Heikunkeikun kaikille tasapuolisesti. Ny tulee maratonitekstiä!!!!!!
Onnea niille, jotka ovat onnistuneet plussaamaan ja onnea toisille sen plussan yritykseen.
Täällä on nyt ensimmäisen kerran täti vieraana synnytyksen jälkeen, perkules, en tykkää mokomasta matamista, en sitten yhtään......
Ei auttanut imetys tämän pitemmälle. Ja ihan aikataulussaan alkoivat, aivan samoilla pv:llä kuin ennen raskauttakin.
Jos joku haluaa, niin saa minut laittaa listoille sinne synnyttäneihin. Kuumeilin kyllä taustalla, mutta en kirjoitellut teidän joukossanne, lueskelin vain. MrsBreen kanssa oltiin samoissa kirjottelemassa tuolla odottavien puolella. Mulla tyttö siis syntyi 18.3.2011. Ei siis tarvi laittaa, mutta kannustuksesksi niille, jotka näillä kymmenillä haaveilevat vauvoista, niin se onnistuu toisinaan. Siis rohkaisuksi muille.
Itse en taida jaksaa enää alkaa odotuspuuhia jännäilemään. Meinaan että on iän myötä nuo pelot tulleet aina vaan suuremmiksi. Raskausaikana pelottaa ja sitten kun vauva syntyy, niin kyttään koko ajan hengittääkö. Eikä helpota se, että lukee jostain kätkytkuolemista. Yölläkin heräilen jatkuvasti, vaikka vauva itse nukkuukin. Eli hermoille käy tuon takia. Mutta katsotaan.......mieli voi muuttuakin, sehän on naisten etuoikeus...
Oikeastaan mulla on suomeksi sanottuna niin älytön vi-tu-tus päällänsä, että moukaroin kohta naapurin uuden auton rusinaksi.
Eli täällä on paljastunut oikein vittu-maisista vittumaisimmat naapurit.
Hypätkää yli, jos ette jaksa/halua lukea, mutta pakko on jonnekin purkaa, kun korvista savu nousee ja hampaitten pureskeleminen kuuluu jo kylille saakka.....
Eli vuosi sitten ostimme tämän talon ja toisen naapureista tunsimme jo aikaisemmin, olin hänen kanssaan (siis sen ämmän kans) samassa urheiluseuran johtokunnassa. Samainen ämmä on opettajana yhdellä ala-asteella ja meidän lapsia oli tuossa samaisessa koulussa. No, eiköhän yhden poikamme kanssa tullut vähän hankaluuksia, kun oli toista poikaa kivellä heittänyt. Kyse on siis ihan alaluokan ikäisistä. Oli opettajan mielestä ollut nyrkin kokoinen kivi ja pojan mielestä oli kyseessä pieni kivi (pihasepeliä), joskin se vähän kummastutti, että olisi edes sellaista poika jaksanut niin kauas edes heittää, mutta oli miten oli, niin tämän toisen pojan vanhemmat (yllätys, yllätys, molemmat ovat opettajia!!!!) veivät poikansa röngteniin. Siis opettajien pojalle ei tullut mitään naarmuakaan, ei jälkeäkään, mutta tekivät poliisille asti ilmoituksen pahoinpitelystä. Omasta mielestä olisi voinut hoitaa puhumalla ja samaa mieltä oli poliisikin.
Eli tässä hieman taustaa, niin tiedätte millä asenteella naapurin opettajaämmä siis oli vastaanottamassa meidät. Ja tämä kivenheitto oli vuosia sitten ja me olimme jo vaihtaneet kouluakin muuton takia.
No ihka ensimmäistä viikkoa vietimme uudessa kodissamme, kun vanhimmalle pojalle sattui syntymäpäivä, ja hän kutsui kaksi ystäväänsä meille trampoliinille hyppimään. Laittoivat pihakeittiöön stereot ja ikkunan auki ja kuuntelivat siinä musiikkia ja viettivät synttäreitä. Samalla kyllä hieman ripsotteli vettä, niin siirtyivät pihakeittöön sisälle.
No, arvatkaa mitä, tämä kansankynttilä soitti ovikelloa ja huusi, suoraa huutoa, että hän ei voi olla takapihalla (siis vesisateessa) leikkimässä pikku poikansa kanssa, koska meiltä kuuluu niin isolla musiikki. "Parasta" tässä on se, että kello oli 3 iltapäivällä!!!! Jäimme äitimme kanssa monttu auki katsomaan kun akkeli pyörähti kannoillaan. En saanut sanaakaan suustani, niin yllätyksenä tuli. Olisin valistanut, että nyt on tätin välituntialue liian laaja, se ei ulotu meidän pihalle saakka!!!!!
Tämä kyseinen ämmä ja toinen naapurin ämmä istuvat nyt joka päivä naamat tännepäin ulkona kivetyksen reunassa ja juoruavat meistä. Yks päivä toinen ämmä marssi meille ja kertoi, että meidän kaksospoika oli repinyt robottiruohonleikkurin johdon maasta irti ja nyt pitää asiantuntijat tulla korjaamaan sitä.
Etsin netistä tietoa ja löysinkin 1 euron maksavan liittimen, jolla sai korjattua asian, mutta eihän se ämmlle käynyt, vaan louskutti leukojaan, ettei tässä nyt mitään selvittelyjä tarvita, kun olin menossa selvittämään asiaa. Voisin tietty laittaa postilaatikkoon euron, niin eiköhän se siitä.
Sitä paitsi näyttää leikkuri toimivan, enkä ole yhtään "asiantuntijaa" nähnyt pihalla pyllistelevän.......
Mutta paras juttu on se, että olen yöt tässä itsekseni kehitellyt mitä mahtavampia konsteja naapureiden varalle. Kaikkia ei todellakaan voi tähän kirjoitella, on kirjoituskelvotonta kamaa.
Mutta olen aluksi kuitenkin laittanut nyt huhun liikkeelle, että myydään taloa ja tähän on muuttamassa seuraavaksi eräitä henkilöitä, joita ei kukaan ikimaailmassa halua naapureiksi, mutta en tässä sitä mainitse keistä on kyse.
Helppo nakki levittää pikkukylässä, kun kertoo yhdelle juoruämmälle joka asuu lähellä ja vielä varmistaa sanomalla sille, "älä vain kerro kellekään, ainakaan meidän naapureille" niin silloin on 100% varmuus, että tieto menee perille
Löysin muutaman hyvän kuvan, joista saa käsityksen meikäläisen mielentilasta.
Tällaisia seuraavat asukkaat toivottavasti tulisivat olemaan, jos joskus tulemme muuttamaan....
Huomioikaa minut taustalla ja mieheni myös...
Ja pakko on laittaa yks vinkki vittumaisten naapurien varalle:
"Jos sinulla on vittumainen naapuri, menettele näin:
Kuse uuninpelliille. Laita pelti lasteineen pakastimeen.
Kun kusi on jäätynyt pakastimessa levyiksi, ne onkin kätevästi pudotettavissa naapurin postiluukusta sisälle."
Tai jotain tällaista...
Ja lisäksi käykääpä lukemassa hyviä "niksejä" tästä:
Pirkka-niksej
Kylläpä helpotti kun sai jakaa taas paska-ajatuksiaan. Koittakaa jaksaa meikäläistä, olette ainoa henkireikä. Äijäkin ottaa niin päähän, että kahtelin jo muita asuntoja itelleni. Ihan piruuttani.