Tsau:wave:
Ottikselle peppuhoitoa ja pikaseen
! Kannatan!
Kaikille taasen kovasti terkkuloita; plussia testeihin ja tikkuloihin, paljon hellyyttä ja mukavia hetkiä..
Mulla taitaakin täti jo olla ovea raottelemassa:kieh:! Samperi sentäs, jos jo tänään kokonaan äkäytyy tänne, kun sillon mulla ois kierto vain 25 pvää!
Onneksi sentäs kerittiin tykätä toisistamme ennen tätiä, sillä musta ois justiinsa muuttunut joku helkatin lepakko-lehmä, joka naama norsunpimpillä avautus yhelle jos toisellekin, kotona sekä kylillä.. Nyt on silleesti lunki olo, että tässä kohtaa voi täti kävästäkin, jos on kert pakko! Ja hah, eipähän eukonkutale pääse mun lomaani pilaamaan
! Siitäs saapi, tuonkin matkamuiston mukanani, sellasen elämän kestävän:xmas:!
Tää on jänskä juttu, kuinka kovasti monelle nyt tullut noita allergia-oireita, ja mä, jolle pujo on kauhein allergisuuden aihe, en oo reagoinu miteskään! Höh, ihanaa tietty! Allergiasta tulikin mieleen ne punkit ja se PANTA!! Ette usko, mutta meiän koiruli on Houdini!! SE jo tokan päivän iltana oli saanut sen poikki, ja pois kaulastaan:O!
Ottiksen pupuilu-yrityksistä tuli semmonen mieleen, että onkohan ton "seksittelynkin" kannalta silleesti kahta koulukuntaa(+kolmas, jolle käypi aina:vampire
, että toisille maistuu aamusella homma enempi ja toisilla taas iltasella?? Mä nimittäin oon itse ennemminkin se, jolle käypi loistavasti aloittaa aamu tykäten, ja sitten taas usein iltasella on jo niin väsy, ettei hirveesti jaksais.. Toki lomilla ja vapaa-aikoina käy milleen hyvänsä, mutta noin arjen aherruksessa.. Mites muut tuumitte? Toivottavasti en taas nolostuta herkimpiä olkkarilaisia näillä mietteilläni..
Nyt se kesä taisi tulla, ja voi että, kun mustakin ois kiva tykätä lämmöstä, mutta ai hempattas sentäs, kun jo meinaa pinnaa kiristellä ekat kesäiset päivät:kieh:! Yritän vain olla iloinen ja kiva ihminen, mutta kyllä perkuleet lentelee, kun hikoiluttaa ja naama punasena yritän niin pirusti nauttia auringosta!! No, jospa se vain tädin tulo ois syypää noihin fiilareihin, ja muuten osaisin olla fressinä ja kesäisenä kisuna koko pitkän kesän
!
Nautitaan ilmoista, ja tulevasta kesästä; otetaan jätski tai kaks, ja tullaan vain ihanammaks:heart:
Lillis