkoisia ajatuksia täältä läppärin ääreltä. Mun sydäntäni niin lämmittää, kun kaikki täällä niin ihanasti tsemppaa meitiäkin, vaikka juttu on vasta ajatuksen tasolla. Kyllähän se Mies vissiin ajattelee niitä Suuria Kysymyksiä, joita hänelle esitin. Sanoin, että mahdollisuus raskautua on vain kerran kuukaudessa ja mie en tästä enää nuorene. Siinä sitten illan ja yön mittaan Mies kommentoi, että Minä Siis Mie olen nyt Just Hyvässä iässä. Jotenkin kait tarkoitti sitä, että olen niin estoton ja vapautunut, vaikka noita ylimääräisiä kilojakin on, niin uskallan olla nakuna Miehen katseen alla. Johan Mies puhui pienestä vappuajelustakin, siis autolla :D Ja sitä hän kommentoi, että oli jostahin lukenut, että joku pari oli kaksi viikkoa tuntenut toisensa ja mennyt naimisiin! ja ihmetteli sitä, että hänellä menee pohtiessa niin pitkän aikaa, niin sanoin hälle sovittelevasti, että tämä meidän tarina ei ole mikään tavan omainen, että tässä nyt kuukauden tuntemisen jälkeen mennään kihloihin, naimisiin ja sitten erotaan. Molemmat kun on sillä linjalla, että se on naimisiin vain kerran elämässä.
Mie taas avaudun täällä näin vuolaasti, että tulloopi tekstistä melekein kirjan alaku :)
Lähetän nyt jo positiivisia ajatuksia teille sinne täksi vappuviikoksi! Ei lannistuta, vaan vauhdilla etiäpäin!
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Anuliini: No sehän onpi "days past ovulation" eli ovulaation jälkeiset päivät. Ovisplussapäivä on DPO -1, seuraava päivä on (yleensä) ovispäivä DPO0 ja sitten sen jälkeen alkaa karttua piinailupäivät. Itselläni menkat alkaa melkein aina DPO14.
 
Kyllä nyt on sen verran kuhinaa palstalla, että jollakin tärppää pian! :) Hormonien aiheuttama kiukku on kyl mahtavaa, pääkoppa tavallaan tajuaa, että tämä on aivan omituista raivoamista, mutta toimintaan se ei vaikuta kuin jälkikäteen! :D

Minä olen taas clomifenit napsinut ja nyt pitäisi seuraava kuukausi tehokkaasti toimia, varalta koko kuukausi, kun ei tiedä, milloin ovis on jne. Aattelin, että en kyllä nyt testaile, viime kuussa en siin ovistestailussa tosiaan onnistunut ja siitä tuli vaan lisästressi!

Meinaa koko raskautumisesta tulla stressi, vaikka yrittää pysyä toiveikkaalla mielellä. Viikonloppuna meinas suru olla puserossa, kun tapasin raskaana olevan kaverin. Hyvä hänelle, mutta ittelle tuli vähän surku :'(

Eli tavoitteena siis sen raskauden lisäksi: toiveikas, ei epätoivoinen, mieli! Sitä samaa siis teille muillekin! :)
 
Muuten hormoneista sen verran, että joku hormoni mullakin oli lenkussa eilen kun teineille oikein urakalla kilahdin!! Hitto vie kun ovat ihan pahveja eikä koskaa usko mitä sanon. Yhdet kengät oliva rikkoneet kun taas kerran trampan ja oven väliä ovat veivanneet. Ne oli vielä vähän kalliimmat popot joista olen sen sata kertaa sanonut, että PRKL noilla ei mennä trampalle, jos nuo survoo jalkaan niin menee kieleke solmuun ja menee huonoksi. Ne piti vähän niinkuin asetelle. Vaikea selittää, mutta ihanat kengät! Eikös se kieleke ollut nyt repeytynyt irti!! Niin kyllä saivat kuulla oikein kunnolla, hirviöäiti tässä hei, ei edes surettanut kun itkua tuhersivat, ehkä nyt muistavat ensi kerralla jos olen kieltänyt jotain käyttämään niin sitä ei piruvie käytetä!! Niin oisko tollanen ihan överikilariraivari raskausoire? :LOL: Onhan tässä jo ehkä yks tai kaks päivää oviksesta..
 
MAANANTAINA 27.4.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Ninnuska73 (41)........................... 43kp/26-30
Virkki (39)....................................27kp/26-36
Minttu 71 (43).............................. 25kp/30
mileena 74 (40).............................25kp/28-30
Tyydeli (41)..................................24kp/28-30
Marza (44)................................... 22kp/30
Äiti seiskanelonen (41) ...................14kp/28
Pirunpelto (38) ............................. 14kp/28-32
Jimima (43).................................. 13kp/27-29
MaiMei (39)...................................13kp /26
Glearblue (44)............................... 12kp/25-29
Zandi (40).................................... 12kp/27
Karoliina (40)............................... 9kp/31
Choco_brown (38)........................ 5kp/24-26
Esteri1 (41).................................. 2kp/


Piinailupäivät:

Minttu71 (43) ........ Dpo 11
Tyydeli (41) .......... Dpo 9
Mileena 74 (40)..... Dpo 8
MaiMei(39)............Dpo 2


Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Tammityttö.........(39) - 03/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

KeltainenSeepra
Anuliini1975
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
woodoo (40)
kalabaliikki (38)
Katjusmaaret (41)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Woodoo, ei epäilystäkään ettetkö olisi raskaana. :)

Anuliini, tämä on hyvä paikka avautua, kun meitä jotka mielenkiinnolla kuuntelee on monta. :) Toivottavasti vappuajeluistanne tulee antoisat ;)

MaiMei, kerran olet tasaisempi, niin uskon ettei noi hormonihoidot mahdottomia tee.
Minä muuten hormonihuuruissani jo esimiehellekin kyynelehdin ja nauroin tänään. Siis yhtaikaa. Sanoinkin hänelle, etten halua enää yhtään hormonihoitokertaa, paitsi jollei napsahda toivottu tulos. :D

Choco, oletko vielä päättänyt puoleen taikka toiseen tuon aspiriini/disperiini jutun kanssa?

ON. Tänään oli ultra, taas. Mun munarakkulat ovat todella hitaita. Ne varmaan tietää, ettei ne ulos omin avuin pääse, niin eivät pidä turhaa kiirettä. Vain yksi 20mm, seuraavat 15mm ja loput vielä pienempiä. HUOOOOH. Mä on niin varma, että tää hoito menee harakoille. No enpähän voi hirveesti pettyä, vaikka harmittamaan tulee vietävästi. Keräyspäivä on torstaina. Sillon naiset peukkuja heti aamusta, että kaikki menee hyvin mun ennakko-odotuksista huolimatta. Sitä paitsi olen alkanut jännittämään tuotakin toimenpidettä nyt kun on kuullut lääkityksistä ja että sielläkin voi olla huuruissaan. Hui.
Ai niin, piruuttani testasin ovista aamulla. Yleensä näillä limoilla alkaa näyttää pikkuhiljaa vahvistuvaa testiviivaa. Tänään oli niin kuollutta, että kuolleempaa ei voisi olla. Mutta niinhän se pitääkin olla tässä vaiheessa.
 
Aurinkoista huomenta naiset :)

Minä niin hävyttömän harvoin tänne mitään kommentoin saati kellekkään henk.kohtaisesti, että minut voi kyllä tiputtaa listoilta pois. En usko enää ihmeisiin....
Seurailen taustalta teidän onnistumistarinoita ja ennenkaikkea kulkua sitä kohti.

Mukavaa Wappua teille!
 

Yhteistyössä