Pikkutirri Voi harmin paikka :'(, kurjuuksien kurjuus, mutt jospa se täti ei sittenkään tulisi. Peukuttelen edelleen. Tulipa tuosta mieleen, ett meillä on vielä posti hakematta ja saattaa olla mulla loorassa 2 digitestiä. En niitä ala kyllä nyt sit varmaan kuitenkaan tuhlailemaan.
WP Oikeassa olet ja alan olla niin neuvoton ton ukkokullan kanssa, etten oikeastikaan tiedä mitä tekisin. En mä siitä luopuakaan haluais, mutt en pärjääkään. Kiitostahan en saanut vaikka terassin öljysin. Hän olis kuulema tehnyt saman kahdessa tunnissa. Ei vaan huomioinut, ett mä käsittelin myös kaiteet ja lattian oikeastaan kahdesti ku kävin erikseen saumat läpi pensselillä.
"Olisit ees tehnyt kunnolla jos teet" oli kaiken kattava kommentti. Postiakaan ei ole ukko hakenut ku vihjasin eilen, ett pitäiskö lehtensä siirtää tulemaan toimistolle. Ei suostunut leikkaamaan nurmikkoa ku olen kuulema sanonut, ett hän ei osaa ja voin vaikka vannoa, että ikinä en ole niin sanonut. Ei suostunut irrottamaan terassin lattiasta päätylautaa, ett olisin saanut töpötettyä sienellä lautojen päät, vaan mun piti soittaa velipoika apuun (hän tuli heti). Ihan käsittämätöntä. Miehen puheiden mukaan hän on päättänyt lähteä täältä ja sitä tämä kaikesta kieltäytyminen on. Ai niin juu, sitä lautaa ei voinut irrottaa, kun ei hän täällä osaa, hän osaa kyllä tehdä mökillä ihan mitä vain. Apuja tässä tarvitaan. Jos mä olisin tuollasessa juntturajamassa, mut sais hommata hoitoon. Ja vielä. Kun olin saanut jälkeni siivottua ja kaiken terassilla oordinkiin, keitin kahvit ja ilmoitin miehelle, ett kahvi on valmista. Ei hän juo seitsemän jälkeen. Heh, eikä kello edes ollut seitsemää silloin, mutt homman nimi on, että kaikki on EIIIII!!!!!!!! niinkuin 3-vuotiaalla uhmiksella
.
Sori, ett näitä tänne kirjottelen, mutt eipä ole muutakaan paikkaa tuntojaan purkaa :ashamed:. Lähden tästä, vaikka henki menisi, vielä nurtsin leikkaamaan. Jospa ukko edes väsyis kattomaan tekemisiäni ja lähtis vaikkapa mökille.