40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Huomenna illasta se koiruli sitten tulee..
..ja mie vähän olen maistellut nimeä "Salli" tai "Sohvi"..kun se on sellainen töpöjalkainen pötkylä, koko pakkaus=)
..kattellaan nyt, miltä se livenä näyttää..sitten se nimihin varmaan tulee kielenpäälle, ihan suit sait sukkelaan!

..meitin poikanen ehdotti nimeä "lahja"..:)

Ps. Juuri asensin partsun oviaukkoon turvaportin, ettei pikkinen karkaja maailmalle omine aikoineen;)..poikasen huoneeseen pitää ostaa myöskin, ei aina muisteta ovea sulkea kummiskaan ja siellä kun on niitä aartehia..esim. pikkuautoja, legoja jne..ja ne on niiiiiin pikkukoiran mieleen myöskin.:D
Pihalle tilailin pentuaitauksen, tulee varmaan jo huomenna.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Kiitos onnitteluista mur-mur ja Oliivitar!


Täytyy vain toivoa, että kaikki menee hyvin ja masukki saadaan ulos terveenä ja hyvinvoivana.
Mutta nyt olen vain nauttinut tästä fiiliksestä ja en ole kauheasti hätäillyt tulevasta. Tulee mitä tulee eikä asiat stressaamalla parane.

Oliivitar; jos tosiaan omat laskelmani pitävät paikkansa, niin LA olisi 1.4.2012. Eli ihan sama päivä kuin meidän pojan syntymäpäivä. Lapsille tulee sitten ikäeroksi se kaksi vuotta, mikä varmaan on ihan sopiva. Ollaan oltu reissun päällä niin tiivisti, etten ole ehtinyt soittamaan neuvolaankaan. Pitänee nyt aktivoitua ja tilata käyntiaika. Varhaisultraa en ajatellut varata. Eikös sinulla, Oliivitar, ollut joskus maaliskuussa LA? Taisin jossain sellaisen tiedon bongata. Tosi ihanaa, että teille tulee seitsemäs lapsi. Nostan sinulle kyllä hattua. Oikein kunnon seitsikko sitten koossa!! :heart: :heart::)

Mur-murille myös onnittelut pikkukoirulista! Siinä sitä vilskettä riittää. Mikään ei ole hauskempaa kuin tulla kotiin ja joku odottaa aina yhtä vilpittömän innostuneesti ja hyväntuulisena. Hieno homma, että hommasitte karvaisen kaverin!

Pahoittelen, etten muiden juttuja nyt oikein ehdi enää kommentoida. Uni alkaa painamaan silmiä ja vielä pitäisi tehdä viimoiset pakkaukset. Hyvää jatkoa kaikille ja kauniita unosia!
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Ottis
Tetu68 Toivottavasti olet raskaana :heart:. Oireet ainakin ovat hyvät :).

mur-mur ja Whisky Peat Surullista luettavaa muistelonne km:eek:ista :'(. En vaan voi olla muistamatta kuinka munkin tisulini just olivat puhjenneet uhkeimpaan kukkaan, kun sitten uudessa ultrassa paljastuikin, että alkio oli kuollut. Itse ajattelen sen olleen keskeytyneen keskenmenon, sillä olinhan alkion kerran jo nähnyt. Enkä ole muuten vieläkään saanut sitä hävitettyä, vaan jos joitain sairaalajutskia etin, niin varmasti jostain pompahtaa ultrakuva esiin.

Whisky Peat Minä en yrittänytkään tehdä mitään kaavinnan jälkeisenä päivänä. Tai teinhän minä. Ajoin bussilla 100 km ja kävelin sairaalaan ab. 2 km ja sieltä ajoin oman auton takaisin. Muistanpa vaan, että toi oli yksi elämäni rankimmista matkoista kaikin puolin.

mur-mur Komppaan Oliivitarta ja Annekristiinaa, Sissi olis teidän tyttelille oikein hyvä nimi =).

mahdotontako Auts :ashamed:, kiitos ku huomautit. Mä aina kopioin RKTT-listalle jonkun jo aiemmin sillä olevan tiedot ja muutan sitten ne ku en osaa noita mur-murin härpäkkeitä muuten laitella :LOL:. Ihanaa, että olet saanut viettää päivän muumimaailmassa. Varmasti kävisitkin lapsenlapsesi äidistä :).

Salme71 Voi ku ihanaa :kiss::heart:. Mitähän tietoja mä tonne yrjöklubiin oikein laitan :confused:?
 
Ottis
mur-mur Voi että mä olen onnessani sun koirulin puolesta. Tiedän, että se saa maailman parhaan kodin sun luotas :kiss:. Sohvi olis kiva nimi kans, eikä Sallissakaan mitään vikaa ole :).

ON Mä täällä pähkäilen noiden kisuleideni kohtaloa. Tiedän, että tyttökissalle on vientiä vaikka me ei sitä otettaiskaan (on muuten aivan ihana luonne) ja just siihen sattumoisin mies ihastui, ei niinkään tuohon poikaan, joka on taas mun makuuni ja joka on niin 'tavallinen' ett sille ei varmaan niin helposti kotia löydy. Viime yön pennut nukkuivat iltahulinoiden jälkeen kiltisti, kunnes heräsivät kolmen aikaan yöllä mun yskimiseen ja siitähän alkoi sitten yövilli taas. Ts. Olen itse nukkunut aika huonosti ja mietin ihan oikeasti, ett jaksaako tätä penturumbaa enää aloittaa alusta. Hiekka-astiakin haisee jo siihen malliin, ett pitäis se putsata. Sillä vaan mietin, kun sitä oppi elämään aikuisten kissojen kanssa, ja Pojun kuoleman jälkeen kuvittelin, ett meille pelastettaisiinkin aikuinen ilman kotia jäävä kissa.

Aivan uskomattoman ihaniahan nuo pennut ovat, ei sitä voi sanoa ja jos vain antaisin itselleni luvan 'lääppääntyä', se varmasti tapahtuisi, mutt vielä en uskalla kovin kissaemoa leikkiä kun ja jos joudun pennut tänään palauttaa. Ts. Miehen päätettäväksi jää tänä iltana pidetäänkö pennut vai ei.

Rodoksella kävin muuten ruokkimassa irtokissoja neljännestä lomaillasta alkaen, kun oli ne päivällä bongattu. Mies kulki ekoilla kerroilla kiltisti mukana, mutt viimeisinä iltoina sain lähteä yksin yöjuoksulle ruokkimaan kissoja. Siinä samalla muuten tutustuin moneen moneen muuhunkin kissahulluun :rolleyes:. Viimeisenä iltana oli melkein show ku kissoja oli toisella ruokintapaikalla 11 pitämässä härdelliä ja uteliaita ihmisiä toinen mokoma. Kun yksi ranskalainen pikkutyttö tuli mulle sanomaan, että "tuo on kaikista vanhin", kun paikalle ilmaantui minulle 'uusi' kissa, nakkasin yhden ruokapussin tytölle ja pyysin häntä pitämään huolen, ett vanhus saa ruokaa. Machoksi nimikin öykkärikollin, joka yritti rohmuta kaiken ruoan muilta ja roikkui kannoilla, kun yritin saada ruokaa muille. Kivoja kuvia niistä sit sai kun alkoivat jälkeenpäin leikkiä hylätyllä hautausmaalla.
 
Moikkis taas!
WB lääkkeellinen tyhjennys minulla ainakii alussa hyvin kivulias, mutta onneks vahvat särkylääkkeet apuna... minusta vuoto oli kauheinta, kun istut kotona wc-pöntöllä ja sitä vaan tulee ja tulee... verta lorottamalla ja sitä raskausmateriaalia.
Onneks ei tarvinnu lähtee ensiapuun, mutt kyllä pelotti!

Mulla vissii jo dpo 6 tai 7, en oo kerinny lukee kuin eilisaamuuna asti...
Vähän jotain nippailuja muniksissa ja nyt just masu hiukka arka mut voi johtuu myös lääkkeistä. Syön voltaren75 mg ja sit mahansuojalääkettä kun Voltarenista tuli närästystä aiemmin. Oon nyt TAAS saissulla käden takia, olin yli viikon töissä mut sit lääkäri totes parhaimmaks että lepo parantais sen kunnolla. Miten kummassa vaan voin kotona olla tekemättä mitää täällä rempan keskellä??? Kun tunnen huonoa omaatuntoa siitä kun mies vaan tekee jos mä makaan...

Eilen sahas sirkkelillä sormeen! Ja pala läks... vein ensiapuun jossa laittoivat tumpun peukaloon. Ja samana päivänä mies lähti viemään äitiään ja veljeään mökille! Ja nyt taas riehuu täyttä päätä tuolla kaverinsa kanssa!! Hullu se on!! Mut yritteliäs sellainen. Ei yhtään lepopäivää! Lääkkeillä käy koko ihminen. Tulee vieroitusoireita jos ei ota Temgesiciä kielen alle 2.-3 krt päivässä. Se on vahva kipulääke. Joo ja tosta mun Voltare-kuurista, selosteessa lukee että saattaa vaikeuttaa raskautumista! Mutta pakko saada käsi kuntoon!
Sori omaa!
IIIHANNAAAA TÄÄLLÄ KOIRAKUUMETTA!!!:heart:Koirat on ihguja varsinkii pienet nassikat, en isoista yleensä oo suurwemmmin digannnut...kun hiukka pelkään nitä. Mutta on niissäkiii sellasia kilttejä ja suloisia... toki on koirasta kiinni minkä luonteinen ettei oon kauheen levoton jne.

Onnea MUR MUR koiravaavin hankinnasta! Laittele sit kuvia jooko?:D
 
TETU68!
Minulla ei niin voimakkaita oireita oo mutta meen suunnilleen samoissa kuin sinä että katotaan!
Nyt viimeks kun oli menkat niin oli 4-5 pv vuoto sitte 3 päivää taukoa ja sellaista tuhruttelua oli 4 päivää. Kait vielä johtuu km:stä?? Oli huhtikuussa...
Plussa säteitä meille molemmille ja kaikille muillekii!!!+++++++++++++++
 
Ottis

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

PerNilla (41)..............kp7/28...........yk 1..........1. yht.
Ninni69 (42)..............Kp7/23-30.......yk 3v............1
tattinen (41).............kp9/28............Yk9(2km.)5/1 yht.
Nöpsö (43)................kp11/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako (46)....kp13/23-30......yk14........1. yht.
pikkutirri (42)............kp14/28-32......yk806/11)4./2yht.
Euphonia (40)............kp19/25-26.....yk20..........1
Ottis (44)..................Kp22/26-32.....yk 23( 08/09)..1
Minttu2011 (43)........Kp23/27-29......yk 10( 04/11)..3
putunen (41).............kp25/25..........yk yli 1v...........3./1.yht.
AinoEmilia (46)..........kp?/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40)................kp?/28............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





Pikkutirri (42)............dpo1
mahdotontako (46)....dpo3
Minttu (43)................dpo6
Ottis (44)..................dpo11


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Ottis
Minttu2011 Kiva nähdä sinuakin. Voi kauhistus sua ku olet sirkkelöinyt sormees :(. Jo sulla on huonoa tuuria :hug:. Voltarenilla taitaa tosiaankin olla sellainen epämiellyttävä sivuvaikutus, ett vaikeuttaa raskaaksitulemista. Toivottavasti saat kätes pian kuntoon.

Mulla on täällä ainakin vielä kaksi kitiäistä. Kun tulin yläkertaan, tulivat molemmat kitisten perässä, joten kai ne seuraa kaipaa. Sen ainakin tiedän nyt varmaksi, ettei noista voi ottaa vain toista, vaan ne kuuluvat samaan pakettiin.

ON Ihan unohdin aamusta kertoilla, mutt dippasin r-testin ja negahan se oli, epäilyksettä. Harmittaahan se, mutt minkäs teet. Ei tilanne ainakaan surkuttelemalla parane.

Eilen leikkasin reilut puolet nurtsista ja nyt pitäis taas lähteä samaan puuhaan. Tympäsee :(. Eilen en loppuun asti ajanut ihan sillä ku ei huvittanut. Laiskotti =).
 
Joo nyt joudun taas menemään jotain pientä touhuileen tuolla kun en jaksa maata koko päivää! Eilen sain mun omat vaatekaapi siivottua ja taas lähti pieni laatikollinen vaatteita yläkertaan säilöön oottamaan painonpudotusta ja SAAMARI tänään sinne lenkille on päästävä! Plus varovaiset jumpat ainakii vatsalihakset on tehtävä! Olin jo onnesta soikeena kun vaa'an lukemat näytti 2 ja puol kiloa vähemmin kuin 2 vko sitte... Olin näet pyöräillyt työmatkat melkein poikkeuksetta! Ja näin aion tehdä jatkossakin! Ens vkon keskiviikkona pitäs töihin yrittää...
No heippaus vaan ja ihanaa päivää!!! Nauttikaa sillä se on luvannut viilenevää ainakii tänne loppuvkoksi!! :heart:
 


Onnittelut Salme :raskaudesta, sitä se stressittömyys teetti !! Onnea raskausajan matkaan!:heart:

Ottis: Pahoittelut negasta, jospa se vielä kuitenkin plussaksi muuttuu!!:heart:

Ihanaa päivää kaikille!:wave:

mahdotontako
 
Viimeksi muokattu:
Ottis :hug: harmitus :( Olisi ollut nyt kyllä vuorosi :heart: mutta kohti uutta kiertoa, jookos :kiss: Siellähän alkaa pikku "kitiäiset" leimaantumaan sinuun :heart:.... Laitathan kuvan?

minttu:
PIKKUTIRRI!
Usko nyt että kyl sitä siemennstettä on mennyt sisään... on vaan niin syvälle mennyt ettet sentakia tuntenut?? Toivottavasti onnaa!!!
Aivan! Ovatkin menneet sinne niin syvyyksiin, ettei yksikään munasolu pääse karkuun :D Onnekasta RKTT-aikaa Pikkutirrille :heart: Ja sinulle minttu:heart:

Salme Onnittelut vielä kerran :heart: Aika tarkka ajoitus teillä on syntymien suhteen :LOL: Ihunaa :heart: Minulla on La kuukautisten mukaan 26.3, mutta menee myöhemmäksi oviksen mukaan, ehkäpä 28/29.3. Varhaisultra häämöttää... :rolleyes: Ensimmäisen "raskausviikon" meninkin jossain ihanassa euforiassa, mutta nyt menneisyys hieman kaivautuu esiin huolineen. Harmi, kun tuo ukkeli on jälleen reissuhommissa. Hänellä on aivan ihanan rento ote elämään. Hänen ei tarvitse kuin katsoa minua rauhallisesti ja sanoa: "Se on vain elämää..." ja se on siinä :heart: levollinen mieli.

Oliivitar ja Möykky :heart:
 
Ottis
Minttu2011 No, huh, minä jo ajattelin, ettei sulla ole pian yläraajoja ollenkaan ku aina vain sattuu jotain =). Paranemista sille sun miehes sormelle myös :hug:.

Oliivitar Leimaantuvat kitiäiset minuun todellakin. Nyt kun olen noita seuraillut, niin enpä ole enää varma onko ne 12-viikkoisia niinku sanottiin olevan. Itseasiassa olen melko varma ett ovat max 8-viikkoisia raasuja :(. Vierotettu emostaan ihan liian aikaisin. Molemmat kävivät yöllä lutkuttamassa mun hiuksia, kun tulin olohuoneeseen nukkumaan, ettei mies heräis mun yskimiseen.

Miehet ovat vähän sellasia suruttomia näiden juttujen kanssa. Tai sit vain pähkäilevät oman päänsä sisällä eivätkä tuo julki ajatuksiaan. Tsemppiä sulle Möykyn kasvatteluun :kiss:.

mahdotontako Just muistin, ett mulla se aamun pisu oli purkissa tunnin ennenkuin dippasin. Nukahdin nimittäin jäähtymistä odotellessa. Voipi olla siis, ettei ollut ihan validi testaus. Taidan vielä hetken pidätellä pisua ja dipata sit uusiks, vaikka olenkin melko varma, ettei siinäkään näy mitään.

Mua alko ihan älytön väsyttää. Pennut roikkuivat perässä ja vaativat huomiota niin, etten ollut päästä lehteä laatikosta hakemaan ja kun viimein pääsin livahtamaan ulos ja tulin sisään, ne olivat menneet makkariin nukkumaan. Siinä olis ollut sauma samantien livahtaa nurtsin leikkuuseen, mutt ajattelin hetken lukea ensin ja niinpä pennut taas virkosivat ja piti taas odotella, ett ne nukahtas ja lopulta kävi niin, ett ehti alkaa sataa vettä :(. En saa siis tänään nurmikko leikattua loppuun, ellei se sit illasta kuivu. Toisaalta pahimmat alueet eilen jo leikkasin, joten ei tuolla niin väliä ole. Nyt kuitenkin väsyttää niin kamalasti, ett tekis mieli mennä päikkäreille |O.

Miesreppanaan oli eilen iskenyt kesäflunssa eikä hänkään saanut monta tuntia nukuttua ku lähti viideks töihin aamulla. Mahtaa olla väsynyt ku tulee.
 
Viimeksi muokattu:
Moikkis taas!
WB lääkkeellinen tyhjennys minulla ainakii alussa hyvin kivulias, mutta onneks vahvat särkylääkkeet apuna... minusta vuoto oli kauheinta, kun istut kotona wc-pöntöllä ja sitä vaan tulee ja tulee... verta lorottamalla ja sitä raskausmateriaalia.
Onneks ei tarvinnu lähtee ensiapuun, mutt kyllä pelotti!
Tämäpä juuri... minulla kun tuo vatsanseutu on muutenkin herkkää aluetta.. todettu mm. laktoosi-intoleranssi, hysteerinen suolisto kaikkine oireineen/kipuineen *reps, sopii NIIN mulle*, epämääräisiä pisto/viiltokipuja oikealla puolella, minkä vuoksi tehty tähystys v. -96, ekan synnytyksen yhteydessä epiduraali jäi toispuoleiseksi, ja tuo oikea puoli oli koko ajan kuin olisi sukkapuikolla nakutettu :( Että jos vielä lääkkeellisen tuskat olisi olleet puoliakaan siitä, mitä oon lukenut, olisin varmaan mennyt ennemmin hirteen... tiedän nuo tuskat ihan ilmankin (en oikeesti...kai?)

Toistaiseksi olen ehdottoman "onnellinen", että kaavintapäätös tehtiin. Eilen oli niitä ylävatsakipuja, jotka eivät varmaan edes tuosta johtuneet. Vuoto on ollut pientä tuhrua, pikkuhousunsuojalla pärjäilen. Lisäksi ajattelen lapsiakin, ovat minusta jo nyt olleet huolissaan, niin mitä sitten kun itkisin kaksin kerroin vessassa? En kestäisi.

Tänään soitin neuvolan tädille ja peruin ensi viikon aikani. Olikin jo tietojani sinne saanut, kovin pahoillaan oli, mutta sovittiin että pikapuolin varailen jo uutta aikaa vauvamerkeissä :)
 
Ottis
WP Mulla ainakin oli kaavinnan jälkeen jos vaikka mitä oireita ja taisin naistentautien osastollekin soittaa ainakin kerran ja toisen kerran enpoon ku pelkäsin, ett on kohdussa joku tulehdus yms. Vuoto oli onneksi pientä ja kesti vain pari päivää. Kaiken kukkuraksi taisin saada mahahaavan stressistä ja surusta ku ei ruoka maistunut ja elin monta päivää pelkällä kahvilla ja tupakalla. Eka ovis mulla tuli kuitenkin kaavinnasta laskien kp17, joten kroppa palautui valtavan nopeasti. Päältä se kesti paljon pidempään. Vieläkin ovat päivät syöpyneet mieleen. Tänään tulee 2 v. siitä ekasta ja ns. onnellisesta ultrassa, kun saatoin autoon tultuani näyttää miehelle ultrakuvaa ja selittää mitä siinä näkyy ja ainakin uskotella itselle, ett kaikki on hyvin ja ett viikon päästä nähtäisiin jo sykekin.
 
Ottis
mahdotontako Juups, testasin negan :(. Ei ole hauskaa kateltavaa sellaset ja ajattelin nyt jättää testaamiset ja säästää testejä seuraavaan kiertoon. Kiitos kysymästä :kiss:.

ON Täällä ollaan kahden vaiheilla, mies nukkuu kissanpentujen kanssa. Viideltä mun piti ne palauttaa, mutt en raaski, en :'(. Mies ei ole vielä myöntynyt täysin, ett kisulit pidettäisiin, mutt hetki sitten sanoi, ett onhan ne sulosia ja ihania, mutta kun niissä on niin kova työ ja niissä on aina kiinni. Totta joka sana, mutt on mulla ainakin ollut kivempi päivä, kun on ollut kissaseuraa. Kissojen emännälle jätin viestin, että palauttaisin pennut huomenna, jos ei siihen mennessä ole tullut päätöstä niitä pitää. Ihan sydäntä riistää ajatella noista luopumista ja ne ei kuitenkaan ole täällä olleet vasta ku vuorokauden :).
 
Nonni. Uni vei voiton iltapäivällä, taidan sen verran uupunut vielä kuitenkin olla - fyysisestiKIN. Äsken sitten tuli sellainen nyt tai ei koskaan olo, ja pakkasin mammavaatteet pahvilaatikkoon odottamaan vinttiin viemistä. Osa toki on vielä pesussasakin, mutta pikku hiljaa sitten.. Normifarkut on jo käytössä, vaikka vähän kiristävätkin, kesän liikunnattomuus on tehnyt myös tehtävänsä. Viikonloppuna olisi tarkoitus palailla salille ja infrapunasaunaan ja hemmotella taas itseään. Siitä se lähtee.
 

Yhteistyössä