Heipat kaikille!
Tuolla odottajissa on todellakin hiljaista, onhan se harmi, mutta saahan sitä täälläkin pulista.
Olen täällä jo vuosia roikkunut välillä enemmän ja välillä vähemmän, joten en taida osata jäädä täältä poiskaan. Porukka tosin vaihtuu ja nuorenee, mutta pakkohan se on jossain vaiheessa hyväksyä, että ei enää oikeasti voi palata tänne itse kuumeilemaan. Halua varmasti olisi, minähän olen krooninen kuumeilija.
Olenkin jossain aikojen saatossa kirjoitellutkin, että mummoni täytti 50 vuotta kuukauden päästä siitä, kun sai viimeisen lapsensa. Ja hän eli pitkästi yli 90-vuotiaaksi, joten sai nähdä lapsensa aikuisena ja perheen perustaneena. Ja vaikka välillä ajattelee, että rippikoulussa sitten toisten vanhemmat on 20 vuotta nuorempia, niin mitäs sitten. Täytyy pakkeloida naamaa vähän enemmän.
Kyllähän ennen vanhaan on lapsia saatu niin vanhaksi kunnes luonto on sen lopettanut, mutta nykyään ollaan niin erilaisessa maailmassa.
Nuo seulatkin on puhuttaneet ja tietenkin mietityttäneet, mutta omalla kohdallani olen päätynyt, että mennään hetki kerrallaan ja katsotaan sitten. Kohta häämöttää jo rakenneultra, joten siellä sitten saa nähdä pienen köllöttelevän ja toivotaan, että kaikki on hyvin.
Aika oikeasti juoksee vauhdilla, ensin on maanantai ja sitten huomaakin, että taas on perjantai. Aivan uskomattomalla nopeudella kiitävät päivät, eikä tahdo ehtiä mitään tekemään. Toisaalta tämä pimeys tuo sen mielikuvan, että ilta tulee niin aikaisin. No joulun jälkeen taas helpottaa, kun valo alkaa lisääntymään, vaikka sitä ei heti huomaakaan, niin kuitenkin sen tiedostaminen tuntuu jo paremmalta.
Kuuntelin taas pienen asukin sydänääniä, ja siellähän ne ihanasta jumpsutti. Aivan uskomattomaltahan se kuulostaa ja toivon todellakin, että teistä jokainen saisi kuulla ne ihanat elämänäänet.
Täällä käyn itsekin joka päivä useammankin kerran lueskelemassa kaikkien kuulumisia, ja onhan se jännä seurata, kuka saa olla seuraava plussaaja. Onhan se kuin joululahjoja odottaisi ja avaisi.
Nyt pitänee taas rientää, mutta jokaiselle oikein mukavaa viikon alkua ja paljon nyt tulevia kansalaisia masuihinne keräilemään.
t: bugsy 15+0