Heipat!
Glearblue; uskallat harkita koiraa näiden mun kokemusten jälkeen??:snotty:! Ei vainen, ihaniahan nuo karvanaamat on, varsinkin jos eivät oo omia, mutta kyllä mä miettisin hitusen pitempään kuin me tehtiin, ja ihan JOKA kantilta, juu nou
! Kyllähän se on yksi lapsi lisää perheeseen, ja tuo iloa ja ihania muistoja, mutta mä en vaan taida edelleenkään olla mikään koira-ihminen, sillä jos musta ois kiinni, niin ei tuota otusta ehkä olisi..Tjaa, toisaalta taas, kun se on tässä kohta vuoden pörrännyt ja perhe-elämää sekoitellut, niin ei sitä poiskaan antais! Onpahan tullut elämästä ainakin haastellisempaa kuin tasapaksua, eikä mielikuvituskaan pääse ruostumaan, kun pitää kehitellä uusia jekkuja ja paikkoja ja konsteja petipuuhien hoitamiseksi:kieh:! Ja kuten jo aiemmin sanoin, niin onpa ehkäsykin aika tarkkaan huolehdittu sen avulla...
Mutta onnea siitä uudesta haaveesta! Ihmisellä pitää aina olla unelmia, ja haaveita, varsinkin niitä, joita voi vielä saavuttaakin, eikös?
Tiazza; hupsista heijaa, kun sielläkin meinaa ylläriä pukata, wautsiwau! Kaikki raajat pystyssä iloisen yllärin johdosta, josko sellainen paukahtaisi++++
Wienna; Jess!! Kiva, että täti tuli, kun sitä toivotaan ja mukavaa, jos sivuoireet ovat helpottaneet=).
*mur-mur*tykkäilkäähän toisistanne armaasi kera
!
Voi
Ottis; sunkin puolesta niin surku olo
! Ihanasti kirjoitit siskonpojastasi ja upeaa todellakin on, että olet saanut hänenlaisensa ihmisen elämääsi ja pitääkin elämässäsi monet vuodet! Niinhän vanha kansa sanoo, että jotka nuorena kuolevat, niitä Jumala rakastaa! Usein kun miettii heitä, jotka ovat ns.normaalia elinikää aiemmin lähteneet, niin ovat olleet jollain tapaa erityisiä ihmisiä ja koskettaneet aivan erityisesti, ja nimenomaan positiivisessa mielessä!
Ja jos ei se ukkelis nyt syntsälahjastaan tykännyt ja kehtaa siitä mieltään osoittaa tässä tilanteessa, niin sit kyllä..:stick:!! Mutta uskon, että on vain itsekin tästä suru-uutisesta ja varsinkin omasta henk.kohtaisesta surustasi niin huolissaan, ettei oikein osaa ajatella, jotta hän itse tarttisi tähän hätään minkäänlaista lahjaa.. Varmastikin on lähdössä mukaan, ja salaa on yllätynytkin noin hienosta jutusta, muttei tiedä, miten sen asian sulle kertoo, kun ajattelee varmaan, ettei ole sopivaa olla iloinen NYT! Juu u, pitkästi mietitty, mutta noin se miehen mieli varmaan fundeeraa...:xmas: Keittiöpsykologi Lillis palveluksessanne
!
Mulla jo sen 15 pvää menkkojen eka pvästä(maalainen minä, kun en muista mikä on Dpo ja mikä se Kp jne..joten näin sujuvasti sanailen asioista), ja etanainen olo kyllä; huhhuh!
ano juups, on nää jutut taas vähän avaruudesta ja sen lähiplaneetoilta, mutta haittaakse??
Rauhallista iltaa, halikaa läheisiänne ja nukkukaa hyvin:saint:!
Lilleriina