Halibazuidaa:wave:!
Mä kanssa jo ehdin ihmetellä tätä kummallisen näköstä pinoa, mutta ny on taas normalisoitunut, kiva!
Heipat vain kaikille vierailleille; kiva, että ootte kävässeet!!
Voihan vitsi, kun jännittääkin
Wiennan puolesta! Oireet kuulostaa aikas mahtavilta, jospa se olisi sitä...:heart:!
Oivikki; ihanaa kuulla, että kiirusta pitää pienen prinsessan kanssa; tostahan se vauhti vain kiihtyy, hih! Ja toivotaan sitä pikkusta sisarusta sinnekin sopivasti kohta puoliin alulle saavaksi!
Pikkutirri ja
Ulpunen; heipat teillekii:wave:
Ja
Murmur kanssa, mä en yhtään ihmettele, jotta sua lääkäriksi luullaan, kun oot kyllä ihan naistentauteihin erikoistunut oma tietokirjamme:kiss:! Mä niin vaan jaksan aina ihmetellä sun tietomäärääsi, ja intoasi ottaa selville kaikenmoista, kun itse tosiaankin olen myös kovasti kiinnostunut tietyistä ihmis-jutskista, tuo korvien väli on enemmin mun jutska, mutta mä en iki kuuna päivänä sais ees pysymään mun lahossa päässäni kaikkea tuota tietoa, jota sä mukanasi kannat!Toisaalta se on kai mun kohdalla sekin, etten haluakaan liikaa tietää tietyistä asioista, kun tieto lisää tuskaa, kuiteskin! Siksipä oonkin ku nuor tyttö, noin tiedollisesti, näissä vauva-asioissakin! Kuten esim. Jos mulla siis jo toissa yönä hirmusti paljon ja eilen aamusella enää hivenen paukku tuolla muniksissa, niin eikös peli ookin jo menetetty?? Eikse niin menny, että siittiöt oli pitkäikäsempiä kuin tuo iso, ja mahtava munis? Eli siis, siittiöt vois olla vaikka parit päivät uineita, ja silti vois tulla "BINGO", mutta muniksen bingo meni jo ja vihelteli mennessään??
Lisää ).(; ukkeli on jo taas hetken ihan mua "kullitellut", sanallisesti siis, mutta itse oon ollut edelleenkin vähän ikävä marttyyri; mä oon kyllä niin pitkävihainen ja verisesti loukkaantunut, että siinä mullakin olis parantamisen varaa ja paljon! En tiä, miten etenen..
Nyt on sitten neitsyys mennyt juoksuvyön kanssa
! Oli hieno kokemus, ja yllättävän helppoa, vaikken edes tiedä, juoksinko oikein? No, ei kait sitä kovin väärin voi tehdä, jos tarkoitus on saada liikunnaniloa! Ainut ns.miinuspuoli oli, että kun aattelin aamulla uimahalliin mennessäni, että "JEE, mun omaa laatuaikaani", ja ihanasti juoksen ja kuuntelen radiota ja uneksin kaikesta kivasta siellä omassa rauhassani; niin HAHHAH
! Siellähän olikin allas kyllä tyhjänä mun lilluskella, mutta mutta; päiväkotilasten uimakoulua sitten nonstoppina! Kun yks ryhmä saatiin suihkuun, niin seuraavaa pukkas altaaseen ja saunassakin sain nauttia kovaäänisten pikkuihmisten jutskista:xmas:!
Mä en oo edelleenkään oppinut niitä ikkunoita avaamaan tässä pinossa, joten heipat ja palajan kohta kommentoimaan lissää...
Lillis