Huomenta! Toista saikkulipäivää tässä aloittelen, mutt päätin sentäs nousta sängystä ihmisten ajoissa, ettei menee makaamiseksi koko päivä. Pitkähän tästä totisesti tulee näin, mutt ei voi mitään
. Meillähän kävi silleesti ton pupuilun kanssa, ett ensinnäkin toissailtana miehelle asiasta vinkkasin. Hän ei eilen illalla kuitenkaan ihmisten ajoissa asialle mitään tehnyt vaan lähti mm. käymään kotipaikallaan huoltamassa mm. ruohonleikkuria ja silleen. Meinas ottaa kupoliin, mutt päätin olla vetämättä hernettä nenään. Mies meni sit poikkeuksellisen aikaisin nukkumaankin ja mielessä käväs ett pitäisköhän ängetä sänkyyn, vaan taas luovuin ajatuksesta. Ei vaan tuntunut siltä. No, alkuyön lueskelin ja sohvalla, mutt kipusin kuitenkin miehen viereen nukkumaan. Yskiä puksuttelin siihen malliin, ett olin jo sängystä poistua, etten miestä kokonaan herättäisi, kun tämä jo kahmi mua syliinsä ja änkesinpä kättänsäkin mun haaroväliini, vaan minä en lemmenleikkeihin syttynyt. Otin kätensä omaan käteeni ja vein sen turvallisemmalle alueelle. Taisinpa urista jotain, että kun hän on niin kuuma ja mä jo peittoakin laitoin väliin, etten polttaisi itteäni. Kun käsi vaelsi haaroväliin toisen kerran, nappasin sen jo rivakammin kiinni ja kuskasin turvallisemmille vesille uristen, että "Kun on jo muutenkin joka paikka tukossa ni ei tarvis tukkia sitä ainoata reikää mikä on auki" ja yritin jatkaa unia. Kolmannella kerralla sanoin jo ruman sanan ja sen jälkeen mies käänsikin kylkeään ja musta tuntu kurjalta. Tuntuu edelleen
Ts. en oman tukkosen nenäni ja yskän vuoksi muistanut koko pupuilupakkoa ja siitä vähemmän viehkeästi kieltäydyinkin :ashamed:. Ihan ihteäni saan syyttää, ettei tässä kierrossa tulllu mistään mitään. Ja miestä tietty pikkasen siitä, ett olis voinut toimia alkuillasta eikä yöllä.
Mitä sit tohon
Lilleriinan pohdiskeluun tulee seksin maistumisesta, niin mun täytyy tunnustaa, ett jos joskus aikoinaan (eikä montakaan vuotta sitten
), musta oli kiva herätä varsinkin vkl-aamuisin, kun mies tykkäs heräillä rauhassa ja tapasi herätellä mut lemmenleikeillä. Ja muistanpa senkin kuinka se kirpas ku eka kerran tajusi, ett niitä lemmenleikkejä ei enää tule eikä ole ku mies rynni vapaa-aamuina kuin juosten sängystä ja omiin puuhiinsa. Ts. mä olen tykännyt aamulemmestäkin, mutt mun luontaiselle rytmilleni olisi luontevampaa lempiä illasta jolloin olen virkuimmillani. Sen kuitenkin oivalsin eilen, ett meillä aloitus lemmenleikkeihin on ns. viisaampaa jättää miehelle, sillä niin kauan tässä on takuttu, ett minä en oi-ke-as-ti-kaan o-saa enää pyytää piliä tai edes lähestyä miestä lemmekkäästi tai muuten vaan viekoitellen lempeä pyytäen. Musta on ts. tullut tosi tosikko ja asiallinen tuon suhteenkin eli vaan toteaisin miehelle, ett "nyt tarttis pupustella", heittäisin housut narikkaan ja toivoisin, ett koko juttu olis mahdollisimman pian ohi. Heti niinkuin musta olisi kuollut se osa, joka joskus on nauttinut seksistä. Enkä mä oikeastikaan edes hae omaa nautintoa, tuntuu etten osaa enää edes ajatella, ett joskus himosta voihkisin tai muuta.. Voi päh
, tylsää!
Oivikki Mä testailin aikoinaan aamun toisesta pisusta, ja niinhän ainakin joidenkin testien ohjeissa neuvotaan, ett toisesta pisusta vasta pitäisi tehdä. Mitä ne sun testien ohjeet siitä sanoi? Peukuttelen, ett seuraavassa kierrossa sen oviksen bongaat =)!!
Bugsy Mahtavaa :heart:, ihanaa :heart:, upeeta :heart:! Vauvaliimaa ja tarrasukkia, ett pikkuinen nyt matkassa pysyisi. Uskon kyllä, ett km:n koettuaan ei enää hyvään onneensa uskoisi, mutt toivotaan ett viimeistään siinä vaiheessa, kun vauva syntyy, uskot, että se on totta :kiss:.
mur-mur Punaväriä sulle puhkun
testeihin :heart:!
Glearblue Voi hurja ja kurja! Olipa sulla kuulumiset :'(. Sitä, ett joku on sinkkuuntunut äkkiseltään, en oman kokemusmaailmani mukaan osaa maailmanloppuna pitää, mutt ett se vie samalla vauvahaaveet mennessään, se on julmaa
. Mä varmaan olisin ton ukkokultani kurjimmillaan heittänyt hevonkuuseen, ellei pieni haave omasta pikkuisesta olisi kuitenkin sykkinyt takaraivossa. Olen siis hyvin hyvin pahoillani, ett elämä sua noin runnoo. Voimia, tsemppiä ja halauksia :heart::kiss:.