40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis - hyvä, jotta kisuli hoidettu ja siittä se pian tokenee:heart:
..voiskos ne kisut nukkua yhdessä siellä pesuhuoneessa..ei tartteis siun vaeltelua kytätä?


ON.. mie olen malttanut mieleni tältä päivää ja EN ole dipannut..mitä turhaa..
..kukas se kirjoittelikaan, että voi niitä testejä sinne seuraavallehin kiertoa jemmata?
..kröhömmm..ei niittä ole enään kuin 2klp:whistle:(20kpl tilailin)

Mie jätin myös Luget tälle iltaa jo laittamati, viimeiks laittelin pallerot dpo9..tulee sitten tätsy ajallansa, varmaanhin tiistaina.

Mies haki meille SubWaylta tänään 30cm patongit, odottelin ihan kuola valuen:p..vaan, en voi kehua - oli niin kar-se-an makuista se BBQ-kastike..normaalisti siitä tykkään kovastikkin, mutta tuossa eväässä se oli liian imelöstä-yäks!:$

..en muuten eilen sitten pössyytellytkään..mutta nyt mänen - Heips vaan!:wave:

Nukkukaatte makiaiset unet jokainen.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
MUR-MUR: Mistä sä luge-palleroita oot saanut? Onko ihan normi lääkäri niitä sinulle kirjoittanut? Ettehän käsittääkseni ole kuitenkaan missään lapsettomuushoidoissa?

ON: Loman päätteeksi saan viettää pari päivää ilman lapsia :) Nyt liikkumaan!!
 
Ottis
OOAK Kiitos nenupususta :kiss:. Toivottavasti siihen r-testiin tänään tulee jo pikkasen väriä :heart:!

mur-mur Nyt meni tyttelin herääminen mukavemmin kuin viimeksi, sillä kun se heräili ja alkoi vaeltaa puolen yön aikaan, annoin sille ensin ruokaa ja sit menin neitosen kanssa yläkertaan töllöttämään. Nukkui reppana mun sylissäni pitkään, ihan sinne asti, ett menin sitten sen kanssa nukkumaan. Pojukin otti nyt homman lunkimmin, eikä ole alkanut pelätä. Kyllä se tästä =).
 
GB - kyllä miulle oma TK lääkäri niitä kirjoitteli=)
..valittelin vahvoista PMS oireistani ja sitä, että jospa ne sitä "mahdollista" raskautta tukisivat(noita km:ja niin monta)

Lääkäri olikin kirjoitellut ekaksi Primolut nimisiä keltarauhashormoneja, hällä kun ei kokemusta noista Lugeista.
..ihan kattoi Pharmaca fennicasta, jotta mitä&mihin tarkoitukseen ovat..

En tiedä, harvemmin kait niitä TK lääkäri kait kirjoittelee?
Primolut tabuja käytetään myöskin PMS-oireisiin, mutta halusin luonnollista keltarauhashormonia - Primot ovat synteettistä.

Ottis - mukava kuulla, jotta yö meni kisun kera hyvin=)
..ja jospa se siun mies haistais sen "kiimasi"..niinhän sitä sanotaan, että näin olis!:D

Siis..enhän mie tiedä, oletko sie halukas, mutta miehet kuulemma vaistoavat naisen oviksen.;)

En kyllä menis allekirjoittamaan omassa tapauksessani tuota..minä se ennemminhin olen silloin hanakka, mutta mies ei aina silloin lämpene.: /(haista miun haluja:whistle:)

Tänään dipattu ihan blanco..ja lämpöjähin mittailin, enään 36.7..menee kyllä niii-iiin tutun kaavan mukaan: dpo10-11 aina lämmöt laskee kunnolla kun tiedossa nega kierto.
..semmoista tänne..:(


Mukavampaa päivää teille ihunille:)
..plussia odotellessa!
:heart:

Ps..en muuten eilenkään sitten kuitenkaan käynyt sauhuilla..en vain jaksanut vääntäytyä ulos kylmään..no, hywäinen näin=)
..paitti..mies kävi alkosta JP. Chenettiä hakemassa..saattaapi joutuakkin venymään illasta sauhuille..;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttu2011
Ottis
mur-mur Kerrankin olis ollut niin, että minä ehkä olisin ollut halukas, mutt kun miehelle sanoin, ett nyt paukkuu ja natisee siihen malliin muniksissa, että kannattais jörnästä, tämä vastas, että "Ei jaksas", joten se siitä. Se on annettu mikä on tarjottu. Totuus kuitenkin on, että olen nyt pikkasen vi**uuntunu tuohon ukkoon ku eihän tälleen voi edes kuvitella tulevansa raskaaksi jos ei saa piliä ajoillaan :'(. Itse asiassa olen enemäänki ku pikkasen vi**uuntunu. Mies nukkuu ja niin nukkuu katitkin, joten taidan minäkin kipasta huilimaan. Mies nukkuu yläkerran sohvalla eli mä meen sänkyyn =). Eikä muuten tipu eikä varise miehelle aamulla pimpsaa..
 
Heippa taasen kaikki Ihanaiset Naiset :)

Täältä kullan luota tällä kertaa... Tulinkin jo torstaina ja edellisviikon olin täällä hiihtolomalla! Aion nyt jatkossa olla täällä pidempiä viikkoja ja entisillä kotokulmilla kolmena päivänä viikossa.

Ottis Kisuliinille paranemisia, aina on kurja kun lemmikki sairastaa :( Mietin tässä vaan että onkohan toi sun ukkos sitten kuitenkaan niin tosissaan tuon vauvajutskan kanssa kun ei halua piliä antaa edes silloin kun sen aika jo olisi :mad: Vaikka tietenkin toivoisin että teillä petipuuhat muutenkin maistuisivat !

mur-mur Harmi että tämä vauvaprojeti sai sinut taas sauhuttelemaan mutta ymmärrän, olet niin kauan jo sitä pikkuista syliisi kaivannut :(

OOAK Plussatuulosia kovasti sinulle kuten myös Teille kaikille toivotan :heart:

Itse tässä lähinnä enää muutaman r-testin olen "hullu" testannut ja niitä Sofin FSH-testejä vaan en ymmärrä minkä h***n takia kun ei kuukautisia ole ollut joulun jälkeen :(

anjamaritalle Suuri halimus täältä, jaksuja ja jatkoja! Muista että elämässä voi kuitenkin tapahtua Ihmeitä :heart:


Wienna ja G-B Onnea hoitoihin, jään jännityksellä odottamaan iloisia uutisia :D

Ninni69 Peukkua aatoksiisi täällä nostan :D Hyvä että muutit suunnitelmia :rolleyes:

ON: Olen tässä odotellut "kuumia aaltoja", seksihaluttomuutta jne jne - Onneksi turhaan :D Tänäänkin on taasen pupusteltu kunnolla! Jossain vaiheessa olin melkein menettänyt haluni vaikka yleensä olen "aina valmis kuin partiolainen". Hetkellisen masennuksen jälkeen elämä taas maistuu ja huomaan rakastavani miestäni enemmän kuin koskaan :heart::heart::heart:

Ihania hetkiä Teille ja kaikille plussatuulosia! :heart::heart::kiss:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttu2011
Tervehdys Mafinka!:wave:
..en mie sauhutellut kuin yhden tupakin..ja jos totta puhutaan - ei se maistunut edes.:x
Siksikin menin tupekille: leivoin kinkkurullia ja tein voitaikinan itse..siinä leipoissa, tuli saakutin kuuma iho ihan tulessa ja piti lähteä partsulle viiluuttelemaan
(näin se mummutauti hissukseseen tännehin..)

Polttelen jos kovasti siltä tuntuu, muutoin en - en ota tästä enään stressiä millään lailla=)
..ja kun ei jemmassakaan tupekkia pidä, on se helppoa.;)
(jäi miulle se tupakki aski miehen synttäreiltä helmikuun alusta, siitä sen yhden polttelin)

Ihunalta kuullostaa kun siulle sexi maistuu:heart:
..mulle ei oikein..mies olis selvästi loman aikana halunnut lempiä..minua vaan ei innosta, ei millään..kaikenlaiset asiat kun mieltä painaa, ei syty *mur-mur*..*huoks*:ashamed:

Ottis - Kippis täältä siulle!miulla eka lasi menossa.
..ja heti kuuuu-mot-te-leepi, en kohta enäää % juomiakaan kestä!:O

Rentoista Lauantai iltaa ihunille!:D




:heart:*mur-mur*
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta täältä kaikille!!!
Pari päivää oon täällä töissä näitä sivuja kahlannu jotta oon jollain lailla päässy kartalle:)

Hauska koirulin kuva MURMUR:) onkos se Salli? Yllätys plussaa siulle!!!

Ja OTTIS, iltahan oli vielä nuori kun kirjottelit et ukkoas vässää, oispa se yllättän sut vielä myöhemmin levättyään ja kammennu kanssaan vaakamamboon:D

MAFINKA, kiva oli "kuulla" sinustakin, ihanaa että teillä sujuu hyvin rakkaan kanssa, jospa se elämä vielä yllättäis:heart:

Hoitoihin on moni suuntaamassa, onnea teille ja hoidot tuottakoon tulosta!!!

Mä ite oon koittanu tarkoituksella vähän himmailla tätä vauvakuumetta, kyllähän se mielessä pyörii silti lähes kokoajan(ainakin jos täällä käy:D), jotenkin mä oon koittanu työstää mieltäni positiivisuuteen elämän suhteen, että mä oon onnellinen tässä elämässä näillä mitä mulla on vaikka sitä pientä ei enää tulisikaan, Liljakin on vielä aika pieni vaik ei vauva enää, mutta niin ihanassa iässä, hänen kanssaan on ihana reissailla. Ja sitten mun vanhin lapsi täytti pari viikkoa sitten 18v, sekin on hienoa että mulla on nää ihanat isommat lapset:)

Tästä kierrostahan mä veikkailin "välikiertoa" kun ovisviikolla isommat olivat tiiviisti kotona..tosin mies sitten yllättikin positiivisesti:D...no silloin kun oletin oviksen olleen ei lämmöt sen jälkeen nousseetkaan(en siis tikuttanut ovista) joten oletin tätä ovuloimattomaksi kierroksi( täähän on jo kolmas kierto ilman clomeja joten nekään ei varmaan enää vaikuta). Myöhemmin ne lämmöt kumminkin nousi joten ehkä sieltä jotain on jossain vaiheessa irronnut, pupustelut kyllä niin harvakseltaan jotta varmaan ei oo kohalle osunu, mutta musta ois pääasia että kroppa toimis viellä ja ovulois ilman niitä clomejakin...tosin on mulla tullu mieleen että alkaakohan se mummotauti mulla tässä ja nyt kun kovasti tuppaa kuumottelemaan ja clomejakaan ei enää siitä voi syyttää...

Hyvää päivän jatkoa kaikille ja plussaisia tuulosia!!!
 
Mitämitä? Onko tuo murmurin ihanuus mäyräkoira?
Niitä löytyy tästä perheestä useampi!

ON: eilen hikoilutti aaltoina ja kettuilin miehelle joka asiasta koko päivän.. Olisko nämä niitä sumutteiden aiheuttamia vaihdevuosioireita? Mies kyseli että joko mummottaa? Suutin jo siitäkin ja sanoin että saat kyllä nahoissasi kärsiä joka ikisen oireeni :mad: HUH HUH.
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Ottis
Pikkutirri Niin minäkin vähän toiveita elättelin, että olis mies sillä mennyt nukkumaan, ett sit jaksais mambata, vaan toisin kävi. Herättyään töllötteli jonkin aikaa, kävi saunassa ja meni sit nukkumaan. Tulihan meillä siinä pientä sanaharkkaa välillä, kun sanoin miehelle suorat sanat mm. näistä viikonlopuista miten ne menee aina samaa rataa. Ukko vahtaa töllöstä poliiseja yms. tylsää ja mä himmailen itsekseni alakerrassa ja koitaan vaan viihtyä. Sillä mies varmaan sit nukkumaan meni jo puol ysiltä, ett olis edes jokin toisin =). Tänään ei ole sitten pahemmin puheltukaan.

Mafinka Näin se on nähtävä, ett ei mies vauvaa tosissaan halua ku pihtailee. Kiva, ett teillä pupustelut sujuu :).

mur-mur Kippistä vaan =). Ihuna kuva Sallista :). Mä otin jonkinasteisen humalan alkuillasta, mutt nukkumaan mennessä olin jo miltei selvä. Ts. loivensin ;).

Wienna Noinhan se menee, ett naiset kärsii ja miehet saavat lopulta naisten kärsimysten hedelmät. Tsemppiä aaltoihin :kiss:.
 
Sunnuntainen Heippaus täältä!:wave:

Ihan ekaksi - Eipä ollut tuo kuvassa oleva mäyris Sallimme.(mahtava kuva kyllä!)
..vaan, tässäpä olis meitin Sallukka pallukka/14.3 täyttää 9kk..

Poikasen, omalla kamerallaan ottama kuvanen.:)

Salli on siis: karkeakarvainen mäyräkoira&Bretagnen basset mix rotuinen.
On aivan ihanan luontoinen: tykkää kaikista ihmisistä, lempeä - osaa olla kyllä itteppäinenhin, aika velmu kyllä;)

Ulos päästyään..m i t e n v o i k i n lyhytjalkainen koira mennä lujaaaaaaaa vapaaksi päästyään!!!:D(lue= karkaa oven raosta)
..ei mee kauaksi ja makupaloillahan sen höpsykän sitten saa ällyytettyä kiinni;)(ensin tietty pitää vapudesta hetki nauttia)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni69 (42).............kp4/20-30...........yk6............1.
Euphonia (40)..........kp5/25-26...........yk27......................1.
sarialeksandra (41)..kp7/32-35...........yk.yli 1v......................2.
Iida-Karoliina (48)....kp9/26-31...........yk2.......5/1.yht.
Clearblue (41)..........kp10/28..............yk8...........5/1.yht.
annekristiina (47).....kp15/26..............yk3....(2007) 5./2.yht.
Rena (40)............... kp15/21-23..........yk4(km12/11)1.
OOAK (49)...............kp15/26-28..........yk3..(Km1992)4/1yht.
Minttu2011 (43).......kp16/27-29..........yk1v 6kk( 04/11)...3.
bugsy (41)...............kp17/29-31..........yk5......................9.
tattinen (41)............kp17/22-28..........yk17(2km.)5/1.yht.
Ninni-70 (41)...........kp19/30...............yk3.......................3.
Whisky Peat (36)......kp21/30-35..........yk7...(tm 7/11)..3.
Wienna (40).............kp23/25-27..........yk4v.............1.
pikkutirri (42)...........kp25/28-30..........yk15(6&8/2011)4/2yht.
Saippa (41)..............kp?/26-28............yk6.......4./1.yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita








Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Wienna - löytyykö teidän mäyriksiltä sitä welmua luonnetta?;)

..niinhän mäyriksistä sanotaan jotta: "iso ego pienessä kropassa":whistle:

Meitin karvakorva ei ole mitenkään miellytämisenhaluinen,
mutta makupaloilla saa kyllä koiran toimimaan halutulla tavalla(ainahin hetken:D)

Opetettiin tällainen: Osaa antaa vuoron perän pyydettyä tassua - ilman, jotta tassua koskettaa, pyytää vain "tassu" tai" toinen tassu"..välillä saattaa nostaa molemmat tassut ja istuu kuin pupu!:LOL:

Hankittiin myös tällainen aktivontilelu namuja piilotetaan noihin koloihin ja kansi vedetään päälle.
Koira sitten kuonolla tai tasulla niitä liikuttaa/liuttaa, saadakseen makupalan.
 
Viimeksi muokattu:
(.)..poistin itteni jo tuolta RKTT-listalta..tutut menkkajomotukset jo kovat, sekä lämmöt laski lisää - 36.2 kun n. 1.5h päästä herättyäni mittailin.

Mutta..jospa se plussa tulishin huhtikuulla?:)
..plussasin poikaselta 2.4.2004:heart:
Laskin tässä, jotta huhtikuun kierto pättyis 8.4..saahan sitä haaaaaaaveksia
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
MUR-MUR: Sinullahan on ollut jännä testipäivä kun oot poijastasi plussan testannut :) Ja kivat noi koiruli kuvat, etteenki se pussi päässä oleva :D

WIENNA: Näytin muuten miehelleniki tuota sun "oma napa" osuutta, hiukka sitä pisti hirvittämään, mutta nauroin, että muista sit jos mulla kovin mummoaallot tulee kiusaamaan, niin se johtuu sit ihan vaan sumusta. Tsemppiä sinne edelleen ja kiva kuulla, että nähtävästi sulla tuo lääke kuullostais toimivan. Joko oot muuten kaikki lääkkeet hakenut? Mitähän ne tulee tänä päivänä kustantamaan?

OMA NAPA: Potenut tänään järkyttävää krapulaa, ihan piti Arabialaista käydä moikkaamassa - ei kiva :( Mä eilen söin niin vähän ja niukasti ja sit vielä liki 2 tuntia liikunta treeniä, niin tais mennä yli mun juominen. Mä oon joskus 7 vuotta sitten joutunut krapulaa tällä tavoin kärsimään. Mutta josko tämän vähän aikaa taas muistais. Ja en siis mielestäni juonut edes niin paljoa, toki humalassa olin, mutta ihan lonkku-siideri linjalla olin. Nii ja otinhan mä pari olutta, mitä en nykyään kyllä enää oo juonut. No, sit tuossa ku "elämä alkoi voittamaan" havahduin, että sehän ois kp.10 menossa ja vois oilia alkaa metsästämään. Yllätys oli suuri kun tikun sit vessasta hain (jätin sen sinne kehkeytymään ittekseen hetkeksi) niin tikussa oli tosi vahva plussa, vahvempi mitä testiviiva! Mulla plussat tulleet kp.11-13 mut nyt siis näin pian. Toivottavasti siellä se munis on kerennyt kasvaa tarpeeksi, eikö täällä joku maininnut, että jos se ovis tulee liian pian, ei se rakkula oo kerennyt kasvaa tarpeeksi isoksi? Lapsivapaa viikonvaihde takana, nyt odotan jo innolla, että palaavat kotiin. Arki taas alkaa :/ olisin kyllä ollut mielellään lomalla vähän pidempäänki.
 
mur-mur No kylläpäs on söpö tuo teidän Salli :heart:
Harmitus jos täti tulee kylään - mutta ei muuta kun huhtikuussa sitten tärppi!

Glearblue Mahtavaa, pidetään peukkuja että munikselle - kyllä mä uskon että se on kypsä ja elinvoimainen :heart: :)

Minä laitan teitille minun viivanpaikan ihmeteltäväksi :D Mä voisin perustaa jonninmoisen viivanpaikka-albumin kohta :D
Tuo tuli tuohon 2 min testin oton jälkeen - kyllä se vielä siinä möllöttää, tuo viivanpaikkapahanen vaikka kuivunut on testi jo - ei ole karannut minnekkään - yritin ottaa kuvan siitä nyt kuivana - mutten onnistunut (pitäisköhän sitä mennä valokuvauskurssille kun kuvat "palo" enkä muutenkaan näytä saavan näistä tikkukuvista värejä kohdilleen) :D



Nyt mä meen katsomaan josko tuo meidän pesukone olisi valmis tai sanoko se itsensä irti :)
 
Viimeksi muokattu:
Hjoo, täällä kp5 menossa. Olen yrittänyt nollata päätä ja katsoa eteenpäin, mutta fiilikset on edelleen aika alhaalla. Mies jo näytti vihreää valoa lahjamunasoluille, mutta itse en edelleenkään ole kovin ihastunut ajatukseen.

Mutta peukutuksia Wienna ja Glearblue hoitoihin! Toivottavasti saatte kasvateltua reilusti munasoluja :heart: :heart:
 
OOAK - kyllähän siellä aavistuksen punertava viivanen näkyy:)
..ja dpo 9 päivälle aika näkyvä vielä..Wauuu, olisko sitä:heart:

((muoks))kattoin siun kiertopäivääsi..vasta 15..eli..ovis olis ollunna sitten Kp6..jotenhin tuntuis aivan liian aikaiselta?:eek:..

Aika näyttää..onhan siulla testejä jemmassa?=)
 
Viimeksi muokattu:
Euphonia..kurjake juttu:hug:
..mie aivan unohdin siun tilanteesi..teillehän sitä lahjamunasoluhoitoa ehdoteltiin?

Anna asian hautua mielessäis vielä:)..ja sitten, jos tuntuu edelleen samalta - se on siulle mitä ilmeisemmin oikia ratkaisu.
 
mur-mur jeps, jeps minä olen korviin asti varustautunut testeillä - tilasin taas roiman kasan - sillä verukkeella että annan ne sitten tyttärelle :D

Jeps, dpo tuntuu hassulta, mutta se on sellainen pipoveto kun kp 6 oli melkein tasavahva viiva (siis luultavasti ovikseton kierto kylläkin - taas) 24h sen jälkeen se oli jo tosi haalea ja siitä se vaan tippu kunnes melkein katosi...

En mä usko että olen raskautunut, minua vaan huvittaa noi viivanpaikat mun testeissä - mulla on varmaan jotenkin hassua pissaa :D
Sillä kieli keskellä suuta teen niitä ohjeen mukaan, tikun paketissa lukee 5 sec. ja paperiohjeessa 3 sec. ihan sama kumman teen - viivanpaikkaa tyrkkää :D - ihan otan rillit pois ettei vaan mee pissiä viivan yli kun dippaan :)
Nämä on niitä Davidin testejä, onko millaisia kokemuksia kellään niistä?

Mä oikeasti alan uskoa että mulla on pissa outoa :D Tässä kierrossa sentään ne viivat tulevat oikeaan paikkaan (?) kun viimeksi niitä tuli mihin sattu, läikkinä, pyörylänä ja milloin minkäkin kuvion omaavana.

Mistä muuten tuli mieleen että en varmaan ottaisi tosissani ees vaikka tulisi ihan umpiselvä pos. - mä varmaan vaan nostelisin olkapäitä :D
 
Viimeksi muokattu:
Kylläpä taasen valvotututtaapi:D

Joutessain kattelin ulkolaisten nettikauppojen testien hintoja..ja sittenpä tilailin Englanista paketin;)

40kpl liuska R-testi(25 mIU/ml) 40kpl liuska O-testi(20 mIU/ml) ja 4kpl Hedelmällisyystesti(25mIU/ml)..yhteensä postareineen hiukka yli 27e..on se halpaa tuolta ison meren takaa tilattuna..ja toimitushin luvattiin 3-5vrk.

Testit ovat One Step merkkisiä ja miulla samat testit Suomesta tilattuna toimineet hyvin.
R-testeitä sai valita herkän 10 tai tuon 25 - minkä mie valitsin..
..ja O-testeissä oli 3 vaihtoehtoa: 20/30/40

Vertailuna: Suomalaisesta nettikaupasta 6kpl liuska R-testejä hintaan 6.50e+2e postarit..:eek:

Nyt vielä koira pisulle(näkyi raottelevan silmiään)ja mammimaan..aamulla poikanen taas lähtee koulutielle, miulla vielä pari vapaata - Hyv Yöt.

((muoks)) Kurkatkaas vielä tarkkaan tuo sivu, ken on kiinnostunut käyttämään CB:n digi ovistestiä, on huokean hintaan ja saa osteltua pelkkiä irtotestejähin tuohon pelkkään laitteeseen!:wave:
Clearblue Monitor - Clearblue Pregnancy Tests - Ovulation Tests - Fertility Tests - Persona Tests

Löytyy Myös 2 erillaista malia hedelmällisys monitoria: CB ja Persona
Personaa käytetään kierron kartoitukseen&varmojen päivien seurantaan - käänteisesti myös saa selville ne hedelmällisimmät päivät - CB on pelkkä hedelmällisyysmonitori.
 
Viimeksi muokattu:
Meidän mäyrispojilla on kyllä luonnetta vaikka naapurille jakaa, ei käy elämä tylsäksi näiden kanssa. Meillä on mökki Itä-Suomen karhualueella ja nämä reippaana lähtevät aina karhua jäljittämään ihan tuoreillekin jäljille. Ei pelota, ei.:LOL:

OAAKilla minusta selvästi jotain testissä näkyy, jännää!

Mafinka, kuulostaapa ihanalta tuo teidän suhteenne! Mahtavaa että kipinää löytyy. Meillä on kyllä oikein ihana suhde, mutta yhdessä oltu jo yli 20 vuotta, ei ole aina varsinaista seksin ilotulitusta, vaikka mukavaa onkin...Välillä kipinöi ja välillä on sellaista suorittamista että huhhuh.

Euphonia, varmasti vaatii miettimistä luovutettujen solujen käyttö. Olen itsekin miettinyt että jos omat munasolut eivät enää toimi niin entäs sitten? Tällä hetkellä tuntuu että vieraan munasolun käyttäminen ei olisi vaihtoehto, mutta voi mieli muuttua matkan varrella. Alunperin en olisi edes hoitoihin halunnut ja tässähän sitä sumutellaan!

GB, minua jo välillä naurattaa nämä oireet, ihan hirveästi ketuttaa kaikki ja lopulta alkaa naurattamaan oma nalkutus. Mieskin totesi eilen että helposti saa lääkkeillä hyvän luonteen pilattua..

Ihanaa että Ottiksen kissa on parantumaan päin, harmi kun mies tuntuu vetäytyvän omiin oloihinsa. Ymmärrän hyvin tuon tunteen kun itse on suunnitellut vaikka mitä ja toinen nukahtaa tv:n ääreen!:mad:

pikkutirri, toivottavasti elämä kuitenkin plussalla yllättää!

mur-mur, olitpa tehnyt hyvän löydön nettikaupasta! Minulla on jäänyt dippailut vähiin, mutta seuraavassa kierrossahan se on "pakko" dipata jos siirtoon asti päästään! Odottelen tässä kierron päättymistä, ensi viikolla toivottavasti alkaa hormonisysteemien ylösajo!

Mahtavaa viikkoa kaikille!
 

Yhteistyössä