40+ so what wol.13

Ruutana, jokos liityt piinailijoihin?

Jopo, minnekään takavasemmalle, saat hyviä keskusteluita aikaiseksi. Että poikkeehan edelleen joukkoon ihan tekstiesikin kanssa.

Tyydeli pitäydytään tuossa seniili lääkäri ajatuksessa. Jostain luin keskustelua, että varhaisultrassa voi olla vaikea saada kunnon mittaa ja näin ollen kaikki voi olla ihan hyvin. Kolmas kerta toden sanoo ja toivotaan, että kaikki todella on ok.

Äiti74, kohdallasi ei voi kuin toivoa, että toivottavasti tämä kierto hoitoineen on nyt sitten se onnen tuoja.

Marza, miten käden kanssa menee? Onko jo voimistunut yhtikäs yhtään?

Sahramiini. Kiitos kysymästä!
Olot päässä on sekavat, kun tiedä missä tässä mennään. DPO5-9 vuodot ovat siis loppuneet. Oliko menkat vai ei, mene ja tiedä, mutta omituiset olisi niiksi olleet. Muuten kuulostelen koko kroppaani, eilen oli ihme nippailuja alhaalla, olisko vatsassa vai kohdussa, munasarjoissa vai missä, ei mitään käsitystä. Eikä mitään käsitystä liittyykö ne mihinkään, mutta ikuna ennen en ole moisia huomannut.
Eilen olin megakärttyisä, joten se kyllä ennakoisi, että tätönen olisi tulossa kylään uudelleen. Mikä lie serkku oli sitten muutama pv sitten vielä kylässä. Toisaalta elättelen toivetta, että josko sittenkin. Jotenkin niin haluan kuvitella, että nyt olisikin ollut SE kierto jolloin kaikki meni putkeen. Mutta tosiaan toisesta syrjästä pelkään pettyväni pahemman kerran.
Mutta, jos ovis on bongattu tikuttamalla (toinen asia onko mitään irronnut), niin voiko menkat olla siitä jo viiden päivän päästä? Onkohan se edes teoriassa mahdollista?
Mutta mitäs tuntemuksia sinulla on? Jokos olisi plussaa tuloillaan?
 
En ole vielä edes harkinnut testaamista sen isommin. Eilen pikaisesti pyysin miestä katsomaan mitä raskaustestit netissä maksaisi. En sitten edes tilannut niitä. Voipi siis olla, että pitää marssia markettiin ostoksille, jos tosiaan alkaa vielä vahvemmin epäilyttämään raskauttava olo tila...
Jopo, tuon sun vuodon takia vielä elättelenkin sitä toivetta. :) Se olisi kyllä niin täydellinen kruunaus tälle kesälle. <3

Sahramiini aloin lueskelemaan noista raskausoireista ja tosiaan tuo sun flunssasi voisi hyvinkin olla sitä raskautta. Että taitaa olla sielläkin pian testin paikka?
 
Zandi, kyllä se sinun viimeviikkoinen tätisi sopis ajankohdaltaan paremmin kiinnittymiseksi :) Taitaa kokonainen komppania olla porautunut mukaan jos monta päivää vuoti :D

Minulla taitaa olla ihan oikea flunssa tuloillaan, ei mitään raskautumisesta aiheutunutta nenän tukkoisuutta :( Kaikissa aikaisemmissa alkuraskauksissa minulla on ollu rinnat kipeet, nyt ei. Kummallisia lonkkakipuja on ollu muutaman päivän. Ovis piti olla oikeella ja oikeelta nipistelee jatkuvasti. Olen päättäny että raskaana en ole, siitä huolimatta tänään oli ihan selkeä supistus kohdussa. Jos haluais, sen perusteella vois kuumeilla, nyt vaan toivon että kierto ois ees lähelle normaalia kahden edellisen minikierron jälkeen. Ai nii ne kuumuuskohtaukset... onks vauvakuume vaihtunu mummokuumeeks...? Hope not.
 
No nyt taisi alkaa pelottamaan. Kokonainen komppanja, kauhistus.

Sahramiini, minä taas niin kovasti toivon, että päätöksesi olisi väärä :p
Mutta pikaista paranemista flunssasta, on ikävä olla kunnon työntekijä ja sairastaa vapailla. Mutta minkäs me tunnolliset työntekijät tälle oikein voidaan?
 
Zandi kiitos kysymästä käsi on edelleen puolikuntoinen peukku ja ranne ei toimi. 10.pv siis käsikirurgi ja kyllä olo on jo enemmän vitutuksen puolella.tänään grillatessa vetäsen pari lasillista lämmitintä käkättimeen niinhän tuo on flunssa meille saapunut
 
Perjantai 29.8.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

bugsy (44)................................ 29kp / 29-31
Zandi (39)..................................29kp / 24-30
~lounakehto~ (41)..................... 27kp / 28
Fleur (39).................................. 25kp / 25-27
sahramiini (42)...........................23kp/ 26-28
ruutana (39)............................ 17kp / 24-28
Jimima (42)................................14kp / 28-30
Marza (44)................................. 12kp / 30
Minttu71 (42)............................. 10kp / 30
Äiti seiskanelonen (40)................ 4kp / 27-30
Hedelmiina (39)......................... ?kp / ?

Piinailupäivät:
Zandi (39)....................dpo 13
sahramiini (42)...............dpo 11

Plussanneet: :heart:
Saana72 ( 41v ) - 02/2014
Iines* ( 40 v ) - 03/2014
Tuuliannaliina ( 40 v) - 03/2014
Esteri1 ( 40 v ) - 5/2014
Vesipossu ( 41v )- 7/2014
Tyydeli ( 41 v ) - 7/2014
Jopo73 ( 41 v ) - 8/2014


Taustailijat:
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Vauvahaaveita #3 (41)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Voi teitä naisia. Minä kuvittelin olevani hätähousu noiden testausten kanssa, mut en taida ollakaan hätäisin. Prisma ois 100m:n päässä vai oisko tuplaten. Myydäänköhän siel jotain? Ostoskeskukseen puoli kilometriä mut apteekis varmaan sikahinnat. Tosin elämä on. Onko joku toistaan parempi?
Sitä paitsi miten siitä tehdään kiva operaatio, jossa mieskin pääsee joko jännäämään mukana tai yllättymään, jos ei sitten tartte pettyä itsekseen ensin. En oo näemmä ollenkaan varautunut et vois oikeesti tärpätä.
Ei, ei vielä ole testaamisen paikka. Jos menisi pisimmän kierron mukaan niin sunnuntaina kai voisi vaihtua kp1. Mutta jos nyt ei kuitenkaan ole tärpännyt niin tiedättekö, olen siitä onnellisessa asemassa, että mullahan on silloin seuraava kierto jo pitkällä. Hetkinen, ei kai vaan peittojen pitäisi heilua jo tulevana vkoloppuna tai ensi viikon alussa. Kyl mun varmaan pitää testata ettei seuraava kierto mene hukkaan. Tosin toivottavasti sitä ei ole eikä tule nyt.
Eli rakkaat naiset vinkkejä testin hommaamiseen. Ja ideoita testin tekemiseen. Juu kyllä mä purkkiin osaan pissata enkä miestä huoli purkin kannattelijaksi.

Jep jep täällä alkss toivo viriämään. Nyt alkaa kyl putoomaan korkeelta jos ei kuitenkaan.
 
Zandiiiii.... joko kävit? Odotan että huomisaamuna viimeistään täältä saa lukea tulokset :)

Jos et halua miestä purkinkannattelijaksi tee näin: osta pieni kaunis lahjarasia, ja tee viilto sen kanteen. Pissi pikkuiseen purkkiin. Aseta purkki lahjarasiaan. Vie viritelmä hellästi vaikka olohuoneen pöydälle ja pyydä miestäsi sujauttamaan testi kannen rakosesta sisään. Voila!
 
Voi Sahramiini kuinka ihana ajatus. Että mä nauran täällä.
Juu tämä nainen ei lähtenyt enää mihinkään, kun kotiin pääsi. Edellistä viestiä kirjoitellessa olin vihdoin kotimatkalla (joka normaalisti kestää hippasen päälle tunnin). Kun vihdoin pääsin kotiin kaikkien päivän kommervenkkien jälkeen olin näemmä aivan uupunut. Ajattelin hieman tehdä koneella töitä, mutta kuinkas kävikään. Nukahdin läppäri sylissä nojatuoliin ennen kuin olin kerennyt edes työverkkoa avata. Olenkin viime päivinä ollut aivan extraväsynyt, mut oon satunnaisesti luutenkin. Tosin ei tollasia salamanukahtamisia oo sattunut kuin mitä viime päivinä.
Eli ei ole testejä, mutta jos noi testit on noin halpoja niin tollasiin voin kolikkoja uhrata, ihan vain teidän mielenrauhan takia...
Vielä vajaat puoli tuntia ja saan mieheni kotio työreissultaan <3????
 
Ja vastaus teille (mieheni vielä armollisesti nukkuu).
Ei ole juhlan aihetta, kaksi eri merkkistä testiä (pregcheck ja rfsu) on niin negaa kuin voi olla. Ei edes haamun haamun haamua, siis ei kertakaikkiaan mitään. Ja kun testaamaan alettiin, niin testasin sitten oisko ovis kolkuttelemassa ovella. Ja ihan haalea viiva ilmestyi, eli ovista ja uusia pettymyksiä kohti mars.
Jotta olisiko se sitten KP8!!!! Mikä ihmeen kierto muka on 21 pv ja ovis kp16? Ei voi ymmärtää.

Vielä lisäys. Ihme kyllä ei sureta ihan tavattomasti, tää kierto oli sen verran ihmeellinen, että olisihan se ollut melkoinen ihme, että tästä mitään olisi tullut. Mutta myönnän, että päähän ottaa kyllä ottaa. Mietin, että mihin suuntaan nämä pettymykset menee. Tuleeko kerta kerralta vähän epätoivoisempi olo (tähän suuntaan itsellä vielä mennyt), vai meneekö se jossain siihen kohtaa, ettei usko vähäänkään mahdollisuuteen ja unohtaa testailut (teidän kanssa...) kokonaan.
 
Viimeksi muokattu:
Voih, tuli minun utelu vähän myöhässä. Onpas omituista, olin ihan varma että saat plussan! Ihan varma :( Mutta, kyllä sinä sen vielä saat, jos ei tässä kierrossa ni ajattele miten vähän aikaa sinulla on ovikseen! Ja jos olisin sinä, jatkaisin tikutusta ihan tästä päivästä eteenpäin.

Me ollaan yritetty jälkikasvua nyt 14 kk ja vaikka oon tarkoituksella psyykannu itteeni siihen ettei ikinä tärppää, ni kummasti se toivo nostaa päätään joka ikisessä kierrossa.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän tässä alkoi itsekin siihen suuntaan kallistumaan, että kerran on niin outo kierto, niin miksei se sitten voisi olla sitä paljon kaivattua. Mutta ei.
Toisaalta tässä voi olla se hyvä puoli, että josko ne menkat loistaisi syyskuun lopulla alkavalla matkalla poissaolollaan. Tosin näyttäisi siltä, että reissulla sitten pitäisi sitten keretä peittoa heiluttelemaan ahkerasti, jos ei ole tärpännyt tästä seuraavasta kierrosta. Josko sitten lapsen nimeksi tulisi vaikka Cruz. :D

Tässä muuten kiertolistani uusimmasta vanhimpaan:
21
30
25
25
28
24
26
26
28
Eli edellinen kierto oli megapitkä, niin nyt tää viimeinen oli sitten megalyhyt. Eli pidempää kiertoa ennen tai jälkeen on lyhyempi kierto. Mitä tästä tiedosta hyödyn(/tte)? Ei varmaan mitään.

Vielä pitää jatkaa (täytän tämän palstan). Mä oon edelleen megväsynyt, vaikka oon nukkua tursottanut. Eli mun kohdalla väsymys ei merkkaa yhtään mitään raskausoiretta. Muistuttakaa mua jatkossa.

Ja että mua naurattaa. Luin tuota yöllistä kirjoitustani, minkä ihmeen takia olen kysymysmerkeillä kyseenalaistanut mieheni kotiintulon? Näyttäpä tosi rakastavalta.
 
Viimeksi muokattu:
Lauantai 30.8.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

bugsy (44)................................ 30kp / 29-31
~lounakehto~ (41)..................... 28kp / 28
Fleur (39).................................. 26kp / 25-27
sahramiini (42)...........................24kp/ 26-28
ruutana (39)............................ 18kp / 24-28
Jimima (42)................................15kp / 28-30
Marza (44)................................. 13kp / 30
Minttu71 (42)............................. 11kp / 30
Zandi (39).................................. 8kp / 24-30
Äiti seiskanelonen (40)................ 5kp / 27-30
Hedelmiina (39)......................... ?kp / ?

Piinailupäivät:
sahramiini (42)...............dpo 12

Plussanneet: :heart:
Saana72 ( 41v ) - 02/2014
Iines* ( 40 v ) - 03/2014
Tuuliannaliina ( 40 v) - 03/2014
Esteri1 ( 40 v ) - 5/2014
Vesipossu ( 41v )- 7/2014
Tyydeli ( 41 v ) - 7/2014
Jopo73 ( 41 v ) - 8/2014


Taustailijat:
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Vauvahaaveita #3 (41)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Zandi muutin nuo kp:t ja poistin tuolta piinailulistalta, pävitetään aina sen mukaan kuin kierrosta pääsee kärryille. Joskus se voi olla vaikeaakin, naisen elämä kun sattuu sellaista välillä olemaan.

Meikäläisellä on taas tänään TODELLA huono päivä, ja mitähän se tarkoittaa, no eipä tarvi arvailla....
 
Kiitos rakkaat kanssasisareni, että pistitte mut testi kauppaan ja mä sain haihatteluni päätökseen. Mulla olis varmasti mennyt seuraava ovis harakoille. Huh huh. :)

Mä nyt kuitenkin Sahramiini pistän kaikki tikkuni ristiin sun puolesta. Kohta on kierto täynnään, niin pääset toivottavasti testaamaan.

Ja Bugsy olikin tähän väliin ennättänyt palstalle. :) Kiitos listan päivittämisestä, tuota lyhintä kiertoo eli 21pv ei tosiaan kannata päivittää mitenkään.

Bugsy, mielialavaihtelut voi olla kuulemma raskausoirekin, että ei sitä voi tietää :p Kyllä teitä on siellä rivissä, jotka voisitte testata, vaikka ette piinailemaan varsinaisesti ole alkaneetkaan. :)
 
Viimeksi muokattu:
Minä en nyt oikein tiedä mikä fiilis minulla on. Koko lantion alue kipuilee milloin mitenkin, mitä yleensä menkat ei tee. Minulla ne alkaa ensin ja sit tulee alaselkä kipeeks. Nyt tietty vuotaa kaikki sisukset pihalle :D Vaikka maanantaina vasta pitäis alkaa tapahtua tuntuu että oon luovuttanu nyt jo :(

Mutta HUHUU! Missä kaikki muut kenellä jännäpäivät?
 
Tosta luovutuksesta ei voi kuin tulla mahtava lopputulos. Plussa, mä luotan :)

Jep, nyt tarvitaan muita jännäilijöitä paikalle jännäämään. Paljon mukavampaa niin, että mekin päästään jännäämään. Pakkohan se plussaaja on meidänkin joukosta taas löytyä.
 

Yhteistyössä