Kiitoksia kyselyistä, yritänpäs vastailla teille. Eli tärppikierrossa puuhailtiin kyllä juuri jomotusten aikaan. Ja juuri tällä kierrolla oli todella isot tuntemukset. En tikuttanut ovista, mutta tiedän kyllä jomotuksista milloin on ovis meneillään, tulossa tai menossa.
Itsekin söin keväälllä gelee royalia, kun ei kierto meinannut alkaa ollenkaan, tietenkin imetys vaikutti, mutta halusin päästä jo yrittämään. Omalla kohdallani kierto käynnistyikin, ja jotenkin oli erilaista. En oikein enää muista, voi olla, että olen kirjoitellut tännekin siitä. Kun kävin ostamassa ensimmäistä purkkia, niin paikalla sattui olemaan edustaja, joka tuumasi, että ei ainakaan imetykseen vaikuta ja on turvallista, jopa suotavaa. Meinasi että olisi raskausaikanakin, mutta en itse kyllä uskaltaisi syödä, kun eihän niistä luonnontuotteista kuitenkaan tiedä. Kaksi purkkia siis söin, ja tupla-annostuksella. Ainakin kierto lähti siis käyntiin ja jotenkin tasaisesti. Mutta voihan olla sattumaakin.
Sitten ajattelin, että olkoot ja annoin olla. Liekö sitten kuinka pitkä vaikutus on elimistössä, vai loppuuko heti.
Ja tuntemuksiin sitten. eli tissit on kipeät, ajatelkaapa kuinka ihanaa on tissitys kun taaperolla on lisäksi terävähköt hampaat, auts, auts, auts...
Ja ällötys on on tullut, ja väsymys. Eilen nukahdin sohvalle, paleli aivan hirveästi, ja mies kiikutti peitonkin päälle.
Tietenkin sitä ajattelee, että nythän vasta muodostuu istukat yms, ja vasta myöhemmin se itse lapsukainen. Rukoilen nyt, että lapsikin sinne ilmestyy, eivätkä oireet lopu kuin seinään.
Ja välillä kiristelee kun lähtee liikkeelle ja jomottelee. Ennen plussausta, silloin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, oli kyllä alaselkä tosi kipeä, mutta mulla on muutenkin välillä, joten en tiedä on se mitenkään asiaan liittyvää.
Niin ja hajut alkaa voimistua, vielä ei kahvin haju ällötä, mutta tosi tarkasti haistaa kaiken. Ja tietenkin ne pahat hajut. Ja tekee mieli jotain epämääräistä syötävää, mutta en vielä tiedä mitä
Kävin lukemassa mitä vois tuon kahvin tilalla juoda, jotain kivaa teetä, niin yllätti se, ettei saisi juoda rooibos teetä, eikä tietenkään mitään yrttiteetäkään. Ja minä kun ajattelin, että juuri tuo eräs rooibos olisi hyvää kun ei ole kofeiinia. No aina oppii uutta. Normaalia mustaa teetä, jossa voi olla mausteena jotain hedelmää yms, ja jota myydään tavallisessa ruokakaupassa. Linkki olis noihin vältettäviin elintarvikkeisiin, kun löytäis sen vielä, jossain THL:n sivuilla.
Nyt pakko haukata jotain, on niiiiiiin nälkä, mistähän se johtuu......