40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
mur-mur Just sitä rähinäviivaa tuntuu tuo ukko juovan, ainakin näin kun ollaan nokkinemme täällä, mutt sen ymmärtää, ett jos ollaan isommalla porukalla jossain ja tietää, ett pitää pitää tolkku, juo sitten olutta tai lonkeroa, ettei niin napsahda huiviin. Ts. vähän tahtomisjuttuja nuo sillä :(.

Mulla on ollut hurjan pitkä ja tylsä päivä tänään. En ole tehnyt mitään, enkä osaa näin päivällä töllöttää tai lukeakaan, joten pääasiassa polloilua ja edestakaisin käyskentelyä ollut mun päiväni tänään :'(. Ikävää!!
 



Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

anjamarita (43)........kp4/28-35........yk9...................2./1.yht.
ulpunen (42)............kp7/31-34.........yk4..............2.
Euphonia (41)...........kp7/25-26........yk25......................1.
Crissy-72 (40)..........kp10/23-26.......yk3.....4.
annekristiina (47).....kp10/26............yk8....(2007) 5./2.yht.
Tintti-Tiivari (42)......kp?...................yk?......?
Onni-71(41).............kp13/25............yk2...........?
pikkutirri (42)...........kp14/28-30.......yk20(6&8/2011)4/2yht.
tattinen (42)............kp16/22-28.......yk22(2km.)5/1.yht.
sinivatukka (43).......kp19/28............yk1.......2.
Hanhimamma (42)...kp20/28............yk5...........3/1.yht.
Fiialiia (40+)............kp27/27-30........yk3............1.
sarialeksandra(41)...kp28/32-35........yk yli 1v...2.
lippis (43)................kp28/25-28........yk3(4/2012)......1
Kastehelmi (44).......kp30/?..............yk1(5/2012)....5./1.yht.
Morticia (43)............kp32/28............yk2........3.
Iida-Karoliina (48)....kp35/26-31........yk5.......5/1.yht.
bugsy (42)...............kp39/?..............yk?..........9.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria, OOAK

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, Morticia, WhiskyPeat, Sussu-72






WhiskyPeat...........dpo1
Ottis (44)..............dpo4/6
Sussu-72..............dpo10



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Laskeskelin tuossa joutessani kaikkien kiertojeni pituudet tämän yrityksen aikana. Lyhin kierto on ollut 29 pvää, yksi 30 pvää, yksi 31 pvää, yksi 32 pvää, kolme 33 pvää, yksi kierto 34 pvää, yksi 35 pvää ja yksi 39 pvää. Kaavinnan jälkeinen kierto hännänhuippuna 40 päivää. Nyt on menossa kierto vol. 12, ja vauva laitettiin tilaukseen 1v 3kk sitten. Tämähän on mulla ollut aina näin, nuorempanakin kierrot olivat 30 - 50 päivää.

Siinäpä onkin arpominen sitten joskus, jos sattuu tärppi käymään, että millä viikoilla ollaan menossa, mikäli ovistakaan en ole silloin bongaillut. Heittoa on ollut kumminkin 1,5 viikkoakin. Näissä kun ei ole edes mitään logiikkaa, että olisi esim. joka toinen kuukausi pidempi kierto. Olen minä aikamoinen kone :D
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
WP - noinhan se monillahin naisilla on - kierron pituudet vaihtelee.
..ovista bongaamalla voi arvella, missä mennään.

Itselläni kierto oli n- 1.5v sitten se sama vanha - 28..sitten alkoi heittelemään Kp25-28 välillä.
(km kierroilla sitten kierto tietenhin pidempi)

Minä oikiastaan vielä tavan vuoksi dippaan noita testejä..vaikia äkkiseltää lopettaakkaan:ashamed:
(toki uteloittaa, vahvistuuko O-testin viivanen enää)
..tänään Kp10 ja testiviivanen vahvistunut taas pikkasen, m u t t a tooooosi hitaasti- aloitin Kp6

Ihanne olis jos tuolla Kp13-14 tulis Oili kylään.:)
..ja miulla tärppi käy v a i n ihan selvästi aivan siinä O-plussan-oviksen tietämillä(siis noina aikoina tallettelu)
Paras olis lempiä ihan samana iltana kun ovis yöllä.

Mukavaa päivää itte kullekin ihunalle:wave:
..ja niitä ylläri pylläreitä toivon.
 
Viimeksi muokattu:
Hei sun heiluvilles:wave:!

Pöh ja pah, mulla on loma, ja vettä sataa!! Meinattiin parin penskan kanssa mennä aamupäivällä HopLopi;iin, semmoseen sisähuvipuistoon siis, mutta "ou mai gaad"; siellä oli noin 300 paria kenkiä vastassa eteisaulassa ja semmosia vaahtosammuttimen kokosia pikkusia vaan vilisi silmissä, joten eipäs sitten jääty sinne..Käytiin vain hampurilaisilla ja vähän lelukaupoissa ostamas vesileluja ens viikon mökkireissua varten..

Kylläpä mä taas viisastuin tätä olkkaria lukiessa; SYLKITESTEJÄ!! Herramajee, onko semmosiakin? Siis pitääkö niihin sylkästä, vai laitetaanko se vain suuhun vai mitä ihmettä? En mä mikään dinosaurus oo, enhän:xmas:? Niin, ja toimiiko ne vain ovista bongatessa, vai joko niitä on r-testeinäkin??

Mulla tuleekin just soppelisti täti mukaan mökille:mad:! Voihan hevon per*e! Muuten loma sujuu näin kotioloissa ollen, ja ne muutama pvä, kun pääsemme mökille, järven ja saunan ääreen, niin pitää Tampaxin narut roikkua jalkovälissä:stick:..

Voihan rähinäviina! Toi on kyllä inhottava piirre immeisessä, ettei juo kivasti, vaan pitää vetää semmoset koomat, että nukkumatti tulee ennen aikojaan, ja sitä ennen sammakko on vallannut koko prinssin:x! Mä itse en ikuna kuuna päivänä uskalla juoda mitään booleja, tai muitakaan väkeviä drinksuja, kun pelkään kontrollin menettämistä! Sen takia olut on se ainut vaihtoehto mulle, ja joskus tosiaan punkku, mutta sitten pitää olla niitä juustoja tai hyvä pihvi..

Mä tossa tekasin pari pellillistä pizzaa, vadelmapiirakan ja suklaamuffineja:saint:! Pitää vähän perhettä helliä, kun saan lomalla olla..

Kesäistä eloa, säästä riippumatta ihan kaikille:heart:!

Lilleriina
 
Pakko oli tarkistaa tuo tärppi. Eli meillä oli silloin sutinaa kp 17, ovisplussan sain kp 20, ja kp 21 taas meuhkattiin punkassa. Eli tärppi käynyt joko 4 päivää ennen ovista tai ovispäivänä talletetuista simpoista :)

Muoks. Ja kyseessä siis se vanha tm-tärppi viime vuodelta.
 
Viimeksi muokattu:
Lillis..ja ne muutama pvä, kun pääsemme mökille, järven ja saunan ääreen, niin pitää Tampaxin narut roikkua jalkovälissä..:stick:

..Voi, ei pitäis..m u t t a..:LOL::whistle::D
Tiedänhän mie, että on ihan p***a juttu oikiasti.:vampire:

Mä tossa tekasin pari pellillistä pizzaa, vadelmapiirakan ja suklaamuffineja! Pitää vähän perhettä helliä, kun saan lomalla olla..:saint:

Minähin hellin illasta perhettä: Köyhiä ritskuja mansikkakermalla ja tuoreilla mantsikoilla-slurps!:p
 
Viimeksi muokattu:
Mukavaa lueskella kirjoituksianne. :heart:Unohdin jo, mitä kaikkea mun pitikään kommentoida..

Mafinkalle onnittelut ihanista tulevaisuuden suunnitelmista ja toivottavasti se pieni suuri ihmekin vielä kaiken onnen keskelle putkahtaapi. :heart:

Jaksamista Ottis miehesi kanssa... Tuntuu olevan aika persoona... :rolleyes: Silti rakas, varmastikin.

Tänään kp28, eikä merkkiäkään siitä ikävästä eukosta… =) No, vielähän tuo ehtii yllättää. Joka tapauksessa, jos ei vielä huomennakaan näy, on hää sitten virallisesti myöhässä. Mulla ei ole koskaan yli 28 päivän mennyt, tavallisesti kierto on ollut tasan 27 pv. Mutta, ehkä se on vaan tää ikä - mikään ei ole enää niin kuin ennen…:| Loppuviikosta ajattelin kyllä jo hiukka rapisutella, jos tilanne on ennallaan...

Tää viikko pitäisi jaksaa vielä tehdä töitä, sitten alkaa viimein kauan odotettu loma. Mitään kummosempia suunnitelmia ei meillä ole, tehdään mitä lystää, tai ollaan tekemättä yhtään mitään. Pihalle kyllä tekee jo mieli puuhastelemaan, uutta kukkapenkkiä olis ajatuksissa, ja vähemmän mukavaa vanhan piharakennuksen purkua. Rakennutin muutamia vuosia sitten vielä issekseni ollessa tään "sinkkukämpän" itselleni ja koirilleni, ja piha on osittain vielä rakentamisen jäljiltä. Pikku hiljaa se siitä rakentuupi, vaikkei siitä valmista koskaan tule, eikä tarviikaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Mukavaa lueskella kirjoituksianne. :heart:Unohdin jo, mitä kaikkea mun pitikään kommentoida..

Mafinkalle onnittelut ihanista tulevaisuuden suunnitelmista ja toivottavasti se pieni suuri ihmekin vielä kaiken onnen keskelle putkahtaapi. :heart:

Jaksamista Ottis miehesi kanssa... Tuntuu olevan aika persoona... :rolleyes: Silti rakas, varmastikin.

Tänään kp28, eikä merkkiäkään siitä ikävästä eukosta… =) No, vielähän tuo ehtii yllättää. Joka tapauksessa, jos ei vielä huomennakaan näy, on hää sitten virallisesti myöhässä.


Voi olispa..ja sen 9kk verran!:rolleyes::heart:

Mulla ei ole koskaan yli 28 päivän mennyt, tavallisesti kierto on ollut tasan 27 pv. Mutta, ehkä se on vaan tää ikä - mikään ei ole enää niin kuin ennen…:| Loppuviikosta ajattelin kyllä jo hiukka rapisutella, jos tilanne on ennallaan...

Tää viikko pitäisi jaksaa vielä tehdä töitä, sitten alkaa viimein kauan odotettu loma. Mitään kummosempia suunnitelmia ei meillä ole, tehdään mitä lystää, tai ollaan tekemättä yhtään mitään.

Juuri noin, ei mitään "lomastressiä"..oikein mukavaista tulevaa lomaa teidä pesueelle:wave:

Pihalle kyllä tekee jo mieli puuhastelemaan, uutta kukkapenkkiä olis ajatuksissa, ja vähemmän mukavaa vanhan piharakennuksen purkua. Rakennutin muutamia vuosia sitten vielä issekseni ollessa tään "sinkkukämpän" itselleni ja koirilleni, ja piha on osittain vielä rakentamisen jäljiltä. Pikku hiljaa se siitä rakentuupi, vaikkei siitä valmista koskaan tule, eikä tarviikaan.
.
 
Viimeksi muokattu:



Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

anjamarita (43)........kp4/28-35........yk9...................2./1.yht.
ulpunen (42)............kp7/31-34.........yk4..............2.
Euphonia (41)...........kp7/25-26........yk25......................1.
Crissy-72 (40)..........kp10/23-26.......yk3.....4.
annekristiina (47).....kp10/26............yk8....(2007) 5./2.yht.
Tintti-Tiivari (42)......kp?...................yk?......?
Onni-71(41).............kp13/25............yk2...........?
pikkutirri (42)...........kp14/28-30.......yk20(6&8/2011)4/2yht.
tattinen (42)............kp16/22-28.......yk22(2km.)5/1.yht.
sinivatukka (43).......kp19/28............yk1.......2.
Hanhimamma (42)...kp20/28............yk5...........3/1.yht.
Fiialiia (40+)............kp27/27-30........yk3............1.
sarialeksandra(41)...kp28/32-35........yk yli 1v...2.
lippis (43)................kp28/25-28........yk3(4/2012)......1
Kastehelmi (44).......kp30/?..............yk1(5/2012)....5./1.yht.
Morticia (43)............kp32/28-35........yk3........3.
Iida-Karoliina (48)....kp35/26-31........yk5.......5/1.yht.
bugsy (42)...............kp39/?..............yk?..........9.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria, OOAK

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, Morticia, WhiskyPeat, Sussu-72






WhiskyPeat...........dpo1
Ottis (44)..............dpo4/6
Sussu-72..............dpo10



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Heipparallaa!

Tännehän on tullut juttua vaikka kuinka. Mä en ehdi koneelle ku työpäivinä, kotosalla 1-vuotias joko keksii koko ajan kaikenlaista "kiellettyä" tekemistä jotta silmät pitäis olla selässäkin, tai sitten roikkuu lahkeessa ja haluu syliin. Eipä siinä kauheesti ehdi keskittymään nettijuttuihin, päikkäriaikaan pitää tehdä kaikkia rästihommia eikä illalla riiviön nukahdettua enää jaksa surffailla. Vaan en minä valita, tulee aika jolloin neitiä ei äidin touhut kiinnosta pätkääkään joten nyt on otettava sylittelystä ja yhdessäolosta kaikki irti =)

Muuten täällä mennään ihan normisti, päivä kerrallaan, ei oireita puoleen eikä toiseen.

Eikö siellä teilläpäin Ottis sada ollenkaan kun noinkin paljon ehditte ulkohommia tehdä? Meillä tuntuu satavan joka himskatin päivä ja kaikki pihahommat on tekemättä..

Pitäis varmaan aloittaa joku vitamiinikuuri, kun väsyttää niin kamalasti koko ajan.
Tyttökin on tän kuun alusta asti nukkunut yönsä hyvin, mutta mä en vaan piristy nukkumisesta huolimatta, mitään ylimääräistä ei viitsi/jaksa tehdä.

Kai se on pakko jatkaa hommia et pääsee täältä joskus kotiinkin : /
Täytynee toivottaa kaikille "plussa- sateita" kun tuota vettä taaskin tuntuu kaatamalla tulevan +++++
 
Mortician luota, akan kuvatus pysyköön pois poissa..huuuuus siittä:stick:
..ja plussa tilalle:heart:

Sinivatukka - voisiko väsylle olla syy..sellainen ihuna pylläri?:rolleyes:
..ittiäni ainahin tärpin käytyä vaan väsytti ja väsytti, vaikka ois kuinka nukkunut..;)
 
Kylläpä on nyt miun napa pullollaan herkullista köyhää ritskua, mantsikoilla&kermalla..Röyh!..:whistle:..:D

Mantsikat oli kuivia&isoja..mutta ei kumminkaan kovin makeita:|..Suonenjoen mansikkaa.
..oli se ritskujen&kerman kera kuitenhin herkkua, en kiellä:p
 
Minun iltapalani oli iiiiso annos salaattia, itse idätettyjen vitamiinipommien höystämänä. Nyt pahimpaan herkku-tuskaan menee muutama pala sokeritonta, tummaa mantelisuklaata :) Viikko sitten leivoin paholaisenkakun, ja yli puolet on vielä syömättä, ei ole lapsetkaan muistaneet :) Itse en ole muruakaan siitä syönyt. Meillä ei ihan kauheasti kulu makeita herkkuja, suolaisia enemmänkin.

Arki menee aika hyvin syömisten kanssa, viikonloppuna sitten tulee lipsuttua. Tosin eilen otin kepsun salaatilla, enkä ranskalaisilla niinkuin yleensä. Enkä lasten pizzaakaan närppinyt yhtään :) Nyt vaan on silti kauhea turvotus päällä, olisko oviksen jälkimaininkeja :/
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
WP - siulla hyvä itsekuri..miulla ei niin hyväinen..:ashamed:


..m u t t a pitäähän sitä syödä kunnolla, jotta jaksaa - lempiä!:D
Tykkäiltiin taas kovin toisistamme miehen kera:heart:..harvinaista herkkua, jotta näin usein perätysten;)

Nati nati..tykkäilkäähän tekin ihunaiset siipoistanne:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Voi kuule, mur-mur.. ei ole minulla mikään hääppöinen itsekuri, ei :snotty: Näitä kausia aina tulee, kun innostun ryhdistäytymään, ja sitten ei tarvita kuin yksi pikkuisen rennompi ilta, niin siitä se alamäki lähtee :( Mutta nytkin pääsin kyllä heti takaisin ruotuun, eihän sitä kai koko aikaa voi oppien mukaan syödä? Ja punaviini vaan on tarpeellista, niin kuin tsidukin silloin tällöin...

En tiiä, mikä siinä on niiiin vaikeeta, mullakin se 10 kiloa ei nyt mikään ihan mahdoton rasti luulisi olevan. Tai kai ne vaan on niin tiukassa, muutama eka kilo kyllä lähtee aina vauhdilla, mutta poissa pysyminen onkin toinen juttu. No, jokaisella jotakin haastetta. Hienoa, että jaksatte toisistanne tykätä :heart:
 
Ottis:) En minä viel testaa....siitä brunon käynistä on vasta 20 päivää;)..eikä silloin näkynyt vissiin mikä kierron vaihe ees on, kun vuoto vasta loppui niinä päivinä.Toki toki...jos ovis on sen jälkeen ollut, mahiksia raskauteen toki on, mutta jollakin tapaa en usko siihen ja uskon ja milteipä vähän toivonkin, että ne ekat menkat alkaa, niin onpahan sitten ne tulleet ihan luvan kanssa:D Kyl minä ootan tän kuukauden ihan loppuun kiltisti, mutta heti kun menkat alkaa niin sit alkaa se kuumeilu. Vähän se sitten jännittää, kun periaatteessa ollaan oltu 3 vuotta ilman ehkäsyä ja tuloksena 2 keskenmenoa viikoilla 11-12, niin ei tässä enää helposti raskauduta noilla munasolun ruppanoilla mitä tän ikäsellä mammalla on, mutta eletäänhän toivossa;)
 
Ottis
Lilleriina Just samaa manasin minä hetki sitten mielessäni, kun muistin, ett ensi viikolla, kun ollaan etelän lämmössä, on mulla rättikset. En kylläkään siinä paahteessa uskaltais alkaa Tampaxeja käyttää, mutt kuitenkin :(. Peukutellaan, ett tätsy pysyy poissa sun mökkilomaltas :hug:.

sinivatukka Sataa meilläkin :). Eilinen meni vain persielleen kun en viittinyt alkaa tehdä mitään. Nurtsin olis saanut leikata, mutt laiskotti. En mä varsinaisesti sateella mihinkään hommaan alakaan, mutt en anna sateen hidastaakaan eli siitä huolimatta teen, jos ei ole joku pörisevä (sähkösaha) käytössä, joka ei saa kastua =).

Ippis Persoona kylläkin mun ukkoni, mutt rakkaus tällä hetkellä hyvin kyseenalaista, ainakin mun puolelta :). Kaunis kesäinen päivä tulossa ja mitäpä muutakaan minä suunnittelen kuin nurtsin leikkuuta (KUN SITÄ EI TÄSSÄ TALOSSA KUKAAN MUU TEE). Suututtaa nyt ihan oikeasti :(.

Ja sit toiseks, mullon tänään syntymäpäivä eikä kakkis muistanut mua mitenkään aamulla, tuskin edes muisti koko päivää :(. Eikä noi tehdyt synnit vielä paljon painakaan, mutt tulevat painaa, kun tiedän, ett kiukuttelee koko illan mulle kuin se olis mun vikani ett vanhenen. Kun me täytettiin 40 v oli mun kakkosella parin sadan metrin päässä hirveet pirskeet koko suvulle ja kavereilleen, mutt mä en olis saanut edes käydä siellä ja kun kävin ja tulin kotiin, mökötti ukko koko loppuillan :'(. On sitä sorttia ihminen, jonka pitäis saada itse olla aina ns. parrasvaloissa, eikä voi sietää ett kukaan mua mitenkään muistais (eikä muista sit itekään :stick:). Siks ajattelin ensin, ett lähtisin mökille, mutt se olis ollut sama kuin lukita ittensä ton ukon seuraan (ainoastaan), joten ei kiitos.

Mä lähdenn nurtsinleikkuuseen, ett saan nää patoumat ulos, etten räjähdä =).

Palaan illemmalla ja ajatuksella lukemaan loput jutut :heart:!
 
WP - tällä ikää ne kilothin ON t i u k a s s a.: /
..ja varsinhin painon pudotuksen jälkeen sen painon pysyminen samoissa lukemissa - se vasta onhin hankalaa.:headwall:

Vaikka minähin herkkuja välistä leivoskelen, en kumma kyllä, niillä sitten itse paljoa herkuttele.=)

Nyt on selkeästi ilta/yö puputtaminen jäänyt vähemmälle.

Ottis - voi siun miestäis kun ei syntymäpäivääsi muistanut..:mad:
 



Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

lippis (43)................kp1/25-28........yk4(4/2012)......1
anjamarita (43)........kp5/28-35........yk9...................2./1.yht.
ulpunen (42)............kp8/31-34.........yk4..............2.
Euphonia (41)...........kp8/25-26........yk25......................1.
Crissy-72 (40)..........kp11/23-26.......yk3.....4.
annekristiina (47).....kp11/26............yk8....(2007) 5./2.yht.
Tintti-Tiivari (42)......kp?...................yk?......?
Onni-71(41).............kp14/25............yk2...........?
pikkutirri (42)...........kp15/28-30.......yk20(6&8/2011)4/2yht.
tattinen (42)............kp17/22-28.......yk22(2km.)5/1.yht.
sinivatukka (43).......kp20/28............yk1.......2.
Hanhimamma (42)...kp21/28............yk5...........3/1.yht.
Fiialiia (40+)............kp28/27-30........yk3............1.
sarialeksandra(41)...kp29/32-35........yk yli 1v...2.
Kastehelmi (44).......kp31/?..............yk1(5/2012)....5./1.yht.
Morticia (43)............kp33/28-35........yk3........3.
Iida-Karoliina (48)....kp36/26-31........yk5.......5/1.yht.
bugsy (42)...............kp40/?..............yk?..........9.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria, OOAK

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, Morticia, WhiskyPeat, Sussu-72






WhiskyPeat...........dpo2
Ottis (44)..............dpo5/7
Sussu-72..............dpo11



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä