Sahramiini, josko tämä olisi kuitenkin kiinnittymistä tms? Eli jos ei vielä tarviskaan heittää toivoa?
Hedelmiina, kuinka pitkiä ne piikit on mitä ihoon pistetään, tai kuinka syvälle ne pitää saada "tökättyä"? Siinähän sitä olis tekemistä vaikka kuinka lyhyitä olisivatkin, jos siis tarttee tuollaiseen mennä. Voiskohan mies operoida noi, että olis siinäkin mukana...
Sinulle hirmuisesti tsemppiä hoitoon, toivottavasti tärppi käy.
Marza, pikaista parantumista koko perheelle!
Tyydeli, eiköhän se mieli sitten selkene jossain vaiheessa luonnostaan, koska on syytä lopettaa? Itsekin jossain välissä pohdin, että mihin pistetään selkeä raja stopille ja sitten järkeilin, että homma jää sitten vaikka itsekseen taka-alalle, kun ei enää jaksa tai tulee muuten vaan joku tieto, minkä takia varsinainen yrittäminen jää siihen. Itseni sen verran hyvin tunnen, että on aivan sama päätänkö jotain, kun en tällaisissa asioissa kuitenkaan pidä niistä kiinni, vaan jatkan vatvomista. Siispä saa mennä omalla painollaan.
Mileena, pidän taatusti ajan tasalla. Tää kaikkihan on itselle niin uutta ja jännää, että pakkohan niistä on jollekin kailotella. Missä muualla voisinkaan kuin täällä?
Jopo, miten aika menee näin sukkelaan? Olet(te) jo noin ihanan pitkällä. <3
ON: pitäisköhän mun ainakin hetkeksi palata listoille.
KP11 ja kierto 24-28
Sitten kysymyksiä. Nyt tosiaan KP11, ei ole oikein kunnollista tietoa limailuista saati sitten plussasta ovistestissä (Muoks. yleensä ovis tikutettu kp 14-17 päiville) ja se munasolu-ultra huomenna. Pitäisikö siellä kuitenkin jotain näkyä vai voiko tulla uusintakäynti samoilla asioilla myöhemmin? Itse oletan, että osaavat katsoa, koska olisi irtoamaisillaan, mutta onko liian aikaista, kun kroppa on vielä "kylmillään"?
Toinen kysymys. Jos nyt ei meistä kummastakaan varsinaisesti vikaa löytyisikään, mutta lääkäri meinaisi, että noilla tai näillä hoidoilla pitäisi tilanne ainakin mennä paremmaksi, niin voiko pyytää lähetettä julkisille puolelle koska vaan? Ja ohittaako näillä yksityisen tutkimuksella jotain vaiheita julkisella? Pohdittiin, että jos selkeää vikaa ei löytyisi, että jos vielä hetki harjoiteltaisiin itse, mutta taustalla odotettaisiin kuitenkin aikaa julkiselle puolelle. Ja jos tuntuu, että kestää ja alkaa liikaa mietityttämään, niin palattaisin tuonne yksityiselle.
Nää oli sellaisia kysymyksiä, joihin oletin tähän aamuun asti, että näihän ne varmasti menee, mutta nyt tuli mieleen, että nää on mun omia olettamuksia. Enhän ole tajunnut edes lääkäriltä varmistella. Kysellään nyt sitten teiltä.