40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Anjamarita Pahoittelut tädin tulosta :hug: :'(.

mur-mur Joo, vähän hankala immeinen toi mun ukkoni, mutt vissiin on sitten vikaa minussakin, siis silleen, ett me ei vain sovita yhteen. Mä sain sitten illalla naapurista seuraa ja venahti melkein aamuun asti notskilla :). Nyt vähän höntti olo, mutt eiköhän tästä viel selvitä =).

Kiva, ett teil on ollut kivaa ja ootte olleet ihokkainkin :).

Mä en kohta edes muista milloin ois miehen kanssa istuttu iltaa yhdessä ja naukkailtu yhtään mitään sulassa sovussa. Vähän hankala siis silleen, kun toinen käy kaapista ottamassa paukkunsa ja on sitten niinkuin ei muka joiskaan ja sitten kun on tarpeeks hippelissä alkaa se tolkuton musiikin soittaminen.
 
Ottis



Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

anjamarita (43)........kp2/28-35........yk9...................2./1.yht.
ulpunen (42)............kp5/31-34.........yk4..............2.
Euphonia (41)...........kp5/25-26........yk25......................1.
Crissy-72 (40)..........kp8/23-26.........yk3.....4.
annekristiina (47).....kp8/26..............yk8....(2007) 5./2.yht.
Tintti-Tiivari (42)......kp?...................yk?......?
Onni-71(41).............kp11/25..............yk2...........?
pikkutirri (42)...........kp12/28-30.........yk20(6&8/2011)4/2yht.
tattinen (42)............kp14/22-28.......yk22(2km.)5/1.yht.
sinivatukka (43).......kp17/28............yk1.......2.
Hanhimamma (42)...kp18/28............yk5...........3/1.yht.
Fiialiia (40+)............kp25/27-30........yk3............1.
sarialeksandra(41)...kp26/32-35........yk yli 1v...2.
lippis (43)................kp26/25-28........yk3(4/2012)......1
Kastehelmi (44).......kp28/?..............yk1(5/2012)....5./1.yht.
Morticia (43)............kp30/28............yk2........3.
Iida-Karoliina (48)....kp33/26-31........yk5.......5/1.yht.
bugsy (42)...............kp38/?..............yk?..........9.
OOAK (49)...............kp?/26-28..........yk4..(Km1992)4/1yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, Morticia, WhiskyPeat, Sussu-72






Ottis (44)..............
dpo2/4
Sussu-72..............dpo8



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Mä sain roskishaamun. Kahdentoista aikaan pissasin purkkiin ja dippasin siihen. Testiajalla ei näkynyt mitään ja heitin sen jo roskiin, mutt hetki sitten dyykkasin vähän ja ihan totta siinä viivan paikalla viiva näkyy. Väriä en tosin erota, mutt kuitenkin. Kuvaa yritin ottaa, mutt ei onnaa :'(.

Ps. Ukko tuli kotiin ja nyt hän klapii puita :). Ihan kiva vaihteeks näin. Nyt mä yritän olla sille kiltti :heart:.
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Ottis - mikäli siula v a s t a dpo4 ei mitään voi testissä oikiasti vielä näkyäkkään..tiedäthän sen?:kiss:
..odotellaanpas tuonne dpo8 tuntumille..
Kyllähän se ihminen peilaa toisen tuntehia: jos olet mukava ja vaikkapa hellä, yleensä ihminen siihen vastaa:)(jos ei heti, hetken päästä)..vain tyhmä pitää vihaa ja oikuttelee:|

En tätä Ottis sanonut sillä, että sie et olis kiltti miestäis kohtaan ollu, ehkä liikaakin noin päin..mieheis vain jaksaa olla s i l t i k in todella hankala ja usein p***akin immeinen..(sorry nyt kun näin sanon..)

Täällä ihan kiva päivä - tuuleksii ja aurinkoinen paisteleepi, ihastelen kukkasia partsulla ja takapihalla - on ne vaan kauniita.:flower:
Parveke osittain sellainen mukavan hämärä ja varjoisa olopaikka - tykkään.=)
..mies puuhastelee tehdä makaroonilaatikkoa ja mie lupasin illemmasta pizzan pyöräyttää..hyvin leppoisaa siis meillä.:heart:

Oli ihunaa ola ihokkain yöllä..ja sain kuulla olevani - "rakas":rolleyes:
..voi kun näitä hetkiä olisi enämpikin..miulla vain ei "hyräjä" tuolla tapaa kovinkaan usein..: /
(lääke jota käytän ja ikäkin tekee sen ja onhan se mieshin rentoisempi loman aikaan.)


Auringon paistettaja hywäistä mieltä ihunille!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Juu, tiedän ja tunnustan myös, että ihan kurillani dippasin, en tosimielessä :).

Meillä sai mies puut klapittua ja lähti jonnekin sanaakaan sanomatta. Vähän vaikea olla kiltti ku ei toiseen saa kontaktia :).
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Niin Ottis..kun pääsisithin siun mieheis pään sisään, mitähän siellä tapahtuu?..
..mitä miettii hän ja ajattelee teidän elostanne, parisuhteestanne.:confused:

Ongelmana täällähin on tuo miehen puhumatomuus, ei kerro tuntehistaan puhumalla..ei aina jaksaisi olla arvuuttelemassa "mikä nyt painaa" ja yrittää lukea toisen elekieltä..
..hän on kyllä niiiiin isänsä kaltainen, äitinsä karjalainen ja puheliaampi.

Lähinnä mie kaipaisin, että mies ne nega tunteet/pahan olon, saisi ulos säännöllisin väliajoin puhumalla..ei pakkais tulla patoumia sitten..mie kyllä yleensä koetan puhua(mies sanoo, jotta valitan?:whistle:) tai sitten korahan oikein kunnolla, puhdistaapi ilmaa kummasti.:D(ainahin miun pään sisusta;))

Kyllähän mie oikiasti olen meillä se puolisko, joka yrittää rakentavaahin keskustelua..nykyään vaikiampaa jopa miulle.:ashamed:

M u t t a..nautin nyt näistä hyvistä hetkistä, on mannaa sielulle&sydämelle:)
 
Viimeksi muokattu:
Voi Ottis:hug:

..tämmöinenhän se miullahin oli 14.7.2011/dpo11

..ei vain kestänyt kuin viikon päivät, vaikka viivanen jo välillä vahvistui ja digi kertoi "raskaana 1-2"..

Kunpa siulle vielä se plussa tulisi testiin ja pikkisen saisit kainaloiseen:kiss:
..omalta kohden vain muiden pikkasia ihastelen enään(ja kauhia koiravaavikuume iski n. 1kk sitten;))
Sallukalle kaveri, sellainen piiiiikkinen kk mäyris olis toiveissa:rolleyes:..tai samantapainen mix rotuinen, kuitenhin joku 10kg maximissaan.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taas Ihanaiset Naiset :D

Täällä kullan luona lomaa viettämässä! Pian pääsen muuttamaan tänne kokonaan (ollut toisaalla vain kaksi yötä per viikko) mutta lopullinen "kotiin tulo" tapahtuu syksyllä. Häät on jo lyöty lukkoon - marraskuussa meidän vihitään - ei onnella ole rajoja! :heart: :heart: :heart: Ollaan vaan mietitty että onko oikein viisasta mennä kihloihin kun ero ei ole vielä selvä mutta koska se on ollut "epävirallinen" jo 10 vuotta niin miksei???


Olen välillä käynyt lukemassa Teidän juttuja ja olen huomannut että Ihania uusiakin kuumeilijoita on tullut joukkoon, toivon kaikille vilpittömästi plussatuulosia ...

Ottis Toivon sinulle mahtavaa välivuotta töistä - ehkäpä teillä kuuluu pian pikkujalkojen töpöttelyä huoneissa ja siksi kenties tämä välivuosi sattuikin kohdille +:ssa pärähtäköön testiisi vahvana :D :kiss: :heart:

mur-mur Ihana Sinä, aina täällä kannustamassa muita, IIIIIIIsooo hali sinulle Positiivari (siis tulee sanasta Positiivinen :D)... :LOL: :LOL: Sinullekin vauvapölyä heitän ( jos näen raskaana olevan äidin niin menen lähelle jotta "vauvapöly" tarttuisi - hullu olen :saint:)


ON: Olen saanut kierron takaisin - oli poissa varmaankin 4 kk kunnes itsekseen tuli takaisin - nyt olenkin sitä tehostanut toisella Terolut kuurilla. Odotukset on kovat - huolimatta korkea ikä - hetkellisesti pois jääneet kk:t - ja kenties ovuloimattomuus ja miehen simppojen laatu - tai onko niitä edes ... Päätä nostan kuitenkin ja toivon I H M E T T Ä S U U R T A :saint: Älkää siis sisaret menettäkö uskoa, rakkautta älkääkä ennenkään toivoa - Toivokaan ei unohtaisi :LOL: :LOL: :LOL:

Haleja ja ihanaa lemmekästä viikonloppua :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Mafinka ystäväin, voi miten ihunia uutisia sie kertoilit - naimisiin olet menossa, halitus siullehin:kiss:
..ja sitä ylläri pylläriähän mie edelleenhin siulle toivon - ihmettä suurta:heart:(niin kuin kirjoittelithin)


Täällä me koko perhe kattellaan Tangomarkkinoita=)..poikanen alkaa kyllä jo olla riehakas, kun kello yli kympin..kattelkoon nyt ohjelman loppuun, niin uni maittaa aamulla pidempään.;)

ps. Täällä "kosketellaan" miehen kera toisiamme, kunhan tuo poikanen asettuu aa aaseen.:heart:
(ovistesti hailua viivasta näyttää..mutta ihan hywäisen olon takia tykätään:))
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka



Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

anjamarita (43)........kp3/28-35........yk9...................2./1.yht.
ulpunen (42)............kp6/31-34.........yk4..............2.
Euphonia (41)...........kp6/25-26........yk25......................1.
Crissy-72 (40)..........kp9/23-26.........yk3.....4.
annekristiina (47).....kp9/26..............yk8....(2007) 5./2.yht.
Tintti-Tiivari (42)......kp?...................yk?......?
Onni-71(41).............kp12/25............yk2...........?
pikkutirri (42)...........kp13/28-30.......yk20(6&8/2011)4/2yht.
tattinen (42)............kp15/22-28.......yk22(2km.)5/1.yht.
sinivatukka (43).......kp18/28............yk1.......2.
Hanhimamma (42)...kp19/28............yk5...........3/1.yht.
Fiialiia (40+)............kp26/27-30........yk3............1.
sarialeksandra(41)...kp27/32-35........yk yli 1v...2.
lippis (43)................kp27/25-28........yk3(4/2012)......1
Kastehelmi (44).......kp29/?..............yk1(5/2012)....5./1.yht.
Morticia (43)............kp31/28............yk2........3.
Iida-Karoliina (48)....kp34/26-31........yk5.......5/1.yht.
bugsy (42)...............kp39/?..............yk?..........9.
OOAK (49)...............kp?/26-28..........yk4..(Km1992)4/1yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, Morticia, WhiskyPeat, Sussu-72






Ottis (44)..............
dpo3/5
Sussu-72..............dpo9



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Moikkaus:wave:

Anjamaritalle pahoittelut täti ryökäleestä!

Ja Mafinkalle lämpöisiä ajatuksia onnesi keskelle! Ihanasti tuo tekstisikin huokuu semmoista käsinkosketeltavaa onnea! Olen onnellinen puolestasi:heart:

Ja *mur mur*, tehän nyt vallan ootte ku nuori pari, ku noin on lempeä ja lämpöä ilmassa! Ihanaa, nauttikaatte toisistanne:kiss:! Kyllä se vain loma tekee ihmeitä!;)

Ja Ottis, kiva, jotta sait seuraa ja mukavaa oli ulkosalla kesäyötä vietellä!

Mulla oli eilen se "tyttöjen" ilta! Kyllä taas naurettiin ihan vedet silmissä systan kanssa; toinen ku keksi jonku jutun, niin toinen jatko ja jutut vain hullummiksi muuttui, kun ilta eteni! Ostettiin varmaan 7 erilaista juustoa, joita sitten natusteltiin, ja tänään tehtiin aamiainen oikein vimpan päälle; munakokkelit ja pekonit, mutakakkua mansikoilla ja kermavaahdolla ja vielä lounaaksi paisteltiin pippuripiffit ja etupalaksi fetasalaattia:p! Ällöttävän mässähtänyt olo ja huono omatunto noista syömisistä, mutta saahan nainen ny joskus vähän irrotella ja nauttia hyvästä ruuasta!!

Käytiin paikallisessa "karvalakki"-pubissa, ja kyllä oli tiivis tunnelma, kun oli niin pikkunen paikka, että vissiin 5 pöytää, ja ihmisiä monta kertaa enempi.Päästiin kuiteskin istumaan "kantapeikkojen" pöytään, ja mukavia olivat ja hauskasti pari tuntia vierähti..Ei kuiteskaan menny liian pitkälle istuminen..

Meilläki oli tossa pienet "tantsu-"harjotukset jo iltapäivästä, kun vaakamambon tahtiin vähän lähennyimme toisiamme:saint:!

Missä luuraa Oivikki? Ei kai ole meitä kokonaan hyljännyt? Tule kertomaan kuulumisiasi:attn:!

Meillä on tuttavapiirissä ollut tänä vuonna ihan kauhea erobuumi:|! Ainaskin 3 tai 4 paria eronneet, ja lisää näyttää vain tulevan! Inhottavaa katsoa toisten surua, ja sitten kun on niin erilaisia näkemyksiä eron syistä ja seurauksista, niin ahdistaa jo pelkkä sivusta seuraaminen, saati jos olisi itse sellaisessa tilanteessa, ei kiva ei.

Nyt lähen katsomaan Linnanmäen sivuja lasten kanssa, ja pitäs päättää mikä päivä mennään sinnekin euroja tuhlaamaan..

Lempeä, lämpöä kaikille:wave:

Lilleriina
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Voi kun siulla ollut mukavaa Lillis=)
..nuo karvalakki bubit/baarit on joskus oikein kivoja, todellahin tunnelma "tiivis":D

Vaakamamboilut maistuuhin monasti "kostean" illan päätteheksi jos vain ei ole kauhia krappe;)

Ensi kesänä mekin varmaan sinne Linurille suunnataan - tehdään ihan yön yli-keikka.
..mie en mitenkään jaksa, melkeinpä kertarykäisyllä autossa matkustaa niin montaa tunteroista mennen tullen, kuin täältä Pohjois Savosta körryytellessä menee: /

Ihan edulisia paketteja oli esim. Scandic hotellilla, muistaakseni Särkänniemi-paketti: 2aikuista+ 2lasta+2 ranneketta+yö kivassa huonehessa, jossa jääkaappi&mikro aamupaloineen(olikohan vielä saunahin?)hintana 155e..ei paha miusta.

Koiranhin olisi saanut ottaa hotelliin mukaan, mutta minne sitten kun lähdettäis Särkänniemeen?(hotellihuoneeseen en arvais jättää moneksi tunniksi)Särkänniemen alueelle saa tuoda koiria, mutta ei tietenkään Delfinaariooon tai ruokapaikkaan.
(eikä autoon koiraa voi jättää kesäkuumalla paistumaan)

Karvakorvalle ei saatu hoitajaa kotiin tai ystäville ja koirahoitolaan en halunut viedä.
..ensi vuonna sitten kattellaan uudestaan, ihan organiseerataan ajoissa kunnolla koko reissu.=)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sokeripala
Kirjoitin pitkät pätkät ja kaik katosi. Mutta lyhyesti: la-aamuna löysin kaapista Julie-sylkitesterin, siihen tuli saniaiskuvio. David-ovisliuska aika haalea ja digi nega. Seuraavana päivänä (su) ei tullut enää saniaiskuviota testeriin, liuska hieman tummempi ja digissä hymynaama. Tänään (ma) ei sitten digikään enää hymyillyt, ja Davidkin haaleampi. Missään vaiheessa David ei kyllä ollut kontrolliviivan vahvuinen.

Lyhyesti: itsellä sylkitesti toimii paremmin kuin (mikään) liuskatesti. Kokeilin ihan huvikseni, koska la oli vasta kp 11, ja edellinen kierto oli 39 päivää. Mutta niin ne vaan heittää.


 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys teillekin! Mulla ei ole vieläkään menkat alkaneet, mutta varmaan alkavat sitten viimestään kuun loppuun mennessä. Raskaustestiä en viitsi eds tehdä, kun kerran yhden keskenmenon aikaan raskaustestissä kummitteli haamu vielä 6viikkoa keskenmenosta:( Enkä minä usko että olisin raskaana, kun en ole mitään ovista bongannut, mutta ollanhan me toki viikottain pari kertaa touhuttu muutakin kun veteraaniseksiä;)....kaikki on mahdollista, mutta odottelen nyt niitä menkkoja...siis kuun loppuun....sit jos ei ala, on pakko tehdä testi ja jos alkaa, niin sehän tietää sitä, että saapi alkaa ovistikkuja ostella;)
Mukavaa kesän jatkoa teille kaikille, säistä viis;)
 
Sinulla on ollut ovis siis sunnuntaina, mutta oiskohan ollut vähän sellanen kierto, että yks ovulaatio on jäänyt pois tai siis kun monesti naisilla voi parikin ovulaatiota jäädä pois vuodessa, niin jos sulla on ollut hiukan heikompi. Koska minun järjen äänellä tuo kp 13 olis pitänyt olla vielä positiivinen..tai ainakin melkein...tai ainkin tuo kp 12 viiva pitäs olla vähän tummempi...no, en tiedä, mutta aina kannattaa touhuilla varmuden vuoksi kun vähgänkin siltä tuntuu.
 
Ottis
WP Jos sulla oli ovis kp11, niin tuleekin sitten vaihteeksi megalomaanisen lyhyt kierto, jollet sitten ole raskaana =) :heart:. Davidin testejä on muistaakseni eri herkkyydelläkin. Mitä noi oli, erittäin herkkiä vaiko ei? Vaikka toisaalta, eihän sillä silleen ole merkitystä jos sylkitestillä kuitenkin oviksen bongaat.

Tintti-Tiivari Sulla se vasta pitkä pinna onkin, siis ton testaamisen suhteen :). Rapistelisit nyt edes vähän, ihan vähän vaan ;).

Lilleriina Tosi kivalta kuulosti toi teidän iltanne =). Naisporukalla himmaillessa onkin usein hauskinta.

Meillä oli yllättävän lupsakka ilta lauantaina, kun mun kakkonen oli täällä iltaa istumassa. Ukko oli koko iltapäivän vahannut autoa ja alkoi muisti loppuvaiheessa pätkiä niin, ett toilailujaan oli poikkeuksellisen hauska seurailla. Paitsi ett sittenhän se hauskuus loppuikin kuin kanan lento lyhyeen (niinku aina ton miehen kanssa), kun yht'äkkiä iski äkäpää ja painui nukkumaan. Se sentäs hyvä, mutt lopulta, kun olin itse käynyt saunassa, aloitin minä saarnan pitämisen ja siitä ei ollut loppua tulla, varsinkin kun ukko alkoi sitten piruuttaan huudattaa musiikkia. Jotta semmosta meillä :stick:. Ukolle sanoin varmaan miljoonatta kertaa, ett jos ei osaa juoda, niin on parempi olla kokonaan juomatta. En nimittäin muista milloin tuon herran kupittelut olisivat loppuneet ns. onnellisesti, vaan painuu aina äkäillen nukkumaan, kun on ottanut alkoholia. Eihän siitä oo silloin mitään iloa eikä silleen ainakaan relaannu :ashamed:.
 
Luulen, että ovis on voinut olla eilen illalla tai viime yönä, kun nukkumaan mennessä nipisteli. Eli kp 13 on aika lähellä. Ja mulla tuhrutteli poikkeuksellisesti pari päivää ennen menkkoja. Luulin, että alkaisivat jo pari päivää ennemmin, sellainen meininki oli koko ajan, mutta vasta kp 39. Luulen, että SE oli ovuloimaton kierto, noin pitkää ei ole ollut koko aikana kierrukan poiston jälkeen. Veikkaan, että jos olisin tehnyt tuon digiovistestin silloin la-iltana, se olisi näyttänyt jo plussaa. Kesti tosi pitkään lauantaina, kun arpoi onko vai ei. Ja senkin tein silleen extempore suht laimeasta päiväpissasta. Pöh.

Mullahan nuo testit on olleet kaapissa useamman kierron käyttämättä, ja nytkin ihan sattumalta kokeilin sitä sylkitestiä, tai uteliaisuuttani. Enkä nytkään olisi tehnyt, mutta kun oli ne kututreffit illaksi sovittuna, niin kiinnosti :) Tässä vaiheessa olisi ehkä parempi, ellei tärppäisi, joten kaikki sopii minulle. Ei se yksi kerta ennenkään tulosta ole tuottanut, joten ei kauheasti jännitä.
 
Tintti-T: sehän siinä on, kun tuolla Davidilla en tuon tummempia viivoja saa :) Ja samasta pissasta tuon kp12 kanssa on otettu se digitesti, joka oli siis positiivinen. Tuo Davidin testi on mun mielestä se herkkä. Eikä me tosiaan lauantaita lukuunottamatta touhuiltu. Sekin olin ihan sattumaa, että tuohon osui.

Meillä on edellisestä tärpistä aikaa yli vuosi, ja se päättyi kaavintaan viikoilla 12+. Monet itkut ja ahdistukset olen sen myötä kokenut, eikä vähiten näiden testien takia. Kamala tunne, kun tietää että tärppiaika on, eikä jostain syystä onnistu siemeniä saamaan. Esikoinen tekemällä tehtiin, ja silloin jo mies oli siitosorin asemassa. Häntä en halua painostaa enää yhtään, olen ajatellut että tulee jos on tullakseen, tässä parisen vuotta ehkä odotellaan. Ja todellakin "vika" suureksi osaksi on siinä, että seksiä on väärään aikaan :) Siihen ei tohtorisetä tai -täti oikein voi mitään. Ja kunhan selviää se minun leikkaus-asianikin, sekin vaikuttaa ollaanko ilman ehkäisyä vielä ensi vuonnakin.
 
Tintti-T: sehän siinä on, kun tuolla Davidilla en tuon tummempia viivoja saa :) Ja samasta pissasta tuon kp12 kanssa on otettu se digitesti, joka oli siis positiivinen. Tuo Davidin testi on mun mielestä se herkkä. Eikä me tosiaan lauantaita lukuunottamatta touhuiltu. Sekin olin ihan sattumaa, että tuohon osui.

Meillä on edellisestä tärpistä aikaa yli vuosi, ja se päättyi kaavintaan viikoilla 12+. Monet itkut ja ahdistukset olen sen myötä kokenut, eikä vähiten näiden testien takia. Kamala tunne, kun tietää että tärppiaika on, eikä jostain syystä onnistu siemeniä saamaan.

Noin miekin tunsin usein näinä reiluna kolmena vuotena, mitä olen kuumeillut..en enää anna sille valtaa..ja kun naisella ON se biologinen kello, sille en miekää(kovapäinen)mitään voi:|

Esikoinen tekemällä tehtiin, ja silloin jo mies oli siitosorin asemassa. Häntä en halua painostaa enää yhtään, olen ajatellut että tulee jos on tullakseen, tässä parisen vuotta ehkä odotellaan. Ja todellakin "vika" suureksi osaksi on siinä, että seksiä on väärään aikaan :) Siihen ei tohtorisetä tai -täti oikein voi mitään. Ja kunhan selviää se minun leikkaus-asianikin, sekin vaikuttaa ollaanko ilman ehkäisyä vielä ensi vuonnakin.

Toivon siulle sitä pieniäistä:heart:..toivon kovin:kiss:
.
 
WP - miekin veikkaisin: Lauantaina LH huippu(vaikka liuska ei tummentunutkaan tasavahvaksi - miullahin R-keijun herkät ei aina tummenneet ja siltikin Oili vieraili)
..e l i..veikkaisin Oilin käväisseen juurikin eilen illalla/yöllä.:)

Halutko RKKT-listalle piinailemaan?..mieluusti siut sinne laitteleisin!=)
..eli, tänään olisi dpo1..eikö?

TT - miten sie v o i t maltaa olla dippaamati???..mie en kyllä voisi..:D
..toivotaanpas tädin kurvailevan siun mökkeröisen ohi muihin maisemiin..ja ihuna:heart:sitten siihen tilalle.
 
Ottis - siun mies lipittelee mitä ilmeisemmin sitä "rähinä viinasta"..p***a juttu.:(
..kyllä miunhin mies joskus töksäyttää tootuuksia(mukamas)jos enempi ottanut..muutoin ei kai uskalla/kykene?..:|

Itse en vain voi sietää juuri tuollaista:kieh:..miusta esim. ne herkemmät asiat ja parisuhteen solmukohdat pitäis käsitellä kyllä selvästä päästä..tämä miun mielipide.
..ja muutoinhin jos on jotahin sydämellä sellaista vaikiaa asiaa, joka voi toista satuttaa..ei kännisssä pitäis alkaa selittämään/setvimään..kokemusta on ja kantapään kautta opittu.

Vuosien saatossa varsinhin tämä mielipide vahvistunut..en jaksa läheisteni sönkkäämistä kännissä tai pullistelua, en niin milläääääääään|O..

Ps. Pieni määrä alkoholia, saattaa auttaa/rentouttaa ja helpottaa keskustelun aloitusta..siis pieni määrä vain.
 
Viimeksi muokattu:
Heipsan Ihanat! Pikainen kommentti testiaiheeseen, tosin r-testeistä: Cb:n plus/miinus-testi (25 mIU) näytti minulla herkemmin kuin One Step (10 mIU) eli ei noihin herkkyyslukemiin voi näköjään täysin luottaa. Aiemmin kirjoittelinkin jo samojen valmistajien o-testeistä, cb:n digi antoi plussan, kun One Stepin testiviiva oli vielä hitusen haaleampi kuin kontr.viiva. Nyt täytyy kiitää ja palata myöhemmin!
 

Yhteistyössä