Morticia Jaksuja :heart:! Voin kuvitella, ettei näillä vuosirenkailla ole enää kevyttää hoidella parkuvaa pikkuista, vaikka hän kuinka ihana olisikin :hug:.
mur-mur Olet varmasti oikeassa :hug:. Ikä tekee temppujaan. Perässä tullaan
.
Ulpunen Olen pahoillani :hug:. Ihanaa kuitenkin lukea, että ett ole ihan kaivon pohjalle vajonnut, vaan suunnittelet jo uutta. Toivotaan akupunktion tuovan tulosta ja vaikkei muuten niin kaikki hoidothan tekee gutaa meille :kiss:.
Kiitos synttäriylläripuhkuista :kiss:. Oli mökillä ihan kivaa, vaikka vähän meinasikin alussa ottaa päähän, kun mies oli taas vaan elänyt mökillä ja sain alkaa ensimmäisenä raivata paikkoja ku sinne menin. Mutta sitten... yritin muistaa, ett itsepä olin hänet ed. päivänä kotiin hälyyttänyt pupuilemaan ja kaikki oli edellisen aamulähtönsä jäljiltä niinkuin oli. Siis suotta kiukkusin mielessäni, mutt sen onneksi itsekin ymmärsin ja senkin, että mulla oli tolkuton nälkä, joten keskityin alussa vain tulokahvien keittelemiseen ja ett sain jotain syötyä ja energioita takas
.
sinivatukka Peukutellaan hommien onnistuneen eli että parin viikon päästä olisi r-testissä 2 viivaa näkyvissä :heart:!
hanhimamma Onnea miehen kaatoon :heart:!
ON Tänään nukuin puol kahteentoista eli alkaa tosiaankin olla sellanen olo, ett pian on elämä peffallaan, kun rytmi kääntyy nurinnarin :ashamed:. Tosin meni viiteen asti aamulla, ett sain unenpäästä kiinni. Tämä viheliäisen yskä piti hereillä
. Tarttis varmaan apteekkiin kipasta tänään ja hakea rohtoja, oli jo 3. yö kamalalla kakomisella. Eilen kävin saunasta kaksi kertaa uimassa. Ekan kerran jälkeen jäin siis ulos odottelemaan lämpiämistä ja menin takas järveen ilman löylyjä. Saattoi siis pikkasen vilunpoikastakin ottaa, muttei tämä siltikään ole ihan normaalia, sillä minähän yskin kaksi edellistäkin yötä.
Nyt otin ruusunjuurta, ett vähän tointuisin ja saattaisin saada jotain tehtyäkin. Sunnuntain kaatojen jäljiltä olis vielä oksia ja risuja roudattavana kokkoon, mutt siihen en yritäkään, sillä selkä ei vielä taivu. Ruohonleikkuria voi työntää selkä suorana, joten se on tän päivän tavoite.
Ps. Eilen illalla bongasin vielä myöhään ovislimoja, joten kyllä se ovis ainakin eiliselle siirtyi
. Siitäpä en sitten osaa sanoa kandeeko intoilla, kun taas jäi pupuilut siihen yhteen kertaan
.
Kivaa tätä päivää kaikille ja plussatuulosia :heart: :kiss:!