40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Lilleriina Kiitos, ihan kivasti meni loppuloma ku lumisateet loppui keskiviikkona. Silloin sain kuorman puita ja ne ladoin suojaan ennenku lähettiin neitosta leikkauttamaan. Sen jälkeen olenkin melkein kissanpäiviä viettänyt eli vahdin katteja ku ne oli hereillä ja menin sitten pitkille päikkäreille kattien kanssa samaan aikaan :). Mies taisi joku päivä sanoakin, että kun en muuta tee kuin nukun. Vastaukseks mulla oli kyllä sit jo oiva lista mitä kaikkea olenkaan tehnyt. Lauantaina sain alkuillasta vaihdettua keittiöön vaaleat verhot ja se piristi omaa mieltä kummasti. Yskä tuppaa olemaan edelleen aikamoinen, mutt yskänlääke saa mut niin pöhnään, ett mieluummin yskin kuin olen pikku huppelissa koko päivän.

Kurja ketale sun ukkos jos koko loman jotain touhuaa. On siitä totisesti paljon samaa kuin tuossa minun ukossani. Hän nimittäin ei osaa vain olla eli jos ei tee mitään, sitten naukkailee alkoholia sen vähän aikaa mitä on vapaalla ja siinähän ei ihminen huilaannu. Nythän mun ukko palas jo keskiviikkona töihin ja se sopi mulle oikein hyvin =).

Oivikki Kiva, ett tauti hellittänyt. Kisuli on parantunut hyvin. Kauluria pitää käsittääkseni pitää sen 12 päivää, ett saadaan tikit pois. Välillä otan sen pois, ett saa katti pestyä itsensä kunnolla ja meuhkattuakin vähän veljensä kanssa. Enemmän meinas olla ongelmia ton poikakissan kanssa ku se alkoi pelätä tyttösen kauluria ja sai ehkä pikkuisen kuumeen rokotteesta, näin eläinlääkäri epäili käyneen kun soittelin oudosta käyttäytymisestä. Perjantai-iltana oli pojukin kuitenkin jo ihan entisellään ja kaks päivää tässä on nyt sitten saanut vähän katellakin, ettei leikit kävis liian rajuiksi =).

mur-mur Kivaa lomaa sinulle =). 11 päivää kuulostaa tosi hyvältä.

WP Kuuluu olleen teillä kovasti touhua j a tohinaa. Lemmikkien lopettaminen sairauden vuoksi on rankkaan hommaa. Halit :hug: sulle ja ihania hetkiä uusien lemmikeitten kanssa.

ON Mulla on käsittääkseni kp7 menossa ja jo lauantaina bongasin taas ovislimoja suihkussa. Pitäis varmaan ukkoa kellistellä jossain vaiheessa, mutt olen päättänyt, että en ota siitä stressiä. Jos sopiva tilaisuus tulee, se tulee ja hyödynnän, mutt en tod. ala laskeskelemaan, milloin pitäis pupuilla. Ovis joka tapauksessa tulee ja menee tän viikon aikana.

Viimeksi muokattu:
Tuolaisen bongasin..Kaksplus - Clearblue - Suomi raskaaksi..kannattaahan sitä koettaa "onneaan"..;)

Mie vietän täällä yksikein laatuaikaa..ja dippailuthin olen..ja yrittänyt kuvaillahin..No, oikiasti EI dpo6 vielä miulla mitään näkyiskään, kunhan nyt vain ajan ratoksi!:D

Huonoa oloista - sellaista yhtäkkistä öklötystä ja masutuntemuksia on tänään ollunna..aivastaessa oikein repäisi kunnolla tuone ihan nivusten suuntaan..jooo ja huomenna lissee:p..laskinkin väärin tuon Kp:ni - se onhin tänään Kp19/dpo6

Ottis - kiva jotta mielesi piristynyt siitä kun verhoja laittelit vaaleampia, se on se kevät..
..ja sille yskäpöpölle täältä kepitykset - huuuus pois poikkeen:stick:

Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Clearblue (41)..........kp4/28................yk8...........5/1.yht.
annekristiina (47).....kp8/26................yk3....(2007) 5./2.yht.
Rena (40)............... kp9/21-23............yk4(km12/11)1.
OOAK (49)...............kp9/26-28............yk3..(Km1992)4/1yht.
Minttu2011 (43).......kp10/27-29..........yk1v 6kk( 04/11)...3.
bugsy (41)...............kp11/29-31..........yk5......................9.
tattinen (41)............kp11/22-28..........yk17(2km.)5/1.yht.
Ninni-70 (41)............kp13/30..............yk3.......................3.
Whisky Peat (36)......kp15/30-35..........yk7...(tm 7/11)..3.
Wienna (40).............kp17/25-27..........yk4v.............1.
anjamarita (43)........kp17/28-41..........yk7...................2./1.yht.
pikkutirri (42)...........kp19/28-30..........yk15(6&8/2011)4/2yht.
Ninni69 (42).............kp19/20-30..........yk.5............1.
Euphonia (40)..........kp21/25-26..........yk26......................1.
Iida-Karoliina (48)....kp28/26-31..........yk1.......5/1.yht.
sarialeksandra (41)..kp33/35...............yk.yli 1v......................2.
Saippa (41)..............kp?/26-28............yk6.......4./1.yht.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree

*mur-mur*(46).....dpo6

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

MUR-MUR: kiitti tuosta linkistä, oli tosi hyvät ja juurikin asiaa koskettavasti kuvailtu. Tosin harmi,ettei raskausajalta ollut enempää, siitäkin sais väännettyä vaikka mitä :)
Tuo sun toinen linkkisi ei auennut, mutta varmaan oli siitä ilmaisista testeistä kyse?

OMA NAPA: Viettänyt loma päivää kahden lapsukaisensa kera :) ihanaa ollut olla vaan ja nauttia pikkulikkojen seurasta - kiva olla lomalla, oon tämän tarpeessa ollut.

GB - nytpä se linkki aukee..juu, oli noista GlearBluen ilmatteista testeistä juuri kyse.:)

Ihanaa, että olet lapsosten kera nauttinut..minua hävettää tunnustaa..olen nauttinut yksinolosta..vaikka, pitäishän sitä perheenähin jotain lomalla tehdä?
..vaan, onhan tässä vielä päiviä=)

Miulla on ollut sellainen paleleva, kipuinen olo koko illan - koskenut ihan tuonne "ales" ja tisut aikas kipiät auuuts!:whistle:..liekkö pieniin päin?..;)

Huomenna dippailen taas, on dpo7..äkkiäkös nuo 20kpl testejä onhin jo kulutettu tällä menolla!:D

..on vähän äklö olo ollunna siksikin kun olen napsinut koko illan irtareita:x..onneksi juuri loppuivat!

Hyv Yöt ihunat - Huomisiin:wave::heart:

..tuossapa viimosin dippaukseni dpo7..

..juuri ja juuri jotahin näkyy - SIIS miun silmään...mutta kun suurentaa, ei enään..
(tosin, mie röntgenkatseellani näen suurennutussahin versiossa jotahin:D)

Olen siis dipannut näillä dpo2 lähtein ja ei ole m i t ä ä n viivasia näkynyt, vain sellainen valkoisena näkyvä kohta testiviivasen kohdilla kun tausta ollut hetken punertava.
..tuo tuli ihan heti kun pissa imeytyi liuskaan ja kuva testiajalla.

Viivanen on sellainen harmaa ja aivan alareunasta testiviivasta, aa-vis-tuk-sen punertava.
(sen näkee vasta suurennellessa kuvaa)

No, enpä innostu vielä..dippailut jatkukoon..
..(vaikka mie hyvä kun pöksyissäni pysyn!)

Viimeksi muokattu:
Huomenta!(siis miulle kun heräilin 30minsaa sitten)

Kyllähän kun nyt kattelee tuota testiä..niin höpötihöö - siinnä mitään näy!:headwall:
..ja päivän eka dippaus ihan blanco.(paitti control viivanen)

Annetaanhan päivien kulua..olot oli eilen kipiät ja "tutun oloiset"..mutta, mistäpä näitä tietää taas.
Miullahan ne Lugethin käytössä ja ne jos mitkä, tekee tunnetusti temppujaan!:rolleyes:
..ja ne "oloiset" oli kyllä kovasti ennen Lugejen laittoahin, miehän yöllä ne 2 palleroa sitten vasta laittelen.

Mukavaisen aurinkoista päivää!:kiss:
(täällä reilu -7C pakkasta ja päivä paistelee)

Viimeksi muokattu:
mur-mur minä kyllä näen tuossa toisen punertavan viivan!

Vinde nyt mua alko jänskättää sun puolesta ihan kybällä!

En ole käynnyt pitkään aikaan kun päätin etten vaivaa teitä kysymyksilläni - mutta nytten en sit enään halunnut yksin pohtia seuraavaa tikkua

Tuo on siis ovistikku KP6???!!!!
Mitä mieltä ootte?
Varmuuden vuoksi (heh) tuli miäskaato - tuo on muuten vahvin viiva mitä olen ikuna saannut ovistestiin (kolmen kuukauden huima kokemus :D) ja sitten siskot hyvät kyssäri: Onko mielestänne joo vai nou?

Ottis
OOAK Sanoisin, ett jatka vaan dippailua, kivasti näyttää olevan ovis tuloillaan. Tuo ei vielä o+ mun mielestäni ole :). Simppasiahan saa silti jo talletella :heart:!

mur-mur Yes!! Jotain olen minäkin viivan paikalla näkeviniä =). Jospa se siitä vahvistuisi. Noilla dpoilla kun ei ole tarvis enempää näkyäkään. Peukutuksia :heart:!

ON Ovislimoja ihan muhevasti bongailin pisulla käydessäni, mutt testaillut en ole enkä testailekaan. Edelleen tolkuton väsymys päällänsä. Tänään varasin tt-lääkärille ajan huomiselle tän yskäni vuoksi. Hammaslääkäriinkin on aika heti perään, joten hoitoja saan kyllä. Eilen imuroin yläkerrasta joulumatot ja mies raahasi ne terassille yöksi pakkaseen tuulettumaan, joten nyt pitäis alkaa imuria talutella ja pyyhkästä lattia ja jos jaksan vaihdan samantien valoisemmat verhotkin. Toisaalta peti vetäis niin kovasti puoleensa :). Eilen sitkuttelin tonne viiteen asti, etten ottanut torkkuja, mutt niin vaan piti silloin painua viltin alle ja taisinpa oikein nukahtaakin, mitä ei tavallisesti tapahdu.

Ottis Kyllähän minä tikutin mutta tuon tikun jälkeen ei ole tullut kun ihan tosi haaleita...tuo tikku KP6 ja nyt KP10....eli taas kierto ilman ovista...
Kohta tikut on loppu ja silloin tämä tyttö lyö hanskat tiskiin.

Kiitos teille: Wienna, OOAK ja Ottis..mutta ei siellä mitään punertavaa viivasta miun silmään oikein enään satu..mutta toivossa on taassissa hyvä elellä:)(hetki vielä..)

OOAK
- viivanen vahva..mutta ei aivan ehkä vielä O+?..
..t o s i n..miulla se Oili on tulunna tuollaisillahin viivasilla..joten: lemmiskelkääpäs siellä kovasti!:heart:

Ottis - jospa siellä on ihan tauti kunnollinen sulla jylläämässä ja vaatisi kuurin?
..huomennahan se selviää ja toivottavasti alkais oloinen helpottaa.:kiss:

Vielä ON..

Dippasin tänään päivällä..ja näkyi selvänä jokin viivanen..ei siittä oikein selvää saa onko painauma, vaiko harmaa väriltään?..kuivana ei näy mitään enää.
..sitten dippasin äskettäin..ja eipä mitään kontrolliviivasen lisäksi..

Uskonpa, jotta noissa testiessä osassa sellainen painauma ja se saa testiviivan kohdan näyttämään joltain viivaselta?..Pöh!: /

Viimeksi muokattu:
Nopeasti vain sllä kohta laitettava pikkuinen yöunille.

Mur-Mur onnea ja vahistuvaa viivaa sinulle.

OOAK minulla ei aina ole onnisunut näkymään selvää ovistestiviivaa tikussa ennen kuin alkaa haihtua uudestaan. Eri tikut näytää erivahvuisesti myös. Joskus huippu voi osua saman päivän ip, jos on testannut aamupäivällä. Nyt olen 2x saannut näkyviin oviksen selvästi niin, että panttailen juomisessa aamulla ekan pissan jälkeen vain max lasillinen nestettä ja sitten, kun tuntuu yhtään pissahätä niin teen testin.Olen myös varmistanut digitestillä sen eli riittää digit pidempään, jos vai varmistaa testin, jos alkaa olla oviksen näköinen tulos. Toivottavasti tässä keirrossa onnistu pongaamaan oviksen, eihän se varmaan vielä tarvitse ollakaan noilla kp+. Vai mitä muut tuumavat?

Iltaa tänne "olkkariin" :)

Täällähän on testin kuvastuksia ilmestynyt, negaa vaan mun mielestä näytti molemmat. Mutta kummallakin teistä tilanne, että tuostahan se plussa vielä hyvinkin voi kehkeytyä.

Itse olen lomaillut toista päivää ja nauttinut ihan siihen malliin,että olen jopa tänään laskeskellut sitä,että oisko sitä varaa jäädä vuorotteluvapaalle. Miehen kanssa kävimme asiasta keskustelua. Toisaalta haluaisin jäädä sille mammalomalle, mutta eipä se oo meistä kiinni :( Päädyttiin siihen,että kokeillaan nyt keväällä hoitoa, mikäli klinikalta katsovat, että se ois järkevää tehdä. Jos ei tärppää, niin syksyllä sitten jäisin sille vuorotteluvapaalle. Toisaalta tämä ratkaisu tuntuu todella hyvältä; tuleepahan kokeiltua hoitoa, ei jää eteenkään miehelleni sitten mietityttämään muutaman vuoden päästä, että "oisko sittenkin pitänyt yrittää" ja kun se on koettu, on vapaata kuitenkin minulla tiedossa.

Elikkä summa-rum: huomenna tämä nainen soitteleepi sit klinikalle ja varaa aikaa sinne!

:wave:!

Yritin olla ihan hissun kissun ja henkeä pidätellä, muttei mitään jeesiä; "Hilkka tuli ja Hilkka tappoi".. raksausoireyhtymän ainaskin:vampire:!! No, positiivista varmaankin on se, että mulla noi menkat tulee lähes kellon tarkkuudella ja kierto sen 28-29 pvää.. Etiäpäin, sano mummo lumessa.. Eipä nää muuten kummemmin edes mieleen vaikuta(enää..), mutta nykyään tuntuu, että vuoto on niin kaameen runsasta, että vois jo alkaa verenhukan olevan lähellä:O! Mitähän miehet tekis jos niillä alkais yhtäkkiä kerran kuussa valua tämmönen määrä verta pönttöön?? No, vähintäänkin määrättäs varmaan jotain "Pekkas"-vapaita joka jätkälle muutam/kk.

Gb; rentoutumista joka solulle, sillä selviää taas seuraavaan koitokseen!

*murmur'; vitsit sulle, mä olen ihan kateellinen melkeistä sulle kun saat ihan omaa laatuaikaa! Mä kyllä kans niin nauttisin, jos joskus saisin olla ihan yksin päivän tai kaksi, ja tehdä mitä huvittaa/nukkua kun huvittaa tai olla vaikka tekemättä mitään!!:attn:! Se on aivan liian harvinaista huvia meille naisille!!!!

WhiskyPeatilla oli vähän saman tilanne ku meillä joku tovi sitten:(. Meiän marsukka oli jo kyllä melkein 7 vuotias, ja sen kuolemaa ootettu, mutta kun sen vikalle reissulle vei, niin ei hevillä kyyneleet kuivuneet:ashamed:..

SariAleksandra, Ottis ja muut kylässä käyneet; teille kanssa terkut, ja kaikkea kivaa..

(mä kun luen pinoa, niin yritän tehdä samalla muistiinpanoja, jotta tiedän, mitä kukakin kaveri on kirjoitellut..mutta, kun mun muisti on NIIN lyhyt, niin en enää saa "muistisanoistani" otetta, ja siksi jää liian usein kommentoimatta teitä kaikkia ja teidän ihania, mielenkiintosia juttujanne). Suokaa anteeksi!

Kuiteskin vielä lopuksi heilutus Oivikille ja prinsessalle, Mintulle ja Mafinkalle!! Tulkaahan moikkaamaan

No höh!! Onnistuin laittamaan koko löpinät kerralla äkkiä tulemaan.. Oon mä kyllä käsi:kieh:! Mutta joka tapauksessa, kaikille olkkarin ihanille neidoille; niin vakkareille, kuin seinäruusuille, entisille sekä tuleville, upean mahtavaa viikkoa!!!

PS: Sehän mun piti vielä "kiekasta", että meillä kun on vkonloppuna hääpäivä :)wave: hei vaan te kaverit, jotka mahdollisesti tunnistavat:vampire:), niin varasinpas meille ukkelin pyynnöstä pienen risteilyn; lähdemme päiväristeilylle Tallinnaan, ja vallan hienon hytin varasin, vaikkei risteily kestä edes kauaa:whistle:, ja syömme kunnolla ja vähän skumppaakin saatellaan maistella, hih.. Ja saattaapi olla, jottei edes maihin mennä, silllä Hilkka-tätihän jo on vallan meitit unohtanut siinä kohtaa:xmas:!! Eikähän hienoa hyttiä pidä vallan matkatavaroiden valtaan jättää, vaan vähintäänkin sopivaa on edes patjat testata:D!

Lillis

GB - kyllä se varmaanhin on hyvä päätös - tuo hoitojen kokeilu, ei jää todellakaan sitten vaivaamaan.
..ja mikä oliskaan ihuninta - jos tulos olisi:heart:..sitä me täällä siulle toivotaan!:)

Muuten..tuo testien "tiiraaminen" on aikas tiedettä;)..ja ei miullakaan vielä ole se viiva palanut tuohon silmämunaan(vaikka vois luulla)..eli - eilen sen viivasen tuossa testissä näin, on vain aina niin vaikia tänne sitä saada teille näkymään..pitäis olla sellainen oikein hyväinen kamera.

Miulla sellainen muutaman kympin ja en edes osaa kunnolla sitäkään käyttää..: /

Lilleriina
- Juu, te pysytte kuule ihan siellä paatissa ja nautiskelette hyvästä ruoasta, juomista ..ja TOISISTANNE!!!!
..siinäpä se vuorokausi ihan hujahtaapi vaan!:D

Lilleriina Mahtavaa matkaa teille :)

mur-mur Minä täällä odottelen kuvia tikuistasi - saisin jotain tiirailtavaa kanssa :)

Se mun ovistikkuhan oli 4 pvä sitten otettu jonka jälkeen se viiva taas lähti haalistumaan kovaa vauhtia - pitänee ottaa vinkistä vaarin ja ostaa digitestejä että jos vielä tuollainen suht vahva viiva tulee pissin sitten sellaiseen :D 24h tuon jälkeen otin seuraavan testin ja viiva oli jo huiman paljon vaalemapi....ehkä sitten taas yksi oviston kierto...sniff, sniff...

Päivällä tuossa olin jo sitä mieltä että olkoot koko homma, mutta mihinkäs sitä...joku eläin...karvoistaan pääsee ja just lähti sitten taas uusi tilaus.
Ennen viikonloppua saapuu varmaan taas tsiljoona tikkua postilaatikkoon.

Nyt koiran kanssa vielä yölenkille - ja sitten nukkumaan
Öitä ihunaiset :heart:

OOAK - pitäähän sitä jotahin ajanvietettä immeisen lapsosella olla!:D
..ei kun ihan tosissaan..tuo dippailu aika nopsaan saattaa koukuttaahin..
(näin miulle käynyt)

Kun dippailet, suositteleisin minähin sitä 2-3testiä/vrk..silloin ei pääse Oili livahtamaan..siulla on saattanut tuo 24h väli olla liikaa?

Tuon dippaamasi testin jälkeen,(siitä kuva)olisi saat-ta-nut tulla se tasavahvahin viivanen..ja se meni jo ohi kun vuorokauden päästö dippasit - se ON niin tarkkaa joskus!

Silloin kun mie käytin digiä, dippasin halppisliuskoilla huoletonna ja kun alkoi näyttää hiukka vahvenevan viivanen - heitin digin kehiin..monasti se oli napakymppi ja Oilin bongasin.=)
..vaan, en aina..opin siinä matkan varrella konstit ja jekut ja jätin digin poijes(kallis ruoja kun on:vampire:)kun hieman kroppaani aloin tuntemaa paremmin.

Mutta vielä..on kyllä totta sekin, että tällä ikää ne O-testit ei välttämäti toimi niin kuin pitäis enään..ikävä tosiasia se on..ja harmittaahan se ja suututtaahin monasti, ehkä iso suruhin voi iskeä:(

Mutta ihmeisiin me kuitenhin itte kukin aika pitkään jaksetaan uskoa, ennen kuin tahollamme jo luovuttaan..osalla meistä haave toteutuu:heart:..ja toisten syli jää siltä osin kaipaamaan:'(..elo vaan on..

..no höh, tulipas masentavaa tekstiä yön ratoksi, ei ollunna tarkoitus..sorry..:ashamed:
(miulla taitaa täti jo siellä muistutella ja vaikuttaa mielialaanhin..)

Tuo meidän listakin lyhentynyt kummasti taas..uusia ihunia kaipailtaisiin joukkoon haaveksimaan..
Rohkeasti vaan, astukaa olkkariimme sieltä seunustoilta ihunat!!!
..haaveksia saa, se ei maksa mitään:heart:(ainakaan euroja)

Hei..ja meille EI ole ikärajaa, vaikka pinomme onhin se "40+so what!!!"
..ei olla tiukkiksia millään muotoa..Teretulemas!

Lempehiä unikuvia sinne höyhensaarilla ihunaisille:heart:

Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

sarialeksandra (41)..kp3/32-35...........yk.yli 1v......................2.
Iida-Karoliina (48)....kp5/26-31...........yk2.......5/1.yht.
Clearblue (41)..........kp6/28................yk8...........5/1.yht.
annekristiina (47).....kp10/26..............yk3....(2007) 5./2.yht.
Rena (40)............... kp11/21-23..........yk4(km12/11)1.
OOAK (49)...............kp11/26-28..........yk3..(Km1992)4/1yht.
Minttu2011 (43).......kp12/27-29..........yk1v 6kk( 04/11)...3.
bugsy (41)...............kp13/29-31..........yk5......................9.
tattinen (41)............kp13/22-28..........yk17(2km.)5/1.yht.
Ninni-70 (41)...........kp15/30...............yk3.......................3.
Whisky Peat (36)......kp17/30-35..........yk7...(tm 7/11)..3.
Wienna (40).............kp19/25-27..........yk4v.............1.
anjamarita (43)........kp19/28-41..........yk7...................2./1.yht.
pikkutirri (42)...........kp21/28-30..........yk15(6&8/2011)4/2yht.
Ninni69 (42).............kp21/20-30..........yk.5............1.
Euphonia (40)..........kp23/25-26..........yk26......................1.
Saippa (41)..............kp?/26-28............yk6.......4./1.yht.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree

*mur-mur*(46).....dpo8

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
Lilleriina, ihan samalla tavalla minäkin yritän aina muistaa kommentoida kaikille, mutta kun alkaa kirjoittamaan niin unohtuu puolet... Anteeksi :rolleyes:

Mukavaa ja aktiivista reissua häämatkalle! Ihania tuollaiset viikonloppulomat.

ON: Huomenna alkaa sitten nenäsumutteet, vaihdevuosioireita siis odotellaan.:x
Kyllä se viimeinen lääkärissäkäynti veti vähän mattoa alta pois, aika vähillä toiveilla tässä hoitoon lähdetään. Samat ajatukset kuitenkin kuin GB:lla, eipähän tarvitse sitten myöhemmin katua ettei ole edes yrittänyt.
Mukavaa keskiviikkoa kaikille mahtaville naisille!:wave:

• Tykkää
Reactions: Glearblue
LILLERIINALLE: Ota kaksi sivua auki koneesta ja lue välillä viestejä ja sit kommentoi toiselle sivulle. Siten ei tarvi paperia ja kynää tai sitä hyvää muistia :D Mukavaa reissua teille - naattikaahan ;)

WIENNA: Voi kuinka jännää on saada seurata sun hoidon edistymistä, tsemppiä siihen ja tuuhan aina kertomaan missä mennään ja miltä tuntuu. Onnea matkaan!

ON: Nyt on klinikalle soitettu ja ensikäynti varattu. Aika saatiin Huhtikuulle, itse hoitoihin ei sit kuulemma tarvi jonottaa. Nyt on aikaa sit vielä sulatella asiaa ja henkisesti latautua.

Mutta aurinkoista keväisen talvista päivää kaikille!

Lilleriina: Hauskaa lomareissua teille, nauttikaahan olostanne.

Wienna: kerro aina kuulumisiasi miten homma etenee, innolla täällä odotan että mitä kaikkea juttu tuo tullessaan. Onnea ja voimia tulevaan jännittävään kokemukseen!

Glearblue: Hyvä että varasit ajan ja huhtikuu on pian.

ON: mulle saa laittaa tänään kp 3/32-35

WIENNA: Eli teille tehdään IVF? Mä en tarkkaan enää muista sitä, mitä missäkin vaihetta kiertoa tuossa hoidossa tapahtuikaan, mutta katsoin, että sulla siis alkaa sumut kp.21? Ja sitten tulee kuukautiset ja sitten vissiin on se ns. nolla-ultra? Sitten piikkiä kankkuun ja seuranta ultra? Ja sit punktio ja siirto? Eli tähän rumbaan menee se reilun kierto aikaa?

Mä täällä tosiaan jo laskeskelen,että mehän saatetaan sit seuraavasta kierrosta jo hoito aloittaa. :) Eli nyt ois viimeinen mahdollisuus siihen "luomu-vauvaan".

Yhteistyössä