Tsau ihqut:wave:!
Iippis, lämpöisesti tervetuloa minunkin puolestani!
Ulpunen, voihan rähmä, sanos Spede! Hieno juttu, että asia kuiteskin etenee jo näin nopsaan..toivotaan kovin, että lekurissa käynti pistää rattaat pyörimään, ja vielä saatte salarakkaan sydämesi alle kasvamaan:heart:!
Ottis, relaahan jo vähän, hyvä ihminen! Tässä laisekempaa jo ihan huokailuttaa sun touhuamises..Miksen mä jaksa olla samanlainen tarmonpesä?? Mä yritän vain pikkuhiljaa siivoskella huonetta kerrallaan, ja sepä onkin semmonen ikuisuusprojekti, että voin juhannussiivoukselta siirtyä samantien joulusiivoukseen, kun edellinen nurkka onkin jo ihan pommin jäljiltä seuraavaan siirryttäessä
.
).
täti taitaa nyt olla myöhästynyt jostakin kulkuvälineestä, vai liekö luuta pikkasen epäkunnossa, kun ei oo vielä helma heilahtanut tänne asti.. Tulossa on, tuntemukset kyllä semmoset, mutta kuhan nyt jekuttelee ja kiusii:stick:!
Mulla ollu tää LOMAviikko ihan muuta, kuin lomaa! Perkules sentäs, ku eilen meinas mennä herneenpalkoja nenään! Oli tuon nuorimmaisen astamakokeet ja lekuri, klo 12 ja 13.. Sitten saata**n hunsvotit kehtasivat kokeiden jälkeen väittää, että meidän lääkärinaika oiskin vasta tälle toiselle päivälle:headwall:! Voihan viulu, kun mulla kilahti! Ikinä, koskaan ennenkään, eivät oo kahelle päivälle noita aikoja antaneet, mutta enpä voinut mitään todistaa, kuka oli väärässä, kun eiliset ajat mulle annettiinkin puhelimessa.. Eihän siinä mittään, mutta nyt joudun maksamaan kahdet polikäynnit, vaikka yksi ja sama asia+sen lisäksi ajella taas uudemmaan reissun sairaalaan ja maksella uudet parkkimaksut, jos parkkipaikkaa ees löydän
! No, tänään en sinne suostunut menemään, kun koiran rokotusaika justiinsa samaan aikaan, kuin se muka annettu lekuriaika, joten huomenna TAAS sinne happanemaan! Ja tänäänkin oli pojun kouluuntulo-tarkastus sen koiralekurin lisäksi, että juu u, L-O-M-A-pa tosiaan , kaasujalka suorana ja otsasuoni repeemässä:kieh:!
Mrs Bree onnea virallisestakin äitiydestä, Liamin lapsille!Vaikka oothan sä varmasti ollu äiti niille ilman virallisuuttakin:flower:!
Mitenkäs
*mur-mur*, poika jakselee? Ei kait mitään inhaa tautia näin jussin alla iskenyt pieneen?
Kastehelmellä ollut varmasti hauska huvipuistopvä! Eikös juu?
Mulle tulee kohat yksi kamuni meidän pihalle, ja otetaan loma-oluset auringossa
! Saatanpa palailla vielä illan päälle linjoille, ainaskin lukemaan, jos en kimmentoimaan..
Aurinkoa kaikille niin taivahalta kuin elämän saralta muutoinkin:kiss:!
Ihanaista iltapäivää ja iltaa:hug: