40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Heippa
Tässä tämän aamun tuloksia:
Aijaa.com - 8946141.jpg
Aijaa.com - 8946143.jpg
Molemmissa kuvissa siis vanhin ylhäällä ja uusin alhaalla, alemmassa kuvassa ylhäällä r-testit ja alhaalla o-testit.
Nyt molempien kuvien alimmaiset ovat siis hiukan yliajalla otettuja, siis ehkä minuutin tjs, mutta voin katsella niitä sitten vielä kuivuneina ja vertailla uudestaan.

Mutta mur-mur taitaapi olla ihan tosi, että nämä davidin testit antaa tosiaan hailukoita viivoja, olisikohan o-testeissä sama asia siihen asti kun on tuloillaan ovis, ja sitten kun se on päällänsä, niin silloin olis yhtä vahva kuin kontrolli. En tiedä, en ole mikään testien ekspertti, mutta mullehan nuo o-testit ei näyttäneet koko kierron aikana kuin todella pientä hailua jossain kohden, ja tuli kyllä testailtua kun niitä siis riitti :LOL:

Enää on 4-5 kpl muistaakseni jäljellä noita o-testejä.

Taidan hakea jonkun toisen r-testin, koska tuo viiva on niin hailu.
Ei siis mitään tuntemuksia, väsynyt kyllä olen, mutta laitan sen flunssan piikkiin.
Jonkun laskurin mukaan olis mun pitkän kierron laskelmasan kautta viikkoja, huh huh,usklataako edes puhua mistään viikoistakaan :confused: mutta jotain 4+4 tai jotain sinnepäin.

No katellaan. Haluan kuitenkin jossain vaiheessa, jos tämä raskaus jatkuu, niin käydä th:lla aikaisin, koska kaksi km on viikoilla 9 ja 10 vuotaneet spontaanisti pois. Joten parempi käydä tarkistamassa ajoissa.

hyvää tätä päivää kaikille!
 
Onnea bugsy vahvistuvista viivoista!! :heart: :heart:

Tringalle onnea alkion siirtoon ja piitulle onnentoivotus hyvään lopputulokseen hoidossa!!

pikkutirrille plussapuhallus! Toivottavasti testi näyttää aikanaan plussaa! +++

keskeneräiselle myös plussatoivotus!
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

anjamarita (43).........kp7/28-41......yk3.....................2.
annekristina(46)........Kp8/26...........Yk1.................5./2.yht.
putunen (42).............kp9/25-26.......yk yli 1v.............3./1.yht.
tattinen (41).............kp12/22-28........yk12(2km.)5/1.yht.
Whisky Peat (35).......kp15/32-33.......yk3...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42)..............kp22/20-30......yk 1.........................1.
Minttu2011 (43)........Kp23/27-29......yk1v 1kk( 04/11)...3.
pikkutirri(42).............kp25/28-32......yk10 (06&8/11)..4./2.yht.
Euphonia (40)...........kp25/25-26......yk22......................1.
Keskeneräinen(38)....kp27/22-24......yk4.......................3.
Zillian (42)................kp33/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp34/?............Yk1......................4.
bugsy (41)................kp36/?............yk1.......................9. :heart:
Mahdotontako (46)....kp?/23-30........yk15.....................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Tringa




pikkutirri (42)....................dpo13






Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos putunen toivotuksista! Hyvin toimi sillä: kahden eri testin voimin haaleaa viivaa tänään näytti! Mies oli todistajana. Kävin samaa tietä hakemassa testejä lisää että tulevina päivinä voi katsella kehittyykö mitään. Ja se alku vuoto kyllä hermostuttaa, ravaan nytkin vessassa alvariinsa. Mutta tänään ei ole verta (ainakaan vielä) näkynyt.

Ei tätä oikein usko vielä, hirvittävän alussahan tässä ollaan kun dpo on vasta 11. Mutta sikäli vaikuttaa sitkeältä että lähti kuitenkin käyntiin ilman apuja!

Plussaisia tuulia toivoo tyrmistynyt ja hämmentynyt Keskeneräinen
 
Ottis
bugsy Kyllähän noi viivat ovat vahvistuneet =)!! Mahtavaa, ihanaa :heart:! Onnea matkaan :kiss:.

mur-mur Kiitos linkistä :kiss:. Oot ihana :hug:. Luen myöhemmin. Pitää taas kiiruhtaa yhteen kokoukseen, itse asiassa luvassa on 2 peräkkäin :(.

Keskeneräinen Ihanaa :heart:!! Et mitenkään kuvia niistä testeistä saisi =)??

Rominas Ollos hyvä =). Ilo oli minun puolellani, oon niin onnellinen sun puolestas, ettet usko ollenkaan :kiss:.

ON Täti tuli paikalle tänään aamusta ihan niinkuin pitikin eli mulla kp1 nyt. Ei tarvitse päivittää listaan, kun en siellä ole. Tietty harmittaa, ett yrityksettä jäi tämäkin kierto, kun ovis kuitenkin siirtyi kp14:sta, vaan toivotaan, että tässä kierrossa olisi edes toivoa :heart:.
 
Onnea kaikille plussanneille ja tsempit kaikille sitä tarvitseville!! :hug:

ON: Mulla oli ma suht hyvä viiva siinä ovis-tikussa (kp13). Eilen hailumpi ja tänään vielä hailumpi. Ma-ke on ovis-digi näyttänyt negaa (kp 13-15). Eli: joko A) ovis on ollut ja mennyt jo, mihin en oikein usko, B) on vasta kaukana tulossa tai C) ei ole ollut eikä tule. Ihanan selkeää :headwall:

Edellisissä kierroissa O+ tuli kp 20 ja kp 14.
 
Ottis
WP Jos viiva on sitten maanantain o-testissä haalistunut, ovis on siitä 36-48 tunnin kuluttua. Digitestin mukaan 48 tunnin sisällä, muistaakseni :). Sulla siis ovis ihan käsillä just. Pupuilemaan siitä :heart:!
 
Kiitokset kaikille ihanaisille toivotuksista ja tsempeistä!! :heart:

Mennään Tringa ihan samoilla päivillä; miulla myös testipäivä 7.11. Kovasti onnea sinne tähän kiertoon! Mie oon lukenut tuosta pidemmästä viljelystä, ja kysyinkin lääkäriltä siitä, mutta hän oli sitä mieltä, että kun on ensimmäinen IVF niin nyt mennään näillä perusjutuilla.

Kiitos Putunen tuesta ja toivotuksista!

Vahvoja viivoja Bugsyn ja keskeneräisen testeihin ja tietenkin kaikkien muidenkin!

Täällä on toistaiseksi hyviä uutisia. Top-alkio kyytiin tänään ja saatiin vielä kaksi pakkaseenkin. :heart: Oi kun oli ihan silmät kosteina kun katselin sitä pikkiriikkistä valkoista pistettä siinä ultran näytöllä. Nyt vaan Lugesteronia tuikataan kaksi kertaa päivässä ainakin seuraavat kaksi viikkoa ja toivotaan parasta, että pieni taimi tarraa kiinni.

Ihanaa iltaa, ihanat naiset!
 
bugsy - miun näytöllä R-testin viivanen ON vahvennut hieman.:heart:
Juu, hae vaikka se Pregchecin halppis Cittarilta/Prismalta - vastaava on Apteekin oma sitten..tai, entäpä jos ihan CB:n digin osteleisit?..sen, joka näyttää rv:t:)

keskeneräinen - ONNEA paljon viivasesta ja sille kovasti vahvistumisia!!!:heart::kiss:

Piitu - Onnea hurrrrjan paljon pikku kyytiläisestä, tarratkoon se lujaa kohtupesäiseen 9kk:n ajaksi!:heart::kiss:

WP - jospa se "Oili" olis nyt kummisin siun luo kylään vasta tulollaan?..toivon näin!:kiss:


ON..on tuo meitin Salli ihan hupsu..olkkarin ikkunasta heijastuu miun kuva/TV:n kuva ja sille pitää tietenhin murista ja haukahtaahin - HAU, mitä lie haamuja&mörköjä!..;)

..Juuu ja sitten tyty nyysii pyykkikorista/pyykkinarulta vaattehia - k o k o ajan!..:D
..äskettäin vei miun rintsikan tuolin nojalta..on se vaan epeli..tietää, jotta vaihtokaupassa saa jotahin hywää miulta.:LOL:

..miulla Kp23 ja täti tekee tuloaan..on niin vaan armoton vääääsyyyy päällänsä..voisin nukkua..nukkua..nuk..ZzzZZZzz..

..en oikein tahdo päästä rytmiin kun työpäivät ei peräkkäiset..: /..vapaalla täytyis yrittää heräillä(tai, ei siis enää mennä nukkumaan kun poikanen lähtee kouluun)ajoissa..vaan niinhän mie tor-kah-dan aina..pariksi, kolmeksikin tuntia:eek:..ja viikonlopulla makoilen myöskin myöhempään kun mies hoitaa lapsen&koiran tarpeet.

Illan jatkoja ja Hyv Yöt kun aika koittaa mennä yöpuulle!:heart:

PLOPSIS ++++++++++++ myöskin!!!!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mennään maanantaina klinikalle; mulle tehdään munasarjojen ultraus jotta nähdään mikä munisten tilanne ja ukkelille spermanäytettä pukkaa. Sitten sitä näkee miten tämä projekti jatkuu :D. Kyllä vähän jänskättää :)

Tarrasukkia niitä tarvitseville ja plussatuulia niitä kaipaaville :)
 
Heipsut täältä multakin!!!
Nopeesti vaan tän sivun luin joten aika pihalla oon kuvioista täällä...töissähän en enää koneelle pääse kun omalla kännyllä(huonosti) sillä kyllä kävin yö vuoroissa täällä jutut lukemassa, vaan nyt viimiset päivät on ollu niin kiirusta ettei vaan oo ehtiny...Tallinnassakin tuossa lasten kanssa käytiin...

Ihan valtavasti onnea plussautuneille!!! Eli Bugsylle ja Keskeneräiselle!!! Huippua=)

Ja onnen pimpuloita mahottomasti hoidoissa oleville, Piitulle ainaskin ja oliko muitakin??Tringa??? Ja mikäs onkaan Putusen tilanne? Onnea teille valtavasti että tarrautuisi lujasti kiinni!!!

Mafingalle
hurjasti synttäri onnea!!!

Heipsut ihan kaikkille muillekin:wave:

on: Mut vois päivittäjä poistaa RKTT-listalta, mähän oon niitä lugeja työnnellyt tässäkin kierrossa(kuten edellisessä myös) ja viime kierrossa ei kyllä tullut mitään ns.oireita..nyt tässä kierrossa rinnat kipeyty samoin kun niissä mun plussa kierroissa ni yhen yön(olin yö vuorossa)ehin jo hieman haaveilla että jospa oiskin tärppi käynyt...aamulla tein sitten testin(tais olla dpo10) ja ihan puhdas nega...eilen aamuna(dpo12) vielä varmistelin ennenkun luget lopetin eli nyt vaan menkkoja ootellaan...nyt en viittiny lugeilla siirrellä kiertoa vaan mennään näillä mitä tulee ja koitetaan pupustella oviksen aikoihin...vähän mä aattelin että jos pitäsin taukokuukauden noissa clomeissakin, niitäkin kun jo 3 perättäistä on tullu syötyä ja jotenkin mulla sellanen fiilis et vaikka oon ovuloinu nyt niiden aikana joka kierrosta ni silti se "joka toinen" on huonompi kierto...ovis tulee myöhemmin ja on tuntemuksilta laimeempi(oisko folli pienempi??) Enivei...nyt ois taas sen huonomman kierron vuoro..jos vaan antais sen mennä luomuna ohi eikä tuhlais kalliita clomeja??? En tiiä..onhan tässä pari päivää aikaa miettiä...kylläpä tässä on monesti tullu mieleen sekin että ehkä meille ei enää vauvaa suoda:'( ihan kohta tulee vuosi aktiivista yrittämistä täyteen...

Hyvät yöt kaikille ja plussa tuulosia tähän porukkaan!!!
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

anjamarita (43).........kp8/28-41......yk3.....................2.
annekristina(46)........Kp9/26...........Yk1.................5./2.yht.
putunen (42).............kp10/25-26.......yk yli 1v.............3./1.yht.
tattinen (41).............kp13/22-28........yk12(2km.)5/1.yht.
Whisky Peat (35).......kp16/32-33.......yk3...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42)..............kp23/20-30......yk 1.........................1.
Minttu2011 (43)........Kp24/27-29......yk1v 1kk( 04/11)...3.
pikkutirri(42).............kp26/28-32......yk10 (06&8/11)..4./2.yht.
Euphonia (40)...........kp26/25-26......yk22......................1.
Keskeneräinen(38)....kp28/22-24......yk4.......................3.
Zillian (42)................kp34/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp35/?............Yk1......................4.
bugsy (41)................kp37/?............yk1.......................9. :heart:
Mahdotontako (46)....kp?/23-30........yk15.....................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Tringa











Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
pikutirri:hug: kurja kun nega kierto tuli..

Aika kuluu kyllä nopiaan..koettaisitko tosiaan ottaa vaikka yhden kierron enempi rennommin - et tikuttele ovista ja lemmitte kun maistuu..
voi tietenhin olla, että sil-ti-kin se yritys pukkaa päälle, vaikka kuin-ka haluais ottaa rentoisemmin(miulla näin välillä oli)..mutta voisithan ainahin koettaa..jaksuja ihunainen:kiss:


ON..mie olen kireä, kuin viulun kieli..huomaa siitä, miten helposti räjähdän pikku asioistahin..ja väsy vaan painaa:(..rupeaa jo ihan vi*****maan..

..tuolla omassa sängyssään poikanenhin kiukkuaa..tuli TAAS läksyjen tiimoilta suru puseroon:'(..huoks..hienosti osaa läksynsä tehdä, vaan kun on niiiiiin malt-ta-ma-ton..nämä kasin aamut on varsinhin lapselle vaikeita, vaikka koulu loppuuhin JO yhdeltätoista..väsy aina kotona sitten iskee.
Kiire on heti koulun jälkeen ulos ja kiukku tulee tietenhin kun en HETI(tyhmä äiti)päästä, jotta lepäilisi hetken ensin.(kaverit vielä oven takana ja puhelimella haittavat tätä lepäilyä)

..vaan kohtahan se on viikonloppu:)(onneksi)

T. mur-mur/Kp24..ja jolta veto meinaa olla ihan poijjes..
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut Ninni69:lle ja pikkutirrille negakierroista :( :hug:. pikkutirri - vielä mä uskon, että teille se uusi pysyväkin tärppi tulee. Hieman vielä itsellenikin sitä toivon tulevaksi... ja voihan se tulla sittenkin, kun on ensin jo kokonaan toivosta luopunut - sellainen tosi ylläri siis.

Onnittelut Piitulle top-alkiosta ja paljon onnea parille seuraavalle viikolle. Toivottavasti plussaa näyttää sitten testipäivänä ! :heart:

anjamaritalle hyvien testituloksien toivotukset!! Toivottavasti saatte projektin hyvään käyntiin testien jälkeen :).

Mur-murille ja poikaselle tsemppiä väsymyksen karkottamiseen! Meneekö poikanen illalla riittävän ajoissa nukkumaan? Mun pitää aina omaa poikastani patistaa illalla nukkumaan, kun meinaa mennä isompien lasten rytmissä, vaikka koulu alkaa hänellä aina kahdeksalta ja muilla vasta myöhemmin. Unta tulee hänelle kyllä vähemmän kuin isommille lapsille, kun ei malta millään mennä kuitenkaan tuntia paria muita aiemmin nukkumaan. Joo - onneksi tulee viikonloppu kohta =) - saa itse ja lapset nukkua p i t k ä ä n.

Ottikselle onnea uuteen kiertoon! Jospa saisitte vaikka hyödynnettyä tärppipäivätkin tällä kertaa :), että saataisiin palstalle jännättävää. Meidän rktt-listakin näyttää huisin tyhjältä...

keskeneräiselle ja bugsylle plussaviivan pysymistoivotukset!!! ja tarraa sekä erikeepperiä mukaan!

ja kiitos kaikille tsempityksistä ja toivotuksista! mulla taitaa testipäivä olla sitten reilun viikon päässä tringan ja Piitun testipäivästä, jos sinne asti pääsen, että alkiota päästään ens viikolla siirtämään.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Piitu73 Onnittelut TOP-alkion kyytiin saamisesta :heart:! Toivottavasti on onni myötä :kiss:.

Pikkutirri Pahoittelut negasta :hug:. Kannatan tuota luomukiertoa, sillä Clomejahan ei ole hyvä syödä kolmea kiertoa enempää peräkkäin ja vaikutustahan niillä on vielä niissä Clomittomissakin kierroissa. Nyt vaan rennosti tuntojen mukaan pupuiluja ja toivotaan luomuplussaa seuraavasta kierrosta :heart:!

Putunen Kiitos :kiss:. Toivotaan, toivotaan :heart:. Peukutuksia sulle, että tämä olisi pysyvän plussan kierto :heart:.

mur-mur Väsymys painaa täälläkin ja ihan omaa tyhmyyttä sekin, kun en malta ajoissa nukkumaan. Eilen illalla alkoi nukkumatti houkutella 11 aikaan, mutt en malttanut nukkumaan, vaan valvoin yli puolen yön ellen ihan yhteen asti. En uskaltanut kattoa enää kelloon siinä vaiheessa ku menin nukkumaan :ashamed:. Toivottavasti saat unirytmin jotenkin stemmaamaan, ettei ne työpäivät ole sitten niin rankkoja.

Mulla kokousta pukkaa tällä viikolla ja nyt iltameno on pitemmän kaavan mukaan ja niin odotan minäkin viikonloppua kuin kuuta nousevaa, ett sais nukkua pitkään. Ja mullahan se pitkään nukkuminen on nimenomaan siitä kiinni, ett saisin miehen ymmärtämään, ett antas mun nukkua. Hän kun menee ajoissa aina nukkumaan, on sitten aamusta virkeä ku ratas ja höpöttää ja pöpöttää. Ymmärrän sen, ett hän sillä tavalla vapaa-aamuistaan nauttii, mutt kun ei käy tasan meillä nämä rytmit. Vaan jospa tästä taas selviäis, kun tän illan saa vaan alta pois ja vielä huomisen työpäivän...

Plussakkaita tuulia kaikille :heart:!
 
Juuuh, on tämä väsy o s i t t a i n omaahin syytä:whistle:

..eli - illasta täytyis vaan luovuttaa aiemmin ja köllähtää petiin viim. puolen yön aikaan..ja sitten niinä vapaapäivinä nousta aiemmin..

putunen
- kyllä poikanen menee sänkyy kasilta noina aiemman herätyksen aamuina(n. 06.45)
..ja ysin aamuina, saa illasta valvoa sen puoli tunteroista(20.30 saakka) pidempään.:)

Nukkuu yleensä yössään sen pikkasta vajaat 11h..viikonloppuisin heräilee heti ysin jäljestä(menee nukkumaan viim. klo. 22.00 - harvemmin edes noin myöhään)

Taitaa vaan ekaluokkalaisella olla kaikenlaista uutta nyt elämässä ja paineitahin esim. kun muut oppii lukemaan aiemmin.
Poikanen osaa jo aika hyvin - sai tänään "mopoista" ylennyksen "hiirulaisiin":)..eli, ne lapset, jotka osaavat jo pikkasen lukea("Varikset" osaa sitten jo kunnolla)
 
Minäpä olen tikuttanut ma-ke, eikä mitään tolkkua tule. Niinpä päätin, että enää en tässä kierrossa ainakaan tikuta, ja jotenkin on heti helpottuneempi fiilis. Olkoon ovis ollut, tulossa tai jääköön tulematta.

Kun ei se kukko käskien laula, eli on huono homma jos juuri sillä hetkellä tulee miehelle suorituspaineita.. sitten pääsee minulta itku, eikä se kaukana ole mieheltäkään. En tykkää. Parempi kun ei kumpikaan tiedä, ja nautitaan vaan toisistamme ja jännätään kierron lopussa :)
 

Yhteistyössä