Huomenta kaikille!
Lounakehdolla on ihanan rento asenne, osaisinpa minäkin heittäytyä noin rennoin mielin tähän hommaan. Mutta huomaan että tämä vauvatehtailu on taas nousemassa sellaiseksi, ellei nyt ihan sentään pakkomielteeksi, niin ainakin koko ajan läsnä olevaksi ajatukseksi. Lämpöjä olen alkanut mittailla ja ovistikut ovat käytössä. Nyt yritän kovasti pitää edes asenteen rentona, mutta saas nähdä miten käy.
Vauvatoiveinen, no höh! Tiedän tunteen. Liiankin hyvin. : / No, kohti uutta kiertoa ja uutta toivoa, eikö niin?! :hug: Mutta toisaalta, niin kauan kun ei täti kurvaa paikalle, on toivoa. Joskushan ne testit ei muutu positiivisiksi heti...
Tyydeli, kurjaa ettei se tyhjennys ollutkaan sitten vielä siinä. Mutta hyvä että pääset tutkimuksiin noiden keskenmenojen takia. Luulin että meidän ikäiset on jätetty täysin oman onnemme nojaan julkisella puolella (siellä tutkimukset kai tehdään, vai?). Mulla tuo vuotohomma meni niin, että ekana iltana vuosin kuin seula, 2-3 tuntia istuin putkeen pöntöllä, kun tavaraa vain tuli ja tuli. Yöksi onneksi rauhoittui ja seuraavina päivinä tuli sellaista runsaampaa menkkamaista vuotoa, välillä isojakin hyytymiä mukana. Tyhjennys oli minullakin tiistaipäivänä ja viikonloppuun asti tuli kunnolla vuotoa, sellaista runsaampaa menkkatahtia, mutta sitten se alkoi rauhoittua. Tosin vuotoa tuli välillä enemmän ja välillä vähemmän seuraavallakin viikolla. Olisikohan ollut parin viikon päästä tyhjennyksestä (miten sitä voikaan unohtaa näin nopeasti?!), kun vuoto loppui kokonaan (ensin muutuui tuhruksi ja lopulta loppui kokonaan)!? Mutta sittenhän mulle tuli vielä takapakkia siinä kolmen viikon kohdalla, kun eräänä aamuna tuli ensin hieman tuhrua vessapaperiin ja sitten tuli menkkajomotusta ja lopulta tuli pari oikein kunnon klimppiä ulos vielä ja sen jälkeen pari-kolme tuntia vuotoa, minkä jälkeen taas loppui, muuttuakseen on/off-tuhruksi muutaman päivän ajan. Ja neljä viikkoa tyhjennyksen jälkeen alkoi taas vuotaa, mutta se taisi sitten olla ekat menkat, jotka olivat hieman normaalia pidemmät. Sen jälkeen ei enää tullut mitään tyhjennykseen liittyviä oireita tai vuotoja. R-testi oli nega vasta 4 viikkoa tyhennyksen jälkeen.
).( Täällä ei juuri mitään uutta, KP 10. Ovistestit otin käyttöön perjantaina, mutta tähän mennessä ovat näyttäneet negaa (haalea testiviiva). Limoja on alkanut olla ihan mukavasti, joten toivoa on että lähipäivinä olisi ovis. Talletukset aloitettu, mutta silleen rennosti eikä mitään "pakkoa". Macaa ja kunigatarhyytelöä syön joka aamu vitamiinien kaverina. Kuningatarhyytelön lopetan ovikseen, mutta
mites tuo Maca, pitääkö sekin lopettaa ovikseen?
Mua on alkanut taas vaivaamaan eräänlainen jälkiviisaus, josta ei ole yhtään mitään apua tai hyötyä, päinvastoin. :headwall: On nimittäin alkanut taas ottaa tajuttomasti päähän se että yleensäkään otettiin ehkäisy käyttöön esikoisen syntymän jälkeen. Jotenkin en halunnut tulla "liian nopeasti" raskaaksi, koska se olisi mielestäni ollut väärin esikoista kohtaan, joka ei olisi saanut olla pieni "rauhassa". Esikoinen siis sai alkunsa 4. yrityskerrasta, jota edelsi 13 vuoden e-pillereiden syönti, joten olin silloin varautunut pitkään yritykseen. Ikää minulla oli 39 v. Sitten kuvittelin että toinenkin saisi alkunsa yhtä nopeasti, joten noin 1 v 3 kk meni, ennen kun "olin valmis" uuteen yritykseen. Ja siitä on nyt noin 1 v 8 kk ja edelleenkään ei ole pikkukakkosta tiedossa (no, olihan mulla se keskenmennyt raskaus keväällä, mutta eipä paljon lämmitä). Miksi piti olla niin naiivi että kuvitteli raskautuvansa uudestaan yhtä nopeasti? Olisi pitänyt vain olla ilman ehkäisyä alusta alkaen, niin ehkä tilanne olisi nyt toinen. Kallista aikaa meni hukkaan. Toisaalta sain niin kuin halusin, esikoinen on saanut olla pieni rauhassa kilpailematta vanhempien huomiosta kenenkän kanssa. Täytyy ehkä yrittää nähdä ne positiiviset hippuset tässäkin asiassa... =) Ja vielähän en luovuta, joten eiköhän taas tehdä talletus tänään.
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!