40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
mur-mur Odotas hetki ku laitan. Asensin vain ensin F-securen. Miehelle soitin raivopuhelun ku tässä on taas erilainen sähköposti ku edellisessä. Sanoin, ett saa hommata jonkun neron laittamaan tän niin, ett mun inetin posti toimii. Aaarggh.. hulluks tuun :headwall:. Ja join sitten kiukuissani 2 lasillista sangriaa ja ku kävin tän aamun tikkua kattomassa, olen edelleen tikun toisinpäin ollessa näkevinäni siinä jotain väriin vivahtavaa. En kuitenkin usko, ett raskaana oikeasti olen, jos jotain niin totaalinen hormonihärö tai ku, mutt nyt sinne kuviin =).
 
Moikkamoi kaikille! Onpas tullut ihan hurjasti tekstiä muutaman päivän aikana. Tosi kiva!


Kerron tässä ekana omat kuulumiset. Eli päätettiin nyt sitten miehen kanssa lopettaa tämä vauvahaaveilu. Tultiin siihen tulokseen, että ollaan onnellisia ihan näinkin, kun meillä on tämä suloisista suloisin pikkumies elämässämme. Elämä on just nyt niin hyvin kuin vaan olla ja voi, tasaista ja rauhallista ja onnellista. Tuntuu, ettei tästä mitään puutu. :heart:

Itse haluaisin viettää kesän rennosti ilman, että tarkkailisin itseäni ja tuntemuksiani mahdollisen raskauden osalta. Jotenkin vaan en halua rikkoa tätä auvoista fiilistä, mikä nyt meillä on. Todennäköisesti ei heitetä vauvahaaveita ihan romukoppaan, vaan jatketaan ehkä tällaisella 'tulee jos on tullakseen' -meiningillä. Eli emme ota ehkäisyä kuitenkaan käyttöön, mutta emme myöskään stressaa asiasta. Jos meidän on tarkoitus saada se toinen lapsi, niin kyllä se sieltä tulee. Ja jos ei ole, niin olemme onnellisia tästä yhdestäkin.


Meidän pikkumies menee päiväkotiin sitten ensi elokuussa. Kävin tutustumassa paikkaan ja aivan mahtavat tilat ja upea paikka. Päiväkoti on ihan uusi, joten kaikki on tehty viimosen päälle hienosti. Luulen kyllä, että poika tulee viihtymään mainiosti. Siellä oli askarteluhuone, iso jumppasali, ateljee(!!), kotileikkihuone jne. Ja tietysti liuta uusia kavereita. Nyt jo pari pikkutyttöä tuli kysymään, että 'kuka sä oot'. =) Päiväkodin johtaja totesi pikkumiehen nähdessään, että 'näin heti alkuunsa voin kertoa, että pikkumiehenne tulee saamaan täällä paljon tyttöystäviä'.

:D:LOL:
Eli siis päivittäjälle tiedoksi; minut voinee poistaa listoilta, kiitti. :)

Mur-mur; miten iloisia uutisia! Toivotaan huomiselle vielä mahtavampia uutisia! +++++++puhkutukset!


Voi Ottis kattis! Anteeksi, että sanon, mutta sun ukkosi kuullostaa ihan karsealta karjulta. Minä varmaan haistattaisin pitkät peet ja rupeisin elämään ihan omaa elämää välittämättä ukosta pätkän vertaa. Meinaan, että olet ihan liian kiltti, kun teet moiselle örjäkkeelle ruokaa ja odottelet häntä kotiin ja auttelet hommissaan. Kun vastapalveluksena saat ukolta vaan sontaa niskaan. Oletteko te puhuneet sinun ukkosi kanssa näistä vauvahaaveista? Eli että onko hän täysillä mukana vai mitä mieltä hän on? Ekana varmaan pitäisi päästä tuosta alkoholin kittaamisesta eroon. Kun se taas tuo sitä väkivaltaa. Voi, toivoisin niin, että tilanteenne selkiytyisi sitten suuntaan tahi toiseen. Sinullakin on loma, joten sinun pitäisi rentoutua eikä paiskia töitä hullunlailla. Toivotan sinulle parempaa huomista! Toivottavasti saisitte puhuttua ukkosi kanssa asioita selväksi! Muista, ettei ne työt ikinä tekemällä lopu... ;)

Oliivittarelle tsempit ja hyvää oviksen bongailua!
Ihanaa, että saatte uuden karvaisen pikkueläjän talouteenne!!


Ninni69; Yritä ajatella tulevaisuutta siten, että teillehän tulee se lapsi. Ettei ole muita vaihtoehtoja!! Lääketiedo on niin kehittynyttä nykyaikana, että ihan varmasti saatte sen lapsen tavalla tai toisella. Lähetän kovasti ++++tuulia teidän elämäntielle! :heart::flower:


Pikkutirrille voimahalaus! :hug: Teinin kanssa ei varmasti ole helppoa. Toivotan sinulle jaksamista! Muista, että apua on saatavilla esim. koulusta tai kunnan sosiaalityöntekijöiltä. Kannattaa pyytää reippaasti eikä yrittää yksin selvitä. Ammattiauttajat on sitä varten, että he auttavat meitä tavallisia ihmisiä selviytymään elämän karikoista.


Whisky Peatille onnittelut raskaudesta ja vielä laihduttamisestakin! Lienee vinha perä siinä, että hoikempana sitä jaksaa huomattavasti paremmin ja ehkä se raskautuminenkin onnistuu helpommin. Itse en harrasta ollenkaan noita sidukka illassa -juttuja ihan juuri siitä syystä, että ovat ihan hirveitä kaloripommeja ja äkkiä sitä huomaa, että vyötäröllä on jotain ylimääräistä. Itse olen painanut enimmilläni 67 kg/168cm (raskauden loppuvaiheessa 74!!!!) ja nyt olen jähmettynyt tuohon 58 kiloon. Kyllä e reilu 10 kiloakin jo hengastytti. Nyt olo on paljon parempi enkä halua enää palata entisiin mittoihini. Olen armoton yösyöppö ja leivän puputtaja ja juon liikaa limukkaa. Olen niitäkin yrittänyt vähän nyt vähentää...


Mintulle onnittelut tätösen tulosta ja jännäilyn aloittamisesta! ++++++plussakkaita tuulosia myös sinulle!


Hysterialle minunkin puolesta kovasti onnea uuden koirulin odotukseen! Olen seuraillut sinun vaiheitasi ja kovasti toivoin, että huurulaisista olisi nyytti syliin asti tullut. Mutta vielä ei kannata heittää toivoa! Kaikki on vielä mahdollista! Paljon jaksamista! :heart::hug:

Eli mukavaista kesää kaikille! Täällä jännäilen teidän puolesta, mutta en enää omasta puolestani! ;):)
 
Ottis
Salme71 Sut laitoin taustalle. Ihanaa, että teillä on tuollainen tilanne, ettei ole mikään pakko vauvaa yrittää, vaan kaikki on hyvin just niinkuin ne on. Tuohon on pyrittävä =).

Näyttää siltä, että tuota mun ukkoani ei tarvi laitta pellolle ku se lähtee ihan ite :(. Tais jäädä taas mökille sen raivopuhelun säikäyttämänä, mutt saa vähän säikähtääkin, sillä hänhän sen mun vanhan tietsikan heitti alakertaan, ett mäjähti :(. Mä menen saunaan nyt. Heipat ja gu natt varuulta :wave:.
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Minttu2011 (43).........Kp2/??..............yk 9( 4/11)..3
Ninni69 (41)...............Kp7/23-30.........yk n.3v............1
Nöpsö (42).................kp11/29-32.........yk?................2.
Mahdotontako(46)......kp17/27............yk12....................1. yht.
AinoEmilia (46)...........kp19/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
oliivitar (40)...............kp19/27-30.......yk4 (05/09)7.
mur-mur (45).............kp20/24...........yk2v.(02&08&11/10)3.
Euphonia (39).............kp21/25-26......yk18..........1
pikkutirri (41).............kp29/28-30.......yk6........4./2yht.
Tringa (40).................kp35/28...........yk1.................2
Ottis (43)...................kp37/24-30......yk21( 08/09)1.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71





pikkutirri (41)............dpo11

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Ottis Siinäpä meille elämää sen kauneudessaan ja yksinkertaisuudessaan :heart: Ihana kyyhkyspariskunta. Voisin istua kaverina siinä kosteahkossa Badenissa ja ihailla tuota näytelmää kera Sangrian ja eritoten Ottiksen :hug:
 
Salme71: Kiitos ! Mä todella toivon että tämä kesä ja tuleva syksy miehen uuden työpaikan myötä toisi positiivita muutosta elämäämme !:):heart:
Onpas meidän kuumeilijoiden lista lyhentynyt siitä kun tulin mukaan...
ON: Mulla meni viime yön unet ihan sekaisin, kun tuo minun armaani oli siellä mökillä. Mä en näköjään osaa kotona nukkua yksin, samoin kävi viimeksi kun kulta oli mökillä... Nyt kyllä uni maittaa kullan kainalossa, kun viime yönä unet jäi niin vähiin ja tänään oon siivonnut ja saunakin tuli pestyä ! jokohan sitä pitäis huomenna alkaa ovista bongailla... ?!:D HYV´YÖTÄ TEILLE OLKKARILAISET !

Pakko vielä palata !!!!! ovistesti aika vahva jo nyt kun vaan saisi tuon kullan houkuteltua pupuilemaan !:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Ottis, mur-mur ja Oliivitar! Ilman muuta tulen huikkaamaan, jos jotain jännittävää vauvarintamalla tapahtuu... Erityiskiitos Oliivitar! Sinunkin elämääsi oli hauska tutustua! Pidetään peukkuja, että se seitsikko saataisiin täyteen!!=):heart::flower:


Jos saanen teidän seurassa vielä toisinaan vierailla, kun täällä olkkarissa on ollut niin hauskaa höpötellä kaikenlaista?

Kauniita unosia kaikille olkkarilaisille! Ja mukavaa kesälomaa!
 
Heips! Ja ihunaa myöhäisiltaa rakkaat olkkarilaiset!:heart:
Me huomenna sinne Tallinnaan menemme ja tuumme jo illalla takasin ja sit varmaan jatkoille... jos vaan halua ja voimia riitää..
Oon ihan samaa mieltä Salmen kanssa että ei se stressin kanssa kannata, vaan tjott-meininki on paras... mutt musta ei viel oo sen luovuttamiseen... kun kert kerran on lykästäny miksei koiteta uudestaan? mulla oli noi ovistikut jo silloin käytössä kun jäin ekan kerran... kyllä nyt kierto pari menee etten kyl aio olla tikuttamatta!!!:)

Mutta mites teillä... Salme kulta meinaat jättää meidät:'(et kai kokonaan?? Sulla on niin mahtavia kuvia ja juttuja, käy ees välilllä piipahtamas!!! Jookos?? :D
Mutta jokatapauksessa sulle hyvää kesänjatkoa ja ihanaa kun oot onnellinen!! Jatkukoon elonne samanlaisena!!

Mur mur! Älä sie masennu! Kyl noi ukkoset siitä aina leppyy!!! Sulla vaan varmaan vähän lievemmänsorttisia mökötyksiä kuin täällä???
Hyvää sullekii teki varmaan tuo lepohuili ihan ittekses!!!:D

Ottis:Ihunat kyyhkyläiset sait kuvattua!!!!:heart:
Voi kun ihmiselokin olis noin ihanan yksinkertaista!!! Mutta ei, kaikenmaailman mutkia ja solmuja täynnään!!!!! Ei ihme että mieli meinaa seota itsekullakin joskus!!!!!!
Mutta jaksuja sulle sen miehesi kanssa!! Koita saada se jotenkii puheväleihin!! :heart:

Mut anteeks rakkaat kelle en jaksanu kommentoida ja kiitos niille jotka sen teitte mulle!! Koitan ens kerralla olla ahkerampi koneella!!
Jaksut ja IHANAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE KUUMEILIJOILLE!!!! JA PLUSSATUULIA!!!!++++++
PUUUUUHHHHHHHH:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Salme71
Minttu kirjoitteli Voi kun minua surettaa tuo listan lyheneminen! :'(

Itse mietin juuri tänään samaa - kovin on kutistunut listamme ja taustailemaan ihunaiset siirtyneet..:|

Kun Luoja sois meille niitä plussia!!! Jotta muutkin innostuisi ja saisi uskoa että meidänkin ikäise VOI saada vauvoja!!!!:)


Tätä miekin niin kovin toivon:heart:
.
 
Viimeksi muokattu:
Heipat taas täältä töistä:wave:

Ihana on lukea tätä päivän mittaan tullutta tekstiä=) ja "tavata" teitä ihanat ystävät täällä olkkarissamme..vaikka mä oonkin taas vähän myöhäinen kulkija ja yö kukkuja...

Ootko sä mur-mur vielä olkkarissa? Valo on ainakin vielä vihreenä...kiitos yv:stä..luin sen nopeesti tuossa työn lomassa ja meinaan lukea toisenkin kerran ja ihan ajatuksella, kunhan näiltä töiltä kerkiän...palaillaan sitä kauttakin...

Ottikselle halitus:hug: ja jaksuja...voi kun mä toivon sulle rauhaisaa mieltä, on se ukkelipukkeli siinä vierellä sitten tahi ei...

Mintulle hyvää reissua=) pitäkää hauskaa ja rentoutukaa!!! Ja jatkoillekin..tottakai...=)

Salmelle toivotan hyvää jatkoa ja ihanaa ylläripylläriä sitten joskus:heart: musta ois ihana olla kans tjottailu asenteella...jos mä oisin nuorempi ja aikaa ois enempi...mut nyt ollaa sovittu et tää vuos on "aikaa" ja jos ei tärppi käy ni sit on vaan uskottava et ei enää..ollaa liian vanhoja(ja mä nyt siis ajattelen sitä ikää kun mahollinen vauva ois teini...)tuskin ehkäisyä kumminkaan alkaisin käyttämään tänkään vuoden jälkeen, vaan ajattelisin et jos ei nyt puoleentoista vuoteen oo tärpänny ni tuskimpa sittenkään enää...Onnekasta eloa teille:heart:..nauttikaa siitä pienestä..niin mäkin teen ihan joka päivä.


Ninni69...onnea oviksen bongailuun ja tärppi onnea pupusteluun!!! Toivottavasti saat miehesi kammettua vaakatasoon:D, toivon teille sitä pientä nyyttiä syliin! Jotenkin sitä tuntuu niin pahalta sellasten puolesta joilla ei sitä ensimmäistäkään ole, ja silloin kyllä tuntuu että itse on ollu hyvinkin onnekas.


Oliivittarelle kans terkut:wave:
 
Huomenta!!!!

Eikö täällä kukaan oo viel hereillä???? Mä oon..PÖH!! nukkumaan oon päässy/käynny vasta vaille 7 amulla joten unta sellanen 3,5h...

Ja syy tähän miks mä en käyny suoraa nukuu ku tulin töistä, ja minkä johdosta mä itseasiassa oon jo nytkin jo hereillä on:

Että mä silloin aamulla kotiin tultuani hetken mielijohteesta dippasin 2h virtsassa olleen pisun!:rolleyes: Mähän en oo ikinä mihinkään testaamaani raskaustestiin saanu mitään ja minkäänmoista häivähdystäkään mistään!!! Nyt aamulla..yön valvotuin silmin, mä olin siinä jotain näkevinäni...viivan paikkaa tms...ja ehkä ihan testiajallakin jo, koska sitä jäin tuijottelee enkä malttanu samantien mennä nukkuu..ja on siinä se pienen pieni häilyväinen viivanpaikka vieläkin paljain silmin(siis toki silmälasein) katsottuna...niimpä mä nyt heräsin(vaik ei todella ollu tarkotus mut minkäs teet!!!) ja havahduin ja muistin sen testin tottakai, ni pitihän sitä nyt sitte nousta ihmettelee...

Nyt mä sitte ihan oikeesti piinailen ja kärvistelen jotta pissi ois ees tunnin pidempään mun sisässä, että mä tekisin uuen testin että tuleeko siihen mitään ja minkäänlaista mitään???

Ja testi on siis David Pregnancy Test, ja onhan se varmasti raskaus testi eikä ovistesti???? Herkkyydestä muistelen että osto tilanteessa otin niitä kaikkein herkimpiä vaan nyt tästä testistä en osaa mistään katsoa herkkyyttä...

Ja nyt mulla tuntuu jo kakkoshätäkin joten pystynkö mä enää kauaa pidättelee???...
 
  • Tykkää
Reactions: mur-mur
Ottis
Oliivitar Hyvä yhteenveto toi sun paketti susta, musta ja kyyhkysistä =). Taitaa kyyhkyset tehdä työtä meidänkin suhteessa, sillä illalla ku laitoin miehelle tekstaria jossa kerroin saaneeni kuvan kuhertelevista kyyhkysistä ja harmittelin, että häneltä jäi se ihanuus näkemättä, niin mies soitti peräti puol yhdentoista aikaan illalla. Luulin, ett olis nukkumassa jo.

Mutta.. sen verran eilen selvisi, ett mies väittää mun aina huutavan hänelle. Minä kysyin, ett miten voin lopettaa huutamisen, kun hän ei anna siihen mahdollisuutta, vaan jatkaa vanhaan malliin eli menee ihan miten mielii omia polkujaan, etten voi todellakaan lopettaa 'huutamista' ellei näitä asioita selvitetä ja jos ei toi omanapainen laukkaaminen lopu. Tänään meillä on sitten tällit neljän aikaan eli mies tulee silloin kotiin ja katsotaan sitten miten neuvottelut etenee.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä